یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۹:۱۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کتاب ایران 1 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 2 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 3 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 4 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 5 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 6 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 7 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 8 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 9 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 10 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 11 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 12 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 13 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 14 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 15 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 16 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 17 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 18 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 19 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 20 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 21 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 22 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 23 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 24 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 25 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 26 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 27 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 28 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 29 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 30 تیر 1399 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1399 
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۵۱    
جاناتان فنبی، چین شناس بین المللی و نویسنده کتاب آیا چین بر قرن 1 ام سیطره خواهد یافت؟ می گوید: تاریخ همواره یک مساله فریبنده در چین بوده زیرا با الزامات سیاسی قدرتمندان شکل گرفته است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۲    
عبدالله ایزدپناه ، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به محرومیت های شهرستان ایذه و باغملک در بخش فرهنگی نیاز به حمایت و عزم جدی تر متولیان فرهنگی دارند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی محمدعلی جمالزاده 14 تیرماه همزمان با روز قلم و به صورت مجازی برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور ناصر فیض شاعر طنزپرداز در آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۲    
سیدعباس صالحی با حضور در خانه شهیدان خالقی پور از طرح ملی سه شنبه های تکریم خبر داد و گفت: بر اساس سنت حسنه گذشته همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس طرح تکریم خانواده های شهدا از سوی ستاد عالی کانون ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۲    
سید عباس صالحی، در پیام به جشنواره ملی شعر دانشجویی نوشت: دانشجویان ما موصوف به صفات ارزشمندی چون آزاداندیشی، آرمان خواهی، عدالت طلبی و دین مداری هستند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۲    
ایستگاه کتاب رضوی همزمان با دهه کرامت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر راه اندازی شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۲    
ثبت نام دوره های مجازی برخط(آنلاین) آموزش نوشتن خلاق و پرورش تفکر گام به گام تا اندیشیه در کودکان آغاز شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۲    
مرکز فرهنگی ایران در لاذقیه هجدهمین دوره اختصاصی شاهنامه خوانی را با حضور استادان زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه های حلب، تشرین و حمص برگزار کرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۵۲    
این فروشگاه کتاب بیشتر از عرضه کتاب های نفیس با موضوعات مختلف به فروش کتاب های امضادار مشهور شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۳    
طرح تخفیف 10 تا 50 درصدی باغ کتاب تهران به منظور رعایت اصول پیشگیری از بیماری کووید 19 اجرا نخواهد شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۳    
در این مقاله به معرفی چند نمونه کتاب نمایشنامه نویسی می پردازیم؛ اگر به دنبال منابع آموزشی هستید، این مقاله را مطالعه کرده و از میان کتاب های معرفی شده بهترین را خریداری نمایید.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۸    
مراسم پایانی هجدهمین دوره جایزه قلم زرین با تجلیل از جمال شورجه و معرفی برگزیدگان جایزه برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۳    
فرهاد حسن زاده نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان، علت موفقیت رمان هستی را جدی گرفتن نوجوانان در این اثر دانست.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۸    
کتاب علیه اخاذی مضاعف: پناهجویان، ترور و دیگر دردسرهای مربوط به همسایگان اثری است از اسلاوی ژیژک که به مشکلات پناهجویان در کشورهای مختلف می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۳    
کتاب صوتی از رسانه تا هنر، تالیف و ترجمه محمد اخرگی، بررسی و تحلیل می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به برخی پیامدهای بهداشتی و درمانی و همچنین پیامدهای فرهنگی و اجتماعی ناشی از شیوع کرونا ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۸    
مسئول کتاب فروشی شعبه کریمخان نشرچشمه، معتقد است تولید محتوای در فضای مجازی برای کتاب فروشان یک گزینه انتخابی نیست؛ بلکه با توجه به شرایط امروزی، یک ویترین ترویجی ضروری برای کتاب فروش، محسوب می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۸    
نشست نقد مجموعه شعر سال های بی ترانگی با حضور اسماعیل امینی، سعید بیابانکی و محمدرضا ترکی برگزار شد.در این نشست اشعار محمدرضا ترکی همانند اشعار قیصر امین پور توصیف شد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۳    
کنفرانس بین المللی فلسفه حقوق بشر سپتامبر 2020 در زوریخ- سوئیس برگزار می شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۸    
محمود فتوحی فیروزآباد معتقد است: رونق بازار کتاب های فاخر پژوهشی، منوط به همکاری متقابل صنعت و دانشگاه و حمایت از پژوهشگران است. اما دانشگاه بودجه ندارد و صنعت هم حمایت چندانی نمی کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۸    
محمد شریفی، مولف کتاب نردبان آسمان در پاسخ به یادداشت کریم زمانی، جوابیه ای داده و بیان کرده این آخرین جوابی است که در ادامه این سلسله مباحث منتشر می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۳    
کارگاه شعرنو افغانستان امشب شب شعر تصویری برگزار می کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۸    
ماجراهای زندگی چارلی چاپلین در کتاب شب رادیو تهران از سوی بهروز رضوی روایت شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۸    
گزارش دومین جایزه ادبی بهمن منتشر و در آن برگزیدگان این دوره مشخص شدند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۸    
63 اثر از 150 اثر رسیده به بخش داوری جشنواره تولیدات مجازی در خانه بمانیم اردبیل، مربوط به بخش ادبی بود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۸    
در آیین رونمایی از مجموعه شعر این بانگ آزادی به قلم زنده یاد حمید سبزواری، چهره های مختلف به وجوه ابعاد برجسته پدر شعر انقلاب اشاره کردند و بیان شد او سعدی را در قلمرو قصیده احیا کرد و سعدی زمان خود ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۸    
کتابخانه خیّرساز سیدافضل موسوی در زنجان 4 سال پس از آغاز به فعالیتش امروز به بزرگترین مجموعه برای اجرای برنامه های فرهنگی و حضور علاقه مندان به کتاب در این شهر تبدیل شده است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۸    
مدیر پخش کتاب آبان نبود الزام اخذ مجوز از اتحادیه را دلیل رفتارهای غیرصنفی نظیر ارائه تخفیف های نامتعارف و عرضه کتاب های قاچاق از سوی برخی از فروشگاه های آنلاین کتاب خواند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۸    
حسین بکایی معتقد است: مردم ترکیه کتاب کودک ایران را می پسندند و هنوز نگاه مثبتی به ما دارند درحالی که ما نسبت به آنها چنین نگاهی نداریم و این نگاه از بالا به پایین که در ایران نسبت به کتاب کودک در ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۸    
یکی از تهدیدهای دنیای مدرن و مجازی علیه کتاب و کتابخوانی است و استقبال از طرح های مختلف برای کاهش این تهدید تدبیری راهگشاست ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۳    
کتاب آب، عدالت و امنیت کوششی قابل توجه در راستای گسترش مطالعات مربوط به آب و افزایش آگاهی های عمومی در این موضوع بسیار مهم است.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۳    
پژوهشگر کتاب نهمین خورشید نکات بسیار ارزشمندی از سوانح زندگی امام جواد(ع) را در این کتاب به رشته تحریر آورده است که جزء نوادر زندگانی آن امام(ع) است ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
ممنوعیت افزایش قیمت کتاب برای کتاب فروشان اقدامی است که از رفتارهای سلیقه ای در این صنف جلوگیری می کند، اما باید راهی هم برای کاهش ضرر کتاب فروشان در نظر گرفته شود.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۸    
سوابق فرهنگی برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم، چندان پررنگ نمی نماید اما تعامل مستمر کمیسیون با فعالان و اصناف فرهنگی می تواند در درک و رفع مسائل تاثیرگذار باشد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۳    
دانش نامه اخترشناسی برآمده از چندین سال پژوهش و کار پیوسته درباره اخترشناسی با نگاهی هرچند اندک به اخترفیزیک است. نویسنده تلاش کرده است با زبانی ساده و علمی واژگان تخصصی علم اخترشناسی را تعریف کند.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
گاهی اوقات نام کتابفروشی به اسامی قهرمانان فوتبال مکزیک تغییر نام داده یا اینکه از روی حوادث فوتبالی در این کشور الهام می گیرد.
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۳    
فریدونی گفت: یکی از کارکردهای آموزش عالی بهبود عدالت آموزشی است چون آموزش عالی متولی عدالت آموزشی است که جنسیت در آن بسیار مهم است. بنابراین پرسش این است که آیا عدالت آموزشی در آموزش عالی رخ داده است؟
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۹    
کتاب شما قصد ندارد فقط فرق بین علف های هرز با گل های زیبا را به شما نشان دهد یا به شما کمک کند کمی بیشتر و بهتر زندگی کنید ...
ایبنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۹    
هیئت داوران جایزه کتاب بریتانیا اسامی برندگان امسال خود را در حوزه های انتشارات و کتابفروشی اعلام کردند.