شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۲    
جشنواره ملی فرهنگی هنری "بهداشت روانی" با شعار سلامت روان برای همه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۳    
نخستین نشست مجازی علمی بیست وچهارمین یادروز حافظ 1399، شامگاه 20 مهر با سخنرانی کاووس حسنلی، بهاالدین خرمشاهی، میرجلال الدین کزازی و محمود فتوحی رودمعجنی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۴    
فیلم بلند "آنیما" به کارگردانی شهاب گلچین محصول سال 1398 منتخب چهل و چهارمین دوره جشنواره جهانی سائوپولو برزیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۴    
نمایشگاهی از آثار صحرا صادقی لر از نقاشان جوان آستارا با عنوان هنر من با نمایش 35 تابلوی نقاشی در این شهرستان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تولید هرگونه اثر هنری به ویژه ساخت، اجرا ونصب مجسمه ، تندیس ، سردیس ، المان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۹    
انتشار بین المللی بازی می تواند یک تصمیم پردرآمد و جذاب باشد؛ اما دستیابی به این هدف مهم، عزمی راسخ و تلاشی دو چندان برای طی کردن مسیری سخت را می طلبد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۴    
عنوان سمپوزیوم بین المللی بازی های جدی 1399 در پی رایزنی های انجام شده توسط دبیرخانه چهارمین دوره جایزه بازی های جدی در فهرست کنفرانس های تحت حمایت پایگاه استنادی IEEE Xplore قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۴    
اعضای هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۷    
استاندار همدان با تاکید بر اهمیت توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در استان گفت: طرح های تدوین شده در این راستا را حمایت کرده و از پشتیبانی مالی و اعتباری مراکز قرآنی دریغ نمی کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۴    
فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه نباید با هنرمندان سیاسی برخورد کرد، گفت: آنچه در مورد هنرمندان به قضاوت می نشیند هنرشان است ولاغیر.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۳    
مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از انتشار فراخوان هفتمین دوره جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰    
در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و فرماندار رومشگان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۹    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان آزادشهر با مهندس غلامعلی کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۴    
با حضور مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی و اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ایثار اجتماعی و ایثار اقتصادی نیاز امروز کشور است، گفت: در شرایط کنونی که با مشکلات بسیار مواجه هستیم باید ایثار سرلوحه همه امور قرار گیرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از لغو فعالیت های حضوری مجموعه های فرهنگی و هنری از 21 مهرماه به مدت یک هفته خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۹    
آیین بزرگداشت روز حافظ توسط گروه دستان در بوشهر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۹    
در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نگارخانه مجازی اداره کل افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۳    
دبیر دهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورایی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دهمین دوره این رویداد فرهنگی مذهبی را تا 30 آبان ماه 1399 اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آغازگر افتتاحیه نمایشگاه نگارگران مازندران با موضوع عاشورا در شهرستان قائمشهر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۹    
علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۴    
عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درخصوص فعالیت در زمینه فرهنگ و هنر روستا و عشایر قدردانی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید اعطای وام مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان مهرماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۱    
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی رامهرمز در سال 1399 با موضوع فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۵۹    
مشاور وزیر در امور پاسداشت زبان فارسی همزمان با روز بزرگداشت شمس الدین محمد حافظ شیرازی به تبیین شخصیت شعری و فکری این شاعر برجسته پرداخت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۴    
امسال به نسبت سال های گذشته عکاسان استقبال خوبی برای شرکت در سوگواره نداشتند و در مجموع 36 عکس از 13 عکاس به سوگواره راه پیدا کرد، امیدواریم در سال های بعد این استقبال بیشتر شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۱    
کارگاه یک روزه عکاسی حرفه ای با حضور هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی در مشگین شهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۱    
با حضور مدیران و هنرمندان از کاظم وفادار شوشتری هنرمند خوزستانی و پیشکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون کشور به پاس یک عمر فعالیت هنری در سالن اجتماعات فرمانداری بندرماهشهر تجلیل و قدردانی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در دهمین جلسه شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی با تاکید بر اینکه در استفاده از اسامی، زبان فارسی باید مورد توجه باشد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
همزمان با افتتاح نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نمایشگاه عکس محمود صادقی با عنوان "حماسه خون" گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۳    
همزمان با یادروز حافظ و هفته بزرگداشت این سخن سرای پارسی گوی جهان، این اداره کل با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری بهونه، چهارمین دوره جشنواره کشوری بهونه را در زمینه شعر و دلنوشته برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۳    
محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 20 مهرماه،روز بزرگداشت حافظ را به اهالی فرهنگ و هنر و ادب تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۳    
با حضور غلامعلی یاحسن و محمدرضا بخشی دو نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، از فرحناز فروغیان نویسنده ی کتاب از شوش تا هامبورگ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
مجید قناد با اشاره به اینکه شاهد تولدی دیگر در جشنواره فیلم کودک هستیم، گفت: چیزی که باعث انسجام سینمای کودک می شود، این است که سینما و تلویزیون هردو باهم برای فرهنگ سازی نسل نو تلاش کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
فیلم کوتاه پویانمایی اتاق 21 ، روایتی از جنس خیال برای کودکان خاص و مواجهه جامعه با آنهاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۰    
جشنواره کشوری "کرونا و آسیب های اجتماعی" با محوریت آثار هنرهای تجسمی عکس، پوستر و تصویرسازی برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۳    
هوشنگ معتمدی پیر تئاتر کردستان در سن 87 سالگی در شهر سنندج به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از پذیرش و راه یافتن دو فیلم کوتاه از فیلمساز نوجوان صاحبی به بخش پایانی چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۹    
معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جلسه کمیته چاپ و تبلیغات استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۲    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۵    
دومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با محوریت موضوعات خدمت دولت الکترونیک ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۱    
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح پاییزه کتاب از 5 آبان ماه سال جاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۰    
معاون فرهنگی،مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از جهش فعالیتهای فرهنگی در روستاها در سال جاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۸    
دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، گروه سوینا را به عنوان مشاور مخاطبان خاص انتخاب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۴    
با انتخاب سعید اسدی به عنوان مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی پس از استعفای مهرداد رایانی مخصوص، مراسم تکریم و معارفه وی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴    
با رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسه هم اندیشی دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام و خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص شیوه های مؤثر برگزاری همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۴    
سمیه صفاری از انتشار محتوای صوتی در تارنمای امور زنان و خانواده با عنوان بررسی جایگاه و نقش زنان در پاسداشت قیام حسینی از اربعین تا رحلت حضرت نبی اکرم( ص) خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۳    
زیباترین و مهم ترین پیام حافظ به مردمان همه ی زمان ها و به ویژه این زمان، در تمام جهان شادی و نشاط است که از سر صبوری کردن به مصائب در وجودشان متواتر خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۳    
کسی که با قرآن انس داشت و حفظ قرآن را به عنوان افتخار خود ذکر می کند چه برداشتی از جهان و انسان داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۴۳    
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب طی پیامی روز بزرگداشت حافظ را تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، از تمدید فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی دیوارنگاری تا پایان مهر ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به مناسبت ایام اربعین حسینی با حضور در منزل اسحاق ایرانمنش از پیشکسوتان تعزیه خوانی و رئیس انجمن تعزیه و شبیه خوانی هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۴    
به دنبال افزایش شیوع کرونا در کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرد که برای حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۹    
جایزه فیروزه در ششمین دوره برگزاری با رویکردی مجازی برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۹    
تصویربرداری فیلم کوتاه منها ، اثر جدید انجمن سینمای جوان تنگستان به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی هم زمان با هفته ملی کودک با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و برخی از دستگاه ها و نهادهای همکار ملی و بین المللی پنجمین دوره جام ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 80 ویژه برنامه مذهبی، فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس توسط این اداره کل خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۴    
هفتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در کرمانشاه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرروابط عمومی مجتمع مس و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان ، نمایشگاه عکس گروهی با موضوع اربعین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۴    
طی حکمی از سوی حجت الاسلام کرمانی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، رضا رجایی نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۵    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مراسم کلنگ زنی پردیس سینمایی شهر محمدیه با حضور امام جمعه شهر محمدیه ، سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات از دیدار شورای مرکزی بسیج هنرمندان قاین با فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات با تاکید بر حفظ کرامت هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد: پیشکسوتان تئاتر نقش مهمی و تاثیرگذاری در در رونق این رشته هنری دارند که امیدورایم با همکاری و همدلی شاهد توسعه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۹    
نشست هم اندیشی جام باشگاه های کتابخوانی، با حضور میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۹    
احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران طی پیامی بیستم مهرماه روز بزرگداشت حافظ را به اهالی فرهنگ و هنر و ادب تبریک و تهنیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی هم زمان با هفته ملی کودک با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور و برخی از دستگاه ها و نهادهای همکار ملی و بین المللی پنجمین دوره جام ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۳    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز: هفتمین دوره جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۳    
دومین کارگاه چیستی هنر به مدرسی عباس میرزنگویی در آموزشگاه آزاد موسیقی هومن بهزادی برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم خاکسپاری استاد شجریان با حضور خانواده استاد، مسوولین، هنرمندان فرهیخته و مردم علاقمند، باشکوه تمام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۰    
پیام رسان سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام اختصاری "وفا" با هدف ساماندهی و تفکیک تعاملات سازمانی و شخصی راه اندازی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۳    
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در حمایت از موسسه فرهنگی قرآن وعترت 21 موسسه در این استان مورد حمایت مالی قرار گرفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۳    
طرح "مهارت آموزی سربازان" توسط لشکر 58 تکاور ذوالفقار و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اجراء می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۳    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنوف همکار براساس نظر ستاد مقابله با کرونا کرج از محدودیت های اعمال شده در البرز برای مقابله با بیماری کرونا تبعیت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۳    
فرمانده حوزه مقاومت ادارات کل سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در بازدید از پایگاه بسیج انصار الحسین (ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش ها و فعالیت های این اداره کل در بزرگداشت هفته دفاع مقدس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت 20 مهرماه ، ضمن گرامیداشت روزبزرگداشت حافظ پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۴    
ناهنجاری های اجتماعی با محوریت خانواده بسیار گسترده است. مواردی چون قاچاق، اعتیاد، طلاق، فقر مالی، فساد و ... همگی بنیان خانواده را نیز متزلزل می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۴۷    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و شهرام فرجی معاون هنری سینمایی اداره کل از روند بازسازی پردیس سینمایی بهمن شهرکرد شنبه 19 مهرماه بازدید کردند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۴    
مدیرکل برنامه ریزی،آموزشی و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از سه موسسه قرآنی دراستان یزد بازدید کرد.