یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۹    
با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان شهریور امسال بیش از دو هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه پرداخت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۳    
جلسه هم اندیشی هنرمندان انجمن نمایش با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان درشهرستان چرام برگزارشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۲    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری فهما در طرح شنبه های کتاب خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۳    
مسئول انجمن اهل قلم شاهرود از چاپ کتاب "ما" حاوی 22 داستان کوتاه با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۳    
مسابقه معنوی کتابخوانی هفت شهر عشق دوم آبان ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند تا پایان ماه صفر نسبت به ثبت نام در سایت مسابقه اقدام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۳    
ابوذر خواجویی به عنوان مسوول نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان سیرجان و مشاور رسانه ای مجمع نمایندگان استان معرفی شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۸    
"ونوشه" درامی ضد جنگ است که به صورت مینیمال به تأثیرات دو جنگ خارجی و داخلی در زندگی یک زن می پردازد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۱    
سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صدور کارت صلاحیت تدریس برای مدرسان آموزشگاه های آزاد هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
نمایشگاه گروهی عکاسان انجمن سینمای جوانان مراغه در آستانه اربعین حسینی آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان گفت: گردشگری با محوریت مساجد ضمن توسعه گردشگری و تامین امنیت شایسته برای گردشگران منجر به تقویت پایبندی به هنجارها و آداب رسوم دینی محلی با استفاده ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب با 3 هزار عنوان در قالب 10 هزار جلد کتاب در این شهرستان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۱    
نمایشگاه عکس خبری اربعین حسینی به همت خبرنگاران خبرگزاری های فعال در شهرستان مرزی آستارا برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۱    
خودآموز، با اشاره به فعالیت های کارآفرینی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد،گفت: حرکت کانون های مساجد به سمت اشتغال و کار آفرینی در سال جهش تولید حرکتی رو به جلو است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۱۲    
اولین بازارچه هنر ابرکوه در مجاورت سرو 5000 ساله این شهر افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۴۶    
بزرگترین نگارخانه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
پیاده روی اربعین حسینی و هرگونه مراسم و تجمعات در ایام دهه آخر صفر بویژه اربعین حسینی در بخش میلاجرد ممنوع شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۱    
همه کوشش ما بر این است چتر حمایتی مرکز هنرهای نمایشی حتی فراتر از بضاعت این مرکز، گسترش پیدا کند و آن دسته از دوستانی که در این شرایط پرخطر ریسک می کنند و هنرمندانه به میدان می آیند و کارشان را روی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۱    
مهلت ارسال اثر برای حضور در مسابقه نمایشنامه نویسی رویداد فصل امید ، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، بنا به درخواست متقاضیان تا پایان مهرماه تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۱    
فراخوان طراحی پوستر و تندیس سی و دومین جشنواره تئاتر استانی مازندران منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست با قاریان و اساتید قرآن اصفهان گفت: لازم است حوزه قرآن و عترت در سبد نیازهای خانواده قرار گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و فرماندار شهرستان قرچک با حضور در منزل هنرمند فقید جعفر کاظمی از خانواده این هنرمند فقید تجلیل به عمل آوردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اقتصاد فرهنگ و هنر و تولیدات حوزه فرهنگ و هنر کردستان را بایستی در سطح ملی و بین المللی مطرح و به سوی تجاری سازی حرکت کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
با همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، نمایشنامه خوانی "ندای انقلاب" به قلم لئونیدآندره یف و کارگردانی محمد قربانی در فضای مجازی برای هنردوستان اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از پروژه احداث پردیس سینمایی امید در شهرستان قرچک تا شش ماه آینده خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۲    
حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان جهت شرکت در جلسه شورای اداری به شهرستان فاریاب سفر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۱    
حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع در جلسه امضا تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی امید با تاکید بر افزایش تعداد سالن های سینما در کشور از 318 سالن در سال 1392 به 638 سالن در پایان سال 1398 گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۶    
با حکم معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور اموراجرایی منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۲    
رییس شورای اطلاع رسانی کردستان گفت: براساس دستورالعمل ستاد ملی و استانی کرونا، هیچ گونه مراسمی اعم از پیاده روی، خروج از مرز و برپایی موکب به مناسبت اربعین حسینی در این استان برگزار نخواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حوزه ی فرهنگ و هنر روستا و عشایر تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
فیلم کوتاه داستانی "باغبان مرگ" به نویسندگی و کارگردانی مهرنوش فرجی سلیمانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین پس از پشت سر گذاشتن تصویربرداری وارد مرحله تدوین گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: شورای سیاست گذاری پایتختی کتاب ایران، بنابر درخواست مسوولان فرهنگی شیراز و با بررسی مدارک ارسالی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار دوفصل نامه علمی ترویجی پژوهشنامه فرهنگی هرمزگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو، مستند گِلک به عنوان بهترین فیلم مستند انتخاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
صالح دریانورد ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش های مختلف بازدید و از تحولات صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
فراخوان بخش غیررقابتی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
اسامی 32 فیلم کوتاه (پویانمایی و زنده) پذیرفته شده در بخش ملی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
مسابقه زنده طراحی تصویرگری لباس عاشورایی ویژه لباس اجتماع بانوان با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با حضور 100 طراح در محل دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶    
اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا صادر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶    
شبکه مروجان کتاب خوانی کشور با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری تعدادی از سازمان ها و نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۱    
شهردار منطقه 11 تهران در دیدار با مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز دور تازه همکاری ها برای رفع مشکلات پیرامونی مجموعه تئاتر شهر در آینده ای نزدیک خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
شاعر ارجمند جناب آقای اصغر عظیمی مهر با سلام و احترام، قرار گرفتن آثار جنابعالی در ردیف برترین آثار سی و پنجمین "شب شعر عاشورا" به میزبانی شهر شیراز، موجب مباهات جامعه ادبیات استان گردید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۱    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پشتیبانی از برنامه ها و اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری در حوزۀ کتاب و کتاب خوانی و جلب توجه مردم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۶    
پکیج آموزشی فتو مونتاژ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در سینمای جوان ارومیه رونمایی شد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۶    
ابراهیم محمد حسن بیگی و مصطفی راضی جلالی در احکام جداگانه ای از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۱    
احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پیامی درگذشت استاد، محقق و تهران پژوه برجسته، غلامحسین تکمیل همایون را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۱    
محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضمن اشاره به اهمیت حضور آثار مستند در جشنواره فیلم مقاومت تأکید کرد رویدادهای سینمایی نباید به بهانه کرونا تعطیل شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۶    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری نمایشگاه مفاهیم نمادهای عاشورایی در نگارخانه استاد اسماعیلی مود خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، بر لزوم اطلاع رسانی و قرائت زیارات اربعین در منازل و همراهی مردم در عدم برگزاری مراسم عمومی اربعین تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: این انجمن از فیلمسازان استان برای تولید فیلم اول حمایت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۱    
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پنج هنرستان به مجموعه هنرستان های هنرهای زیبای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اضافه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۷    
نشست مشترک پیگیری مسائل مربوط به پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان با حضور اعضاء شورای اسلامی، شهردار همدان، مدیرکل مسکن و شهرسازی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد 15 مهرماه، آخرین مهلت ثبت نام در جایزه قلم هگمتانه است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
کارشناس موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور مجوز تاسیس یک موسسه تک منظوره در شهرستان دامغان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان از برگزاری سه کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر توسط این اداره در سالجاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: تا کنون حدود 150 جلد کتاب در زمینه کودک، نوجوان، بزرگسال، رمان، خاطرات شفاهی و... با موضوع شهدای استان کار شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برای جریان سازی آثار فرهنگی نیاز به همت جمعی در تولید آثار مرتبط با شهدا داریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۶    
دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می گوید این جشنواره به گردش مالی سینمای کودک کمک کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۲    
در نشست مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان سمنان راههای توسعه فعالیت های مشترک برای ایجاد باشگاههای کتابخوان، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و نیز پایتخت کتاب بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۲    
برنامه های بلندمدت و سالجاری انجمن موسیقی استان سمنان در نشست اعضای هیات مدیره این انجمن با معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بررسی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۱    
فراخوان طراحی پوستر پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۶    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان استان قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی، نمایشگاهی از آثار برگزیدگان دوسالانه های خوشنویسی قزوین برگزار خواهد کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: کیوسک های مطبوعاتی، نه تنها به ارتقای فرهنگ شهرستان کمک می کنند بلکه در رونق گرفتن نشریات نیز موثر هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۲    
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری دومین دوره مسابقه کتابخوانی "اشک ها و عبرت ها" به مناسبت اربعین حسینی (ع) و ویژه کارکنان و اعضای خانواده فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۲    
مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان میامی از ساخت مستند هنرمندان پیشکسوت این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۱    
نظر به تسهیل در بازخوانی و بازبینی آثار نمایشی در شهرستان ها، شورای ارزشیابی و نظارت بر تئاتر شهرستان ها تشکیل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۱    
فیلم کوتاه تِرال به نویسندگی اهورا بارانی، کارگردانی اهورا بارانی و میثم فرهومند و محصول انجمن سینمای جوانان استان بوشهر پس از مراحل تولید روی میز تدوین قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با فرماندهی نیروی انتظامی با موضوعیت فرهنگی، هنری ، رسانه ای و قرآنی و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اعلام فراخوان هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور گفت: مهلت شرکت در این دوره از جشنواره مروجان کتابخوانی 29 آبان ماه امسال است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۱    
نمایشگاه خوشنویسی کلک سرخ به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی در سبزوار آغاز به کار کرد