شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 14 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) با حضور در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان گذار جمهوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: من از مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص گچساران و باشت درخواست دارم که باشکوه هر چه بیشتر در روز جهانی قدس شرکت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک عبارت کوتاه امام خمینی (ره) را یک شخصیت جامع الاطراف که تمام پاردوکس ها را در درون خود حل کرده بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۰    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر خود به مسکو در همایش بین المللی توسعه نظام های پارلمانی حضور یافت و سخنرانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۱    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: امام خمینی(ره) درباره ارزش ها و اسلام عزیز و حفظ این نظام تأکید داشتند بنابراین نباید طوری شود تا کشور از درون مورد رخنه دشمنان قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۹:۴۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که کارگروهی پارلمانی برای تامین و برقراری عدالت در سطح جهان تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۸:۰۱    
نماینده پیشین مجلس گفت: مهم ترین ویژگی امام خمینی(ره) که امروز لازم است تا مسئولین از آن درس بگیرند، تربیت نیروهای کارآمدی بود که در دوران انقلاب و پس از آن به یاری امام آمدند و امروز انقلاب را تا 40 ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۶:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در شرایط کنونی با وحدت، همدلی و انسجام به دولت برای حل مشکلات کمک کنیم و دست از تخریب برداریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۵:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: امام راحل فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است و مذاکره با آنها منطقی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۴:۰۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود پدیده مدیران پروازی یک موضوع کشوری است و فقط مختص اصفهان نمی شود اما در اصفهان نیز این مسأله به وفور قابل مشاهده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۳:۰۱    
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: امام خمینی(ره) با قیام و ایستادگی در برابر کفر ما می توانیم را اثبات و فرهنگ دینی، مقاومت و استقامت را تقویت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۲:۰۱    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران نسبت به امام(ره) خوش استقبال و خوش بدرقه بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۰۱:۰۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امام خمینی در تمام تصمیمات به شرایط روز جامعه ایران و جامعه جهانی توجه می کردند؛ هنر ایشان برگزیدن شعارهای مردم و در صدر قرار دادن خواست مردم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۰    
رییس اتاق اصناف ایران حال و هوای بازار را گنگ توصیف و تصریح کرد: با وجود رکودی که در برخی بخش ها وجود دارد، هیچگاه بازار تعطیل نشده و نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۱    
رهبر انقلاب مسئولان سازمان انرژی هسته ای را موظف کردند به سرعت آمادگی های لازم را برای رسیدن به 190 هزار سو (البته فعلاً در چارچوب برجام) فراهم آورند و مقدمات اجرای مسائلی را که رئیس جمهور دستور داده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۲:۰۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار رئیس جمهور آذربایجان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در توسعه روابط وجود ندارد، تاکید کرد: تهران و باکو در مسیر همکاری های راهبردی و برای اجرای هر چه سریعتر توافقات مشترک ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۸    
طرح سنگفرش کردن معابر که قرار بود روان سازی و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و خودروها را در پی داشته باشد به مانعی برای تردد مردم پایتخت تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۱:۰۱    
وزیر بهداشت دریادداشتی با انتقاد از بعضی اظهار نظرها در خصوص برنامه های وزارت بهداشت در زمینه تولید واکسن های جدید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: فرمان مقام معظم رهبری نقطه عطف بازگشت ایران به غنی سازی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۱    
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر امروز ما مسئولین سیره امام خمینی (ره) را ملاک کارهایمان قرار دهیم، حال و روز کشورمان عوض می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری دوری مردم از دین و ایجاد فاصله را هدف اصلی دشمن برشمرد و گفت: امروز باید مهمترین دغدغه حفظ دین و نظام مقدس اسلامی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۹    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای خود در دومای دولتی روسیه تاکید کرد: استفاده از ارزهای ملی در معاملات طرفین می تواند به افزایش هرچه سریعتر مناسبات فیمابین منجر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم ارتحال امام(ره) تاکید کردند: این کشور بدون موتور پرقدرت انقلاب به هدف ها و آرزوهای بزرگ خود دست نخواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای عصر امروز (دوشنبه) با حضور در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار انتحاری و تروریستی امروز در نزدیکی محل برگزاری گردهمایی صدها تن از علمای افغانستان که ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تأخیر در انجام پروازها را مصداق بارز حقوق عامه دانست و گفت: رسیدگی به این موضوع در صلاحیت دادگستری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۸    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در همایش توسعه نظام های پارلمانی با حضور هیأت پارلمانی ایران در مسکو سخنرانی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی جبهه پیروان گفت: مردم وقتی ببینند که مسئولان دچار کاخ نشینی هستند، به کل موضوع انقلاب و نظام بدبین می شوند و بدیهی است که چنین کارگزارانی نمی توانند از حقوق محرومان دفاع کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۹    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس از امضای قرارداد و اجرای فاز دوم کارخانه طلای زرشوران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استکبار ستیزی و دفاع از مظلومین از جمله ویژگی های امام خمینی (ره) بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۱    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: امام راحل تمام عقب افتادگی های کشور را زیر سر آمریکا می دانستند و هیچ ابایی هم از بیان مواضع ضد آمریکایی نداشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۲    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: احداث جاده دسترسی به دریاچه گهر جاذبه های طبیعی اشترانکوه را تحت تاثیر قرار می دهد و نباید آن را فدای بازی های سیاسی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه دولت در بافت های فرسوده محقق نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۶:۰۱    
یار دیرین امام خمینی(ره ) گفت: یک شبه نمی توان مانند امام خمینی(ره) شد. ایشان سال ها کار کرده و همه افکار را در اختیار گرفته بودند تا توانستند این مسائل را حل کنند و مردم به تمام معنا ایشان را قبول ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۵۱    
رییس فراکسیون زنان مجلس با انتقاد از اینکه وضعیت کودک آزاری در کشور بحرانی است و باید جدی گرفته شود، گفت: تصویب قانون تنها راه حل معضل کودک آزاری نیست و باید سازوکار اجرای قوانین فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه صدور مجوز ویژه شکار از سوی سازمان محیط زیست را پیگیری می کند، اظهار داشت: مبلغ دریافتی از شکارچیان باید به خزانه دولت واریز شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۳    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر اینکه هیچ شک و شبهه ای در گزارش دوتابعیتی ها وجود ندارد، گفت: 100 نفر دارای تابعیت مضاعف، اقامت و گرین کارت در جایگاه های حساس مدیریتی قرار گرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار نوروز ممدوف، نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بیان اینکه تمام ساختارهای لازم برای توسعه روابط دو کشور به مناسبات راهبردی پایدار آماده شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رئیس شورای فدراسیون روسیه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر و اصلاح توافق برجام را نمی پذیرد و توافقنامه برجام باید عینأ اجرا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۳۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت ایام الله 14 و 15 خرداد ماه، خودباوری علمی و اتکا به دانش بومی را دو دستاورد سترگ انقلاب اسلامی ذیل سایه استقلال و آزادی توصیف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با هدف پیگیری روند اجرای تفاهمنامه های همکاری میان ایران و جمهوری آذربایجان و رایزنی و تبادل نظر در خصوص مسائل منطقه ای ، یکشنبه شب وارد باکو شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دست اندازی به طبیعت را عامل موثر خشکی بیش از 70 درصدی تالاب ها و از بین رفتن 50 درصدحیات وحش دانست و گفت: دست اندازی به طبیعت محیط زیست را به شدت آسیب پذیر و شکننده کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۱۵    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای به مناسبت شب های قدر اعلام کرد در صورت مشاهده اشخاص مشکوک با 113 تماس بگیرید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برابر دشمن می ایستیم، ولی نباید پیشگام در دشمن تراشی باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۵۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گسترش فقر ، محرومیت و بیکاری و آثار زیانبار اجتماعی که به دنبال آن ایجاد می شود نتیجه فاصله گرفتن از دیدگاه های بنیانگذار انقلاب اسلامی در بخش اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم تهران گفت: امام راحل هرگز به زندگی اشرافی رو نیاوردند و سمبل ساده زیستی بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۸    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده درخصوص آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده غرب کشور به بیان توضیحاتی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حمایت امام راحل از مستضعفان عالم موجب بیداری آنان و آزادی شان از زیر یوغ مستکبران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۱    
نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران گفت: نگرش توحیدی امام گرچه در ایران آغاز شد اما مورد استقبال همه مظلومین جهان قرار گرفت و امروز بسط دهنده این حرکت حضرت امام خامنه ای است و می توان این تفکر و نگرش را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۹    
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت پیامبرگونه امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی معنویت را در جهان احیا کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پویایی و نشاط منشا وعلت رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از نظارت های مقطعی دولت بر بازار فروش بلیت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه همواره بازار فروش بلیت قطار و هواپیما در ایام خاص سال درگیر التهابات و تنش های قیمتی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تصویب یا رد این لوایح تأثیری بر روند مذاکرات و اجرای برجام ندارد اما اگر عضویت ما در بحث FATF سفید نشود مسلما مشکل ارتباطات بین بانکی ما ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۳    
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه راه و یاد امام خمینی ( ره ) پایان ناپذیر است، گفت: تداوم آرمان های راحل از طریق مقام معظم رهبری و دلدادگان امام عظیم الشان ادامه خواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) همزمان با لیالی قدر در مسکو حضور پیدا کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۶    
علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته - 13 خرداد 1397- در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) هم زمان با لیالی قدر در مسکو حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۱    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اکثر کارهای اتباع را ایرانی ها انجام نمی دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قرآن و اسلام بر گسترش عدالت و تحقق آن در جامعه تاکید دارند، افزود: حضرت امام(ره) این رسالت را در سطح جامعه دنبال و مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است احتمال به کما رفتن بن سلمان بیش از هر احتمال دیگری وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وابستگی دلاری به دبی غیر قابل انکار نیست اما مافیایی دلار عامل اصلی افزایش نجوی نرخ دلار بود.