پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۱:۴۲Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 14 مهر 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
کتاب حکمت ایرانی در معماری اسلامی؛ از آغاز تا پایان عصر صفوی نوشته فرزانه فرشیدنیک از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۵    
31 استان و 339 شهرستان و دو منطقه آزاد با 700 طرح و ایده در شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مشارکت کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۵    
امام جمعه شاهرود بر لزوم بهره برداری از مصلای نماز جمعه این شهرستان برای برپایی نمایشگاه دائمی کتاب تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۰    
مهاجرنیا یکی از اصول اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را اصل مقاومت معرفی کرد و گفت: می توان گفت که این بیانیه، بیانیه مقاومت است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از حسرتهای ما در مدیریت کشور، پژوهش و تامل پس از تصمیم است، اگر ما پژوهش را بر تصمیم گیری مقدم می کردیم، بسیاری از اقدامات و پروژه ها به گونه ای دیگری انجام می شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام کرد: آئین های یادروز حافظ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با نشست های علمی با موضوع حافظ و انسان امروز برگزار خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۵    
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۸    
دنباله کتاب پرفروش مزایای منزوی بودن که در زمان انتشار به مدت 71 هفته متوالی پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بود، پس از دو دهه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۹    
بعد از گذشت 43 روز، پلیس موفق به شناسایی سارقان و کشف مجسمه قیصر امین پور شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۹    
نشست هم اندیشی ششمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و سومین دوره جشنواره استانی در بهاباد استان یزد برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۴    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تمامی مولفان، ناشران، فعالان حوزه توزیع و ادارات مسئول باید کاری کنند که ارتباط بین مردم و کتاب قطع نشود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۴    
مسئول غرفه جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی در نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان گفت: در این دوره از نمایشگاه 10 باشگاه کتاب و کتابخوانی شرکت کرده و تاکنون بیش از 60 بسته کتاب اهدایی مردم را جمع ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۴    
ناشرانی که حواله زینک آن ها باطل شده و زینک خود را دریافت نکرده اند می توانند برای رفع مشکل از طریق لیتوگرافی ای که انتخاب کرده اند به شرکت تعاونی لیتوگرافان مراجعه کنند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۴    
آیین بزرگداشت محمدکاظم اخوان،مصادف با روز جهانی کودک، در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۴    
سری نخست مجموعه کتاب های بچه های آبی به مناسبت هفته ملی کودک رونمایی و نقد و بررسی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
امام جمعه گرمسار گفت: زمانی که شیعه در فقر فکری بود و آشنایی چندانی با اهل بیت (ع) نداشت، مردم به واسطه شعر با فرهنگ کربلا و عاشورا آشنا شدند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۹    
از الهیه تا دروازه غار با وجود تمام ایرادات ساختاری اش اما کتابی صمیمی است که می تواند اطلاعات قابل توجهی را به مخاطب خود ارائه دهد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۴    
رئیس اداره کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از راه اندازی سامانه ثبت کتاب و صدور مجوز نشر در این استان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
کتاب گردشگری موسیقی: توسعه پایدار شهری و روستایی در ایران نوشته محمدرضا آزاده فر در مهرماه 1398 وارد بازار کتاب ایران شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
آیت الله فاضل لنکرانی در دیدار اعضای انجمن وکلا و مشاوران قوه قضاییه گفت: در این 40 سال قَضای اسلامی نمره خوبی در میان جامعه و مردم ما نداشته است؛ چه رسد به اینکه به دنیا بخواهیم عرضه کنیم!
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار 134 عنوان کتاب در شمارگان 98 هزار و 400 نسخه در 6 ماه نخست سال 98 در این استان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۴    
در نشست نقد ترجمه نمایشنامه خانه برنارد آلبا مطرح شد که لورکا جزو شاعران و نمایشنامه نویسانی بود که گرایش چپ داشت و در ایران از همان دهه چهل سراغ ترجمه آثار او رفتند و نمایشنامه نویسی او را واکنش به ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹    
جعفری شهری در کتاب طهران قدیم به مردم و آنچه به توده و اجتماع و اکثریت مردم مربوط بوده است، می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹    
علی فریدونی، رونمایی از 14 کتاب فارسی ترجمه شده به زبان ترکی استانبولی، هم زمان با برگزاری هفتادو یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۹    
ماریز کنده و مارگارت آتوود در میان کسانی که گفته می شود آکادمی سوئدی برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته خود به عنوان برنده اعلام خواهد کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۰    
کتاب قند تلخ ، راهنمای کاربردی پیشگیری و کنترل دیابت، فشار و چربی خون و چاقی با روش مکمل (موازی) است. این کتاب به برخی از سردرگمی های بیماران دیابتی برای دریافت اطلاعات کاربردی پاسخ می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰    
کتاب جرعه جرعه سلامتی ، ضمن معرفی خواص ویژه 32 دمنوش و جوشانده گیاهی، به نکاتی کاربردی درباره تفاوت دمنوش و جوشانده و دمنوش های گیاهی مخلوط اشاره می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰    
سالومه غلامی، پژوهشگر و اوستاشناس گفت: از سال 2011 تا به امروز بیش از صد نسخه اوستا در ایران کشف شده است که تعداد 40 نسخه تنها در سه سال اخیر پیدا شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
آکادمی داستان انتشارات نیستان ثبت نام دوره پاییزی خود را آغاز کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
کتاب آجیل ها و دانه ها در سلامتی و پیشگیری از بیماری ها با معرفی اسیدهای چرب رایج موجود در دانه ها و آجیل ها و همچنین ترکیبات و اثرات مفید و مضر ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
کتاب صد نامه صد پاسخ، نامه هایی است که کودکان و نوجوانان عضو باشگاه های کتابخوانی از سرتاسر ایران باتوجه به کتابی که خوانده اند برای نویسنده آن نوشته اند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۰    
باقی کتاب جنگ و صلح را با ارائه تصویری از باور خوشبینانه اندیشمندان حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل درباره پایان جنگ ها در قرن بیست و یکم و مغشوش شدن این باور در طی سال های طی شده این قرن آغاز می ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
علی اصغر حداد گفت: نه فقط در این کتاب، بلکه وینکلر در چندین کتاب از متون شبه کتاب دعا استفاده کرده است برای اینکه تضاد واقعیت امروزی و آنچه که باید می بود را نشان می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
به گفته دبیر اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی ابتکار برخی از کتاب فروشان و فروش کتاب در فضای مجازی، امکان دسترسی به کتاب را برای شرکت کنندگان در باشگاه های کتابخوانی فراهم می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۵    
2800 نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در مهرماه به جمع بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر پیوستند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
ماجراهایی از زندگی سهراب سپهری شاعر نامدار معاصر در برنامه کتاب شب رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روایت می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۰    
سید حمزه صفوی گفت: کتاب گفتارهایی در روابط ایران و عربستان به دنبال کنار گذاشتن عواملی که تاکنون در ادبیات پژوهش این حوزه به عنوان ریشه های اختلاف میان ایران و عربستان مطرح شده، نیست.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
کتاب روایت پیاده روی اربعین سه شنبه 16 مهر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات رونمایی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
پریا آقایی، میزان تخفیف شرکت ملی پست برای ناشران را قابل توجه و دندان گیر نمی داند و می گوید: زمانی استفاده از خدمات پست برای ناشر با اهمیت می شود که مرکز پخش از حلقه صنعت نشر حذف شود و ناشر مستقیم ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
می توان گفت که خاطرات مندرج در کتاب ناگرا روایت هایی سرگردان میان تاریخ شفاهی یا یک متن داستانی هستند ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
بر اساس گزارش اتحادیه خرده فروشان کتاب بریتانیا سه کتابفروشی نامزدهای نهایی کسب این جایزه اعلام شده اند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
علی اکبر اشعری، زیرساخت های شهر آفتاب را برای برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران مناسب نمی داند و معتقد است ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
علی اصغر عزتی پاک، معتقد است کتاب در کنار او فقط تو بوده ای کاملا مومنانه و برای مومنان نوشته شده و می گوید: با اینکه راوی داستان ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰    
در پی رواج شایعاتی درباره ساخت لوازم آرایشی با استفاده از حشرات موذی چون سوسک، با محمدرضا شاه بنده مولف کتاب نگهدارنده ها و فن آوری کاربرد صحیح مواد نگهدارنده در محصولات آرایشی-بهداشتی گفت وگو کردیم ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۵    
فرهاد بزرافکن می گوید: پا گذاشتن به وادی فرهنگ نویسی به نوعی ناشی گری قلمداد می شود. واقعا فرد باید جرات به خرج بدهد که به جای ترجمه کتاب های نظری که اسم و رسمی هم برای مترجم به همراه می آورد بخواهد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۰    
برخی از ناشران فعال حوزه کودک و نوجوان در استان قم معتقدند که محتوای غالب کتاب های این حوزه در این استان با نگاهی که مربوط به 50 سال پیش است، تولید می شود و درواقع نویسنده ...