شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۶    
میزان حمایت سازمان سینمایی از سینماها و شرکت های پخش اکران مرداد و شهریور منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۹    
چهاردهمین آئین طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در منزل شهید ابراهیم رحمانی در تاکستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۹    
بازیگر سریال زمین گرم گفت: چالش زیادی با این نقش نداشتم چون از کودکی با روحانیون زندگی کردم و خودم نیز در خانواده مذهبی بزرگ شده ام .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۶    
دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور گفت: این جشنواره، بهانه ای شد که در این فضای درهم ریخته رسانه ای روح همبستگی صنفی، نفسی تازه کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۸    
سه شنبه ها تکریم این هفته در خانه شهید اسرافیل رحیمی برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، نشان دهنده بخشی از قدرت فرهنگی و نرم جمهوری اسلامی ایران است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۶    
سرای اهل قلم در نهمین روز مهر ماه میزبان سه نشست تخصصی در حوزه دفاع مقدس خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۳۳    
شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با معرفی آثار برتر هنرمندان یزد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به پایان رسید و آثار برگزیده معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۶    
علی نوری اسکویی گفت: در دنیا، در وی اودی ها و اینترنت، راه و رسم تولیدمحتوا و کسب درآمد برای کودکان را پیدا می کنند. ما اگر از کودکان عقب بمانیم، آنها دیگر به سینما توجهی نمی کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۶    
روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با ارسال پیامی، درگذشت سید محسن حبیبی، معمار، شهرساز و داور جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۶    
راهنمای مدونی شامل همه اطلاعات لازم برای تماشاگران تئاتر توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۶    
کارشناسان و فعالان حوزه زنان و سبک زندگی در کرسی آزاداندیشی زنان دفاع مقدس؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی به بیان دیدگاه و تبادل نظر درباره نقش و جایگاه بانوان در حرکت انقلاب اسلامی پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهلمین روز از درگذشت آیت الله تسخیری گفت: بی تردید ارتحال این عالم ربانی برای جهان اسلام ضایعه بزرگی است و ما یک زبان گو یا را از دست دادیم که ممکن است به راحتی قابل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۶    
بسته ای مطالعاتی با 40 عنوان از ارزشمندترین آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس، در چهلمین سالگرد این حماسه توسط اداره کل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای استفاده علاقه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۶    
اعضای شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از سوی دبیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۹    
کلیپ تصویری سرود سفیران عشق به سفارش دفتر امام جمعه آباده با سروده میلاد عرفان پور، آهنگ سازی مهرداد سعیدا و مربیگری محمدمهدی یزدانبخش در آباده رونمایی و در هفته دفاع مقدس از شبکه های ملی و استانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۹    
ششمین نمایشگاه فصلی نقاشی وستا به همت نجمه شریفی، مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی وستا با بیش از 70 اثر از هنرجویان برتر این آموزشگاه 10 روز در نگارخانه استاد ذوالفنون میزبان علاقه مندان می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۸    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس،محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: در صورت تخصیص اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، پروژه فرهنگسرای هفتکل، بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۶    
احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پیامی درگذشت استاد عباس جوانمرد پیشکسوت هنر تئاتر را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتشار فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی، گفت: این جشنواره اول تا چهارم آذرماه در گیلان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸    
پنجاه و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرماهشهر و سومین نشست آن در سال 1399 با موضوع عفاف و حجاب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
مراسم گرامیداشت مقام والای سردار سرافراز مدافع حرم، شهید حاج شعبان نصیری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مقامات استانی و وزارتی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
ناصر مقدم: البرز، دیار رزمندگان و سرداران رشیدی است که طی سالهای دفاع مقدس و پس از آن حماسه های ماندگار و بزرگی آفریده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۶    
جلسه شورای امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان شهریار با رعایت پروتکل های بهداشتی و باحضور اعضای شورا وکارکنان اداره در دفتر رئیس اداره برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۶    
به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم عصر شعر و خاطره دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس عصر شعر دفاع مقدس با حضور جمعی از شاعران و نویسندگان اقوام ایرانی در آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: فراخوان دومین جشنواره ملی خوشنویسی شهید هوشنگ مداحی پور و به پاسداشت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در جنوب کرمان که در آذرماه سال جاری برگزار میگردد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حسن ولی الهی از همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۶    
اسامی فیلم های پذیرفته شده در بخش کروناروایت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار 40 در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد فارابی، مجموعه سینمای مستند و جشنواره حقیقت مجموعه های مستند خوب کوتاهی را با موضوع دفاع مقدس درحال تولید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
رئیس انجمن خوشنویسان خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به یاد شهید فیروز حمیدی زاده هنرمندان خوشنویس بجنوردی به کتابت پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: حق بیمه 260 عضو صندوق اعتباری هنرمندان این استان که به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده بودند، 100 درصد پرداخت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری رویدادهای هنری با تشکیل انجمن قوی شتاب می گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۹    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد: با توجه به خیز مجدد بیماری کرونا و حفظ سلامت مخاطبین، زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی افلاکیان به تعویق افتاد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۶    
نشست هم اندیشی جشنواره داستان نویسی رضوی با حضور انجمن های ادبی زنجان در تالار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان اندیشه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۶    
همزمان با هفته دفاع مقدس مسوول امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نمایندگی از مدیر کل این اداره از جانباز اکبر بردستانی کارمند بازنشسته این اداره تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین مناسبت های تاریخ ایران زمین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه کار گروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم شب شعر و خاطره با حضور امام جمعه، فرماندار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی ناحیه سپاه ، ایثارگران، شاعران و هنرمندان در شهرستان انار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
به همت انجمن شعر هزاردستان و همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مراسم عصر شعر وخاطره دفاع مقدس با حضور جمعی از شاعران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهردار و علاقه مندان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه، مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان شهربابک در محل مجتمع فرهنگی هنری شهدا تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۶    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عباس جوانمرد، کارگردان و بازیگر تئاتر ایران را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
سرگروه تفکر آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از هنرستان موسیقی اقبال آذر تبریز بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
خانواده شهیدان گل محمد سورگی و احمدرضا دادفر در چهاردهمین هفته از سه شنبه های تکریم در خراسان جنوبی با حضور مسئولین تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی ازتولید فیلم کوتاه آتی به نویسندگی و کارگردانی امیر بیاتی و با حمایت دفتر انجمن سینمای جوانان استان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۹    
مدیر حراست و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از هنرستان هنهای زیبای میرک تبریز بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای آموزش های مجازی قرار گرفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۶    
نشست "مشارکت نیروی انتظامی در ایمن سازی و پایداری زیرساخت ها و دارائی های فرهنگی و هنری کشور در برابر آسیب های احتمالی" روز دوشنبه با حضور علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی امور مجلس و استان ها و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
عضو شورای سیاستگذاری کروناروایت با اشاره به این که جهان تا سال ها تحت تاثیر فیلم های تولید شده درباره کرونا قرار خواهد گرفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روز دوشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی "مشارکت نیروی انتظامی در ایمن سازی و پایداری زیرساخت ها و دارایی های فرهنگی و هنری کشور در برابر آسیب ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
علی اصغر کاراندیش مروستی معاون وزیر و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی نوشت: حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه بر مبنای قرآن و آموزه های دینی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط زنده تصویری با خانواده شهید نصیری از استان البرز گفت: دفاع مقدس نرم افزار ایرانی قوی و عامل وحدت کشور شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۳    
سومین مرحله ثبت نام هنرکارت ویژه تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۶    
نسخه دیجیتال شماره212 (مهر 99) ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم نگار در سایت این ماهنامه تخصصی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۶    
در آستانه سالروز تولد استاد حسین دهلوی، قطعه شور آفرین از ساخته های این آهنگساز فقید ضبط و اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳    
فیلم کوتاه ( خاک چال) ازتولیدات انجمن سینمای جوانان اراک فیلمبرداری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
انجمن خوشنویسان شهرستان خوسف با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن خوشنویسان استان آزمون خوشنویسی ترم تابستان را برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نمایش خیابانی مین های خنثی نشده در محل نمایشگاه "اقتدار چهل" شهرستان خوسف اجرا شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
فعالان کانون فرهنگی و هنری مسجد امام رضا (علیه السلام) بجنورد با اجرای طرح ملی احسان قرآن مهیای اربعین حسینی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه شعر و دلنوشته با موضوع شهدای مقاومت ،سلامت و دفاع مقدس در خوسف برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نمایش برای عشق در تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری طی سفری به لردگان با هنرمندان شهرستان های لردگان و خانمیرزا دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از عوامل گروه سرود نسیم صبا شهرستان لردگان تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸    
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از یادگاران جنگ تحمیلی و هنرمندان شهرستان های لردگان و خانمیرزا تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن 8 مهرماه، روز بزرگداشت مولوی پیامی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۶    
جلسه معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولان فرهنگی سازمان زندان های کشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۳    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برای محقق شدن اهداف و اثربخشی بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری باید ظرفیت پژوهشی استان را به کمک بگیریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۳    
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مسابقه نقاشی امدادگران دفاع مقدس و مدافعان سلامت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از دو هنرمند عاشیق استان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۶    
فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان و کارگردانی بابک نبی زاده جایزه بهترین فیلم جشنواره سانفرانسیسکو آمریکا را از آن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز گفت: هنرمندان جزیره هرمز حضور فعالی در برنامه های هفته دفاع مقدس داشتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در فرمانداری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
جلسه شورای فرهنگ عمومی سیریک با دستور کار بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و ایثار در سالن فرمانداری به ریاست حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بازدیدهای دوره ای از مطبوعات و رسانه های استان در دفتر روزنامه دریا و هفته نامه صدف حضور یافت و با مدیر مسئول و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نوزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۸    
پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمال غرب کشور برگزیدگان خود را معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۷    
مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی زره پوشان دیروز، سفید پوشان امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) اقبالیه برگزارشد..
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۷    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) اقبالیه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۶    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در یادداشتی در روزنامه ایران به مناسبت بزرگداشت روز مولانا این روز را گرامی داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل را دارد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶    
آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری به صورت مجازی برگزار می شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ، شب شعر و شعر خوانی در فرهنگسرای بوستان ولایت برگزار گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
با اعلام دبیرخانه مسابقه قصه گویی مجازی فرزندان ایرانیم سه نفر از اهالی فرهنگ و هنر لاهیجان برای قضاوت قصه گویان معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۶    
عناوین کارگاه های آموزشی مجازی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در دو بخش ملی و بین الملل اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۳    
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف از هم اندیشی اعضای کمیته فرهنگی و هنری رسانه و فضای مجازی برای برگزاری هر چه باشکوه تر هفته دفاع مقدس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۰    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از دیدار با بانوی پیشکسوت عرصه دفاع مقدس شهرستان سرخه همزمان با بزگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۰    
در چهاردهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز سه شنبه از خانواده شهید "علی رضایی" در شهرستان دامغان تجلیل خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۹    
مادر شهیدان خدمتگزار اظهار کرد: شهدا درس آموختگان مکتب عاشورا هستند و راه این عزیران، نسل جوان را با فلسفه شهادت آشنا کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۹    
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با نماز جمعه هشتم محرم نمایشگاه عکس و پوستر عفاف و حجاب با نام "حریم ریحانه" برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۹    
بسته خبری هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد/ از نمایشگاه "اقتدار چهل" در مرکز استان تا رویدارهای فرهنگی و هنری در شهرستان ها
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۹    
نقاشان لاهیجی در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با ویژه برنامه همراهان مهتاب خاطرات جنگی را رنگ بخشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ایجاد محله های اسلامی در شهرهای مختلف این استان را از اقدامات بسیار خوب و بردن خدمات فرهنگی به میان مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۹    
نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی در سالن نگارخانه شهید گمنام فردوس افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۰    
کارشناس موسسات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور پروانه ایجاد و فعالیت اولین موسسه فرهنگی هنری چندمنظوره شهرستان سرخه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۹    
نزدیک به 800 جلد کتاب کمک درسی به 9 روستای دوستدار کتاب در شهرستان طبس اهداء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۸    
جشنواره های مطبوعات اعم از ملی، منطقه ای و محلی رویدادی مبارک است که می تواند تاثیری چشمگیر در ارتقای سطح روزنامه نگاری کشور داشته باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۶    
از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت شهرستان دنا تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با حضور در مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بدسرپرست این شهرستان از آنان دلجویی کرد.
  • ۱