شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 26 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۶:۵۵    
در شرایطی که برخی سعی دارند با القای اختلاف و اتهام زنی به مشکلات کشور دامن بزنند، یکی از نمایندگان مجلس خبری را اعلام کرد که موجی از امید و دلگرمی را به همراه و نشان از تدبیر بالای مسئولان ارشد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۰    
بلومبرگ نوشت در پی اقدامات محمد بن سلمان در زمینه دستگیری افراد بانفوذ و ثروتمند و شاهزاده های سعودی، فضای ترس و نگرانی در عربستان حاکم شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۶:۰۰    
دبیرکل سازمان ملل در گزارشی پیرامون اجرای قطعنامه 2334، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را تضعیف آرزوها برای برپایی کشور مستقل فلسطین دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۵:۰۰    
سفیر کشورمان در بلاروس در دیدار با مفتی مسلمانان این کشور بر ادامه همکاری های فرهنگی و هنری میان ایران و بلاروس تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۴:۰۰    
صدراعظم آلمان تأکید کرد، برلین به بودجه مد نظر ناتو برای اختصاص دو درصد تولید ناخالص ملی به امور دفاعی پایبند است اما برای رسیدن به آن واقع بینانه عمل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۳:۰۰    
قائم مقام کمیته امداد بابیان اینکه پنج میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: 940 مرکز نیکوکاری و موسسه خیریه برای حمایت مددجویان با این نهاد همکاری دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۲:۰۰    
کارشناس غرب آسیا گفت: ائتلاف فتح و السائرون موجب نزدیکتر شدن ایران و عراق به یکدیگر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۱:۰۰    
معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد، جامعه شناس متعهد و برجسته کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۰:۰۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا فکر می کند با خروجش از برجام می تواند ایران را وادار به امضای قرارداد دیگری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۱    
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که افقی برای طرح مشترک آمریکایی – صهیونیستی و سعودی تصور نمی شود و این طرح محکوم به شکست است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله انتحاری امروز در افغانستان را به شدت محکوم کرد و گفت: تروریست ها و بدخواهان ملت افغانستان ثبات و امنیت این کشور را هدف قرار می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی، نوسانات اقتصادی کنونی را مرتبط با مسائل سیاسی دانست و گفت: من به شما اطمینان می دهم ما از این مرحله سخت، عبور خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۱:۲۹    
همتی با اشاره به انتشار آمارهای رشد اقتصادی گفت: ضریب نفوذ بیمه در کشور به 2.3 درصد رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۱:۰۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: امروز دولت باید با سایر جریان ها وحدت کند تا معیشت مردم بهبود یابد، نه اینکه با توجیهات بی پایه خود باعث افزایش مشکلات شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۸    
دبیرکل حزب سبز گفت: ترامپ سعی دارد تا با قرار دادن ایران در فضای مذاکره ما را مجبور به امتیاز دهی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس اعتقاد دارد جنگ روانی و فشار اقتصادی با اتحاد ملی خنثی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد نگرانی از آینده شغلی و نبود مشاور کافی در مدارس سبب افزایش گرایش به رشته های تجربی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: وجود سلطه و تنگنای بودجه ای با تاثیرگذاری منفی بر بازار پول، شرایط را برای ایجاد و تشدید نابسامانی های مربوط به نرخ های سود در شبکه بانکی فراهم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۳    
عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس در پیامی کسب اولین پیروزی ایران در جام جهانی فوتبال را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۹    
پیروزی تیم ملی فوتبال دلچسب بود اما مهمتر از آن، فرصت تماشای این مسابقه و ظهور و بروز خوشحالی حاصل از برد آن به صورت ملی و دسته جمعی بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۴    
"سید عمار حکیم" رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی عراق با تاکید بر اینکه "این درست نیست که به معادله سیاسی گذشته بازگردیم" گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه چابک سازی دولت یکی از دلایل تجمیع حوزه جوانان و ورزش و تبدیل آن به وزارتخانه بود، تصریح کرد: اما مشخص نیست این مهم به نتیجه صددرصدی رسید یا خیر.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: حمایت ایران از فلسطین و حزب الله لبنان با تصویب FATF شفاف تر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۰    
کمیته ملی مستقر در دیوان عالی کشور، مسئول رسیدگی به بازداشت های اشتباهی است و تا کنون رای های جدیدی را هم در این راستا صادر کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۴    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به ضعف عملکرد دولت در اجرای طرح آمایش سرزمین گفت: کمیسیون شوراها با ارسال نامه ای به دیوان محاسبات جهت بررسی عملکرد دولت و ارائه گزارش به مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۲    
عضو کمیسیون اقتصادی درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز جایگزین راه کاری برای انجام مبادلات است تاکید کرد که یوان نمی تواند به تنهایی ارز جایگزین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد که تلاش دولت برای اجرایی شدن قوانین مربوط به تجمعات که در راستای گسترش جامعه مدنی قرار دارد، یک مطالبه عمومی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به آشفتگی بازار کتاب و نشر، خواستار آن شد که دولت با کنترل دقیق بازار، اجازه ندهد برخی افراد که کاغذ با دلار مصوب دولتی وارد کرده اند اقدام به عرضه با قیمت گزاف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد FATF پشت قباله برجام است لذا با پیوستن به آن فقط در حال درست کردن اتاق شیشه ای هستیم که در آینده نیز بر اساس آن نمی توانیم تحریم ها را دور بزنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس، از بررسی مسائل نظام بانکی و تهیه گزارشی در این راستا در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: محیط زیست باید سریع تر به صدور پروانه شکار و کشتار حیوانات بیگناه پایان دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۷    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد نپذیرفتن CFT می تواند زمینه ایجاد اجماع بین المللی برای اعمال تحریم علیه کشورمان را فراهم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۲    
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها و فشارهای بد اقتصادی نباید اشتیاق و رغبت نمایندگان مجلس را کم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، موافقت دولت کانادا با طرح عدم احیای روابط با ایران را "شو سیاسی" دانست و افزود: ایالات متحده در صدد اعمال فشار به سپاه پاسداران از طریق اوتاوا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رسانه ها علی رغم اینکه واقعیات جامعه و مطالبات مردم را مطرح می کنند باید نقش سازنده در جهت حل مسائل داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۶    
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اشتغال و رفع بیکاری از معضلات کشور است و بدون استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی ایجاد اشتغال غیرممکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سفر هفته آتی مدیران شرکت خودروسازی رنو به ایران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۲    
یک عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: هزینه هایی که ربطی به ذات و ماهیت مدیریت شده تولید ندارد، نبایستی بر مصرف کننده بار شده و از مردم گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد لابی صهیونیست ها بر نهادهای تصمیم گیر کانادا تاثیرگذار است و از این رو شاهد موافقت دولت کانادا با طرح عدم احیای روابط با ایران هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است تا زمانی که آمایش سرزمین به معنای واقعی انجام نشود نمی توانیم قانون برنامه و بودجه دقیق و بر اساس ظرفیت استان ها بنویسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد زوایای پنهانی در خصوص پیوستن کشورمان به FATF وجود دارد که بر این اساس زمینه نگرانی نمایندگان را فراهم کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۴    
نایب رییس کمیسیون بودجه مجلس، از تصمیمات خلق الساعه برای تولیدکنندگان و معطوف بودن توجهات به خارج از کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۸    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری کمیسیون متبوعش برای پخش بازی های آتی تیم ملی در جام جهانی در یک فضای عمومی همانند استادیوم 100 هزار نفری یا ورزشگاه 12 هزار نفره آزادی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح تفاوت میان جایگاه جمهوری اسلامی ایران و کره شمالی در جریان مذاکرات با کشورهای غربی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضا تعیین کننده نرخ مسکن و اجاره بها است، گفت: نرخ های دستوری در بازار مسکن کارساز نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۲۳    
عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس از بی توجهی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به رهاسازی مواد پلاستیکی در طبیعت انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۹    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راهکار برای حل مشکل فلسطین انتخابات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است تا زمانی که تعریف مشترکی از مفاد سند تحول بنیادین وجود نداشته باشد، نمی توان درباره نحوه عمل به آن ارزیابی دقیقی داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مسئولان قضایی و امنیتی باید با اعمال قانون امنیت کادر درمان بیمارستان ها را تامین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که خلاء قانونی موجب سوء استفاده خودروسازها در نحوه قیمت گذاری خودرو شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۸    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش می تواند در تخصیص اعتبارات به حوزه جوانان و همچنین پاسخگویی دستگاه ها تاثیر مثبت بگذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دلایل موافقت دولت کانادا با طرح عدم احیای روابط با ایران را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید با روایتی از ارسال پیامک های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس در روزهای اخیر می گوید که هیات رئیسه باید در این زمینه تصمیم بگیرد و سپس اهداف این افراد را گزارش دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اعتراض شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد سال97 به اعمال سهمیه ها، گفت: بهترین راه برای حل این مشکل افزایش ظرفیت رشته ها به ازای اعمال سهمیه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۸    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: موضوع FATF به گونه ای است که تمام کشورهای دنیا به آن پیوسته اند چرا که عدم الحاق به آن عواقب خوبی برای کشورها ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: آخرین جلسه بررسی موضوع نقشه راه معدن بعد از اینکه بیش از یک هزار ساعت وقت بر روی آن گذاشته شد روز شنبه هفته جاری به پایان رسید و امیدواریم طی هفته ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۵    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه توصیه نامه های FATF در مقام عمل، الزام آور است، گفت: بنابراین مطالبی که منتقدین در این راستا بیان می کنند بدون در نظر گرفتن پاسخ های حقوقی مطرح شده از سوی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۴    
نایب رییس مجلس، گفت:تا پایان تیرماه باید تمامی سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری تا سقف یک میلیارد تومان سپرده خود را دریافت کرده باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۳    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی گفت: حق رای و حق تعیین سرنوشت برای فلسطینیان گفتمان جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۸    
دستیار امور بین الملل رئیس مجلس، تصریح کرد: در سایه جنگ عربستان، امارات، آمریکا و صهیونیسم علیه یمن، فاجعه انسانی بیداد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۰۰    
شرکت هواپیماسازی ایرباس انتظار دارد تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، به قرارداد این شرکت با ایران خاتمه دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۴    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به زمینه سازی برای ورود خانواده ها به ورزشگاه ها برای تماشای تمام رشته های ورزشی از جمله فوتبال ابراز امیدواری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۷    
رئیس شورای شهر از لزوم افزایش تاب آوری شهر تهران در برابر بروز حوادث و سوانح خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس توضیحاتی در خصوص التهاب بازار ارز و تاثیر آن بر صنعت گردشگری ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که برای تامین مالی کشور می توان از روش بانک سرمایه گذاری اقدام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۴    
نماینده مردم در مجلس دهم، موفقیت در اجرای طرح استقلال بیمارستان ها را منوط به این دانست که دولت منابع مالی لازم برای آنها را تامین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مطمئن باشید که جریان انقلابی یا ولایی حتما به دنبال برنامه ریزی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: بسیاری از سدهای کشور کاربرد آب شرب ندارند و به همین دلیل عملا پرورش آبزیان در قفس در این سدها امکان پذیر است و فرصت طلایی برای اشتغال محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد مهمترین دغدغه در مواجه با FATF مسئله تعریف از تروریسم در بین کشورهای دنیا مانند ایالات متحده آمریکا و همچنین سازمان ملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۱    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: طبق قانون برای سد سازی ها درصورت عدم مجوز لازم از سوی محیط زیست نمی توان هیچ فعالیتی را آغاز کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، برضرورت مقابله با دلالان حوزه تجهیزات پزشکی توسط دستگاه قضایی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۹    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید فکری به حال پشتیبانی از کارآفرینان و ورود آنها به عرصه اقتصاد بین الملل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی سفر خود به روسیه را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه مهارت های اجتماعی به دانش آموزان در قالب فوق برنامه و در دوره متوسطه اول آغاز می شود و به تدریج در دیگر پایه های تحصیلی گسترش می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه انجام ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف قلعه گبری و بستن درهایش به روی مردم پذیرفتی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۴    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است برای کاربردی شدن اطلاعات آمایش سرزمینی باید هیأت های استانی با حضور کارفرمایان، کارشناسان، سرمایه گذاران، مدیران و دانشگاهیان تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد کمیسیون متبوعش پیگیر اختصاص تسهیلات به فرهنگیان همچون کارمندان دیگر دستگاه ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد متاسفانه تعیین حق شرط جایگاه قانونی در الحاق به CFT ندارد زیرا آمریکایی ها ماده 4 کنوانسیون مذکور را حذف کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۰    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: دیدار رییس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی بدون حمایت چین و روسیه امکان پذیر نبود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است با توجه به سوابق عملکرد آمریکا و کره شمالی در توافقات قبلی و عدم اجرای تعهدات ازسوی واشنگتن و برخورد انفجاری پیونگ یانگ با قضیه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون نوسانات قیمت نفت در هفته های اخیر مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مخالفان FATF می خواهند دولت را تحت فشار قرار دهند و برجام را تقبیح کنند، در حالیکه برجام گشایش های خوبی را برای کشور به دنبال داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بر اساس تفاهم سازمان غذا و دارو و سندیکاهای داروسازی قیمت داروهای تولید داخل فقط 9درصد افزایش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۱    
رییس کمیته پژوهش و فناوری کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه درحال حاضر پژوهش فقط در تولید و چاپ مقاله خلاصه می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کشف پیکر همه جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت با وجودی که موافق مسکوت ماندن لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم نبود اما با توجه به شرایط آن روز مجلس، نسبت به رأی مجلس مخالفت نکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اتکای بودجه به کسب درآمدها از محل فروش اوراق مشارکت یکی دیگر از مسائلی است که باعث شده بدهی های دولتی رشد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دلایل نوسانات شاخص بورس را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۰    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: حقوق فردی پرسنل شهرداری به دلیل تعدیل و نوسازی نیروها نباید تضییع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۰    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگاه آمریکایی ها فشاری آورده اند، این فشارها جهت معکوس به خود گرفته و آنها نتیجه ای از تلاش هایشان نگرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس، گفت: دلالی در تمام بخش های بازار خرید محصولات کشاورزی وجود دارد و تنها در زمینه زعفران نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۸    
نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: رشد مجموعه صنعت خودروسازی در کشور متوسط بوده و این صنعت نتوانسته با غول های خودروسازی جهان رقابت جدی داشته باشد؛ اما آینده آن روشن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این میزان ایجاد حساسیت در خصوص FATF لازم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با خروج آمریکا از برجام و شیطنت های عربستان رشد اقتصادی با درآمدهای نفتی با مشکل مواجه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۳    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولای مجلس، گفت: هر اقدامی که یک امتیاز برای طرف های مقابل همانند FATF محسوب شود باید در جریان مذاکرات برجام مورد بحث قرار گیرد تا بتوان در ازای آن امتیازاتی دریافت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۰    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اعلام مکان های تجمع از سوی دولت گفت که همزمان با اخذ مجوز برای برگزاری تجمع، امنیت این تجمع ها نیز باید تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۵    
مظاهریان از معطل ماندن راه اندازی سامانه شناسایی خانه های خالی بعلت فقدان دسترسی به 34 بانک اطلاعاتی دستگاه های دولتی خبر داد.
  • ۱