شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 25 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۱    
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه تجربه تلخ اعتماد مطلق به آمریکا نباید تکرار شود گفت: مردم این بار مسئولینی که بخواهند بدون گرفتن تضمین، برجام را با اروپا ادامه دهند، نمی بخشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۲    
با استعفای آیت الله موحدی کرمانی از دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز و جایگزینی مصطفی پورمحمدی،باید دید که این تشکل سیاسی دیرپا باردیگر هویت وحدت بخش خود در جریان اصولگرا را بازخواهد یافت یا نه؟
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۷    
رئیس اسبق رسانه ملّی نوشت: آقایان زیادی هستند که با پول بیت المال و حق مأموریت اضافی به بهانه تبلیغ و ... مثل مارکوپولو! همیشه در سفراند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که نوسانات بازار مسکن به دلیل شرایط سیاسی است، گفت: این نوسانات زودگذر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۰    
یادگار امام پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را در اینستاگرام خود تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی ایران در برابر مراکش در رقابت های جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۰    
مشاور اجرایی رئیس مرکزی پزشکی هلال احمر از معاینه پزشکی حدود 80 هزار نفر از زائران حج تمتع 97 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۸:۰۰    
سفیر فوق العاده و تام الاختیار کشورمان در ایروان با رئیس جمهور ارمنستان ملاقات و در خصوص مسائل دوجانبه و همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف مذاکره کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۶:۰۰    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که امسال با اختصاص 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات، اشتغال در مناطق محروم و روستایی کشور رونق خواهد گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۵:۴۱    
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: برای حل مشکلات کشاورزان باید یک اراده عمومی شکل بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۳:۰۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: امروز جمهوری اسلامی در بالاترین سطح امنیتی خود در منطقه قرار دارد و قدرت اول منطقه از لحاظ امنیتی محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۲:۰۰    
'سرجو ماتارلا' رئیس جمهور ایتالیا روز جمعه به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان در پیامی عید سعید فطر را به مسلمانان مقیم این کشور تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۱:۰۰    
رئیس فراکسیون فرش و صنایع دستی در مجلس گفت: مجلس آماده رفع چالش ها و خلاءهای صنعت فرش است و ضرورت دارد برندسازی و تجاری سازی فرش ایرانی مورد توجه قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۰:۱۳    
رییس کمیته ملی المپیک در پیامی پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۳    
مشاور رهبری در امور بین الملل در پیامی اینستاگرامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر مراکش را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۱    
دولت آلمان نهاد ویژه ای را برای ارائه مشاوره به شرکت هایی ایجاد کرده است که نگران قراردادهای تجاری خود با ایران هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۵۴    
رییس فراکسیون امید در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال مراکش در جریان بازی های جام جهانی را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۱    
علیخانی با تاکید بر تغییر وضعیت خیابان 17 شهریور گفت: این تغییرات زندگی 2 هزار سکنه و کسبه محل را به روال عادی برمی گرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۶    
رییس شورای شهرتهران در پیامی برد ارزشمند تیم ملی فوتبال را در جام جهانی روسیه تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۵    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیامی پیروزی تیم فوتبال کشورمان در مقابل مراکش در مسابقات جام جهانی روسیه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۴    
معاون اول رئیس جمهوری پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را در مقابل تیم ملی مراکش در رقابت های گروهی جام جهانی روسیه 2018 تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۰    
صدراعظم آلمان اظهار داشت: ما تجهیزات نظامی در وزارت دفاع آلمان را افزایش داده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۵    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات دستگاه ورزش با این همه اهمیت در مقایسه با اعتبارات بعضی از ادارات و دستگاهای دیگر بسیار کمتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۴۴    
وزیر خارجه کشورمان در پیامی در فضای مجازی تاکید کرد: امشب ملی پوشان ایران همت و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند. این برد شیرین گوارای ملت ایران.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۰    
وزیر بازرگانی چین از تعلیق همه توافقنامه های تجاری با آمریکا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۲    
شهردار تهران در پیامی پیروزی تیم فوتبال ایران برابر مراکش را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۱۷    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین گام از مسابقات جام جهانی روسیه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی کمیسون صنایع مجلس گفت: تعرفه خودروهای وارداتی که تا 40 درصد افزایش یافته بود باید به تعرفه های مشخص شده در سال 96 برگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در بازی های جام جهانی روسیه در مقابل مراکش را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۰    
سازمان ملل متحد اعلام کرد: کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا با توجه به غباری که کویرهای این مناطق را در می نوردد باید خود را برای کمبود آب و خشکسالی پیش رو آماده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۷    
رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد: باید در جهت تقویت جایگاه علوم انسانی در کشور گام برداریم و همت بیشتری در پژوهش های خود به خرج دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR تهران-یاسوج به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: تاکنون جسد کامل و سالمی پیدا نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۰    
فرشاد مومنی گفت: هم ذخیره دانایی و هم ذخیره سرمایه انسانی کشور در سطحی است که در صورت بازنگری بتوانیم تهدیدهای خروج آمریکا از برجام را خنثی کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، کاهش حوادث دریایی ناشی از خطای انسانی به منظور کاهش قابل توجه مرگ و میر ناشی از آن را، از مزایای هوشمندسازی بنادر و کشتیرانی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حمایت از تولید داخلی و صرفه جویی در تمام بخش ها، عامل حل مشکلات اقتصادی کنونی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۷    
کلنگ احداث ساختمان پلاسکو با حضور محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان به زمین خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۰    
همزمان با عید سعید فطر مجموع کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از مرز 300میلیارد ریال گذشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید کاری کنیم که مردم به آینده امیدوار بشوند. برای این کار باید نیروهای اصیل انقلاب را به صحنه برگردانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۴۴    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستوری به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، خواستار نظارت و جلوگیری از فروش ملزومات پلاستیکی با قیمت های حاشیه ای بازار، توسط تولیدکنندگان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۱    
خطر انقراض نسل های مختلف گونه های جانوری در حالی این روزها به عنوان هشداری جدی مطرح است که مسئولان محیط زیست به بهانه ارزآوری اقدام به صدور مجوز شکار برای شکارچیان خارجی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این که قرآن برای تمامی امور جامعه برنامه دارد ، گفت: با تکیه بر استکبار و نوچه هایش، اقتصاد ما شکوفا نمی شود بلکه آتش می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۹    
دبیر کل حزب الله لبنان در یکی از سخنرانی ها به بهترین کاری که در زندگی خود انجام داده اشاره می کند و می گوید که آن کار شریف ترین کاری بوده که انجام داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به فکر مردم است، اظهار کرد: خواهش ما از نمایندگان و گروه های مخالف دولت این است که همه دست به دست هم دهیم برای مردم کار کنیم تا کشور را بسازیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۹    
خانواده های دانشمندان شهید هسته ای پیش از ظهر امروز با رهبر معظّم انقلاب دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۱    
مقام معظم رهبری یادداشتی در مهرماه سال 72 در دفتر یادبود حرم حضرت معصومه(س) نگاشتند که به مناسبت وفات آن حضرت(س) بازنشر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۳    
بیژنی گفت: امضای تفاهمنامه همکاری رسمی با بازار سرمایه چین، گامی ارزنده در شکوفایی و رونق بیش از پیش بورس ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس مرکز مطالعات و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خبر داد: جرائم اقتصادی و علیه اموال و دارایی ها از مهمترین موضوعات نیازمند پژوهش و تحقیق در حوزه پیشگیری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم گلپایگان در مجلس با بیان اینکه مرغداران گلپایگانی با سه برابر شدن قیمت جوجه یک روزه در آستانه ورشکستگی قرار دارند، گفت: 180 واحد مرغداری در گلپایگان قصد خروج از چرخه تولید را دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد برای برقراری صلح در ادلب تلاش می کنیم و امیدواریم که شرایط آتش بس را در آنجا فراهم کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۰    
علیخانی با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در داخل شهر مخالف هستم، گفت: قطعا حضور مردم در نمایشگاه الکامپ به ترافیک دامن می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۰    
سلیمی از مراجعه بیش از 3 هزار نفر به پایگاه های هلال احمر در روز عید فطر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۰    
ترزا می نخست وزیر انگلیس تصریح کرد: مسلمانان انگلیس در هر گوشه ای از این کشور نقش بسزایی در جامعه ایفا کرده و جامعه متنوع و موفقی را به وجود آورده اند که ما به آن افتخار می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۷    
محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره احضارم به دادسرای تهران منتظر نظر و تصمیم هیات نظارت بر نمایندگان هستم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نسبت به تصویر بیلبورد نصب شده بر پل شهید مطهری تهران واکنشی مثبت نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 90 درصد محصول پسته امسال رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته دنیا دچار خسارت شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۳    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اشعار انتقادی که امروز در نماز عید فطر سروده شد، چون از ادب لازم برخوردار است زمینه پذیرش نقد را در جامعه افزایش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۰    
صدراعظم آلمان اعلام کرد، رویارویی با مهاجرت غیرقانونی یک مساله بسیار مهم برای تمام منطقه است و به تمامی کشورهای اتحادیه اروپا تاکید کرد تا اقدامات خود در این باره را یکپارچه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: طبق نظر کارشناسان بین المللی با تعویق دو ماهه CFT ممکن است ریسکی متوجه کشور شود .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۸    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مشکل امروز کشور این است که هنوز خیلی ها باور نکرده اند وارد جنگ اقتصادی شده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهوری با بیان اینکه بیش از گذشته نیاز به تقویت فضای معنوی، وحدت، اعتماد و امید به آینده داریم، تصریح کرد: آنچه باید در کنار دولت قرار گیرد، توان قوای دیگر و به ویژه مردم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰    
یک وکیل پایه یک دادگستری با تاکید بر حق انتخاب وکیل گفت: از دیدگاه لایحه استقلال کانون وکلا، هر کس که پروانه معتبر وکالت دارد می تواند در همه جا وکالت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهمترین عوامل و عناصر شرافت و کرامت جامعه اسلامی و امت اسلامی را اتحاد و رفع اختلاف ها دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمهوری روسیه روز جمعه در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۱    
قائم مقام وزیر خارجه کشورمان در دیدار وزیر خارجه جمهوری کنگو آمادگی شرکت های فنی و مهندسی ایرانی برای حضور در پروژه های تولید برق و انرژی و سایر زمینه های زیر ساختی این کشور را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه سازمان ملی استاندار و مرکز تحقیقات مسکن دو مرجع رسیدگی به کیفیت مصالح ساختمانی است، گفت: عمر پایین سازه ها نتیجه استفاده از مصالح بی کیفیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بنیان اقتصاد بنیان درستی است و قاعدتا این تحولات کوتاه مدت بوده و دوباره به مرحله ثبات بازمی گردیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهمترین عوامل و عناصر شرافت و کرامت جامعه اسلامی و امت اسلامی را اتحاد و رفع اختلاف ها دانستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۹    
نماینده مردم ساری با بیان اینکه از ابتدا مخالف حضور نمایندگان در جام جهانی روسیه بوده است، گفت: من همان موقع گفتم اگر سهمیه ای دارم آنرا به یک مربی لیگ برتری بدهید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۴    
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با وحدت دولت ، مجلس و قوه قضاییه مدیریت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ریشه اصلی عدم ثبات در بازارهای مختلف را تغییرات شدید نرخ ارز دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، استاد جامعه شناسی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۰    
کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ترکیه با تاسیس سد در عراق به دنبال تشدید بحران آب و به نبال دسترسی راحت به نفت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۴    
دبیرکل حزب سبز ایران گفت: قطعا جمنا به عنوان یکی از بخش های اصولگرا حضورش را برای انتخابات فعال تر خواهد کرد اما باید بدانیم که اصولگرایی فقط جمنا نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۹    
دبیر کل سازمان ملل متحد در گزارش 6 ماهه جدید خود از متهم کردن ایران به نقض قطعنامه های شورای امنیت امتناع کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۹    
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: می توان بخشی از نقدینگی را از طریق بورس به تولید هدایت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با خروج آمریکا از برجام باید عاقلانه عمل کنیم و به دور از ایجاد چالش برای کشور از عصر افراط ترامپ بگذریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر ادامه راهپیمایی حمایت از غزه، خاطرنشان کرد که تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قادر به تغییر هویت قدس نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۰    
گفتمان انقلاب که گفتمان مرحوم امام بود، متأسفانه در برخی عرصه ها مورد فراموشی قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۳    
امام جمعه مشهد گفت: محصولاتی مانند خودرو که متعلق به دولت است نباید برای افزایش قیمت احتکار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۲    
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سازمان غذا و دارو باید تعادلی را بین واردات و تولیدات دارو ایجاد کرده و برای عدم تاثیر نوسانات بازار ارز بر این حوزه هوشمندانه تر عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۴۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز امیداری کرد سران کشورهای اسلامی به فلسفه عید فکر تعمق کرده و به وحدت برسند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰    
ابراهیمی با تاکید بر حضور مردم در نماز عید فطر گفت: : بسیاری از دشمنان در مقابل مسلمانان شایعه پراکنی می کنند اما آنچه بیش از هر چیز در بین مسلمانان پیشرفت کرده جبهه مقاومت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل مدرک گرایی در سال های اخیر، ساختار های اقتصادی و تولیدی کشور با خلأ نیروهای ماهر مواجه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۱    
رهبر انقلاب با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، فرمودند: آنها پول خرج کرده اند و سودی نبرده اند،بعداز این هم قدرت های شیطانی در این منطقه هرچه پول خرج کنند همین نتیجه را می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۰    
وزیر اسبق دفاع تاکید کرد: هر کسی که به سمت دوقطبی شدن جامعه حرکت کند، حتما در مسیر خواست آمریکا حرکت کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۵    
نماینده مردم اذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به دنبال ترویج دوقطبی و تفرقه هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۴    
رهبر انقلاب با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، فرمودند: آنها پول خرج کرده اند و سودی نبرده اند،بعداز این هم قدرت های شیطانی در این منطقه هرچه پول خرج کنند همین نتیجه را می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۹    
رهبر انقلاب با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، فرمودند: آنها پول خرج کرده اند و سودی نبرده اند،بعداز این هم قدرت های شیطانی در این منطقه هرچه پول خرج کنند همین نتیجه را می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد که کاهش قیمت نفت تاثیری بر رشد اقتصادی کشور ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به طرح و تصویب لایحه الحاق ایران به CFT از مجلس هشتم، گفت: در فرصت دوماهه مورد نظر تمام هزینه فایده های الحاق به کنوانسیون بررسی و تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۷:۲۰    
نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: به رغم درآمدهای میلیاردی از صنایع متعدد پتروشیمی، نفت و گاز، بنادر و گمرکات همچنان مردم استان بوشهر نظاره گر رونق ناشی از اینگونه از درآمدها در نقاط دوردست هستند.