شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۳:۰۱    
قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورت تسهیل صدور ویزا، ایران و ازبکستان تبدیل به یک مقصد جدید و جذاب برای تجار و گردشگران و آغاز و گسترش پروازهای برنامه ای بین دو کشور می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۲    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با اشاره به لزوم تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم از سوی مسئولان گفت: ما نباید به تعهد طرف اروپایی خوش بین باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۵۴    
فعال رسانه ای اصولگرا درباره عملکرد صداوسیما و انتقاداتی که درباره آن وجود دارد، گفت: صداوسیما چاره ای ندارد جز اینکه در حوزه سیاسی سراغ افرادی هم که تابه حال در سازمان صداوسیما جایگاهی نداشتند برود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۹    
فعال سیاسی با تأکید بر اینکه دولت باید اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهد، گفت: آنها باید همراه با مجلس دو یا چند برنامه مشخص اقتصادی را تدوین و اجرا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۶    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است که در دور جدید فعالیت های جمنا همه گروه ها و احزاب در جریان اصولگرایی و انقلابی در تصمیم گیر ی ها نقش خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۵    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: لاریجانی در مدیریت فضای مجلس حس مشارکت جویی بیشتری نسبت به دو رقیب دیگر خود دارد، اما متأسفانه در انتخابات هیأت رئیسه به او کم لطفی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۳    
تحلیلگر اصولگرا می گوید: آقای ولایتی تلاش دارد همواره حرف نویی داشته باشد و توجهات را به خودش جلب کند البته خیلی از شخصیت ها این گونه اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۹    
عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری گفت: سؤال این است که آیا اروپایی ها از منافع میلیاردها دلاری که با آمریکایی ها دارند چشم پوشی می کنند و به منافع اقتصادی کمتر با ایران راضی می شوند و ایران را به آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۴    
یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، گفت: در جامعه ما برخی گروه ها رقابت و دشمنی را خلط کرده اند و به اسم رقابت سیاسی، با دولت دشمنی سیاسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۱    
عباس سلیمی نمین انتخابات هیات رئیسه مجلس را حاوی پیام های شفافی برای لاریجانی و هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۰    
منافع ملی ایجاب می کند مخالفان برجام هم نظر دهند و هم کمک کنند نه آنکه فقط نظر دهد و خراب کنند! اگر آنها به این اصل مهم دقت نکنند تر و خشک و اصولگرا و اصلاح طلب با هم می سوزند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۵۰    
دبیرکل جمعیت رهپویان گفت:رفتار رهبر انقلاب باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد چراکه ایشان از دیدارهایشان در جهت رفع مشکلات مردم بهره می گیرند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۹    
حدادعادل می گوید می لنگیم ، چمران می گوید باید حق عضویت بگیریم و آل اسحاق از نبود اسپانسر گلایه می کند! اگر واقعا پولی در بساط نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۷:۰۱    
نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد، ریاست دوره ای شورای امنیت را در ماه ژوئن عهده دار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۶:۰۰    
پالایشگاه هندی بهارات پترولیوم- BPCL خواستار خرید یک میلیون بشکه نفت بیشتر از ایران برای ماه جاری میلادی (ژوئن) شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۵:۰۱    
وزیر امور خارجه روسیه گفت، توافق این کشور با ایالات متحده در راستای همکاری هسته ای صلح آمیز بین دو طرف به حالت تعلیق درآمده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۴:۰۱    
ایلانا دیان مجری و روزنامه نگار صهیونیست فاش کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس سازمان اطلاعات عمومی شابک خواسته است از رؤسای سابق موساد و ستاد مشترک ارتش جاسوسی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۳:۰۱    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بر اساس قانون مجلس همچنان رسیدگی به تخلفات پزشکی بر عهده این سازمان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۲:۰۱    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) گفت که امام ایران را از دولت وابسته به جمهوری پیشرفته در همه زمینه ها حرکت داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۱:۰۱    
سفیر ایران در روسیه در سفر به دو استان کراسنویارسک و تومسک سیبری ضمن رایزنی برای یافتن راه های گسترش همکاری استانی میان دو کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۰:۱۱    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: توطئه های آمریکا را با همیاری و همکاری دولت، مجلس ، مردم و اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی خنثی می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از تخصیص 16 درصدی بودجه عمرانی کشور در 9 ماهه نخست سال جاری، گفت: دولت با فعال سازی بخش خصوصی از هزینه کرد اعتبارات دولتی در پروژه های عمرانی بکاهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۷    
تجمع مردمی قدس؛ پایتخت ابدی فلسطین ویژه برنامه همبستگی با قدس شریف و نشست صمیمانه تشکل های فعال در عرصه بین الملل فردا (شنبه 12خرداد ماه 1397) در تهران برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۹    
آئین رونمایی از نرم افزار 'طنین وحی' با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۱    
گزارش خبرگزاری کره جنوبی حاکی است 'دایلیم' شرکت بزرگ کره ای که سال ها با ایران همکاری داشته است یک قرارداد دو میلیارد دلاری در زمینه همکاری های نفتی و پالایشگاهی با ایران را لغو کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با تشریح خسارات ناشی از بارندگی های امروز و سیل، طوفان و صاعقه، گفت: در پی این اتفاق چهار نفر جان خود را از دست دادند و 9 نفر نیز مصدوم شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل توتال گفت که شانس این شرکت برای معافیت از تحریم های آمریکا و ماندن در ایران بسیار ضعیف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۹    
در اطلاعیه جدیدی که برای سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج صادر شده، آمده است: آن گروه از مشتریان که تا پایان هشتم خرداد امسال فرم درخواست دریافت کرده اند، به شعب مراجعه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۱۹    
وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات رئیس اتاق مشترک ایران و هند اعلام کرد: سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه فوق العاده و برای رایزنی های دو کشور پس از خروج آمریکا از برجام بوده و از پیش تعیین شده و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۱:۰۱    
هیأتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاست عزت رشق عضو دفتر سیاسی و رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جنبش با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان دیدار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۱    
تقوی نژاد با اعلام برنامه حذف کامل کاغذ از فرآیندهای مالیاتی، بر استقرار کامل طرح جامع مالیاتی در ادارات تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
جامعه روحانیت مبارز به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد بیانیه ای صادر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۱    
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملّی گفت: فرض کنیم که اصلاً برجام لغو شد؛ کشور را که باید اداره کنیم. نمی توانیم بگوییم چون برجام لغو شده، هیچ کاری در کشور نمی شود کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۳۱    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار، نظارت دقیق بر نیروی انسانی شاغل در مدارس و مهدهای کودک ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۸    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: FATF به موازات برجام است. تعریف ما از تروریست با FATF متفاوت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به دائمی شدن قانون مجازات اسلامی در مجلس گفت: بخش حدود و قصاص این قانون قابل تغییر نیست اما در حوزه تعزیرات می توان بازنگری هایی در آینده صورت داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۱    
سفیر آلمان با استقبال از همکاری با تهران در زمینه های مختلف گفت: فرصت های همکاری زیادی با تهران وجود دارد و ما کاملا آماده ایم تا در زمینه فناوری وتجربه شهر تهران را حمایت کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۳    
رئیس مرکز منابع انسانی آموزش وپرورش درباره تکلیف نیروهای حق التدریس پس از مخالفت مجلس با الحاق ماده به قانون استخدامی توضیحاتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ترمیم حقوق بازنشستگان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایطی که دلار پول حاکم بر دنیا است، ایده فروش ارز کشور مقصد به مسافر پذیرفته نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است آمریکا با ایجاد تنش در جنوب شرق آسیا به دنبال ادامه حضور نظامی و فروش تسلیحات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با تاکیدبر اینکه امید به زندگی موجب افزایش عمر بیماران سرطانی تا 6 سال می شود عوامل ایجادکننده انواع سرطان در کشور را برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۴    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد راه اندازی حزب توسط بخش هایی از بدنه حاکمیت برای رفع نیازهای مقطعی سیاسی از دلایل عدم فعالیت گسترده احزاب در کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۱    
وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که ایران تنها علت مشکلات خاورمیانه نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۰    
امام جمعه مشهد با بیان اینکه از نظام نباید مطالبه کنید، تاکید کرد: نظام ابزار تحقق آرمان های شماست، نمی شود به این ابزار حمله کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۲    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از تحریف های برخی مدعیان پیرو خط امام این است که با نشان دادن چراغ سبز به آمریکا دولت را برای تعامل بیشتر با آن تحت فشار قرار می دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است: برجام محصولی برای ملت نداشته و در آینده هم نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۸    
منابع نزدیک به حزب الله لبنان شایعات مربوط به عقب نشینی نظامیان این حزب از جنوب سوریه را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۶    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس از موافقت بیشتر دستگاه های مربوط به حضور زنان در ورزشگاه ها می گوید و معتقد است حسن روحانی همانطور که چند روز پیش هم اعلام کرده با این موضوع موافق است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۷    
دادستان تهران با بیان اینکه بخشی از مشکلات مربوط به تاخیر در پروازها راهکار کیفری ندارد، گفت: دادستانی تهران آمادگی خود را برای حمایت از برخی تصمیمات منطقی شرکت های هواپیمایی اعلام می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۱    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی، واردکنندگان کالای قاچاق، ویژه خواران و رانت خواران برخورد کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پس گرفتن امضای سوال از رئیس جمهور به منزله عدم پیگیری حقوق مردم نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان اینکه توقف کشت های پرآب در فارس نیازمد تعیین فرصت های تولید جایگزین است،گفت: کاهش مصرف یک سوم منابع آبی فارس با ایجاد کنتور هوشمند به سادگی امکان پذیراست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه یهودیان با حمایت و امنیت کامل در ایران زندگی می کنند، گفت: مشکل جمهوری اسلامی صرفا با صهیونیست ها بوده که به دنبال توسعه طلبی بر اساس تجاوز و اشغال هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
هم زمان با افزایش تنش های لفظی میان رهبران برخی کشورهای جهان با آمریکا بعیدی نژاد با دفاع از برجام خطاب به مخالفان این توافق گفت: چرا بجای ملامت دشمن، خودمان را تضعیف می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با وزیر امورخارجه ژاپن ضمن گفت وگو درباره برنامه جامع اقدام مشترک و موضوع شبه جزیره کره، بر لزوم حفظ توافق هسته ای تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۸    
عضو فراکسیون حج و زیارت در مجلس معتقد است مسئولان سازمان حج با توجه به تعداد بالای متقاضیان باید برای افزایش سهمیه ایران در مراسم حج تلاش بیشتری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۵    
رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، توضیحتی پیرامون دلایل بالا بودن نرخ تورم در کشور ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح دوفوریتی الزام آور دولت برای مذاکرات با اروپایی ها با 80 امضا در دستور قرار گرفته، این طرح ذیل قانون اقدام متقابل قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۳    
سازمان ملل از کشورهای اهداکننده خواست فورا برای کمک به آوارگان سوری به تعهدات مالی خود عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۸    
نماینده دامغان در مجلس با اشاره به در دست اجرا بودن 241 پروژه عمرانی در این شهرستان گفت: برای اجرای این تعداد پروژه 216 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی پیش بینی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید اعتماد مردم به صدا و سیما سنجیده شده و سعی شود صدا و سیما محل اعتماد مردم به اخبار، تحلیل ها و راهبردهای نظام باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تایید این موضوع که اسم مطرح شده در فهرست تحریم های جدید آمریکا به او تعلق دارد گفت: ورود همه ایرانی ها را به آمریکا دچار محدودیت کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاحاتی که در محدوده منطقه آزاد استان اردبیل داشتیم به زودی لایحه منطقه آزاد اردبیل در کنار سایر مناطق آزاد در صحن علنی مجلس مطرح ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تضعیف یکدیگر، تضعیف نظام و امت اسلامی است، تاکید کرد: پیوندها با یکدیگر باید مستحکم باشد و یک نشانه آن کاهش فقر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۲    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تک روی دستگاه ها درتوقف فعالیت ساختمان های ناایمن هیچ مشکلی را حل نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد که می توان زندان ها را به سمت صنعتی شدن و ایجاد فضایی برای دستیابی به مدارک مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها تبدیل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در دوماهه اول سال حدود 6 میلیارد دلار ارز 4 هزار 200 تومانی در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است اما اینکه به موقع در اختیار صنایع قرار گرفته مشخص نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از روند دشوار ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و کارآفرینان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۰    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر عدم خوشبینی نسبت به سرانجام مذاکرات با اروپایی ها، گفت: اروپایی ها نشان داده که هیچ گاه مستقل نبوده و همیشه تابع سیاست های آمریکایی ها بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:هر چقدر اختیارات در استان ها متمرکز شود، سرعت و قدرت اجرایی افزایش پیدا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۶    
نماینده کلیمیان در مجلس معتقد است تا کنون تفاوت های مذهبی در ایران باعث تبعیض نشده و منافع ملی تمام ادیان و مذاهب در ایران مشترک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۵    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به آثار منفی انحصاری بودن صداوسیما خواستار وارد شدن مغز متفکر بخش خصوصی به بخش های مدیریتی و فنی این سازمان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۸    
وزیر ارتباطات گفت: حکم صادر شده به همه اپراتورها برای فیلتر تلگرام تا کنون اجرا شده و این دستور همچنان به قوت خود باقی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متأسفانه در این 40 سال از مجموعه های اداری هیچ سفارشی برای تربیت نیروهای تحصیل کرده دریافت نکرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل دادگستری در خصوص چگونگی بررسی پرونده بازداشتی های جدید محیط زیستی توضیحاتی ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون اصل90مجلس گفت: کمیسیون اصل90برعملکرد دستگاه های تربیتی آموزش و پرورش ورود خواهد کرد نه عملکرد یک مدرسه خاص.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۲    
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: ترامپ در محاسبه توان بالفعل آمریکا برای باج خواهی از جهان دچار توهمِ خودبزرگ بینی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۲    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از سوی امام راحل، توانست راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است احکام صادره در دادگاه آمریکایی به بهانه های واهی علیه ایران به لحاظ حقوقی ارزش قانونی و اجرایی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون بودجه مجلس، گفت:اگر بانک ها 5 میلیون تومان وام پرداخت می کنند 18 درصد سود می گیرند و هیچ بانکی حتی یک میلیون تومان هم وام قرض الحسنه نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: امکان مذاکره در مورد حضور منطقه ای ایران وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۷    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این کمیسیون به حادثه مدرسه پسرانه غرب تهران، گفت که جلسه فوق العاده این کمیسیون احتمالا روز شنبه برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تنوع قومیتی و فرهنگی البرز فرصتی برای توسعه همه جانبه این استان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، از اجرای طرح حذف دفترچه های بیمه در 200 بیمارستان که از تیرماه آغاز می شود به عنوان اقدامی در جهت مدیریت صحیح منابع ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۹    
معاون وزیر راه وشهرسازی با قدردانی از تعامل و همکاری مناسب کامیون داران با دولت از تشکیل کارگروهی برای نظارت بر عملکرد شرکت های باربری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: افزایش نرخ ارز نگاه به واردات را کاهش می دهد و تولید کننده داخلی قدرت رقابت با کالای خارجی را پیدا می کندهمچنین از جمله محاسن دیگر افزایش نرخ ارز افزایش نگاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد برداشت از تحزب در کشور اشتباه است و بر این اساس خیلی افراد در قالب حزب گل به خودی می زنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد دلایل شکل گیری خرُده احزاب در کشور را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که افزایش نرخ دلار در روزهای گذشته طبیعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد سهم خواهی برخی افراد موجب می شود احزاب بزرگ به خُرده حزب ها تبدیل شوند یا شاهد تعدد حزب در کشور باشیم که این مهم اصلا به صلاح کشور نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: بنابر اظهارات مطرح و اخبار واصله، نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام به نظر و مصوبه مجلس شوراهای اسلامی نزدیک است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس معتقد است رهبر کره شمالی از استقلال عمل کافی برخوردار نبوده و کاملا سیاست های چین و روسیه را اجرا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی راهکارهای تقویت شاخص بورس را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است علیرغم اینکه بیانات صریح رهبری فصل الخطاب بوده و نیاز به قانونگذاری ندارد، طرحی برای تضمین مذاکره با اروپا با مصادیق شروط رهبری را کلید زدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۳    
عضو مجمع نمایندگان خوزستان ضعف عملکرد سازمان محیط زیست را در قتل و عام و سلاخی پرندگان مهاجرموثر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۱    
یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تفاوت امام(ره) با علمای پیش از خود این بود که امام(ره) خودش به صحنه آمد و به آنچه می گفت عمل می کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: تجربه و سابقه نشان می دهد استفاده از سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد باعث شده تا نتوانیم محصولات کشاورزی خود را صادر کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی گفت: برخی متکدیان برای رهایی از جرم تکدی گری به دستفروشی روی آورده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به توجه قوه مقننه به شرکت های دانش بنیان و پژوهشگران، ضرورت اخذ مجوزهای متعدد و بوروکراسی پیچیده را از عوامل زمینه ساز خروج مغزها دانست.
  • ۱