شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 1 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۱    
اندیشکده مبنا با هدف کمک به تامین حداکثری منافع کشورمان در مذاکرات برجام اروپایی، از یک بسته پیشنهادی که مبتنی بر حقایق فنی و مالی تحریم تدوین شده است، رونمایی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۱    
اظهارات مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا یک موضوع انشای تکراری است که همه جملات این انشاء یکی است. چه از سوی بنیامین نتانیاهو و چه از سوی دونالد ترامپ چه از سوی محمد بن سلمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۱    
محمدعلی ابطحی نوشت: امنیت در سایه فرهنگ شکل می گیرد. فرهنگ هم در ذیل کشوری امن می تواند رشد کند. هرکدام فدای دیگری شوند، هر دو آسیب می بینند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۹    
خالدی با اشاره به افزایش شمار مسمومان با قارچ سمی، تعداد فوتی ها را 18 نفر اعلام کرد. شمار مسمومان قارچ سمی به 18 نفر رسید
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می گوید: آمارهای مربوط به پیروزی قطعی نامزد اصولگرایان در انتخابات 1400 با 20 میلیون رای فریبنده است و نمی شود به این نوع احتمالات و آمارها خیلی اطمینان داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی رئیس شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز باقی می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: طی یک یا دو روز آینده مصوبه حذف آزمون مدارس سمپاد در پایه هفتم توسط رئیس جمهوری امضا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از اروپا تضمین عملی می خواهیم و به اسناد تکیه نمی کنیم، بلکه به گام های عملی توجه می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۱    
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: 200 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با فعالیت این ستاد در عتبات عالیات به بهره برداری رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۵:۵۴    
میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 9.4 درصدی را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۳:۵۴    
رسانه های گروهی چین گزارش کردند اظهارات 'مایک پمپئو' وزیر خارجه آمریکا در مورد ایران کاملا مداخله جویانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۱:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد شرایط ویژه ای وجود دارد که ما خواهان آن ها هستیم و اگر به این شرایط دست پیدا نکنیم، دیداری با رهبر کره شمالی برگزار نخواهد شد!
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۵۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با بیان اینکه برجام قابل تغییر و اصلاح نیست، اعلام کرد: خروج آمریکا از برجام تاثیر قابل توجه ای بر اقتصاد ایران نمی گذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۴    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات از تصویب برگزاری گشت های مشترک این سازمان با حضور نماینده دادستانی تا زمان کنترل بازار در نشست دادستان عمومی و انقلاب تهران و رئیس سازمان تعزیرات خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۱    
مراسم ختم برادر همسر غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت، با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تقدیر و اهدای جوایز نقدی به مبلغ 100 میلیون تومان به قهرمانان زن فوتسالیست آسیا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۵    
نخست وزیر عراق امروز سه شنبه در سخنانی برگزاری مجدد انتخابات را بعید دانست و بر لزوم تحقیقات درخصوص نتایج نهایی انتخابات تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۸    
یک منبع آگاه شامگاه سه شنبه پست اینستاگرامی منتسب به لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری در ارتباط با موضوع تلگرام را تکذیب کرد و گفت که وی هیچ صفحه ای در این شبکه اجتماعی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۴۱    
محمد جواد آذری جهرمی اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت را مکلف کرد که طی حداکثر 24 ساعت آینده، اختلالات اینترنتی به وجود آمده در پی فیلترینگ تلگرام را برطرف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۷    
معاون قضایی دادستان کل کشور، خبر رفع فیلتر تلگرام تا روز جمعه را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۲۴    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت گفت: اراده سیاسی بین ایران و اتحادیه اروپا حفظ شده است و این کشورها با اجرای سازوکارهایی مصمم به ممانعت از اعمال تحریم های آمریکا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۰۱    
دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه به مناسبت عید مقاومت سخنرانی خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۴    
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران از بانک ها خواست در راستای توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع، با عمل به بخشنامه های بانک مرکزی از سرمایه گذاران حمایت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۵    
دادستان کل کشور گفت: توئیتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و به همین جهت قابلیت طرح در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۵    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود شرکت های بزرگ اقتصادی اروپا به ایران غیرممکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ملت ایران از تهدید نمی هراسد و بسیار بزرگتر از افراطیون واشنگتن است، گفت: آقای ترامپ! این ملت در برابر شما پیروز و موفق خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۸    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه دولت تمام قد مدافع حقوق قانونی حقابه کشاورزان است، گفت: باید آب کشاورزی مورد نیاز فراهم شود تا بتوانند امنیت غذایی کشور را تامین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
وزیر بهداشت، گفت: در بسته جامع پیشگیری ترکیبی هدفمند پیشگیری مثبت و پیشگیری از انتقال HIV /ایدز از مادر به کودک ( PMTCT) نیز مورد توجه قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا در وبسایت خود از وضع تحریم های جدید علیه 5 مقام ایرانی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
رییس سازمان زندانها با اشاره به نتایج یک پرسشنامه گفت: طبق یک پرسشنامه 73دزصد زندانیان فقر و تنگدستی را عامل زندانی شدن خود دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه ساختار کنونی زنجیره صنعت فضایی کشور مناسب نیست و باید اصلاح شود، تاکید کرد، با بخشی نگری نمی توان به اهداف خود در این صنعت رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۱۰    
دادستان کل کشور با انتقاد از فعالیت کلاهبردارانه برخی موسسات مالی و اعتباری گفت: پرونده های مرتبط با این موسسات از دغدغه های اصلی نظام در سه سال اخیر بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۵    
وزیر نیرو اظهار داشت که 95 درصد صنعت برق کشور تولید داخل است و در صنعت آب جز ابزار های دقیق مربوط به دستگاه های تصفیه از ابزار تولید داخل استفاده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۴    
اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۴    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از پیگیری موضوع ممنوعیت پخش مسابقات جام جهانی در کافی شاپ ها خبر داد و گفت: نباید در روند تفریحات سالم و رایگان مردم خلل ایجاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۹    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس از ارسال 4 هزار و 200 میلیارد تومان طرح مصوب توسط کمیته های اشتغال روستایی و عشایری به بانک ها خبر داد که تنها حدود یک میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۶    
نشست فراکسیون فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اگر بخواهیم سرعت به معنای توسعه و افزایش سطح غنی سازی انجام شود، ما آمادگی آن را داریم و به دوستانمان در مجلس هم اعلام شد ما آمادگی بازگشت را داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۵    
روزنامه فایننشیال تایمز در گزارشی با اشاره به تشریح استراتژی جدید آمریکا در قبال ایران پس از برجام، خواسته های مطرح شده را کاملا غیرمنطقی توصیف کرد و آن را نوعی تلاش برای تغییر حکومت در ایران دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 800 میلیارد تومان از منابعی که برای اشتغال روستایی و شهری از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد بود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۱۴    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال 85 هزار و 200 زائر از کشورمان در قالب 583 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا هشدار درباره فرسایشی شدن مذاکرات با اروپا مورد توجه مذاکره کنندگان ما که افرادی با تجربه صدیق و امین هستند خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی، تحریم رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را نشانه دیگری از رفتارهای غیرمتعارف آمریکا و تاییدی بر بی تعهدی این کشور نسبت به توافق های بین المللی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح آخرین وضعیت پرونده محمد علی طاهری سرکرده گروه موسوم به عرفان حلقه گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه معتقد است که برجام باید حفظ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صندوق ضمانت صادرات با استفاده از مشوق های صادراتی در نظر گرفته شده در بودجه، ریسک صادرات کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی را با فرانشیز نزدیک به صفر قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:با توجه به طرح جدید ترافیکی و جا ماندن برخی از خبرنگاران کارت تردد ویژخ حمل و نقل برای خبرنگاران صادر میشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۴۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وقتی که رئیس سازمان سیا، وزیرخارجه امریکاست دیگر انتظاری بیش از این نیست که با الفبای کار سیاست خارجی آشنا نباشد و این موارد را عنوان کند که به راحتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۹    
سفیر سابق ایران در لبنان گفت: مقامات ایالات متحده در جایگاه و موقعیتی قرار ندارند که به جمهوری اسلامی ایران امر و نهی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علم، مهارت و عزم کافی برای حل مسائل کشور وجود ندارد، گفت: اگر دعواها در استان ها بر سر آب شروع شود مسلمان و کافر و چپ و راست نمی شناسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهوری ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تلاش بی ثمر آمریکا برای محدود سازی حوزه های اقتدار ایران نشانه ضعف و زبونی واشنگتن و شاهد روشنی بر اثبات قدرت درون زای ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۹    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به یکپارچه شدن سامانه گمرک ایران و گمرک مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: از این پس ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۵    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست امروز کمیسیون متبوعش با دستور کار بررسی گزارش تحقیق و تفحص از معادن کشور را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید بدانیم با مدیریت بی حال و چشم دوخته به بیرون از مرزها فرصت سازی شکل نخواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۸    
مدیرکل دفتر جذب سرمایه و تجهیز منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام نرخ مصوب عوارض آزادراه های مشارکتی در سال 97 گفت: متوسط رشد درآمدهای آزادراه ها در سال 1397 با نرخ های مصوب جدید نسبت به سال 1396 ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۲    
وزیر نیرو گفت: دولت این اطمینان را می دهد که مدافع حقوق کشاورزان است و به بحث حفظ حقوق حق آبه داران توجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون آموزش خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۸    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه ها انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از حضور وزیر راه وشهرسازی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به برخی سوالات نمایندگان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی جلوگیری از ورود سوداگران به حوزه ساخت و ساز مسکن را بزرگترین حسن مدل اجرایی برنامه ملی بازافرینی اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با موضوع هدفمندسازی مالیات بر آلایندگی خودروها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۱    
حسین امیرعبداللهیان، مشاور ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با رئیس دفتر حفاظت منافع مصردر تهران ،دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۹    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در نشست امروز گزارشی از راهکارهای منتج به صرفه جویی در منابع طرح تحول از سوی معاون پارلمانی وزارت بهداشت به کمیسیون ارائه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۹    
اصغر سلیمی از اعزام هیات حقیقت یاب متشکل از نمایندگان مجلس به منطقه کازرون برای بررسی موضوع درگیری های اخیر خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۹    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه دکتر لاریجانی بهترین گزینه ریاست مجلس است، گفت: فراکسیون مستقلین ولایی روز یکشنبه 6 خرداد نظر نهایی خود را اعلام می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۹    
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دیدار با مدیر بخش عملیات میدانی و همکاری های فنی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از گزارش های حقوق بشری غیرواقع علیه کشورمان در سازمان های بین المللی انتقاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۵    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مسئله دوتابعیتی ها چندان حساس نیست و این عدم حساسیت حتماً به امنیت ملی لطمه می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: اظهارات پمپئو مبین آن است که آمریکایی ها نمی خواهند مذاکرات ایران با اروپایی ها درباره برجام انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس، گفت: فراکسیون امید هنوز تصمیمی مبنی بر ارایه لیست مستقل یا ائتلاف با سایر فراکسیون ها نگرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۷    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: امیدواریم که سپنتا نیکنام بتواند در شورای شهر یزد حضور یابد. باید صبر کرد تا مجمع نظرش را اعلام کند و به احتمال زیاد مجمع تشخیص مصلحت نظام با نظر مجلس مبنی بر حضور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۴    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، بر ارایه لیست مستقل فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس تاکید کرد و گفت: مذاکره و ائتلافی با سیار فراکسیون ها نداشتیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۳    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) سپاه گفت: دوران ابرقدرتی آمریکا به معنای واقعی تمام شده و آن ها مانند گذشته نمی توانند علیه ایران اقدامی انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۹    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس گفت: معلوم نیست که برای ریاست مجلس کاندیدا معرفی کنیم یا خیر و این موضوع بستگی به تصمیمات بعدی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه شروط پمپئو آروزهای محقق نشده آمریکا است، گفت: تعیین شروط جوسازی برای بر هم زدن مذاکرات ایران و اروپایی ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۳    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بهتر است روحانی در فرصت باقی مانده دست به اصلاح و تغییر برای کارآمدی هرچه بیشتر بزند. بزرگترین چالش روحانی و جریان حامی او یعنی اصلاحات، درحال حاضر کارآمدی دولت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم اینکه جمهوری اسلامی خواهان برقراری مراودات گسترده با کشورهای همسایه است، اقدامات کشورهایی همچون امارات دخالت در امور داخلی محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: با هیچ فراکسیونی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس به جمع بندی نرسیده ایم و در حال رایزنی هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مردم ما به ترامپ درس سختی خواهند داد و همانطور که در دفاع از کشور سربلند بیرون آمدند در رویارویی اقتصادی هم سرافرازانه بیرون خواهند آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد اظهارات وزیر خارجه آمریکا بیانگر رویکرد جدید این کشور برای تضعیف توان دفاعی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تشنج ایجاد شده بعضی از نمایندگان در جلسه علنی امروز به هنگام بررسی لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از قانع شدن نمایندگان سوال کننده از وزیر نیرو در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش درخصوص تعطیلی زمستانی مدارس، گفت: در ابتدا بحث تعطیلی مدارس بیش از دو هفته بود اما از آنجایی که تعطیلی بیش از دو هفته از نظر تربیتی به صلاح نیست این تعطیلات دو هفته در نظر گرفته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در تعریف تروریسم، حق تحفظ به کشورهای عضو نداده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معقتد است حجم مراودات اروپا با آمریکا یکی از عواملی است که اروپا ادامه همکاری با آمریکا را به ایران ترجیح می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۲    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد ایران هراسی در زمان مذاکره اروپایی ها با ایران برای ادامه برجام، هدف اظهارات وزیر خارجه آمریکا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: لایحه دولت در زمینه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تروریسم از هوشیاری لازم برخوردار است و این لایحه متضمن موضوع یک طرفه ای نیست که بتوان ایران را مورد سوءاستفاده قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت:حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران زمانی صورت پذیرفت که دولت و ملت سوریه از ایران تقاضای کمک برای مبارزه با تروریسم را داشتند و تقریبا بعد از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم اینکه ائتلاف جریانات سیاسی برای انتخاب نخست وزیر در عراق اجتناب ناپذیر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ایجاد استان های جدید در تقسیمات کشور گفت: هیچگونه طرحی برای ایجاد استان جدید در وزارت کشور مطرح نیست و تمامی شایعات در این خصوص نادرست و ناشی از ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی با تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از ادامه بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما در کمیسیون فرهنگی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۶    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی جزییات لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری درکمیسیون متبوع خود خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۵    
شرکت ملی نفت ایران در اردیبهشت ماه امسال روزانه بیش از 2 میلیون و 750 هزار بشکه نفت و میعانات گازی به مقاصد کشورهای آسیایی و اروپایی صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای مهر 97 صرفا یک سنجش هوش و استعداد را از بین داوطلبانی که شرایط اعلامی دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپا باید برای مقابله با تحریم های ثانویه آمریکا، به کشورمان ضمانت دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۷    
ارجاع لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم به کمیسیون امنیت ملی و حضور وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مهم ترین دستورکارهای امروز مجلس بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۵    
سیدمصطفی و سیده فاطمه ذوالقدر ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مهدی طباطبایی و حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج شیخ غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.