یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۸:۲۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۸    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان از ارسال 99 اثر از نویسندگان سراسر کشور به دبیر خانه مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی انسان، هنر، بحران خبر داد و گفت: ناصح کامگاری ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۷    
نشریه تاریخ و باستان شناسی مازندران به همت جمعی از استادان این حوزه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷    
صالح زمانی در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در یونان از آمادگی این سازمان برای ثبت مشترک نسخ خطی فارسی در برنامه حافظه جهانی یونسکو خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: در حالی که تعداد کتابخانه های عمومی استان قزوین تنها یک سوم از نیاز استان است راه اندازی کتابخانه سیار به عنوان یک راهکار برای تزریق خدمات فرهنگی حوزه کتاب ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۸    
برنامه به خانه بر می گردیم با توجه به نامگذاری موضوع هفتگی خود به نام زندگی عفیفانه که متناسب با هفته حجاب و عفاف انتخاب شده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر از واریز حق بیمه تأمین اجتماعی فروردین اعضا(سهم فرد)خبر داد و گفت: تاکنون حق بیمه 17هزار نفر از اعضا از سوی صندوق واریز شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۹    
حجت بداغی شاعر و منتقد ادبی یادداشتی بر رمان کوررنگی اثر شهاب لواسانی نوشته و در اختیار ایبنا قرار داده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۹    
روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، با صدور پیامی موفقیت یونس عزیزی در جشنواره هنر آسمانی را تبریک گفت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
کنفرانس بین المللی فلسفه چینی و فیلسوفان چینی فوریه 2021 در بانکوک-تایلند برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۴    
نشست نیایش انسان و چالش تأثیرپذیری خدا، 24 تیرماه در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۴    
یک جفت کتاب دائره المعارف چینی قرن پانزدهم با بیش از هزار برابر قیمت واقعی خود در یک حراجی شهر پاریس فروخته شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۴    
محمد رضا اربابی، با اعلام خبر تعیین نرخ 75 تومان به ازای هر کلمه برای ترجمه از سوی انجمن صنفی مترجمان ایران، این نرخ را برای ناشران متقاضی همکاری با مترجمان حرفه ای منصفانه دانست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۴    
بیش از 800 جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد. این اقدام به منظور ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان انجام شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۹    
یکی ازمشتریان می گوید در این فروشگاه ها کتاب ها با قیمت های پائینی تری نسبت به دیگر کتاب فروشی های شهر عرضه می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۴    
مجموعه چهار جلدی مشق شب: شوق خواندن نوشته سوسن طاقدیس به منظور تقویت درک متن و افزایش مهارت خواندن دانش آموزان از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۴    
جیمز ویلیام وُردِن می گوید: پشت سرگذاشتن یا کنار آمدن با ماتم نیاز به زمان دارد. ماتم، روند گسستن پیوندهاست و چنین روندی وقت می برد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۹    
مجموعه پلیسی کتاب دلهره با چاپ 3 عنوان از آثار هاوارد فاست توسط نشر یاد آرمیتا به کتابخوانان ایرانی معرفی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۹    
جواد محقق در کتاب "تذکره عُلمای شاعر و شعرای عالِم استان همدان" به شاعران عالِم همدانی از قرن های سوم و چهارم تا امروز پرداخته است که مراحل نشر را سپری می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۴    
شماره هفتم وزن دنیا به بررسی دستاوردهای سیمین بهبهانی برای غزل فارسی پرداخت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۹    
رمان هشتمین خواهر نوشته رابرت داگونی با ترجمه ساسان گلفر منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۹    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران تصمیم دولت و ستاد مقابله با کرونا است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۴    
اکبر صحرایی به زودی، مجموعه 100 صفحه ای سنگر علاف ها 2 را با 20 داستان از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹    
فرد پولاکِ یهودی الاصلِ هلندی زبان، در کتاب تصویر آینده ، ریشه تمدن غرب را به بصورت تاریخی بررسی کرده و با نشانه ها و دلالت های متعدد، اثبات می کند که روندِ حرکتِ تمدنی غرب، چشم انداز تاریکی دارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۴    
بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، فراخوان اعطای جایزه مصطفی(ص) که به صورت دو سالانه برگزار می شود را منتشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پاپی با اشاره به اهداف راه اندازی فروشگاه آنلاین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: در تلاش بودیم تا مراجعه حضوری را به صفر برسانیم و منابع مرجع و دست نامه های حوزه های آرشیو ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
مهناز مقدسی، دبیر انجمن صنفی کارگری ویراستاران شهر تهران یکی از دستاورد های تشکیل انجمن کشوری انجمن صنفی ویراستاران را افزایش قدرت تصمیم گیری این نهاد صنفی می داند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
آیین رونمایی از مجموعه 7 جلدی تازه های نشر در حوزه عفاف و حجاب به همت فرهنگسرای سرو در فرهنگ سرای خانواده برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صورت مجازی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
براساس قانون واسپاری دو نسخه از انتشارات کشور باید در اختیار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران قرار گیرد تا برای آیندگان به یادگار و ماندگار بماند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۵    
هومن بابک بیان کرد: کاتاکالی تا حدودی شبیه تعزیه خودمان است که در بنیان، کارکردی آیینی و دینی داشته است و بر مبنای متون حماسی هند پایه ریزی شده و بیشتر برگرفته از رامایانا و مهابهاراتا است و گاهی ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۵    
نشست رونمایی، نقد و بررسی کتابشناسی متون چاپ شده در ایران از سوی مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۵    
سومین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا با حضور 60 شرکت فعال در حوزه کاغذ و سلولزی صبح سه شنبه 24 تیر با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۵    
دکتر علی اسداللهی بیان کرد: این بحث مطرح است که آیا در صورت ساخت و تولید واکسن کرونا، این واکسن می تواند در تمام افراد ایمنی پایدار ایجاد کند؟ درباره واکسن آنفولانزا هم این قطعیت وجود ندارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۰    
کتاب مارماهی ها نوشته پاتریک سونسون مخاطبان را با تفکر دانشمندان مشهور درباره اسرار این موجود دریایی آشنا می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
مرکز فرهنگی شهر کتاب به مناسبت چهلمین سالگرد درگذشت استاد جلال الدین همایی هم اندیشی پایان شب سخن سرایی را به صورت مجازی برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری کتاب ایران در راستای حمایت از صنف کتابفروشان، به معرفی و انتشار گزارش تصویری از آنان می پردازد. گزارش پیش رو، روایتی تصویری از کتابفروشی نیماژ واقع در خیابان خردمند است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۵    
انتشارات طراحان تین اقدام به انتشار مجموعه ای از آثار عبدالله صدری، هنرمند نقاش و مجسمه ساز کرده که طی روزهای گذشته در بازار نشر عرضه شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۵    
امیرحسین مهدی زاده می گوید: جغرافیا همیشه نوعی زندان بوده است، زندانی که تعیین و تعریف می کند که ملت ها چه هستند و چه می توانند باشند. زندانی که رهبران جهان همواره برای رهایی از آن کوشیده اند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۰    
باد سر به هوا عنوان کتاب جدید رفیع افتخار برای خردسالان است که به زودی منتشر می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۰    
پروین علی پور از تالیف مجموعه داستان جدیدی با عنوان وقت هر دلتنگی خبر داد و گفت که این کتاب همه کارهای قبلی ام را کنار می زند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۵    
مازیار اسلامی اظهار کرد: در دهه هفتاد این امکان وجود داشت که فیلمسازان در سبک ها، موضوعات و زمینه های مختلف کار کنند و از این جنبه می توان گفت حقیقتا سینمای دهه هفتاد در سینمای آمریکا به همین مفهومی ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین محمدامین پورامینی می گوید: موسوعه اعتکاف نگاهی جامع و فراگیر به سنت اعتکاف دارد ...