یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیّر با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام اربعین و در صنوف شهرستان با حضور اعضا شورا در مصلی شهدای محراب برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
تهیه کننده انیمیشن بنیامین گفت: انیمیشن ایران سرعت پیشرفت خوبی دارد به طوری که کشورهایی مثل ژاپن که سابقه انیمیشن سازی طولانی دارند، راغب هستند که با انیمیشن سازان ما کار کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
بیژن میرباقری کارگردان سینما گفت: اگر به احیای فیلم های کودک و صنعتی شدن این سینما فکر می کنیم، جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با ارزیابی ها وآمارهایی که ارائه می دهد این امکان را فراهم می کند تا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
تفاهم نامه پروژه سینمایی امید با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان، در اسدآباد منعقد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۴    
در سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مرکزی تامین 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تالار مرکزی اراک در نظر گرفته شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۰    
طی مراسمی از 25 عنوان کتاب ویژه کودک و نوجوان با حضور معاون وزیر اقتصاد و تنی چند از مسئولان فرهنگی استان در روستایی دوستدار کتاب بزنج از توابع شهرستان اسفراین رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۰    
اقتصاد و فرهنگ در روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین با افتتاح پروژه های فرهنگی و اقتصادی به همت اهالی مسجد در این روستا در آستانه روز ملی روستا و عشایر، رونق گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۰    
کتابخانه عمومی روستای دوستدار کتاب بزنج اسفراین به همت خیرین و با پیگیری اهالی فهما در این روستا رسما به روی عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر خود به استان مرکزی از کتابخانه و تالار مرکزی اراک بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه دهه هنر در 10 رشته هنری، به صورت مجازی برگزار می شود، بیان کرد: در این رویداد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۶    
استاندار بوشهر در اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گفت: موزه مطبوعات در استان بوشهر خاستگاه حوزه رسانه در جنوب کشور است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کنگره شعر محرم زمینه ای را فراهم می کند که تولیدات حوزه شعر آیینی و عاشورایی گسترش یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۴    
استاندار هرمزگان در مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی هنری هرمزگان به اقدامات شایسته و در خور تحسین در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت : مدیریت امروز جامعه باید بر اساس خلاقیت و ابتکار باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۰    
نماینده ولی فقیه در فارس روحیه جهاد و شهادت را از دیگر ویژگی های مردم استهبان برشمرد که در کتاب "استهبان در دفاع مقدس" به آن پرداخته شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست تقدیر و تشکر از فعالان فرهنگی هنری هرمزگان که با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، علی غیاثی ندوشن ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی هنری هرمزگان و افتتاح نگارخانه استاد احمدی نسب بر ضرورت استفاده از ظرفیت و بینش هنرمندان در جهت پیشرفت و ساماندهی جامعه تاکید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۴    
مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی هنری هرمزگان و افتتاح نگارخانه استاد احمدی نسب گفت : هرمزگان سرآمد کشور است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
فراخوان سی و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران، منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
نشست معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر ، با مدیر موسسه قرآنی گنجینه نور در آغازین روز های پاییز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
دو خبر کوتاه فرهنگی هنری از شهرستان قائمشهر
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
دبیرخانه اولین همایش ملی تاریخ نگاری به مناسبت پاسداشت عبدالفتاح فومنی روز شنبه پنجم مهر ماه با حضور تاریخ نویسان به نام گیلانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر از برپایی نمایشگاه کتاب همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
نشست جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان سرخه با حضور معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون انتظار سرخه برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر شخصیت آیت الله سیدمحمود شاهرودی گفت: برای چنین شخصیت دینی و فقهی باید آیین در سطح ملی برگزار شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۱    
به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ، هنرمندان شهرستان دامغان کارگاه سفال با موضوع دفاع مقدس برگزار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۰    
گفتنی است در این آیین از کتاب خودشناسی و تزکیه از دکتر بهرام نصیری و کتاب ترانه های باد 1 از دکتر یعقوب افسری آزاد رونمایی شد و از این نویسندگان تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری در جدیدترین حساب توئیتری خود نوشت: راه رسیدن به شفافیت جد و جهد بیشتر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۴    
نگارخانه استاد احمدی نسب با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی علی غیاثی ندوشن مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
اولین نمایشگاه انفرادی طراحی حسین محمدی هنرمند قوچانی روز شنبه 12مهرماه 99 در نگارخانه کوثر قوچان گشایش می یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از فرزندان شهدا و جانبازان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تقدیر و قدردانی گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۰    
علیرضا پورمحمد از هنرمندان پیشکسوت هنرهای نمایشی شهرستان گرگان و استان گلستان، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد هفتمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه سینما پوورو ایتالیا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۰    
جلسه بررسی فراخوان نشان ملی دکتر دبیر سیاقی با حضور اساتید حوزه ادبیات و پژوهش در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۰    
ناصر مقدم: با جلب مشارکت گسترده و موثر همگانی، شاهد کنترل و کاهش شیوع و انتشار این ویروس خطرناک خواهیم بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خسارت های ایام کرونا در برخی موارد به اصحاب هنر بین 60 تا 80 درصد بوده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
به مناسبت روز جهانی سالمندان کتاب دو شاعر از پیشکسوتان دلیجانی خریداری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۳    
نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی انجمن خوشنویسان ابهر با نام سلطان سخا علی (ع) در نگارخانه مجازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۳    
دوازدهمین نمایشگاه مجازی از مجموعه نمایشگاه های هنرهای تجسمی انفرادی هنرمندان ابهر، با نمایش مجموعه عکس مناظر سپید فردین نظری؛ مدرس هنر و مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی هنر معاصر ابهر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۳    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و میثم محمودیان رئیس خانه مطیبوعات استان در دیدار با بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد مسائل فرهنگی هنری و رسانه ای در مرکز استان را مورد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
در هفتاد و هفتمین جلسه شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اولویت های پژوهشی سال 1400مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نشست مجمع مشورتی بانوان شهرستان کرج خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال بیش از 300 اثر به اولین سوگواره استانی شعر عاشورایی و دفاع مقدس با عنوان " مشق دلدادگی" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
به منظور ایجاد و گسترش همکاری های فرهنگی و هنری، تفاهم نامه ای میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و بنیاد ایران شناسی استان امضا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰    
دومین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی با عنوان عقیق و ارغوان با همکاری بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمه دوم آذرماه به میزبانی این ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۶    
جلسه کارگروه پیگیری ساخت سالن بلک باکس تئاتر دلیجان با حضور فرماندار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
اسامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری خوش نویسی تابستان 1399 اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۲۶    
ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، روز جهانی ترجمه را به مترجمان استان البرز تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه ها فاصله ایجاد شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۶    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی: رویه تعاملی مسئولین و رسانه ها در استان مورد توجه باشد و ما همه رسانه های استان را به چشم فرزندان خود نگاه می ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۱    
ابراهیم شریفی در سومین نشست شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با محوریت برنامه های اربعین روز سه شنبه (8 مهر 99) ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و با اشاره به اهمیت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
نمایشگاه عکس و پوستر به تعداد بیش از 100 قطعه صبح روز جمعه در محل مسجد جامع شهر آب بر
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
به مناسبت هفته دفاع مقدس از پدران و مادران شهدا، رزمندگان پیشکسوت اهل قلم و هنرمند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ابهر تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۲:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی حکمی " رئیس گروه رسانه " این اداره کل را منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۲:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی حکمی ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد را منصوب نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان سهم بسزایی در حوزه شعر دفاع مقدس داشته است و این ادعا را می توان داشت که ادبیات و شعر دفاع مقدس از خوزستان آغاز شد.