شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۳۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 24 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر با یکی از شرکت های معتبر، قابل اعتماد و صاحب تجربه در زمینه تست های روانشناسی معلمان وارد مذاکره شده ایم تا برنامه های خود را آماده و برای مهرماه آغاز کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۶    
معاون رئیس جمهور گفت: منفعت طلبان و کسانی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، به جای همدلی و کمک برای عبوردادن کشور از این شرایط خطیر، منفعت جیب و جناح و باند خاص خودشان را می خواهند تأمین کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۹    
دبیرکل حزب سبز ضمن مخالفت با اصلاح طلبانی که می گویند اپوزیسیون با اصلاح طلبان بیش از اصولگرایان دشمن است،گفت: اپوزیسیون در تعریف درست می خواهد سر به تن هیچ یک از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۰    
رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت محمدامین قانعی راد را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۱    
وزارت اقتصاد اعلام کرد که کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل متحد (آنکتاد) در گزارش سالانه خود، از افزایش 50 درصدی میزان جذب سرمایه گذاری ایران در سال 2017 میلادی خبر داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
وزیر ارتباطات از آزمایش شبکه سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما خبر داد و گفت: امکان تماشای مسابقات جام جهانی در مناطق محروم فراهم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۵    
مسعود کرباسیان در یادداشتی اینستاگرامی دلیل برهم خوردن نظم بازارها را جو روانی و حرکت سرمایه ها به سمت کالاهای جایگزین تحلیل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۰    
خط لوله اتصال فاز های 6 تا 8 میدان گازی پارس جنوبی به پالایشگاه سوم به بهره برداری رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۰    
نتانیاهو در اظهاراتی ضمن اذعان به تجاوزات این رژیم به سوریه، ادعاهای موهومی را به عنوان دلایل این اقدام عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۰    
برخی نمایندگان پارلمان اروپا با طرح تشکیل ارتش اتحادیه اروپا به دلیل آنکه بسیاری از کشور های عضو با بدهی های سنگین مالی و مشکلات بودجه ای روبرو هستند، مخالفت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۴:۰۰    
نخست وزیر عراق ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم این کشور، از عراقی ها خواست برای مقابله با خطر جدیدی که این کشور را تهدید می کند متحد شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۲:۰۰    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: مداخلات بهنگام در معضل کودک آزاری و کاهش عوارض آن، نقش مهمی را در ایجاد حساسیت برای کنترل این معضل در جامعه ایفا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۰    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی هلال احمر به مسافران تابستانی در ساحل دریای خزر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای طرح اشتفال فراگیر گفت: با اجرای این طرح سازمان میراث فرهنگی مکلف به ایجاد 140 هزار شغل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهور با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به ملت ایران تأکید کرد: عید فطر روز کمک به نیازمندان، صله ارحام و نشاط و طراوت معنوی مومنین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۴    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد فردا جمعه 25 خرداد، روز اول شوال و عید سعید فطر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۱۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دولت بایستی در رابطه با گرانی و مطالبات برحق مردم پاسخگو باشد و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم خواسته های آنها را پیگیری کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۰۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: رشد اقتصادی کشور به قیمت های ثابت سال 1390 در سال 1396 به عدد 3.7 درصد رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۸    
معاون اول رییس جمهور به همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۱    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حضور 25 هزار نفر از زائران ایرانی در روز عید سعید فطر در عتبات عالیات خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۵    
وزیر کشور در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۰    
برای حل بحران آب قرار است تفاهم نامه همکاری بین اصفهان و سن پترزبورگ روسیه به امضای استانداران این 2 استان برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۰۰    
عضو کمیسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه، خواستار ارائه عملکرد این اداره کل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۱:۳۳    
دی ماه سال 1395 ساختمان پلاسکو در پی آتش سوزی فرو ریخت و ساخت مجدد این ساختمان تا کنون با اما و اگر مواجه بود. اما به نظر می رسد اتفاقات جدیدی رخ داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در مطلبی اینستاگرامی از دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی و ارایه گزارشی از کمیته سفرها خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۰    
دبیر شورای نگهبان از جلسه نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با رهبر معظم انقلاب ناگفته هایی را منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۰    
نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی ورود مستقیم فاضلاب به دریا را مهم ترین معضل سواحل انزلی برشمرد و گفت: باید با استفاده از خطوط لوله گذاری فاضلاب ها به تصفیه خانه منتقل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۵    
رییس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه جام جهانی از اهمیت فوتبال بر اتحاد مردم تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۴۳    
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 طرح اقتصادی در حوزه های صنعت، دامپروری و کشاورزی در این 2 شهرستان در حال انجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، به روزه داران توصیه کرد بعد از ماه مبارک رمضان، تا مدتی از مصرف غذاهای حجیم، سنگین، پرچرب و سرخ شده خودداری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۷    
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه طرح ارتباطات روستایی استان سمنان دارای عقب ماندگی های بسیاری است، گفت: مشکلات احصاء و برای رفع آن چاره اندیشی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۰:۰۰    
سفیر کشورمان در ایروان در دیدار با آرتور خاچاتریان وزیر کشاورزی ارمنستان ابراز امیدواری کرد: روابط دو کشور همانند گذشته در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی به صورت حسنه تداوم داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۰    
آخوندی گفت: قرارداد برقی کردن راه آهن گرمسار- اینچه برون با طرف روس به امضا رسیده و تأمین مالی 1.2 میلیارد یورویی هم انجام شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۰    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: سهم استان کرمانشاه از سرمایه گذاری خارجی صفر درصد است و سهم ما از بازارچه های مرزی نیز فقط تخریب جاده بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهوری در پیام های جداگانه ای عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: مشکل کم آبی در کشور جدی بوده وباید به این مهم توجه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر انتظار داریم مشکلات با ارتباط و کمک اروپا و یا ارتباطات بین المللی حل شود، دیگر نباید به خداوند امید داشته باشیم و باید موضع خود را مشخص کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از سؤال 80 نفر از نمایندگان از رئیس جمهور درباره گرانی در بازار خودرو، ارز و سکه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی می خواهند معدن و کارخانه فرآوری زره شوران را به وضعیتی نامطلوب رسانده و وانمود کنند که بهره برداری از معدن زره شوران به صرفه نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه ای در این کمیسیون برای پیگیری مطالبات کامیون داران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستاد جام جهانی فدراسیون فوتبال اعلام کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهرداری در سفر به روسیه حضور نخواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۵    
در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر حضرت آیت الله خامنه ای با عفو و تخفیف مجازات 537 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۸:۰۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه تصویب قطعنامه حمایت از مردم فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل را شکست دوباره آمریکا در عرصه جهانی خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۵    
سفارت لبنان در تهران اعلام کرد: برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان ایرانی به لبنان از امروز در گذرنامه آنها در جریان سفر به این کشور مهر ورود و خروج فرودگاه بیروت زده نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۰    
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اروپا صفت کاسب کارانه ای دارد و نمی توانند قید آمریکا را بزند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۳    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با وزیر دادگستری و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور به منظور بررسی چالش ها و رفع مشکلات استرداد مجرمان و تعقیب آنها در عرصه بین الملل دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران را احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود ظرفیت ها و توانمندی های فراوان در ایران و مالزی بر ضرورت استفاده از آنها در راستای توسعه و تحکیم همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران - کوآلالامپور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از نادیده گرفتن زنان در تابلوی حمایت از تیم ملی فوتبال در میدان ولیعصر انتقاد کرد و خواستار تعویض آن شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
معاون نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جامعه بین المللی باید وحشیگری های اسرائیل را ضد ملت فلسطین که در تازه ترین مورد آن در نوار غزه کشتار وسیعی بوده را به شدت محکوم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر اعلام کرد پس از تایید روز عید از سوی دفتر مقام معظم رهبری، ساعت 5 صبح درهای مصلی باز خواهد بود و مراسم از ساعت 7 شروع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
وزیر اطلاعات با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
عضو بنیاد باران با اشاره به افزایش افسارگسیخته قمیت ها آن را ناشی از تغییرات در حوزه روابط خارجی دانست و گفت: باید بدانیم در شرایط جنگ قرار داریم و به هماهنگی و انسجام برسیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از نبود پزشک متخصص سونوگرافی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: اگر این مشکل حل نشود به وزیر بهداشت تذکر خواهم داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس بر نقش موثر تسهیل صادرات در رونق تولید تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم کنترل حجم نقدینگی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۰    
اوبربانک در وبسایت خود اعلام کرد: این بانک مشتریان و کسب کارهایشان را در ایران در دو سال گذشته حمایت می کرده که به واسطه تحریم های آمریکا مجبور به تجدیدنظر شده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی، توضیحاتی را درباره تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید حملات هوایی و دریایی ائتلاف متجاوزین به بندر الحدیده یمن گفت: بحران یمن راه حل نظامی ندارد و متجاوزین به این کشور باید به تجاوز خود پایان دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت رفع بنیادی مشکلات جزیره هرمز اعتقاد داریم ستاد معین توسعه هرمز باید راه اندازی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۱    
یک عضو کمیسیون عمران گفت: بر فرض اینکه آخرین کلنگ مسکن مهر قبل از آمدن وزیر راه دولت آقای روحانی زده شده باشد اما الان 5 سال از زمانیکه وزیر بر مسند کار است می گذرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح رهبر انقلاب برای مردم فلسطین گفت: منطق هر فلسطینی یک رأی کاملا خردورزانه و منطبق با مردم سالاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۵    
رئیس کارگروه ارتباطات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای این کارگروه برای بررسی نهایی طرح لغو کدهای دستوری موبایل از بانک مرکزی بازدید می کنند، گفت:سرویس USSD حذف نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۱۱    
نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دموکراسی به معنای هر نفر یک رأی اعتقادی ندارد و اگر این گونه بود ما شاهد وضعیت کنونی در فلسطین نبودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروزه برگزاری انتخابات، یکی از مهم ترین اقدامات در راستای گزینش نمایندگان و مدیرانی شایسته و کاردان با پشتوانه مردمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۰    
رئیس کمیته صنعت مجلس ماجرای ثبت سفارش های عده ای خاص و بعد افزایش تعرفه واردات را اولین جرقه های افزایش قیمت خودرو عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۰    
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در پشت پرده آشفتگی بازار، اراده سیاسی قرار دارد نه اراده اقتصادی تا بتوانند جامعه را به مرز اعتراض برسانند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۲    
معاون سیاسی وزیر کشور توضیحاتی درباره لایحه جامع انتخابات ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۰    
خدمات رسانی مترو به نمازگزاران در روز عید سعید فطر به صورت رایگان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تابلوی میدان ولیعصر که در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی طراحی شده و تنها از تصاویر مردان استفاده شده انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۴    
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به تصمیمات اخیر این بانک در رابطه با تعمیق بازار طلا، از بازارسازی برای اوراق گواهی پیش خرید سکه در بورس اوراق بهادار خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اداره مستقل بیمارستان ها باید با نظارت دقیق و مستمر وزارت بهداشت صورت بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تشریح دلایل رد چندین باره طرح تعیین تکلیف حق التدریسی ها در صحن علنی، به تشکیل کمیته ای 7 نفره در این خصوص اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۱    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه در اطلاعیه ای اعلام کرد که در شهرهای برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه ستادهای کنسولی سیار ایجاد کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۱    
وزرای راه، کشاورزی و کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۹    
رییس کمیته سیاست داخلی فراکسیون امید گفت: جمهوری اسلامی تا به امروز به دنبال دشمنی با هیچ کشوری نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۵    
ربیعی گفت: باید موانع و مشکلات بیمه ای و مالیاتی کسب و کارهای نوپا رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۸    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی فرا رسیدن عید فطر را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بر پخش بازی های تیم ملی در جام جهانی در فضاهای عمومی نظیر پارک ها، کافه ها و ورزشگاه آزادی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۸    
گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره تفحص از افراد دو تابعیتی، بررسی تقاضای تشکیل کمیسیون بررسی لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ولایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار صحن علنی مجلس ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۵    
یک عضو حزب کارگزاران تاکید کرد: رئیس جمهور باید با مقام معظم رهبری و روسای قوای دیگر درباره رفتار نیروهای تندرو به گفت وگو بنشیند تا مشکلات برطرف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۲    
استاندار تهران در جلسه ای با مدیران 9 کارخانه و واحد تولیدی شهرستان پاکدشت دستوراتی در خصوص رفع مشکلات این واحدها صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۱    
عضو دائم کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد در جایگزین کردن افراد نیازمند و در فهرست انتظار که به شدت نیازبه مستمری ماهانه دارند کوتاهی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه، با اشاره به اتمام مهلت قانونی دولت برای راه اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران ، خواستار پیگیری این مسئله توسط دولت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید برجدی گرفتن قرآن در فضای مجازی گفت: قرآن باید در این فضا ظهور و بروز پیدا کند، تا شرایط استفاده حداکثری از فضای مجازی برای نشر معارف و الفاظ قرآنی بوجود آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۳    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از برگزاری نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه در پاریس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۵    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: شهدای مرزبانی در این اوضاع و شرایط کشور به معنای واقعی پیام آور امنیت و صلح و ثبات هستند که آبروی ملت ایران را افزون کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: حکومت ها با اعتماد عمومی پایدار می مانند و اگر این اعتماد از بین رود با برخورد نیز نمی توان حکومت ها را پایدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: نباید اتحادیه اروپا و باقی کشورهای برجام انتظار داشته باشند که ترامپ یک طرفه بیاید و برجام را لغو بکند و ایران در عین اینکه در تحریم است، برجام را هم بپذیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۹    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تعویق دو ماهه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم را در جهت ایجاد وحدت نظر در ایران دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۴۳    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیش نویس قطعنامه کشورهای عربی در حمایت بین المللی از ملت فلسطین را تصویب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه ارایه یارانه به تولید مسکن می تواند به کاهش حباب قیمتی در این حوزه کمک کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، می گوید مانعی برای بازگشت به کشور آن دسته از هنرمندان مهاجری که اقدامی علیه امنیت ملی مرتکب نشده اند، وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: اروپایی ها بعد از برخورد ترامپ در نشست گروه 7 و تحقیر اروپایی ها بر حفظ و پایبندی به برجام اصرار بیشتری دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۵:۲۳    
نمایندگان اجازه دادند 30 درصد از اعتبارات ردیف بودجه دادگستری برای پرداخت حقوق کارکنان شورای حل اختلاف اختصاص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۱:۰۶    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: کشورهای غربی کمتر تحت تاثیر این گونه جوسازی ها قرار بگیرند و خودشان هم وارد این جوسازی ها نشوند و با سیاست مستقلی نسبت به جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۴۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی کودکان متکدی بیان کرد: در موضوع کودکان متکدی مشکل قانون نداریم، بلکه مشکل در حوزه اجرا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۰:۴۱    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از نگاه ابزاری به زنان و حجاب آنها انتقاد کرد.