سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۳:۰۴Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۰    
سیدمهدی شجاعی یکی از نویسندگانی است که از همان سال های دهه 60 که کتاب هایش را منتشر کرد، نشان داد در نوشتن داستان های رئال علاوه بر مضمون، ساختار و فرم داستان هم برای او اهمیت زیادی دارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۸    
حجت الاسلام میثم امرودی در نشست مشترک با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر گسترش فرهنگ کتابخوانی در ناوگان حمل و نقل عمومی ازجمله متروی تهران تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۳    
شماره 96 ماهنامه سروش خردسال و شماره 399 ماهنامه سروش کودکان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۳    
حدود 300هزار جلد کتاب ناشران مطرح حوزه کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری خریداری شده و قرار است در قفسه کتابخانه های کانون سراسر کشور قرار بگیرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۳    
بیست ودومین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۳    
حبیب الله مستوفی، ادیب، فرهنگ پژوه و فعال فرهنگی منطقه پاوه و اورامانات، در یادداشتی جانفشانی سه تن از دوستداران طبیعت در پاوه در راه مقابله با آتشِ گُر گرفته در جنگل های بوزین و مرخیل را پاس داشت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۸    
محمدباقر ثنایی ذاکر عضو شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و استاد پیشکسوت گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه خوارزمی درگذشت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۳    
40 نویسنده به مرحله نهایی جایزه داستان مازندران راه پیدا کردند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۳    
دبیر جایزه ماه و سال کتاب کودک و نوجوان در نشستی مجازی، چگونگی انتخاب و اهدای جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۸    
فراخوان مقاله کنگره حکمت سیاسی متعالیه به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۳    
اسامی نامزدهای کتاب های بخش داستان بزرگسال و کودک و نوجوان هجدهمین جشنواره قلم زرین از سوی هیئت داوران معرفی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۴    
کنفرانس بین المللی سیاست حزب چپ و فلسفه سپتامبر 2020 در رم، ایتالیا برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۹    
ایده اساسی کتاب را در قالب دو استعاره باغبان و نجار خواهید یافت و پس از خواندن دقیق این کتاب درخواهید یافت که بیشتر باغبان هستید یا نجار.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۹    
باغ کتاب تهران به مناسبت سومین سالگرد افتتاح این مجموعه بزرگ علمی و فرهنگی تخفیف 10 تا 50 درصدی برای قسمت های مختلف در نظر گرفته است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۴    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مجموعه برنامه های فصل تابستان با عنوان روی خط زندگی و برنامه های حوزه کتاب، با عنوان ک....تابستان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان را از مطالبات عمومی مردم استان دانشت و ابراز امیدواری کرد: این رویداد فرهنگی همچون سال های گذشته و در زمان مقرر برگزار شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۴    
طبق آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مسئولان دانشگاهی در آمریکا بیشتر دانشجویان در این کشور مجبور هستند برای تامین هزینه های تحصیلی کتاب های درسی خود را بفروشند .
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی گفت: برخی از نویسندگان کتاب هایی را در زمینه شناخت امام رضا(ع) می نویسند اما بحث را به معرفی شاندیز یکی از تفریح گاه های مشهد می برند!
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۴    
معاون اعتبارات بانک شهر گفت: کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود آسیب دیده اند، می توانند از تسهیلات این بانک، بهره مند شوند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۹    
اسامی نامزدهای بخش نقد و پژوهش هجدهمین جشنواره قلم زرین اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۹    
ققنوس قدس جدیدترین اثر از انتشارات خط مقدم که گزیده ای از مجموعه اشعار درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است روانه بازار شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۴    
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز از انتشار چهار عنوان کتاب در زمینه مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهر خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۹    
کتاب فلسفه دین مجموعه ای از مباحث فلسفه دین است که با تکیه به سنت فکری اسلامی و در تناظر با سنت های فکری دیگر ادیان ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۹    
مجموعه شعر باران در خودم می بارد سروده حسین تولایی به مرحله نهایی هجدمین جشنواره قلم زرین راه یافت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۹    
مسئول فروش بخش کتاب شهرکتاب اصفهان گفت: با وجود رکودِ ناشی از شیوع بیماری کرونا، کتابفروشی شهرکتاب اصفهان همچنان در دو بخش ادبی و روانشناسی پرفروش بوده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از راه اندازی کتابخانه زندان زنجان با 28 هزار جلد کتاب خبر داد و گفت: توسعه بیشتر این کتابخانه نیازمند همکاری دستگاه های مختلف است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۹    
مرداد عباسپور، نویسنده و منتقد ادبی یادداشتی بر شخصیت های تاثیرگذار آثار کافکا نوشته و برای انتشار در اختیار ایبنا قرار داده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۴    
نویسنده کتاب زیتون سرخ گفت: کسی که نگاه چند جانبه و بین رشته ا ی به مسائل نداشته باشد، سعی می کند جنگ را در میلیتاریسم و نگاه تبلیغی رمانتیک خلاصه کند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۴    
در این گزارش به گفت وگو با ابوالقاسم اسماعیل پور پرداخته شده که درباره اهمیت طومارها صحبت کرده است و در ادامه به مرور طومار هفت لشکر، طومار جامعه نقالان پرداخته شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۴    
کتاب تسامح و تساهل با اشاره به اختلاف اسلام و لیبرالیسم در تسامح و تساهل، منشأ این مبانی در لیبرالیسم را در پلورالیسم ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
رقص با فیل ها کاری است که ما در بیشتر موارد از آن دوری می کنیم. خیلی از ما فیل هایی داریم که در گنجه ها پنهان هستند یا اینکه خود را استتار کرده اند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
انسیه شکرخداییان می گوید: ویلما اسپین گفته که زنان به انقلاب کوبا اعتماد داشتند و این مساله واقعا ثابت شده بود. آنهامی خواستند بخشی از انقلاب باشند تا کاری انجام دهند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۴    
طاهره ایبد در اولین نشست مجازی از فصل پنجم سلسله نشست های زندگی با داستان که به همت تیمور آقامحمدی به راه افتاده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۹    
کتابخانه ملی بریتانیا در گزارشی اعلام کرده است که در ایام قرنطینه و قبل از آن تعداد کتاب های الکترونیک به امانت گرفته شده بیشترین نرخ را در یک دهه گذشته داشته است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۴    
داریوش بارانی تداوم عرضه کتاب با تخفیف های نامتعارف را پایان راه کتاب فروشان می داند و معتقد است ناشران و کتاب فروشی های آنلاین نباید به قیمت سود امروز، آینده صنعت نشر را به خطر بیندازند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۴    
چهارمین رمان هادی معیری نژاد به نام قطعات گمشده توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۴    
مردی با باوری بلند روشن عنوان کتابی درباره استاد کریم پیرنیا است که با پژوهش حسین مسرت از سوی نشر یزدا منتشر شد. وی را به حق باید پدر معماری نوین ایران دانست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۹    
نائب رئیس اتحادیه چاپخانه داران البرز معتقد است؛ رقابت میان چاپخانه های خصوصی و دولتی به ضرر صنف است زیرا چاپخانه های دولتی از امکانات دولتی برخوردارند و اجرت کمتری را از مشتری می خواهند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۴    
پنجمین فصل از گفت وگوهای زنده اینستاگرامی تیمور آقامحمدی، نویسنده همدانی با نویسندگان مطرح کشور با عنوان زندگی با داستان آغاز شد.