شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۱:۵۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 21 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۶    
بسیاری از افراد به دنبال راهی برای رسیدن به موفقیت مالی هستند که برخی از آن ها به دلایل مختلفی در راه رسیدن به اهداف خود تسلیم می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۵    
قیمت دلار در صرافی های بانکی با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 31 هزار و 950 تومان تعیین شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۷    
شبکه اجتماعی اینستاگرام حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف کرده و سبب می شود تا زود به زود پیغام اتمام حجم را دریافت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۲:۰۷    
اگر به دنبال یک مکمل غذایی، یک میان وعده سالم و یا یک وعده غذایی کامل هستید ما به شما میوه ها را معرفی می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۱    
گل شجاع خلیل زاده به شارجه به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب شناخته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۱:۴۲    
در گزارش زیر با فرزندان دیکتاتور های جهان که رفتار های خجالت آوری داشتند آشنا می شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۲۲:۰۶    
روانشناس بالینی و مشاور خانواده، با عنوان این مطلب که سرکوب احساسات و عدم ابراز صحیح آنها منجر به اضطراب و افسردگی می شود، گفت: بیشتر اختلافات زناشویی ناشی از نداشتن دو مهارت است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۷    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گزارش جدید خود، قیمت انواع گوشت تازه داخلی، گوشت تازه وارداتی و گوشت منجمد وارداتی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۰    
تا موعد رونمایی از اسمارت فون وان پلاس 8T تنها چند روز باقی مانده است. پرچم دار جدید این برند چینی با قابلیت شارژ سریع 65 واتی و رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۰    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 122 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۳:۱۰    
میوه ها به طور کلی از سالم ترین غذا هایی می باشند که شما می توانید آن ها را مصرف کنید. اما اگر به دنبال لاغر شدن هستید برخی از میوه ها بسیار بهتر عمل می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۷    
سوپ ها یکی از مهم ترین و دلچسب ترین غذا های فصول سرد می باشند. حال که چند هفته از آمدن پاییز گذشته است وقت آن رسیده تا به شما چند سوپ را معرفی کنیم که می توانند سلامت شما را بهبود ببخشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
در طراحی گوشی های هوشمند، هر میکرومتر فضا اهمیت بالایی دارد و حالا محققان در عربستان موفق به توسعه فیلم های گرافیتی بسیار نازک شده اند که فضای خالی درون این محصولات را افزایش می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
فقط یک روز دیگر تا رونمایی رسمی از آیفون 12 باقی مانده ولی همچنان اخبار و شایعات جدید پیرامون آن منتشر می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۲    
آخرین یافته های محققان استرالیایی نشان می دهد که ویروس SARS-Cov-2 که عامل اصلی شیوع بیماری کرونا است، می تواند در دمای 20 درجه سانتی گراد و رطوبت 50 درصد، به مدت 28 روز روی سطوح شیشه ای، فولادی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۲    
اینتل در سکوت خبری پردازنده Core i3-10100F را در سایت خود قرار داد که رقیب مستقیم پردازنده AMD Ryzen 3 3300X محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۵    
آژانس امنیت زیرساخت و سایبری آمریکا (CISA) و FBI از نفوذ هکرها به سیستم های دولتی این کشور با سواستفاده از VPN و باگ های ویندوز خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۰    
وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) و دادستان های ایالتی در حال تحقیق از گوگل به اتهام نقض قوانین ضدانحصار هستند و شاید آن را مجبور به فروش مرورگر کروم و بخش هایی از کسب و کار تبلیغاتی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۰    
گنجاندن زون های کاهنده سبب می شود تا کاربران بتوانند انتظار کنتراست کیفیت بالایی را با رنگ سیاه عمیق داشته باشند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۷    
سبک زندگی ما این روزها با لوازم خانگی های بزرگ و کوچکی عجین شده که اگر به درستی و به شکلی بهینه استفاده شوند، در آسان تر کردن زندگی به ما کمک می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۷    
ویوو که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، آنتوتو به تازگی فهرست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار و میان رده در ماه سپتامبر را منتشر کرده که به ترتیب IQOO 5 Pro و ردمی 10X پرو 5G در صدر آن ها قرار دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۶    
عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه در طول اپیدمی کرونا چنین روزی نداشتیم که همه بیمارستان ها پر باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۷    
فناوری UWB شیائومی به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی و تنها از طریق گوشی هوشمند خود، لوازم خانگی هوشمند را کنترل کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۷    
سازندگان موبایل برای تولید شارژرهای وایرلس با توان بالا به خاطر داغ کردن با چالش مواجه هستند، اما به نظر می رسد از سال آینده میلادی شاهد عرضه شارژر بیسیم 100 واتی خواهیم بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۰    
درحالیکه میزان استفاده از ماسک در بین مردم اصفهان از اواسط تیر ماه امسال و پس از راه اندازی پویش همگانی من ماسک می زنم بهبود یافت و حتی به 75 درصد رسید اما این روزها این امر کمرنگ شده و به گفته عباس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۷    
محققان توانسته اند یک دستگاه الکترونیکی واحد با توانایی کپی کردن عملکرد سلول های نورون مغز بسازند و با اتصال 20 مورد از آن ها به یکدیگر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز سه شنبه 22 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۷    
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که کاخ سفید طی یک اعلامیه غیررسمی به کنگره آمریکا اطلاع داده که قصد دارد سلاح های جدیدی به تایوان بفروشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۰    
ارائه بسته رایگان اینترنت ویژه معلمان و اساتید دانشگاهی، نیازمند درخواست و ثبت نام از سوی آنهاست و متقاضیان آگاه باشند صرفا جهت ثبت نام به آدرس های اصلی اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۰    
نتایج یک مطالعه نشان داد که فضای مجازی در کنار وجود فرصت های بی شمار، به دلیل فقدان آموزش مناسب و کافی، تهدیدهایی نیز دارد. بنابراین آموزش فراگیر سواد رسانه ای و مدیریت این فضا ضروری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۶:۱۱    
تب، سرفه و تنگی نفس از شایع ترین علائم بیماری کووید-19 بوده و بیشتر شناخته شده هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۴:۰۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف برخی مواد غذایی به کاهش فشار های روحی و روانی کمک می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۳:۰۵    
بهداشتی ترین راه برای کنار گذاشتن ماسک ها در هنگام غذا خوردن چیست؟ آیا باید ماسک خود را دور بیندازیم یا آنها را می توانیم به روش بهداشتی کنار بگذاریم و بعد از غذا خوردن، دوباره استفاده کنیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۲:۱۱    
رییس انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران با تاکید بر اهمیت شناسایی منبع و منشا درد و آغاز زودهنگام درمان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۱:۳۵    
یک دندانپزشک مالزیایی، از باور اشتباهی که در خصوص استفاده از خمیر دندان وجود دارد، سخن گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۱:۱۱    
معمولا مکانیک های ماهر با شنیدن صدای موتور، ترمز یا هر کدام از قسمت های دیگر خودرو متوجه چگونگی عملکرد یا خرابی آن ها می شوند بنابراین، برای تامین امنیت خود و سلامت خودرو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۱    
لطفا توجه کنید که قیمت پایانی و قیمت آخرین معامله با هم متفاوت هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۲    
نخست وزیر استرالیا که به سیاست های سختگیرانه اش در قبال مهاجران شناخته می شود، هنگام خارج شدن از دانشگاه کوئینزلند با اعتراضات مدافعان حقوق پناهجویان مواجه و به خودروی او رنگ قرمز پاشیده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۲    
گیاه زامیفولیا یا جواهر زنگبار با برگ های براق و زیبا یکی از پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی است که شرایط کاشت و نگهداری بسیار ساده ای دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۲    
در جامعه بسیاری از افراد وجود دارند که همیشه احساس تنفر نسبت به خود داشته و خود را سرزنش می کنند. این افراد لازم است روش های دوست داشتن خود را یاد بگیرند چراکه به مرور زمان با اختلالات روانی و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۶    
آموزش نحوه درست کردن دمنوش لیمو ترش ، یک دم نوش مفید و خوشمزه را در ادامه ملاحظه نمایید. دم نوش لیمو ترش به هضم غذا کمک میکند و پاک کننده معده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۱    
اسید اوریک زمانی که بدن مواد شیمیایی به نام پورین ها را تجزیه می کند، تولید می شود. اسید اوریک به عنوان یک ماده زائد شناخته می شود که در جریان خون حل می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: خوشحالم که اعلام کنم در سال جاری حقوق بازنشستگان کشوری به طور میانگین 77درصد افزایش یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۲    
داشتن آرامش و شادی در زندگی یکی از مهم ترین عوامل رسیدن به موفقیت است آرامش و موفقیت را باید هم زمان و یکجا با راه و روش های موثر و تغییراتی در زندگی خود بدست آوریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۲    
هر زمانی که یک دسر ایرانی خلاقانه، شیرین و انرژی زا هوس کردید؛ حلوای موز، حلوای کدو حلوایی، حلوای آناناس و حلوا کاکائویی را فراموش نکنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۲    
دمنوش بابونه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به همین دلیل دمنوشی مناسب برای بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزاست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۲    
طرز تهیه بیفتک با سس قارچه که طعم فوق العاده ای داره و مخصوص کساییه که دوست دارن این غذا رو با سس ویژه سرو کنن. روش دوم، طرز تهیه بیفتک با ربه که به روش خاصی درست میشه.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۶    
نایب رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی از ابطال نرخ نامه جدید بلیت پروازهای داخلی و بازگشت قیمت ها به نرخ سابق خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۱    
مسئول امنیتی گردانهای حزب الله عراق از رزمندگان مقاومت خواست که در اوج آمادگی باشند تا در صورت لزوم و شروع عملیات، ضربات کوبنده ای به آمریکاییها وارد کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۵    
ایمنی در فصل سرما و پکیج و گاز گرفتگی با پکیج و نکات ایمنی استفاده از پکیج و علائم گازگرفتگی و نکات ایمنی هنگام نشت گاز را در نمناک بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
کارآفرینان موفق چه کاری انجام می دهند؟ این سئوال میلیون ها یا حتی میلیاردها نفری است که اگر پاسخ واضح بود،احتمالا همه ما الان ثروتمند بودیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
اگر کنجکاو هستید و فکر می کنید هر چیزی در این دنیا علت منطقی دارد، این معما ها برای شماست. اگر هم نیاز دارید مغزتان را گرم و از خواب بیدار کنید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
خمیر کوکی میوه ای را می توان تا 6 ماه فریز کرد. به این ترتیب می توانید وقتی به تعداد کافی کوکی درست کردید اضافی خمیر را فریز کنید و بعداً از آن استفاده کنید چون کوکی داغ تازه همیشه طعم بهتری دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
در زمستان مسأله گرم کردن محیط خانه بدون اتلاف انرژی و افزایش هزینه ها دغدغه اکثر مردم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
از سال 2011 که ناسا فضاپیما های شاتل را پس از چند حادثه مرگبار، بازنشسته و از دور خارج کرد، این نخستین بار است که یک فضاپیمای آمریکایی حامل انسان قرار است به فضا برود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۶    
بسیاری از ما به خاطر بویی که ماهی در آشپزخانه راه می اندازد، از طبخ آن طفره می رویم، ولی از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: در جلسه مشترک سه جانبه با روسای بانک مرکزی و بانک تجارت عراق به توافقات خوبی برای آزاد کردن منابع مالی بانک مرکزی واستفاده از آن برای تأمین واردات کالاهای اساسی و ضروری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
بسیاری از افراد ساعت های زیادی از روز را پشت کامپیوتر خود می گذرانند بدون اینکه بدانند درست ننشستن پشت میز و کامپیوتر چه آسیب هایی می تواند به ستون فقرات برساند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
قنبر پلو یکی از غذا های محلی ایران است که در شیراز تهیه و سرو می شود. قنبر پلو مانند کلم پلو شیرازی با گوشت چرخ کرده تهیه شده و بسیار خوش عطر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
تخم مرغ یکی از مهم ترین محصولاتی است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده که روزانه بسیاری از افراد ان را به عنوان صبحانه میل می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
بستنی زغالی یکی از عجیب ترین خوراکی ها در جهان بوده که اخیرا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و رنگ آن ناشی از کربن سیاه گیاهی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
اگر شما هم دستتان را به فلفل آغشته کردید و احساس ناخوشایندی دارید ما در این مطلب راهکارهایی برای رفع آن برایتان انجام خواهیم داد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
همیشه قبل از استفاده از زودپز دستور و نکات کار با آن را مطالعه کنید تا مشکلی پیش نیاید و آسیبی به شما وارد نشود و زودپزی را بخرید که مناسب نیاز شما باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
چه موقع و چگونه گلدان گل هایم را عوض کنم؟ تعویض گلدان و خاک گلدان معمولا زمانی انجام می شود که یا خاک نامناسب باشد یا فضا برای رشد گیاه کم شده باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
ناو جنگی الدمام از طراحی پنهانکار برخوردار بوده و پیشرفته ترین شناور نیروی دریایی عربستان به شمار می رود که برای رزم ضد هوایی سفارش داده شده لذا مجهز به موشک ضدهوایی Aster 15 و رادار Castor است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
بامیه سبزی است که میان جنوبی ها طرفداران زیادی دارد. روش های مختلفی برای نگه داری طولانی مدت بامیه وجود دارد که در کشور ما علاوه بر خشک کردن بامیه آن را در فریزر هم نگه می دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
تمیز بودن خانه یکی از دغدغه های مهم اهالی خانه می باشد. سوسک یکی از چندش آور ترین حشرات خانگی می باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
به گزارش جام جم آنلاین در عکس های زیر با چند مورد از تزئین کباب آشنا میشوید. چند مورد از تزئین کباب
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
نمک های رنگی برای خوراکی و کاردستی مورد استفاده قرار می گیرد و البته می توان با نمک رنگی بازی هایی را با کودکان انجام داد، در ادامه با روش ساخت نمک رنگی آشنا می شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۵    
این نکته که چه انبه ای بخریم ، سفت باشد یا خیر، رنگش چطور باشد و از این قبیل مشکلات می تواند شما را در رسیدن به آن طعم نابی که از انبه در نظر دارد کمک نماید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:در 5 روز آینده با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا به تدریج بر غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
گونه ای از کاکتوس جهش یافته به نام ژیمنوکالیسیوم فاقد کلروفیل (سبزینه) است. کاکتوسی که کلروفیل نداشته باشد نمی تواند به تنهایی به حیات خود ادامه دهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
روش سنتی و طبیعی شیرین کردن زیتون که از قدیم در مناطق زیتون خیز طارم زنجان مرسوم بوده است، شیرین کردن یا تلخی زدایی به وسیله آب و نمک می باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
حتما برای همه خانم ها پیش آمده که هنگام استفاده از لوازم آرایش لکه ای روی لباسشان افتاده باشد در این مواقع اگر سریع به پاک کردن آن اقدام نکنید شاید رفع آن سخت شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
تحقیقات متعدد نشان می دهد که نگهداری گل و گیاه در خانه و محل کار صرف نظر از جنبه ی زیبایی که دارد، می تواند باعث آرامش افراد شده و به افزایش بهره وری کارمندان کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
تمیز کردن و پاک کردن لکه های آینه برای برخی از افراد سخت و دشوار است، از این رو قصد داریم روش های خانگی فوق العاده برای تمیز کردن لک های آینه را مطرح کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۱    
نظام خدمات درمانی انگلیس، تصمیم دارد تا کریسمس هزاران نفر را علیه ویروس کرونا واکسینه کند و این درحالی است که مرحله نهایی آزمایش بالینی این واکسن به مشکل برخورده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۵    
به لایه داخلی معده گاو و گوسفند که دارای بافت جویدنی است، سیرابی گفته می شود. این عضو گوشتی معده گاو و گوسفند سال های سال به عنوان غذایی خوشمزه مورد استفاده مردم در اقصی نقاط دنیا بوده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۸:۱۷    
نود و یکمین پیروزی لوییس همیلتون بریتانیایی در مسابقات فرمول یک، دیروز در آلمان به دست آمد. همیلتون با کسب این پیروزی به رکورد تاریخی میشاییل شوماخر، اسطوره آلمانی فرمول یک رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۵    
مراسم قرعه کشی دوره بیستم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در هفته های مختلف شناختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از داستان کوتاه، با گرم شدن فضای انقلابی در شهر ، محمدمهدی با دوستانش[1] فعّالانه در تظاهرات ها شرکت می کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک ، میتوانید ساقه های سبزی را جداگانه و با همین روش در ماکروفر خشک کنید اما توجه کنید که بدلیل ضخامت ساقه زمان بیشتری برای خشک شدن لازم است. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
شیرینی ناپلئونی (به انگلیسی: Napoleon) یا میل فُی (به فرانسوی: Mille-feuille) (فراگویی فرانسه: /mil fœj/) در زبان فرانسوی به معنای هزار برگ، نوعی پای یا شیرینی سه لایه با منشأ و تاریخچه فرانسوی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
کرسی چهارپایه ای چوبی معمولا به طول و عرض یک متر و ارتفاع پنجاه سانتی متر و به شکل مربع یا مستطیل می باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۰    
وزارت امور خارجه آمریکا با هدف تاثیر گذاری بر انتخابات 13 آبان این کشور، اسناد مربوط به ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون را مشتمل بر بیش از 35 هزار سند که بخشی هم مربوط به ایران است، منتشر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضوابط توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها به منظور جلوگیری از قاچاق معکوس واکسن ها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۱    
الکساندر گینسبورگ رئیس مرکز میکروب شناسی و اپیدمیولوژی گاملیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که داوطلبانی که واکسن کرونای اسپوتنیک-5 زده اند به هیچگونه عارضه و بیماری دچار نشده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۵    
21 مهرماه از سوی انجمن خوشنویسان ایران به عنوان روز ملی خوشنویسی تعیین شد و هفته خوشنویسی از 21 تا 28 مهرماه در خانه هنرمندان ایران برپا می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۵    
تیزر دیدنی سریال جاسوسی امنیتی خانه امن محصول جدید مرکز سیمافیلم منتشر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۶    
تمام این مراحل باید با حرارت خیلی ملایم بپزید اگر زیاد باشد زمان پخت کمتر می شود اما از کیفیت کار شما کم می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۰    
معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به حاد شدن وضعیت بیمارستانهای تهران در پی تشدید شیوع کرونا و تکمیل ظرفیت آنها تاکید کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۶    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با تاکید بر کاهش محسوس ذخایر خونی، از مردم پایتخت درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۰    
انگلیس تسلیحاتی مثل انواع بمب، سلاح های سبک و بمب افکن را به کشورهای مختلف فروخته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۰    
با توجه به اینکه در اسلام حق الناس مطلب مهمی است چرا حضرت زهرا سلام الله علیها با گریه های خود برای مردم مزاحمت ایجاد کرد تا آنجا که مردم به امیرالمومنین علیه السلام گفتند به زهرا بگو یا شب گریه کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۵    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دو عملیات موفق رزمندگان این قرارگاه علیه گروهک های تروریستی در کامیاران و مریوان طی هفته جاری خبر داد و اعلام کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور درباره اقدامات ایران در زمینه تولید واکسن کرونا توضیح داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ،“سالاد هندوانه” نعنایی یک سالاد تابستانی انرژی بخش با هندوانه و عطر نعنا هر کسی را برای یک روز کامل شارژ می کند. مواد لازم سالاد هندوانه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۶    
طرح ظفر 7 پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با حضور سردار رحیمی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۰    
ماجرای درگیری یهودیان ارتدوکس ساکن نیویورک با مسئولان و مردم این شهر چه بوده؟.
  • ۱