یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۷    
سمیره؛ بزرگترین رود استان لرستان، صحنه یکی از زیباترین رخدادهای طبیعی است. می گویند: زال آمد و سمیره را برید، داستانی که از پیروزی پاکی بر تیرگی حکایت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۰۱    
اقبال مردم از برنامه تعاملی شبکه رادیویی جوان که به مناسبت بزرگ داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از گلزارهای شهدای شهرهای مختلف به روی آنتن می رود، بی نظیر و چشمگیر بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۷    
شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان تاکنون به 32 میلیون و 420 هزار و 102 نفر رسیده و مرگ 987 هزار و 813 نفر نیز در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 تأیید شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۷    
استرس بالا مشکلاتی را برای سلامت دهان بویژه دندان ها و لثه ایجاد می کند که با رعایت نکاتی می توان به حفظ سلامت آنها کمک کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۱    
حالا که مشخص نیست تا چه زمانی جمعیت جهان با کرونا درگیر خواهد بود، باید ضرورت های زندگی با کرونا را بیاموزیم تا بتوانیم از سلامت خود و خانواده هایمان محافظت کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۶    
دبیر کل انجمن شرکت های پخش دارو گفت: 25 روز است که واکسن آنفلوانزا وارد انبارهای شرکت های پخش دارو شده و با دستور وزیر بهداشت برای عرضه این واکسن تنها در اختیار معاونت بهداشت قرار می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۷    
همه شبکه های تلویزیونی با پخش آثار سینمایی، در برپایی جشنواره فیلم های دفاع مقدسی سهیم هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۲    
گزارش ها حاکی از آن است دخانیات عامل 20 درصد از موارد مرگ و میر ناشی از بیماری سرخرگ کرونری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۲    
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق گازوئیل در کرمان خبر داد و گفت: این افراد در اقدامی خطرناک با دستکاری خط لوله انتقال سوخت از رفسنجان به کرمان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای از تمدید پرداخت وام ودیعه مسکن خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۵    
سازمان هواشناسی بارش پراکنده و وزش باد در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب کشور و خیزش گرد و خاک در منطقه زابل را پیش بینی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۷    
محققان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران توصیه می کنند افراد برای افزایش سیستم ایمنی بدن از مولتی ویتامین ها در مبارزه با بیماری کووید- 19 استفاده کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۷    
تخمه آفتابگردان حاوی تعداد زیادی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که به حفظ کارکرد بهینه بدن شما کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۷    
جمعیت میلیاردی چین باعث شده است این کشور از همه چیز بیشترین بهره را ببرد. گاهی بام های خانه ها و دیگر ساختمان ها در این راستا مورد استفاده قرار می گیرند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۶:۰۷    
آنتی اکسیدان های موجود در تخمه ژاپنی باعث شده تا از بروز انواع سرطان ها به ویژه سرطان پروستات در آقایان پیشگیری کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۵:۰۷    
سوهان که به عنوان یکی از محصولات شهر قم شناخته می شود، به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بهبود عملکرد قلب کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۲:۱۰    
همزمان با روز جهانی زبان اشاره یک مشاور به بیان مشکلات روانشناختی کودکان ناشنوا پرداخت و با بیان اینکه کودکان ناشنوایی که والدین شنوا دارند دچار چالش ها و مشکلات بیشتری در خانواده هستند اظهار کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۱:۱۰    
اخترشناسان یک سیاره فراخورشیدی جدید کشف کرده اند که به دلیل اینکه با سرعت 3.14 برابر زمین به دور خورشید خود می چرخد، آن را سیاره عدد پی لقب داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۵    
گاهی پس از خرید آجیل بو داده از مغازه ها متوجه می شوید که آجیل خریداری شده آن کیفیتی مطلوبی که در نگاه اول به شما نشان داده شده است را ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۷    
بیشتر افراد در زندگی خود سرفه را تجربه می کنند. سرفه ای که مخاط تولید می کند به نام سرفه مرطوب یا مولد شناخته می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج، زیتون پرورده یکی از چاشنی های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که مانند چاشنی هایی مثل ترشی در کنار غذاهای اصلی سرو می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۷    
فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در شیوع کرونا مشاهده می کنیم برخی افراد بیش از حد دست ها را می شویند که وقتی هوا سرد شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۷    
یکی از غذاهای خوشمزه گیلانی، خورش غوره مسما است. این خورشت را معمولا در اواسط فصل تابسان یعنی زمانی که فصل غوره است تهیه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاره، رفع تلخی بادمجان یکی از اصول مهم آشپزی است که ممکن است خیلی از افراد برای طبخ یک غذای خوشمزه با استفاده از بادمجان از آن استفاده کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۷    
برای آتش نشان، شب و روز معنی ندارد. زندگی شان با خطر گره خورده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال استقلال ایران با پیروزی برابر نماینده عربستان به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا در این مرحله حریف یکی دیگر از تیم های آبی پوش قاره کهن از عربستان شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک، داشتن کیک مسطح یکی از مشکلاتی رایج در پخت کیک است. معمولاً در پخت کیک با روش های مختلف، با کیکی با سطح برآمده و گنبدی شکل مواجه می شویم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۶    
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ به 19 هزار تومان رسیده است، گفت: عدم تامین نهاده و سرکوب قیمت از سوی دولت منجر به بحران در روزهای آینده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۲    
آلفرد یعقوب زاده (عکاس) با انتشار و یادآوری عکسی که در دوران دفاع مقدس ثبت کرده بود، داستان این تصویر را روایت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از tarharya، کابینت های فلزی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه کابینت های تمام فلزی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۶    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای، تمدید مهلت پرداخت وام های ودیعه اجاره مسکن، مشاغل و کسب و کارها و حوزه های حمل و نقل آسیب دیده از بیماری کرونا را به بانک های عامل ابلاغ کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۲    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه تامین واکسن آنفلوآنزا یکی از چالش های وزارت بهداشت است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۷    
برخی از جوان ترین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۵    
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم به مرزهای چهارگانه مراجعه نکنند؛چرا که کشور عراق پذیرای زائران نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۵    
نخستین موشک ایران در ساعت 3:20 روز 21 اسفندماه سال 63 به کارخانه سیمان در یک کیلومتری پالایشگاه کرکوک اصابت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۰    
مشاور وزیر بهداشت و مدیر هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به وضعیت تخت های بیمارستانی نیروهای مسلح ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: تفاوت کلیدی بین آنفلوآنزا و سرماخوردگی با کرونا بروز تنگی نفس در ویروس کرونا است و عموما آنفلوآنزا یا سرماخوردگی باعث تنگی نفس نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۷    
برنامه دو دیدار دوستانه تیم ملی در اردوی مهرماه تیم ملی رسما اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه بیماری کووید 19 هنوز درمان خاصی ندارد، تاکید کرد که تنها راه پیشگیری از کرونا همچنان رعایت اصول اولیه بهداشتی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که تلاش آمریکایی ها برای ایجاد ائتلاف های ضدایرانی قدیمی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۷    
سفر کردن به نقاط مختلف همیشه برای افراد جذاب بوده است. گردشگری به عنوان یک مفهوم راه زیادی را تا به امروز طی کرده است و این فعالیت به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۵    
وزیر بهداشت گفت: موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه هاست به جز سهم کوچکی نگرفته ام. نمی دانم برای کدام کار مهمتر گذاشته اند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به مشکلات داوری در بازی با الدحیل گفت: باشگاه وظیفه دارد از حق مربیان ، بازیکنان و هواداران دفاع کند، وقتی باشگاه عکس العملی نشان نمی دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
رئیس فدراسیون فوتبال امروز یک داستان جنجالی روایت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۲    
معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز آژانس از روی سقف خودروهای شخصی و اعمال قانون متخلفان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
برای یافتن بهترین شغل مناسب با روحیات و شرایط خود و یا پیشرفت در شغل و سمتی که اکنون دارید، باید انواع مهارت های شغلی را بشناسید و بدانید کافرمایان برای استخدام به کدام نوع از انواع مهارت های شغلی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
شب گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال برای سفر به قطر با مشکل عجیبی رو به رو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۵    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی بچه مهندس از آغاز پیش تولید فصل چهارم بچه مهندس با حضور بازیگران فصل های گذشته و هنرمندان جدید در این سریال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۵    
جانشین پلیس راه از تصادف جرحی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در گردنه آهوان و مصدومیت سه نفر خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۲    
فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی 37 ساله که قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه های گرمدره و اتمسفر را داشته در اثر بی احتیاطی با قطار برخورد کرده و جان باخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 184 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید 19 در کشور به 24 هزار و 840 نفر رسید، 24 استان در وضعیت قرمز هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور توهمات و محاسبات غلط را عامل اصلی حمله رژیم صدام به ایران اسلامی خواند و تاکید کرد که صدام با این توهمات ومحاسبات غلط آمد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۷    
مکزیک روزی فاجعه وار را پشت سر گذاشت. از آن سوی دیگر جهان خبر می رسد عربستان قصد دارد حج عمره را از سر بگیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال 99 از بعد از ظهر امروز آغاز می شود و تا 5 مهرماه ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۷    
در این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف می کنیم، سپس اهمیت آن را توضیح می دهیم و گام هایی ساده ولی موثر را برای مدیریت زمان به شما معرفی می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص نحوه محاسبه آب بهای مشترکان در فصول سرد سال توضیحاتی را ارائه داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۶    
دانشمندان اعلام کردند با یک اقدام ساده می توان خطر ابتلا به کرونای شدید در فرد را کاهش داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۷    
روش های ساده ای برای تزیین منزل وجود دارد که حسابی خانه تان را زیبا میکند, با این ایده های خلاقانه منزل تان را خوشگل تر کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۷    
تام کروز و داگ لیمان برای فیلم جدیدشان پاییز سال آینده میلادی به فضا سفر خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
پدرم معتقد بود دشمن از مانور اربعین حسینی مسلمانان می ترسد/ شهید همدانی مجاهدتی 40 ساله داشت
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر آنلاین، راز کامیابی چیست؟ هرچه هست داشتن همسری سازگار و صالح در رأس آن است و زن چه خوب وچه بدش قیمت ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
ژان پیاژه معتقد است که در گزینش اسباب بازی برای کودک باید بسیار دقت کرد، زیرا اسباب بازی ها در شکل دادن به تمایلات عاطفی و روانی کودکان نقش مهمی را ایفا می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۱    
آمریکا یکی از بحرانی ترین سال های تاریخ خود را پشت سر می گذارد. این کشور اکنون به شدت در بحران فرو رفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۱    
برآورد کلی از مبتلایان در سراسر جهان نشان می دهد حال عمومی 99 درصد از بیماران مبتلا به کرونا خوب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۵    
بسیار یاد مرگ کردن، به معنای از دست دادن شور و نشاط برای فعالیت های دنیایی نیست و نباید چنین برداشتی از آیات و روایات کرد؛ بلکه اگر با این مقوله درست برخورد شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۵    
اسلام با دید باز و مثبت گرایانه ای به زندگی بشر و تحولات آن نگاه می کند. آیات قرآن خبر از تسخیر خورشید و ماه و ... برای انسان دارد، مسلماً تسخیر، چیزی فراتر از فرستادن سفینه های فضائی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویستا ،ازدواج به عنوان سنتی پسندیده در تمامی جوامع در طول تاریخ از جایگاه خاصی برخورداربوده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۲    
در صورتی که مهم ترین وظیفه هر پدر و مادر، تربیت و پرورش فرزند است. پدر به عنوان اولین معلم کودک، وظیفه بسیار مهم و خطیر انسان سازی را بر عهده دارد...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶    
ارتباط خانوادگی دارای مزایای زیادی می باشد به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیتوته، برای بعضی از ما خانواده آنقدر مهم است که حتی تصور زندگی بدون پدر و مادر برای مان ممکن نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶    
تیم ملی فوتبال ایران بعد از ماه ها رخوت اولین دیدار دوستانه خود را در فیفادی پیش رو در هشتم اکتبر(17 مهر) مقابل ازبکستان برگزار خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶    
رضا برجی عکاس دفاع مقدس در برنامه درآرزوی وصال از خاطرات دفاع مقدس خواهد گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
احادیث این بخش با توجه به منابع ذکر شده در نرم افزار "جامع الاحادیث نور" بازبینی و به روز شده اند. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت شهید آوینی ، (1) رسول اکرم صلی الله علیه و آله : ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
نبرد فردا نابرابر است؟ با مشاهده سرمایه های دو تیم و شرایط مختلف پرسپولیس و شارجه می توان گفت بله.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
85 درصد زوج های مورد بررسی با مشکلات روانشناختی ناشی از ناباروری روبرو هستند. بیشترین میزان رضایت و حس خوشبختی میان زوج های جوانی که فرزند ندارند، دیده شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
یکی از دغدغه هائی که معمولا در بین جامعه و اعضای خانواده حکم فرماست، عدم امنیت و آرامش می باشد. بسیاری از زندگی ها دارای آسایش و حتی تجملات و رفاهیات بسیار شدیدی هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۰    
حجاب اصطلاحی دینی به معنای پوشاندن برخی از نقاط بدن زنان و مردان در شریعت اسلامی. حجاب در ادیان و اقوام پیش از اسلام وجود داشته و آیاتی در قرآن و احادیثی ازائمه(علیهم السلام) ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۷    
از لحاظ علم روانشناسی نگاه کردن به مناظر و گل و گیاه ها تاثیرات بسیار مفیدی برای روح و روان افراد مختلف خواهد داشت در ادامه با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۱    
طبق انتظار در مجمع عمومی سازمان ملل آمریکا و چین به انتقاد از سیاستهای یکدیگر پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۱    
در زندگی آپارتمان نشینی امروزه کودکان زمان بیشتری را با تلویزیون صرف می کنند و تاثیر زیادی از برنامه های مختلفی که گاه مناسب شرایط سنی آنها نبوده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۱    
منابع خبری از یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به منطقه ای در غرب رام الله در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
پس از گزارش یک موسسه خصوصی در مورد احتمال افزایش ذخایر نفت آمریکا بر خلاف انتظار قبلی که موجب رشد نگرانی ها در مورد افت تقاضا شد، قیمت نفت روز چهارشنبه شاهد کاهش بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
برنامه سرمایه این هفته با حضور سید روح الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس روی آنتن شبکه هفت سیما می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
به دنبال تشدید مجدد تنش ها بین آمریکا و چین و در حالی که نگرانی ها از کندی ترمیم اقتصادی همچنان ادامه دارد قیمت طلا روز چهارشنبه اندکی افزایش داشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۵    
در مراسم الحاق 188 فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه، از سه پهپاد جدیدعمود پرواز سپهر، شهاب 2 و عمود پرواز هدهد-4 رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۲    
مدیریت نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه ای استفاده از معاملات الگوریتمی و تقسیم سفارشات توسط کلیه مشتریان برخط در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران را ممنوع کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۷    
روشی که برای مقابله با استرس انتخاب می کنید می تواند تاثیر چشمگیری در انجام اقدامات مفید و مدیریت سلامت روانی شما داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پهپاد تمام بومی نیروی دریایی سپاه موفق به رصد و رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکا قبل از ورود به تنگه هرمز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رئیس جمهور ایران در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد از هموطنان ایرانی خواست که به هیچ وجه به سمت مرزهای ایران و عراق نیایند و گفت: دولت عراق امسال زوار خارجی اعم از ایرانی و سایر کشورها را پذیرا نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
ستاد مبارزه با کرونا در ورزش شروع فعالیت چندین رشته ورزشی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۷    
یک روزنامه لبنانی نوشت، وزیر امور خارجه ایران به درخواست فرانسه در سفر به روسیه درباره لبنان و موضوع تشکیل دولت جدید این کشور نیز با طرف روسی رایزنی خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۱    
خانواده جان مک کین، سناتور سابق جمهوریخواه، با عبور از خطوط حزبی اعلام کرد که در انتخابات 2020 از نامزد دموکراتها حمایت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۱    
دولت آمریکا روز سه شنبه، حکم اعدام ویلیام لیکوری را که به اتهام قتل، به مرگ محکوم شده بود با تزریق ماده مرگبار اجرا کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
جدیدترین تصاویر 24 ساعت اخیر سراسر جهان را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
نوزادانی که قبل ازهفته 37 بارداری به دنیا می آیند، به احتمال بسیار زیاد به زردی دچارمی شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ،معمولا زنان هنگامی که شعله های عشق کم سو می شوند و زندگی زناشویی رو به سردی می گذارد شوهر خود را عامل اصلی سرد شدن زندگی مشترک می دانند و زمانی قسمتی از تقصیر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
جالب است بدانید که انگشت های دست شما یکی از اندام هایی است که توانایی دارد تا اسرار پشت پرده ای را از شخصیت و حتی خلق و خوی شما فاش کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ساعت سرویس دهی در خط 6 مترو تهران تغییر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
شاخص کیفیت هوا طی شبانه روز گذشته به طور میانگین بر روی عدد 92 قرار داشت و هوای تهران در مرز آلودگی بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، هزینه روزانه بستری بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی را از 450 هزار تا 800 هزار تومان اعلام کرد.
  • ۱