یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۶    
شورای حمایت از کتب ارزشمند با رویکرد حمایت از آثار باکیفیت و باارزش در سال های اخیر تلاش کرده است تا در حوزه نشر از آثار شاخص حمایت های لازم را انجام دهد و از ابتدای امسال تاکنون از 37 اثر رسیده به ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان کرمان از برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در آبان ماه سال جاری در کرمان خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
نسخه دوم بازی کودکان اربعین با اضافه شدن بازی ها و امکانات جدید در کافه بازار منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶    
بنیاد ملی بازی های رایانه ای اعتراض تعدادی از کاربران کوییز آو کینگز را به دنبال مسدود شدن حساب کاربری شان در پی ادعای مجموعه کوییز مبنی بر تقلب آنها در بازی پیگیری می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۱    
بنیاد ملی بازی های رایانه ای شرایط استفاده بازی سازان از شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برای معرفی بازی هایشان را فراهم کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۶    
نماینده معاونت امور فرهنگی در کمیته تخصیص کاغذ گفت: ناشران قبل از دریافت کاغذ دولتی مجوز های خود را در سامانه توزیع کاغذ بارگذاری می کنند و راستی آزمایی می شوند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۰    
کتاب ماه پنهان نمی ماند با هدف معرفی نقش زنان در هشت سال جنگ تحمیلی روز(12مهر) رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ظرفیت سالن های نمایش فیلم از 480 صندلی در سال 90 هم اکنون به 2 هزار و 190 صندلی افزایش یافته است که رشد بیش از سه ونیم برابری داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۷    
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مردم به شایعات بازگشایی مرزها برای عبور زائران اربعین توجه نکنند، گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۱    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان "سفینه النجاه" توسطستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۸    
مدیر اجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در پی پایان فراخوان حضور اهالی رسانه و منتقدان برای ثبت نام در سامانه جشنواره، خانه جشنواره در تهران و اصفهان را معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۳    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه نگاه این اداره کل به سمت ارتباط بیشتر با رسانه است، گفت: حفظ این ارتباط از مهم ترین اولویت ها است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۲۵    
نخستین جشنواره داستان کوتاه چغارت در بافق برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۷:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: زمان ارسال آثار نوزدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی یزد تا 30 آبان ماه تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۵۱    
حضور دو اثر تولیدی فیلمسازان کهگیلویه و بویراحمد در "چهارمین المپیاد ملی فیلمسازی نوجوانان ایران"
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۳    
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در تاریخ 9مهرماه 99 ،راس ساعت 9:30 صبح در دفتر امام جمعه تنکابن با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای ادارات تنکابن برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۳    
مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان ، در پنجمین شب اجرای آنلاین تانگوی تخم مرغ داغ ، از این اجرای آنلاین در آموزشگاه تئاتر شهر شمال بازدید نمودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۳    
مهدی روحی طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، به عنوان دبیر نخستین جشنواره نقالی سیمرغ استان مازندران منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۷    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنوف همکار براساس نظر ستاد مقابله با کرونا تهران از محدودیت های اعمال شده در پایتخت برای مقابله با بیماری کرونا تبعیت می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۶    
اجرای تعزیه در اربعین حسینی با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی در شهرستان زرندیه بلامانع است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: مودت و دوستی بین دستگاههای فرهنگی می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام موثر واقع شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند با شهردار مهاجران دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۶    
عصر شعر دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم و با همکاری انجمن ادبی استاد شهریار و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۶    
پنجمین جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثاروشهادت به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی،درگذشت مرحوم مجید طرفی،جانباز و از پرسنل این اداره کل را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
این کتاب نمونه هایی از جان فشانی ها، رشادت ها و حماسه آفرینی های دلیرمردان و شیرزنان دیار تمدن ساز مرودشت در هشت سال دفاع مقدس، در 3 بخش به ساختارها، یگان ها و سازمان های پشتیبان کننده، اقدامات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کاکی در جوار گلزار شهدای شهر بادوله برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان بوشهر مشخص شد و اهالی قلم و مطبوعات دشتی موفق به کسب چهار عنوان در این جشنواره شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۶    
فرهنگ واژگان گویش دشتی تالیف سید کوچک هاشمی زاده مجوز نشر گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
دیدار مسئولین امروز با همسنگرهای دیروز با جانباز ورزمنده دفاع مقدس زکی منجی اصل انجام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب رتبه برتر کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل در سطح کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۰    
معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: به محض بازگشت به وضعیت عادی و با ابلاغ مصوبات و دستورالعمل های جدید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۶    
حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتمین نشست آنلاین ارائه تجارب مدیران گفت: حضور در عرصه جهانی اقتصاد فرهنگ و هنر افزون بر آثار اقتصادی، ثمرات اجتماعی و سیاسی نیز در پی دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۴    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اجرای طرح ملی احسان قرآن در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این برنامه که با همکاری کانون مداحان، بسیج هنرمندان و کانون ادبی پویا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تا کنون بیش از 112 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر استان پرداخت شده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
اختتامیه نخستین جشنواره سراسری آوای غدیر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بصورت مجازی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
رضا یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در حضوری سر زده از مراحل ساخت سینمای امید در شهرستان مینودشت بازدید به عمل آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فقط آن دسته از اعضای خانه مطبوعات قادر هستند در انتخابات خانه مطبوعات شرکت کنند که در سامانه نام نویسی کرده باشند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی پروژه پردیس سینمایی امید شیروان برای ساخت و تکمیل این پردیس روز شمار 180 روزه تعیین کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
علیرضا تابش اعتقاد دارد: سینمای کودک و نوجوان ایران همچنان در عرصه بین المللی مخاطب خود را دارد و ما هنوز هم، حرف هایمان را با دنیا از طریق سینمای کودک و نوجوان می زنیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۶    
جواد هاشمی فیلم سینمایی تورنا2 (شماره2) را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ارائه داده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۶    
محمدعلی بسطامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان به دیدار بانوی شاعر و ذاکر اهل بیت ملوک السادات میرفندرسکی رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با پیگیری های مکرر این اداره کل پروژه نخستین پردیس سینمایی امید شیروان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۰    
پیش تولید فیلم کمدی گافتاب به تهیه کنندگی وسرمایه گذاری مسعود ندافی ونویسندگی وحید اسماعیلی آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۰    
نهمین و دهمین حضور بین المللی فیلم در میان تپه ها ، نخستین فیلم سینمایی محمدرضا کیوانفر در بلژیک و اسپانیا رقم خورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
آیین پایانی اولین جشنواره ادبی آفتابگردان یکشنبه (13مهر ماه) در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۶    
آیین جانمایی تندیس های جهانی سینمای مستند روز گذشته جمعه 11 مهرماه در موزه سینمای ایران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
از خانواده شهدا و ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور مدیر کل و معاونین تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
وی مخاطابان نمایش نامه را سه دسته عامه مردم، روشنفکران و خویشتنی دانست که گاه با سلقیه های دیگر هم خوانی دارد و گاه ندارد و بیان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز :کلیه اعضای صندوق اعتباری هنر جهت بهره مندی از امتیازات مادی و معنوی این صندوق در اسرع وقت نسبت به ثبت نام "هنر کارت" اقدام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۰    
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس و جمعی از هنرمندان آن شهرستان با امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گبند کاووس دیدار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۶    
محسن جوادی، از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع دغدغه ناشران در مساله کاغذ، تصمیم بر پروپیمان برگزار شدن طرح پاییزه کتاب و نهایی شدن آئین نامه نمایشگاه مجازی در ایام آتی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۶    
حجت الاسلام و المسلمین ارزانی از آغاز طرح ملی ایران قوی ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد و گفت: این طرح در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۶    
امیر عابدی مدیر مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۶    
مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به همت معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
نشست صمیمی احد جاودانی با حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهرستان شهریار و نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
بمناسبت برگزاری دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی حماسه نامداران، نمایش خیابانی سردار نامی در شهرستان رباط کریم به اجرای عموم درآمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان و مدیریت مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن اقدام به برگزاری عصر شعر و خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس نمود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با دعوت از دستگاههای اجرایی و فرهنگی برای مشارکت در جشنواره پایتخت کتاب و توسعه فرهنگ مطالعه در سمنان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۶    
اختتامیه جشنواره کشوری ترانه روی ملودی در شامگاه سه شنبه هشتم مهر ماه در پیج اینستاگرامی خانه ترانه کردکوی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تکریم مفاخر در این استان بسیار مستعد و مبارک را راهگشای ساختاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۰    
عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه به دیدار بازنشسته اسماعیل مرندپور رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۰    
کارگاه های آموزشی فیلمسازی مهندسی فیلمنامه از ایده تا فیلم نامه و جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز امروز و فردا (12 و 13 مهر ماه) در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
فرماندار سمنان از تلاش های مستمر نماینده سمنان و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تامین بخشی از اعتبار ساخت تالار مرکزی سمنان (مجتمع بزرگ فرهنگی هنری) تجلیل کرد و ساخت این تالار را از ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
شبکه مروجان کتاب خوانی کشور با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری تعدادی از سازمان ها و نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰    
سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز از برگزاری مسابقه خط و نقاشی با عنوان "لبیک یا حسین و با موضوع نماز" برای مقاطع سنی 6 تا 18 سال خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۱    
حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان طی پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان حوزه نظم و امنیت تبریک گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۰    
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر شوقان برگزار و حکم اعضای این شورا اعطاء شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۶    
نهمین جلد از کتاب هدهد سفید با مطالب متنوعی درباره دفاع مقدس و ادبیات، سفر به دیار کریمان، مروری بر دلتنگی اعضای کتابخانه ها و تلاش های کتابداران در روزهای تعطیلی این مراکز فرهنگی به دلیل شیوع ویروس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان باحضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل فرمانداری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تولید آثار سینمایی فاخر به ویژه در عرصه مقاومت نیاز به توجه جدی و سرمایه گذاری دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۳    
مراسم دومین سالگرد درگذشت سیدمحمد علوی مقدم با حضور جمعی از علاقه مندان به وی در جوار آرامگاهش در باغ ایرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
در نشست نقد کتاب دور از چشم صلیب؛ خاطرات آزاده مسعود قربانی بیان شد که در هشت سال دفاع مقدس نوعی ولایت پذیری و اطاعت از رهبری وجود داشت که در عاشورا نیز دیده می شود؛ شجاعت و نترس بودن رزمندگان ما ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره عکس عاشورایی شکوه ارادت خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد مظهر کار تشکیلاتی، گروهی و سازمان یافته هستند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۰    
محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پیامی شهادت جانباز سرافراز حاج عباس خرم نیا را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل هنرهای نمایشی به همراه رییس تئاتر شهر با حضور در مجموعه تئاتر شهر از اجراهای دور دهم تئاتر صاحبدلان در محوطه این مجموعه و آخرین اجرای نمایش بین یه عالمه ماهی در تالار سایه دیدن کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از اجرای طرح پاییزه کتاب99 از 5 آبان ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۶    
خبرنگاران و فعالان رسانه ای عضو صندوق اعتباری هنر تا 12 مهرماه می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی هنر کارت، نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت هنر اقدام نمایند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از چاپ و انتشار مجدد فصل نامه فرهنگی پژوهشی "فرهنگ قومس" خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۰    
نمایش ویلون زن پشت بام کاری از گروه طغیان درشهرستان دنا به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۱    
جشنواره پایتخت کتاب در نشستی با حضور مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از کتابخانه کانون فرهنگی هنری اُخت الرضا بازدید و بر ضرورت تلاش بیشتر برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۱    
کارشناس چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور و تمدید مجوز پنج چاپخانه در نیمه اول امسال در این استان خبر داد.