سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۰:۳۷Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۰    
علی اکبر پوررسول نویسنده ارومیه ای حوزه کودک و نوجوان گفت: عدم حمایت از نویسندگان برای جامعه زیان بار است و این زیان ها قابل جبران نخواهد بود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۵    
از کلیه فرهیختگان و هنرمندان عرصه شعر و هنر که علاقه مند به شرکت در این فراخوان هستند دعوت می شود تا در این فراخوان شرکت کنند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپخانه ها بخشی از جامعه اقتصادی استان به شمار می روند و یکی از دغدغه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی این مراکز خدماتی است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۴    
کتاب باغبان خاک دیگری اثر سیدعلی شجاعی از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۴    
فصلنامه علمی- پژوهشی روش شناسی علوم انسانی که به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود، به شماره 100 رسید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۹    
شهردار زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی آقای شهردار در زنجان به مناسبت روز شهرداری ها خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه 31 تیرماه است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۳۹    
براساس اعلام انتشارات راه یار ، علی رغم شیوع و گسترش بیماری کرونا، با استقبال مخاطبان، پنج عنوان از کتاب های این ناشر در روزهای اخیر به چاپ های مجدد رسیدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۶    
میثم عبدی کارگردان نمایش کمدی استشمامات تجربه اجرای نمایشنامه خوانی آنلاین در پروژه خوانش که از سوی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد را اتفاقی مثبت خواند و نسبت به ادامه این روند ابراز ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۶    
در زمانی کوتاه چاپ سوم رمان خواهر من، قاتل زنجیره ای منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رنامه به خانه برمی گردیم از امروز ساعت 17 به مدت یک هفته، کتاب چگونه کتاب بخوانیم را به بینندگان معرفی و قسمت هایی از این کتاب را در طول هفته برای مخاطبان خود قرائت می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید سلیمانی باشکوه زیست، باشکوه رفت و باشکوه ماند، شکوه و عزت همیشه همراه انسان هایی همچون شهید سلیمانی است، زندگی و مرگ این افراد همیشه باعزت همراه است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: از اعضای صندوق اعتباری هنر به عنوان پرچمداران فرهنگی جامعه، درخواست می کنیم برای حفظ سلامت خود و دیگران به پویش من ماسک می زنم بپیوندند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۶    
شاید بهتر بود دبیر جایزه سیاستی اتخاذ می کرد که - در راستای اهداف جشنواره که کشف استعدادها بود - نویسندگان غیرحرفه ای نیز دیده شوند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۱    
مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری سمنان گفت: کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف معرفی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم چهار شهرستان جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بر ضرورت حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی کشور و ارتقای وضعیت کتابخانه های عمومی تأکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۱    
حامد حاجی زاده با اشاره به انتشار چهارگانه اش گفت: سعی کردم در داستان های منتشر شده، گوشه ای از واقعیت های جامعه ایرانی را با گوشه و کنایه بیان کنم.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۱    
خبرگزاری کتاب ایران قصد دارد در راستای حمایت از صنف کتابفروشان، به معرفی و انتشار گزارش تصویری از آنان بپردازد ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۱    
سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان از برگزاری اختتامیه پویش نامه به سردار آسمانی در 18تیرماه، مصادف با روز ادبیات کودک و نوجوان، خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۶    
فعالیت بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و هر یک از واحدهای زیرمجموعه، در قالب طرحی با عنوان 99 ثانیه با میراث بانان مکتوب ایران تولید و منتشر می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۶    
حاتم رسولی، مسئول ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، در یادداشتی برای ایبنا، از آنچه اُفت شدید میزان مطالعه کتاب نامیده است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۱    
نشست رونمایی از چاپ دوم، بررسی و جشن امضای کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۶    
کتاب آیت الله دیار ما با موضوع زندگی نامه آیت الله سید جمال الدین رضوی بربرودی به قلم سید شمس الدین بربرودی به مرحله ویرایش رسید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۶    
سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی گفت: هیچ زمانی برای نمایشگاه کتاب تهران قطعی نشده است و به صورت قطعی هم نمی توانیم اعلام کنیم که نمایشگاه کتاب امسال برگزار می شود یا برگزار نمی شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۱    
پنج اثر صادق چوبک، نویسنده مطرح بوشهری با طراحی جلد و حروفچینی جدید راهی کتابفروشی ها شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۶    
نشست نقد و بررسی کتاب اقتراح تعلیم ابتدایی یا تعلیم عالیه در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۶    
شربتیان شرایط کرونایی را بر تولید کتاب صوتی در نوار بی اثر خواند و گفت: حجم قراردادهایی که در دست امضا داریم، بیشتر از سال گذشته است و درخواست های ما برای تولید کتاب صوتی پایین نیامده.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۶    
رمان اسرار عمارت تابان نوشته شیوا مقانلو از سوی نشر نیماژ منتشر و به بازار کتاب عرضه شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۶    
توزیع کتب درسی که سال ها توسط کتابفروشان انجام می شد، یک سالی می شود که به آموزش و پرورش سپرده شده است؛ اقدامی که اعتراض کتابفروشان را برانگیخته و برخی از این واحدهای صنفی را به تعطیلی کشانده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۱    
رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزارفروشان زنجان از تعطیلی 5 کتاب فروشی در زنجان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: قطعا با ادامه شرایط موجود و رکود اقتصادی و کاسبی کساد ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۱    
مولف پژوهشی در آیین صابئین: با تکیه بر منابع اسلامی با تکیه بر منابع اسلامی از فرهنگ شناسی صرف دوری جسته و سعی کرده با فرقه شناسی در حدّ امکان ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۱    
نخستین برنامه شب های گلفام با میزبانی از میکائیل شهرستانی و آراز بارسقیان برگزار شد و به گپ و گفت درباره نمایشنامه آگوست در استیج کانتی پرداخته شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۱    
بازی رومیزی کارتی طوطی و بقال که بر اساس داستانی از مثنوی معنوی مولانا طراحی شده است، به زودی در کانون پرورش فکری به تولید انبوه می رسد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۱    
بررسی و پژوهش همه جانبه چالش های صنعت نشر، به تشکیل کارگروه فرهنگی نیاز دارد که از حمایت بخش دولتی و خصوصی برخوردار باشد...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۱    
کتاب کرونولوژی در تاریخ ایران باستان؛ ایلام، ماد، هخامنشی، ساسانی نوشته مهرداد نوری مجبری از سوی ندای تاریخ منتشر شد. در این اثر کوشیده شده که تواریخ به طور متوالی نگاشته شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۶    
پنجمین شماره از نشریه آینه دار جمال وابسته به مرکز حافظ شناسی و کرسی پژوهشی حافظ منتشر شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۶    
کنفرانس بین المللی فلسفه و حقوق سپتامبر ، 2020 در سنگاپور برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۱    
مدیر پخش کتاب دوستان معتقد است برخی از ناشران مسئول اصلی تخفیف های نامتعارف در بازار کتاب اند؛ ناشرانی که می خواهند به نقدینگی برسند اما از آسیبی که در آینده متوجه شان می شود، غافل اند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۱    
برخی معلمان معتقدند کتاب های کمک آموزشی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی زمانی کاربرد دارند که آن ها خواندن و نوشتن را از معلمشان فرا گرفته باشند و بخواهند این آموخته ها را در خانه بیافزایند ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۶    
رمان 99 مهره پراکنده اثر حلیم یوسف نویسنده کُرد اهل سوریه با برگردان سایمه خاکپور مترجم ارومیه ای، ازسوی نشر افراز منتشر و راهی بازار کتاب شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۶    
ناصر مومنی می گوید: هایدگر با ریشه شناسی که از زبان و لغات می کند، همیشه در پی رسیدن به چیزی است اصیل و حقیقی . با هایدگر ما آن قدر به عقب می رویم که گاهی راه برگشت را گم می کنیم ...