یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۱    
مشاور امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان مسابقه خاطره نویسی زن،خانواده و هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: برای برگزاری برنامه های گوناگون فرهنگی و هنری این شهرستان به سالن بزرگ با ظرفیت بیش از یک هزار نفر نیاز دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۷    
مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر کشور از فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق روستایی و عشایر این استان در سال های 97 و 98 تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۸    
نشست مجازی تحلیل اشعار احمد عزیزی به همت محفل ادبی بیستون با حضور محمد مهدی سیار شاعر برجسته کشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۳    
معاون استاندار قم گفت: با توجه به وضعیت قرمز قم، بدون هماهنگی، همایش و مراسمی شکل نمی گیرد و از اربعین تا 28 صفر نیز ممنوعیت ها ادامه دارد و هیچ مراسم، راه پیمایی و تجمعی در اربعین برگزار نمی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام رمضانی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات، ویژه برنامه های اربعین حسینی توسط کانون های مساجد استان قزوین در فضای مجازی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۶    
فیلم کوتاه درصد به نویسندگی و کارگردانی مریم موسوی فیلمساز انجمن سینمای جوانان انزلی به چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی گرگان ارسال شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه ویژه اعضای کانون های استان در اربعین حسینی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم مسئولان آستارایی با خانواده شهید یوسف مرحبا دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
عکس میلاد حامد هنرمند و مدرس رشته عکاسی انجمن سینمای جوانان انزلی برگزیده مسابقه عکاسی "داگر" فرانسه شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۳    
چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی به صورت مجازی با حضور 1600 ناشر اندونزیایی و کشورهایی مانند ایران، چین، مالزی، تایلند، هند، آلمان، ترکیه، انگلستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فیلم فجر در برنامه ای تودیع و معارفه شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۸    
حمایت سازمان سینمایی از سینماها و شرکت های پخش اکران شهریور واریز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۳    
سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای تهران و مسکو به صورت آنلاین و با حضور شماری از سیاست گذاران و مدیران رسانه های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۸    
اجراخوانی نمایش "تشنه دیدار" به کارگردانی مهدی کریمی با حضور امید زندگانی به صورت آنلاین در سایت نمایش نت پخش می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
سرپرست معاونت فنی معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت کرونا در کشور و استان، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی گیلان را با خطر جدی مواجه می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی گیلان با تأکید بر ضرورت فعالیت دوباره رسانه های استان برای جلب مشارکت شهروندان برای مقابله با کرونا، گفت: پویش مراقب من باش راه اندازی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سومین نشست کمیته همکاری های رسانه ای ایران و روسیه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: قریب به هزار و 50 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان هرمزگان وجود دارد که بیش از 70 درصد آنها در مناطق روستایی واقع شده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز ثبت نام کتابفروشی های داوطلب شرکت در طرح "پاییزه کتاب 99" از تاریخ بیست و ششم مهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۳    
طرح ملی سه شنبه های تکریم در خراسان شمالی امروز با تجلیل از خانواده شهید سروان "دوست زاده" از شهدای نیروی انتظامی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۳    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: تعداد کانون های مستقر در مساجد استان از 600 کانون فعلی تا پایان سال جاری به حدود 700 کانون افزایش پیدا می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۳    
برگزیدگان جشنواره های هفته قرآن و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف با حضور فعالان قرآنی و مسئولان استانی تجلیل شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۳    
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان دیدار وگفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۳    
محمد روح الامینی؛ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر به لرستان با احمدحسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۸    
نمایشگاه پوستر امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آشتیان دایر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۸    
جلسه ستاد اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آشتیان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۳    
حمید قوامی عکاس، فیلمبردار و فیلمساز سنندجی موفق به دریافت جایزه بهترین تصویربردار فیلم کوتاه دیوار در جشنواره لندن شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۳    
تفاهم نامه همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه سلمان فارسی کازرون منعقد خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۴    
به همه هنرجویان گواهی نامه ی پایان دوره ی کارگاه بازیگری مقابل دوربین اعطا شد.این کارگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده به صورت مشترک ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در پایان با اشاره به اینکه در راستای حفظ فاصله گذاری اجتماعی ظرفیت این دوره بسیار محدود است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوانات خطاب به خانواده جانباز فقید محمد رضا تقی زاده خاطر نشان کرد: این جانباز فقید در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات متعددی را به جامعه فرهنگ و هنر فارس تقدیم کرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۴    
امسال متاسفانه به دلایل ویروس منحوس کرونا این خدمات در عراق میسر نیست ولی از نظر مشابهت سازی و گرامی داشت اربعین حسینی با همان محتوی و عرض اردات به امام حسین (ع) برنامه های فرهنگی و در خور با رعایت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۳    
انعقاد تفاهم نامه شبکه سازی مجازی مساجد از دغدغه های نماینده ولی فقیه در فارس بود و با جدیت دنبال شد تا این رخداد روی دهد و کارهای مساجد به صورت یک صدا در زمینه فرهنگی پیش ببریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۸    
واحد بازرسی و نظارت برمراکز فرهنگی و هنری شهر تهران تجهیز و ساماندهی خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۸    
نشست تخصصی رصد و ساماندهی فضای مجازی با حضور غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس، حجت الاسلام والمسلمین مرادی رئیس اداره تبلیغات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از اهدای بیش از 3 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در قالب های داستان، شعر، بازنویسی و بازآفرینی از متون و ادبیات کلاسیک، رمان با موضوعات مذهبی، تاریخی، تصویری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۳    
آیین افتتاحیه این مراسم همچون گذشته، شامگاه 19 مهرماه ساعت 19 خواهد بود که آیین گل افشانی مزار حافظ و ادای احترام به این شاعر از صدا و سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
ابراهیم حیدری مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کودکان برتر شهرستان دشتی که در پویش ملی با کتاب در خانه شرکت کرده بودند تقدیر نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
آیین تقدیر از برندگان مسابقه های مجازی کتاب خوانی و سبوی دوست در حاشیه نمایشگاه نقاشی سبک بالان در نگارخانه فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۳    
طی برگزاری نشست مشترک و امضای تفاهم نامه میان ستاد هماهنگی کانون های فهما و جمعیت هلال احمر، اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد کشور آموزش های امدادی می بینند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
نماینده طرح گرنت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه وبیناری با حضور کشورهایی همچون چین، اندونزی، هند و مالزی به تشریح برنامه های طرح گرنت در ایام کرونا پرداخت و از الکترونیکی شدن تمام مراحل آن خبر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸    
با تکمیل طرح پژوهشی بررسی، ارزیابی و ارائۀ الگو برای استفاده از اسباب بازی در کتابخانه های عمومی ، نتایج این طرح طی جلسه ای با حضور مدیران نهاد کتابخانه های عمومی و صاحب نظران حوزۀ اسباب بازی بررسی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
تقدیر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اقدامات همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
در آستانه اربعین حسینی، نمایشگاه عکس های منتخب سوگواره بین المللی "مهر محرم" روز سه شنبه با ارائه 40 تابلوی تک و مجموعه عکس در حرم مطهر رضوی گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
برندگان مسابقه وضوی عشق که به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۸    
مهدی توکلیان دبیر جشنواره کتابخوان و رسانه در بخشی از گفت وگوی خود با روزنامه جام جم گفت: وقتی رسانه ها درگیر جشنواره می شوند یعنی اطلاعات بیشتری درباره فعالیت نهاد کتابخانه های عمومی به مردم منتقل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۱    
نشست سفیران جشنواره بین المللی سیمرغ با حضور رئیس انجمن موسیقی و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در عمارت دهدشتی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۱    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل و همکاران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به منظور توجه شایسته به ماموریت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر روستا و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۸    
عبدالمهدی حق شناس از برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در مازندران خبر داد و گفت: محور اصلی جشنواره، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۳    
ایوب دهقانکار با صدور حکمی امیدعلی مسعودی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز : نظارت ها بر روند اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونائی تشدید می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۳    
جشنواره استانی فیلم مقاومت در استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۳    
خبرنگاران مطبوعات استان سمنان که در دوران کرونا آسیب دیده اند روز سه شنبه در نشستی با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۳    
از پوستر دهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورایی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی در این شهرستان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
بسته های معیشتی در ملکان توزیع شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
ده ها عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در بین هنرمندان و کانون های مساجد در شهرستان سراب توزیع شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از امضاء تفاهم نامه با بسیج برای مشارکت در احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فامنین خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۸    
عضو شورای سیاستگذاری کروناروایت با اشاره بر اینکه کودکان در دوران کرونا ارتباطشان با خانواده بیشتر شده، بیان کرد: این دوران را می توانیم یک فرصت تلقی کنیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هدف از برپایی نمایشگاه مفاهیم نمادهای عاشورایی، علاقه مند کردن بیننده برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت درک عمیق تر از واقعه عاشورا است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۳    
کارگاه آموزشی گویندگی و فن بیان با حضور علاقه مندان و دوستداران هنر گویندگی در فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: از ابتدای سال 98 تا به امروز بیش از 40 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در روستاهای استان گلستان اجرا شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۰    
با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح پاییزه کتاب99 از دوشنبه 5 آبان تا دوشنبه 12 آبان به مدت هشت روز در کتابفروشی عضو طرح در سراسر کشور برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
نمایشگاه یاد یاران در هشترود برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
نشست هم اندیشی و معارفه ی مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی میبد با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان فعال تئاتر این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
سومین هفته از کارگاه های تئاتر انجمن نمایش شهرستان بهاباد با حضور قریب به 40 هنر جو و به سرپرستی کاظم کاظمیان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
طرح سراسری احسان قرآن ویژه اربعین حسینی در کانون های مساجد یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
بر اساس اعلام دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک، نمایش زنان انتظار از یزد به مرحله ی نخست این جشنواره راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۳    
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت روز روستا و عشایر پیامی به شرح ذیل صادر کردند:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۲    
در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده های معظم شهیدان تقی زاده و مختاری در بستان آباد دیدار بعمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱    
اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به همراه حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
به دلیل توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به فرهنگ و هنر بومی صورت گرفت:
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
در آستانه اربعین حسینی، مراسم زیارت اربعین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۰    
"فراخوان جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس" در شبستر منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۷    
پروانه تاسیس چاپخانه دیجیتال در شهرستان کلیبر صادر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر با یدالله نعمت پور از جانبازان هنرمند هشت سال دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل کرد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۱    
نشست علمی نقش زنان در حوزه میراث فرهنگی با تأکید بر زنان خبرنگار ، یکشنبه 20 مهر 1399 از ساعت 21 تا 22 به صورت مجازی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۶    
جمعی از مسئولان به مناسبت روز نیروی انتظامی دیدار با شاعر فرهیخته خمینی (بازنشسته نیروی انتظامی) دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۱    
حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، با اشاره به برنامه های دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۶    
فراخوان ملی سومین دوره مسابقه عکس "سوگواره شور حسینی" با هدف ثبت هنری جلوه هایی از فرهنگ عزاداری و ایثار مردم در ماه های محرم و صفر منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۱    
مرتضی خدمتکار، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت گفت : تولید بازی موبایلی "کودکان اربعین" با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط موسسه فرهنگی مهاد شیراز به عنوان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۲    
پانزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده معظم شهید "سیدعلی اصغر شنایی" در شهر دبیاج شهرستان دامغان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۱    
مهلت ارسال اثر برای حضور در مسابقه نمایشنامه نویسی رویداد فصل امید ، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، بنا به درخواست متقاضیان تا پایان مهرماه تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۱    
کتاب فرهنگ مردم تالش زبان فومن نوشته خدیجه پاک توسط انتشارات سپیدرود منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از انتشار اولین شماره فصل نامه تربیتی، آموزشی، فرهنگی "محیا نامه" به مدیر مسئولی سیدموسی سعیدی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۱    
طرحهای پژوهشی حوزه فرهنگ در نشست شورای پژوهشی به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند از اولویت های این اداره است و دستگاه های فرهنگی نیز باید توجه لازم را به این مقوله داشته باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک روز ملی روستا و عشایر، به روستاییان و عشایر این استان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۷    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پشتیبانی از برنامه ها و اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری در حوزۀ کتاب و کتاب خوانی و جلب توجه مردم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۶    
به منظور ایجاد و گسترش ، همفکری و همکاری فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان، تفاهم نامه ای به همین منظور منعقد و امضاء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۱    
برگزاری اولین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر با هدف همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۱    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فرهنگ مبتنی بر فرهنگ عاشورا و اربعین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرای طرح پاییزه کتاب 99 از پنجم آبان ماه سال جاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۴۶    
فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.