شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۲۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۲    
نخستین همایش ملی تخصصی فلسفه و اخلاق نقد به همت مجمع فلاسفه ایران اردیبهشت 1399 برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
نشست نسبت منطق و معرفت در دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۲    
در سومین روز از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، از شش عنوان کتاب نویسندگان لرستان رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
سلسله نشست های فلسفه و علوم اجتماعی به همت دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۵    
مسئولان نمایشگاه کتاب فرانکفورت نام اولگا توکارچوک نویسنده زن لهستانی را در فهرست سخنرانان اصلی مراسم افتتاحیه نمایشگاه اعلام کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
افشین شحنه تبار، ضمن تشریح برنامه های حضور در هفتا دو یکمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت، درباره حضور مجدد در این رویداد بعد از یک سال غیبت گفت: شرایط اقتصادی این روزها، نسبت به سال گذشته ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۵    
کلانی درباره کتاب پشت دریاها شهری است گفت: مردم نگاری به سمت نگارش بودن در شهر رفته است. شیوه های بودن با شیوه های زیستن در شهر متفاوت است و آنچه که فاضلی در این کتاب به آن کمتر می پردازد شیوه های ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۵    
دبیر اجرایی ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی، با اعلام دریافت بیش از 600 اثر از مروجان سراسر کشور ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۰    
کتاب کرم سازی گیاهی ، به زبانی ساده، روش تهیه ماسک ها و کرم های گیاهی خانگی را با مواد دم دستی و هزینه ای اندک بیان می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
کتاب بیماری های پوستی در حیوانات اگزوتیک و پرندگان با شرح مفصل بیماری های پوستی در حیوانات و جانوران راهی کتابفروشی ها شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۵    
کتاب زندگی مؤلف با ترجمه روبرت صافاریان، اولین کتاب از مجموعه کینو_آگورا با سرپرستی مازیار اسلامی در نشر لِگا منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
سیدمحمدحسین حسینی یادداشتی بر رمان در شهری کوچک گم شدم اثر مونا حسینی نوشته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
جان بَنویل، نویسنده ایرلندی روز پنج شنبه تماسی دریافت نمود که ادعا می کرد مَتز مالم، منشی آکادمی نوبل است و برنده شدن بَنویل را به او اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۱    
موسس نخستین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در مشهد ضمن اشاره به پیچ و خم های راه اندازی این کتابخانه، از سهم ناچیز نویسندگان و ناشران مشهدی در تولید محتوا برای کودکان، گلایه کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۱    
کتاب گرد و غبار؛ راه های جلوگیری از آن ضمن اشاره به راه های کنترل ذرات معلق موجود در هوا، راه های جلوگیری از بروز این پدیده و برنامه ریزی در این زمینه برای کاهش اثرات سوء آن را مورد بررسی قرار می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۱    
کتاب بتن خوداحساس در سازه های هوشمند ، ضمن معرفی ساختار و ویژگی های بتن خوداحساس، نقش آن در ایمنی، دوام و قابلیت اطمینان و پایداری زیرساخت های حیاتی و شهری را تبیین می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۶    
کتاب بدون محدودیت بخورید، وزن کم کنید و سالم شوید! ، با این شعار که شما غذا می خورید که زندگی کنید، نه اینکه زندگی می کنید که غذا بخورید! ، خواننده را برای رسیدن به لذت خوردن بدون ترس از چاقی ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۱    
آمار و فهرست کتاب های خرداد 1398 از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۶    
یک فعال حوزه چاپ دیجیتال معتقد است؛ با توجه به مسایلی که از نظر قیمت کاغذ و تامین سایر ملزومات چاپی در چاپ افست وجود دارد چاپ دیجیتال به عنوان اصلی ترین راه حل تامین نیازهای چاپی نقش بازی می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۱    
کتاب دستورالعمل های ساده برای یک زندگی طولانی ، با توصیه هایی ساده و دم دستی مانند پوشیدن کفش مناسب و خوردن نهار هر روز در یک زمان واحد، به مخاطب می گوید که چگونه کنترل بدن خود را به دست بگیرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۱    
کتاب ارزیابی مخاطرات محیطی ، با هدف آگاهی بخشی از رفتارهای مخاطرات طبیعی برای مدیریت و واکنش بهتر انسان ها نسبت به آن ها، به مهم ترین عوامل افزایش بروز مخاطرات اشاره می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۶    
کمال شفیعی، از شاعران حوزه کودک و نوجوان معتقد است با تو هوا خوب است سروده محمود پوروهاب، مجموعه ای با شعرهایی است که سبک بالانه در فضای نوجوان امروز تنفس می کنند و در یادداشتی به این مجموعه پرداخته ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۶    
بهمن پورمند، از دیدار و گفت و گوی فعالان صنعت چاپ با معصومه آقاپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲    
اولین شماره مجله نامه ایران و اسلام بعد از چندسال وقفه دوباره منتشرشد. فرهاد طاهری، عضو شورای جدید هیئت تحریریه این مجله، شرح نخستین جلسه هیئت تحریریه را برای خوانندگان روایت کرده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۷    
کتاب ملاحظات درباره دانشگاه نوشته سید جواد طباطبایی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واکاوی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۲    
درتا سوآپا گفت: الگا توکارچوک در جست وجوی هویت های متفاوت و دیدگاه های دگرسان است که مستلزم عبور از مرزهاست ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۲    
عباس نادری، نویسنده و شاعر از انتشار کتاب چاپی بی پرده با ماه و کتاب صوتی یک قرص ماه توشه راه و عکس یادگاری با فرعون؛ یادداشت ها و برداشت های سفر مصر خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
کتاب توصیف دستوری گویش سرخه ای با فرهنگ نمونه ای اصطلاحات، واژگان و ضرب المثل ها نوشته عصمت اسماعیلی و علی اکبر فخرو توسط انتشارات دانشگاه سمنان به چاپ دوم رسید.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۷    
امید رضایی می گوید: در طول سال ها طبابت به ویژه در مورد بیماران سرطانی فهمیدم، افرادی که کتاب خوان تر بودند راحت تر با سرطان کنار می آمدند تا افرادی که تمایلی به این کار نداشتند به همین دلیل کتاب ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۲    
سندروم سفارشی نمایشنامه ای به قلم فرید آندستا حکایت بیماری است که درمان اشتباه داشته است. همچنین بیماران پروانه ای در آینده ای نزدیک می توانند به تماشای نمایشنامه ای به قلم همین نویسنده درباره بیماری ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۲    
کتاب کند و کاو در مسائل تربیتی ایران نوشته صمد بهرنگی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بازخوانی می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۲    
دولت آبادی گفت: ادبیات ایران، فاقد قدرت اجتماعی است، در این جامعه ما یک منتقد حرفه ای حتی نداریم، در مقابل قدرت رسانه های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر است و روی ادبیات سوار شده است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۷    
مترجم کتاب تحولات حکمرانی در عصر جهانی شدن گفت: این کتاب درواقع به تبیین چهار دیدگاه در عرصه روابط بین الملل درباره تحول معنای حکمرانی در دوران جدید نسبت به عصر پیش از جهانی شدن پرداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲    
رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از تاسیس کتابخانه جامع ادبیات پایداری خبر داد. در این کتابخانه آثار به صورت دیجیتالی و کاغذی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۷    
کتاب تحقیقات اعجاز قرآن در علوم تألیف محمدعلی آذرمنش در بخش هایی به زبان ساده به جایگاه علوم مختلف در قرآن کریم پرداخته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۲    
حمید جبلی، بازیگر، نویسنده و صداپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون در مراسم رونمایی از دو نمایشنامه خود در شیراز، با ارائه پیشنهادی سخاوتمندانه ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۲    
کتاب کردهای سوریه به این علت که نمایان گر ریشه های تاریخی برخی از سیاست هایی امروزین است، در مطالعه جنگ کنونی بین کردهای سوریه و حکومت ترکیه نیز می تواند جالب توجه باشد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
کتاب شهید عبدالله میثمی که بر اساس زندگی شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی توسط الهه حاجی حسینی تنظیم شده، از سوی انتشارات دارخوین به چاپ سوم رسید.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۲    
سلسله سخنرانی های مساله ترویج علم در ایران معاصر به تاملی در تاثیر اجتماعی علم اختصاص دارد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۵    
نمایشگاه کتاب فرانکفورت، که مهم ترین نمایشگاه بین المللی کتاب در دنیا است، روز چهارشنبه فعالیت خود را آغاز می کند و تا روز یکشنبه فعالیت های مختلف دنیای نشر و کتاب در این نمایشگاه ادامه دارد.