یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۱:۲۵Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۸    
حضرتی آشتیانی می گوید: به گواهی اسناد زمانی که در پهنه سرزمین ایران جهل و بیسوادی بیداد می کرد، قصبه آن روز آشتیان با توجه به جغرافیای محدود خود ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۹    
530 اثر منتشرشده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بر مبنای اسناد بالادستی و سند راهبردی مصوب با نظارت و مدیریت معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری تحلیل محتوا شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۱    
دبیرخانه جایزه لیلی برای انتخاب بهترین رمان عاشقانه سال در سال 99 فراخوان داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۱    
مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با اعلام حمایت از پروژه های پژوهشی، کار پژوهشی را به یک ساختمان در حال احداث تشبیه کرد و گفت: نباید در کار پژوهشی خلأ، توقف و رکود به وجود آید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۱    
نامزدهای نهایی نخستین جشنواره استانی شعر خلیج فارس (دوبیتی و رباعی) از سوی هایت داوران این جشنواره معرفی شدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۶    
هم زمان با بزرگداشت روز قلم، نخستین کتابخانه تخصصی گردشگری در ستاد گردشگری شهرداری تهران و رونمایی از کتاب گزیده چکیده پایان نامه های گردشگری با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۳۱    
محسن پرویز گفت: مبنای ما در جشنواره قلم زرین این است که درونمایه و تکنیک آثار در کنار هم بررسی شود؛ اگر اثری به لحاظ تکنیک برجسته باشد اما از نظر درونمایه قابل تامل نباشد آن را مورد ارزیابی قرار نمی ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۱    
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی نشست مجازی بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی دره میرحیدر استاددانشگاه تهران و چهره ماندگار جغرافیا را برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۱    
با تحویل موقت کتابخانه شهدای نوبهار به اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، این کتابخانه امسال و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۱    
اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی محمدعلی جمالزاده به صورت زنده و در بستر فضای مجازی برگزار شد و برگزیدگان این جایزه معرفی شدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۷    
مهدی شاملو، مدیر ایران صدا معتقد است که کتاب صوتی توانسته مخاطبان خود را پیدا کند، به طوری که امروز بخش کتاب گویا در اپلیکیشن ایران صدا به اندازه شش شبکه رادیویی در ایران صدا مخاطب دارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۲    
برگزیدگان هجدهمین دوره جایزه قلم زرین معرفی و تقدیر شدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲    
سیدمهدی مولانا مدیر انتشارات و چاپخانه دارالفکر با برشمردن مشکلات عدیده در حوزه چاپ و نشر، از تعطیل شدن این بنگاه نشر باسابقه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۷    
نخستین جلسه محفل ادبی علامه قزوینی در قزوین با حضور علاقه مندان به علم و ادب با هدف آشنایی با زبان و ادبیات فارسی، با محوریت شخصیت سعدی، شاعر بزرگ ایرانی قرن هفتم هجری، در بستر فضای مجازی برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۷    
انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با همکاری موسسه پژوهشی میراث مکتوب کتابشناسی متون چاپ شده در ایران را به کوشش محمود طیار مراغی و سید سعید میرمحمدصادق در 2 جلد چاپ و روانه بازار نشر کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۷    
سرپرست بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با صدور پیام روز ملی قلم را تبریک گفت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۲    
هوتن والی نژاد با حکم علیرضا مختارپور و بر اساس ساختار نیروی انسانی حوزه دبیرکل به عنوان دستیار دبیرکل منصوب شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۲    
سید حسین سیدزاده، با اشاره به آمارعضویت فعالان فرهنگی در صندوق اعتباری هنرگفت: 9100 نفر از اهالی قلم عضو صندوق اعتباری هنر هستند و از خدمات این صندوق برخوردار هستند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۷    
صادق چوبک، نویسنده، نمایشنامه نویس و مترجم بوشهری، نویسنده ای خلاق و نوگرا بود که در روزگار خود با خلق آثاری خواندنی با شخصیت های ملموس و نمایش تیره روزی های جامعه خود طرحی نو در ادبیات داستانی ایران ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۷    
آمارها نشان می دهد رمان های عاشقانه در سال 2016 به گفته آمارها بیش از 23درصد از کل فروش کتاب های داستان در بازار کتاب آمریکا را به خود اختصاص داده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۷    
ماموران دم در، کتابدارها پشت پرده های پلاستیکی ... امانت گرفتن کتاب ممکن است دیگر هرگز مثل قبل نباشد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۷    
جلسه معارفه رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سلماس با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۷    
شهردار دامغان ضمن گلایه از ناهمگونی تصاویر موجود با تندیس قبلی منوچهری دامغانی که در میدان فرهنگ این شهر نصب شده بود، از نصب تندیس جدید این شاعر بلندآوازه ایرانی در مجموعه باغ ایرانی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مسلم ناصری از انتشار کتابی برای کودکان خبر داد و گفت: سلام امام رضا جان! جنگی برای بچه ها است که جنبه تعلیمی، آموزشی و سرگرمی دارد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷    
کافه کتاب تجلی دانش که متعلق به مرحوم حسین تجلی بود، توسط خانواده وی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، وقف انجمن اهل قلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۲    
وحید ضیائی ، شاعر، نویسنده و پژوهشگر اردبیلی، به مناسبت روز قلم در متنی ادبی برای خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) نوشت: هر بار که قلمم شکست و شکستم، قلمی نو به دست گرفتم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۷    
جمال الدین عزیزی شهردار یزد، گفت: ساماندهی مقبره زنده یاد مهدی آذریزدی نیازمند طرحی جدید با مکانی جدید است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۷    
غلامرضا طریقی شاعر و نویسنده معتقد است مهرواره شعر آفرینش به شاعران نوجوان و جوان انگیزه می دهد تا متوجه استعداد درونی شان بشوند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۷    
کتاب جهان هخامنشیان؛ تاریخ، هنر و جامعه در ایران باستان دربردارنده مجموعه مقالاتی است که در گردهمایی جهان هخامنشیان در مرکز آموزش های Clore در موزه بریتانیا از 29 سپتامبر تا اول اکتبر 2005 ارائه شده ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۷    
مسعود نژاد ستاری، یکی از اهداف ساخت اپلیکیشن واقعیت افزوده بلوط را مساله عدالت آموزشی ارزیابی کرد و گفت: در این نرم افزار آزمایش هایی که بچه ها به خاطر کمبود امکانات کمتر لمس می کنند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۲    
کنفرانس بین المللی مطالعات کانادایی و فلسفه سپتامبر 2020 در توکیو، ژاپن برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
کتاب از انعقاد نطفه تا پیری مراحل رشد و تکامل انسان را از نقطه آغاز شکل گیری تا واپسین قدم ها از جنبه های پزشکی، روانی، اجتماعی و حتی اقتصادی مورد بررسی قرار می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۲    
غلامحسین دریانورد، نویسنده بوشهری و منتخب نخستین دوره جایزه کتاب سال بوشهر، معتقد است: روز قلم روز خجسته و بسیار مهمی است؛ اما زیاد شناخته شده نیست، حتی برای خود اهالی قلم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۲    
دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اطلاعیه ای آغاز ثبت نام شاغلان و بنگاه های فاقد بیمه در سامانه کارا را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۲    
فریبرز خسروی، معاون کتابخانه ملی ایران برای از مردم دعوت کرد تا برای جلوگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و رمان ها و زندگی نامه های جهانی را مورد مطالعه قرار دهند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۷    
بهرام آجرلو با توضیح موارد همراهی شورای شهر کرج با اهالی نشر، از نصف شدن عوارض و امکان تبدیل واحدهای مسکونی به واحدهای صنفی با کاربرد فرهنگی در سراسر این شهر خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۲    
اگر هر جزئی از اثر داستانی هماهنگ با بقیه اجزای آن نباشد عملا داستانی متولد نمی شود. داستان یک موجود زنده است. با مجموعه ای از ارتباط های ارگانیک ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل به نشر از تولید بیش از 134 عنوان کتاب توسط 101 نویسنده در حوزه ادبیات رضوی ازسوی این موسسه انتشاراتی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۲    
حسین یاقوتی نویسنده و پژوهشگر و ناشر فعال در استان گلستان باور دارد که جامعه دچار فقر قلم و مخصوصاً اهل قلم است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۲    
حمید رضا طیبی، به مناسبت 14 تیر ماه روز قلم و سالگرد تاسیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی نوشت: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی که در طول چهاردهه در میدان علم و فرهنگ پیشتاز و الگو ساز بوده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از ارائه و بارگذاری 300 نسخه خطی در مجموعه نسخه های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک در فضای مجازی برای دریافت و بهره گیری پژوهشگران ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۲    
مژگان شیخی از تولید آثار جدیدی برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: یکی از این آثار بازآفرینی 67 داستان از کتاب کَتاسَرِت ساگَر برای کودکان است که به زودی منتشر می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۲    
خواب و دیگر هیچ اثر لورنس آزبرن که با ترجمه نوید فرخی از سوی نشر مرو منتشر شده، داستانی از گذر زمان، پشیمانی، قتل، جنایت و معما را پیش روی مخاطب قرار می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۲    
انجمن صنفی کارگری داستان نویسان استان تهران به مناسبت 14 تیرماه، روز قلم بیانیه ای را منتشر کرده اند که در ادامه می خوانید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۲    
کتاب ویروس کرونا رازهایی از ویروس کرونا و توصیه های عملی و کاربردی درباره علائم و درمان بیماری برای محافظت از خانواده را پیش روی مخاطب قرار می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
ادبیات کودک/ هنر یا پداگوژی؟ و مطالعات ادبیات کودک/ راهنمای روش پژوهش عنوان دو کتاب نظری است که با مشورت پیتر هانت، استاد دانشگاه کاردیف انگلستان ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
فرمانده لشکر 27محمد رسول الله در 14تیر1361 در لبنان ربوده شد و هنوز غبارها از جریان این سفر زدوده نشده است. کدام کتاب ها را درباره زندگی و سیره مبارزاتی فرمانده احمد بخوانیم
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
دسته بندی سنی مخاطبان کتاب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از سال ها تغییر کرده و تقسیم بندی جدیدی برای تولید آثار ارایه شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مظفر سالاری نویسنده یزدی، ضمن گرامیداشت روز قلم، گفت: مسئولان فرهنگی وظایف خود را در قبال اهالی قلم و تولید فرهنگی و فرهنگ سازی به یاد آورند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
در سال های اخیر با رشد جمعیت و سواد عمومی، تعداد زیادی سرقت انجام گرفته است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۷    
مجموعه مقالات کرونا و جامعه ایران؛ سویه های فرهنگی، اجتماعی به کوشش محمد سلگی، داریوش مطلبی و اسماعیل غلامی پور از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۷    
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه دهم تیر ماه با حضور ویدا عامری، مژگان مهرگان و محمد طلوعی برگزار شد و به مرور و بررسی رمان آکابادورا اختصاص داشت.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۷    
فراخوان چهارمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۲    
کتاب جستجوگر نوشته جین هوپ با ترجمه شهاب الدین عباسی از سوی نشر خزه منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۷    
ایوب دهقانکار، به مناسبت 14 تیر ماه روز قلم با تشریح کارکرد های قلم نوشت: نویسنده می نویسد هم برای (دل) خود و هم برای دیگری ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۷    
محسن جوادی، با صدور پیام به مناسبت روز قلم نوشت: خداوند که اوج اندیشه آدمی است هم به جان آدمی و هم به قلم سوگند خورده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۲    
غلامرضا منتظری، معتقد است باید کاری کنیم، کتاب برسر سفره فرهنگی مردم جایگاه خود را به دست بیاورد و لازمه تحقق این هدف نیز اصلاح گام های ابتدایی است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۷    
نخستین جشنواره ملی شعر طنز کرونا درحالی در همدان به کار خود خاتمه داد که برخی از حاضران از نبود چاشنی طنز در مراسم پایانی و حاکمیت یک جو جدّی بر آن که متاثر از حضور و سخنرانی نمایندگان مجلس و اهالی ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۲    
افرادی که دو یا بیشتر از دو پاکت سیگار در روز مصرف می کنند و چهار یا بیشتر از چهار واحد الکل در روز مصرف می کنند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۲    
یکی از طرح هایی که به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۲    
مدیر پخش کتاب سرزمین می گوید: حذف موزعان و کتاب فروشان با ارائه نخفیف، باعث می شود ناشران نیز متعاقبا نتوانند تخفیف بدهند زیرا باید کار موزع و کتاب فروش را کلا خود برعهده بگیرند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۲    
به مناسبت 14 تیرماه و روز قلم با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دیباج و خانه تسنیم دامغان از نویسندگان و اهالی قلم شهر دیباج از توابع دامغان تجلیل شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۲    
کامران شرفشاهی که دبیری این دوره از جشنواره قلم زرین را برعهده دارد، خبر از بررسی و داوری سه هزار اثر ادبی در این دوره از جشنواره داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۷    
حمید موذنی ، نویسنده و جامعه شناس بوشهری در یادداشتی به بهانه روز قلم، نویسنده را آوازخوان خنیاگر درد اجتماع دانست و عنوان کرد: نویسنده رنج می کشد و رنج او در نگارشِ دردها، کاستن از آلام بشری است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۲    
چهاردهم تیرماه، به عنوان روز قلم در تقویم ایران نام گذاری شده است، به همین مناسبت گپ وگفتی با چندتن از نویسندگان انجام داده ایم ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
موسس پلتفرم کتاب پلاس از ایجاد شبکه ترویج کتابخوانی به مناسبت روز قلم در پلتفرم کتاب پلاس با هدف هم افزایی بین فعالان این حوزه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
همزمان با میلاد ثامن الحجج(ع)، مطالعه سه عنوان کتاب با موضوع زندگانی حضرت رضا(ع) ویژه نوجوانان ازسه نویسنده مطرح کشوری که توسط به نشر و در قالب کتاب های پروانه منتشر شده است، پیشنهاد می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
حامد نصیری گفت: انتشارات بنیاد ملی بازی های رایانه ای طی سال های گذشته با هدف توسعه مبانی نظری و فنی در حوزه ساخت و مطالعات بازی، کتاب های متنوعی را منتشر و روانه بازار نشرکرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
منابعی چون ارشاد شیخ مفید، نفَسُ المَهْموم شیخ عباس قمی و... روایت کرده اند که 12 ذی القعده روزی است که جناب مسلم در ماموریت خود به عراق ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
پیشرفت های پزشکی به ویژه در دهه های اخیر، دستیابی به قله هایی را که شاید روزگاری جزو غیرممکن ها بودند، میسر کرده است. یکی از مهم ترین پیشرفت های پزشکی، عمل پیوند عضو است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۷    
کتاب پارادایم نوین توسعه روستایی اثر آنجل گاریه نقطه تمرکز خود را بر چگونگی توسعه روستاها قرار داده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۷    
کتاب دختری مبارز با 27 سال سن با موضوع زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت معصومه (س) از سوی انتشارات ائمه الهدی در قم، روانه بازار نشر شد.