شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۱:۳۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 8 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۴:۰۶    
لحن و لهجه ای که ندانسته وارد نحوه حرف زدن ما می شود می تواند چیز های زیادی را درباره اینکه اهل کجا هستیم فاش کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از بیماری کووید 19 در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته 4151 بیمار شناسایی و از این میان 2127 تن در مراکز درمانی بستری شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۵    
متن زیارت اربعین را حضرت صادق علیه السلام به صفوان بن مهران آموخته است و فرموده که این زیارت نامه را هنگامی که آفتاب روز اربعین برآمد و روز بلند شد، بخواند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۲۶    
رستمی هیچگاه در زندگی ننشست و استراحت نکرد. مخصوصا در همان چند ماه آخر. مدام می دوید. آرپی جی می گرفت و به تانک ها حمله می کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی 3552 بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 187 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
خرید اینترنتی لوازم برقی نیز به نوبه خود نیازمند توجه به برخی از معیار ها و نکاتی است که باید آن ها را مدنظر قرار داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
در نمایشگاه توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه روند و سیر تحول توان پهپادی این نیرو از ابتدا تا کنون به نمایش گذاشته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۱    
طبق مصوبات ستاد مدیریت بحران استان قم و دستور استاندار، برخی محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته از امروز پنجشنبه 10 مهرماه در استان قم اعمال می شود و بعدا درباره تمدید یا لغو آنها تصمیم گیری مجدد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز چهارشنبه9 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۵:۱۱    
مصرف چای سبز برای سلامتی مفید است و می تواند به لاغری کمک کند، اما نوشیدن آن در زمان های خاص، توصیه نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۴:۱۱    
هدف نهایی ورزش های قلبی عروقی، تقویت سیستم قلب است که باید براساس ملاحظه های ورزشی و پزشکی تعیین شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۵    
پیاده روی برای کاهش وزن بسیار مناسب است، اما مزایای آن بسیار فراتر از این است. از انرژی بیشتر و خلق و خوی بهتر تا تسکین استرس، تقویت خلاقیت و موارد دیگر.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۲:۱۱    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که از هر 10 بیمار بهبود یافته از بیماری کووید 19 حدود 9 نفر عوارض جانبی طولانی تری را تجربه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۵    
در دل طبیعت استان فارس، تنگه ای سرسبز با رودی خروشان که از میان آن می گذرد، جا خوش کرده است. شباهت زیاد آبشار آن به دم اسب باعث شده این نام را بر آن بگذارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ،تارت مرغ و هویج غذای متفاوتی است که علاوه بر شکل فانتزی آن طعم دلپذیری هم دارد. مواد لازم تارت مرغ و هویج سیب زمینی متوسط ریز خرد شده یک عدد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۵۰    
دیزاین دیوار تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در فضای منزل خود ایجاد کنید بهتر است با صرف هزینه ای کم به زیباسازی دیوارها بپردازید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۵    
استودیوی جدید شرکت هیوندای موسوم به New Horizons به معنی افق های جدید روی طراحی خودروهایی به شکل فیلم مشهور ترانسفورماتورها یا تبدیل شوندگان کار خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۰    
پاک کردن ماهی اولین مرحله از طبخ ماهی است که هرچند کار ساده ای به نظر می رسد، ولی نیاز به مهارت دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۱    
روانشناس درباره افسردگی فصلی گفت: بسیاری از افراد در فصل پاییز و زمستان با افزایش آنزیم خواب دچار افسردگی فصلی می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۰    
ترشی ازگیل هم مثل ترشی قارچ یا ترشی کیوی چندان شناخته شده نیست. اما واقعا حیفه که این خوشمزه رو درست نکرده و طعم بی نظیرش رو امتحان نکنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۵    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت روز جهانی قلب، بیماری های قلبی و عروقی را شایع ترین عامل مرگ و میر در سراسر دنیا دانست و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۶    
حس بوی زننده و تنفر آوری که ممکن است در منزل به مشام شما برسد، ممکن است خطرناک باشد و آسیب های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۰    
طرز تهیه آش میوه را شاید کمتر شنیده باشید اما این آش میوه ای سنتی تبریز و اردبیل با طرز پخت راحتی که دارد میتواند یک پیش غذای مناسب برای مهمانی ها باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۰    
کابینه کویت امروز، سه شنبه پس از اعلام مرگ صباح الاحمد الجابر الصباح، نواف الاحمد، ولیعهد را به عنوان امیر جدید کویت معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شگرد و شیوه های رایج کلاهبرداری در سایت های واسط فروش را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۶    
شیرینی دونات یکی از شیرینی های خوشمزه و گردی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و جزء شیرینی های محبوب به شمار می آید و در میان وعده ها آن را میل می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی سازمان جهانی بهداشت ضمن ابراز تأسف درباره آمار یک میلیونی قربانیان کرونا در جهان، گفته ویروس کرونا مانند آنفلوآنزا نیست و این ویروس را می توان شکست داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۰    
برنامه مدرسه تلویزیونی ایران که روز چهارشنبه 9 مهر از شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معاف پخش می شود، اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۲    
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در اطلاعیه ای اعلام کرد که سه پاسدار در نیکشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۶    
شستن رودوزی های سنتی آن چنان هم سخت نیست و نیاز نیست که حتما آنها را به خشک شویی بدهید البته اگر روش درست نگهداری و شستشو و اتو کردن پارچه های رودوزی سنتی را بلد باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه شنبه 8 مهر ماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی آقای علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر صنعت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۵    
برخی از زنان نسبت به رفتار همسرشان مبنی بر بی تفاوت بودن از بود و نبود آنها در خانه اعتراض و شکایت می کنند. این نارضایتی اگر بین زوجین حل نشود می توانند به جر و بحث های بزرگ تری ختم شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۲    
یکی از دلایل توسعه بخش دریایی رژیم صهیونیستی و اشغالگری دریایی شان، این نکته است که دولت آلمان بخشی از هزینه های جنگ افزارهای سفارشی اسراییل را به اسم "مسئولیت تاریخی در ماجرای هلوکاست" تقبل می کند!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مسابقات تنیس آزاد فرانسه در حال برگزاری است. در دومین روز این مسابقات، MARTIN BUREAU از خبرگزاری فرانسه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۲    
زمانی را تجسم کنید که خیلی خسته هستید یا کسالتی دارید. یک مرد عاشق در چنین شرایطی به جای اینکه به جان شما غرغر کند و از شما توقع داشته باشد که برایش غذا آماده کرده و خانه رامرتب کنید به شما می گوید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۵    
دیوان پادشاهی کویت مرگ امیر این کشور را تایید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۳۰    
دیگران یکی از بدترین عادات زناشویی مقایسه همسر با دیگران است که منجر به طلاق عاطفی بین زوجین می شود و اعتماد بنفس طرفین را به شدت پایین می آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۷    
یکی از پرنده های به کار گرفته شده برای جاسوسی از مردم معترض، دارای پاد مخصوص حمل حسگرها و جمع آوری اطلاعات است که به صورت استاندارد، جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در آمریکا به کار می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۷    
با نسل جدید شناورهای تندرو، یگانهای دریایی سپاه قادر خواهند بود تا در مناطق بسیار نزدیک به ساحل نیز با سرعت بالا حرکت کرده و تقریبا از هر نقطه ای اقدام به شلیک موشکهای کروز به سمت اهداف متخاصم کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی حساسی با پاختاکور پیش رو داریم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت کنار برویم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۱    
روایات زیادی از تأثیر منفی مال حرام بر روح و روان انسان خبر داده است. هر چند مخاطب این روایات کودک است و عام است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۱    
معماها فقط برای سرگرم کردن نیستند، اما آنها همچنین یک راه عالی برای گرم کردن و تست چابکی مغز شما هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۵    
جهت مشاهده تصویر اصلی بر روی عکس زیر کلیک کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۵    
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 8 عضو باند سارقان مامورنما و اعتراف آنان به 150 فقره سرقت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۱    
ولادیمیر پوتین در گفتگوی تلفنی با همتای کره ای خود فاش کرد قبل از سفر به این کشور واکسن کرونای توسعه یافته در روسیه (اسپوتنیک V) را دریافت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۱    
اگر کودک شما با ماژیک بر روی وسایل منزل لکه هایی ایجاد کرده است برای پپاک کردن آن ها در ابتدا نوع ماژیک را تشخیص دهید و سپس با روش های مناسب لکه ها را از هر سطحی از بین ببرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۰    
علاوه بر نمونه های مشهور موشک های کروز زمینی و دریایی در دنیا که به موتور توربوفن مجهز هستند، امروزه تقریبا تمامی هواپیمای پیشرفته نظامی و غیر نظامی از این نوع موتورهای نسل جدید بهره می برند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۱    
براساس دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف تراکنش های غیرحضوری افراد زیر 18 سال، روزانه 15 میلیون تومان و ماهانه 50 میلیون تومان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰    
کبد چرب و ناسالم به چند دسته تقسیم می شود؟ آیا می توان از آن پیشگیری کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صحبت های شب گذشته خود در خصوص قلیان کشی بازیکنان توضیحات تکمیلی داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته است ؛ زائران اربعین حسینی به سمت مرزها نروند چرا که با ممانعت مأموران مواجه می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۱    
گیاه بنفشه از قدیم الایام مورد توجه حکیمان و طبیبان بوده و در روایات اهل بیت علیهم السلام هم برای جایگاه درمانی و دارویی آن مطالب فراوانی آمده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۶    
برخی رسانه های عربی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار اخباری درباره فوت صباح الاحمد الصباح امیر کویت در بیمارستان محل بستری وی در آمریکا هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۵    
ادهم المخادمه دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان را سوت خواهد زد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۲    
یک فروند پهپاد متجاوز با آتش پدافند نیروهای مسلح کشورمان در استان آذربایجان شرقی سرنگون شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۶    
سفیران جدید کشورهای عمان، چک، آلمان، اسپانیا، پرتقال، دانمارک نروژ و عراق روز سه شنبه با رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۶    
نقش عشق و محبت به امام حسین(ع) در منظومه نور رادیو اربعین بیان می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۶    
سرمربی پیشین آبی پوشان در پاسخ به اظهارات مدیرعامل این باشگاه نوشت: آنها می خواستند نشان دهند که تلاششان را کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
عوامل سریال نجلا در حال تصویربرداری هستند و تدوین همزمان توسط مهدی سعدی در حال انجام است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۷    
با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عامل اصلی تیراندازی و تخریب خودروهای شهروندان در یکی از محلات جنوب تهران، دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۵    
استاندار تهران درباره لغو یا ادامه طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک با توجه به ورود فصل پاییز و پدیده وارونگی اجرا می شود تا شاهد افزایش آلودگی هوا نباشیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
زگیل یک پدیده ویروسی است و معمولا وقتی ایجاد می شود که پوست کودکان در تماس با پوست فرد بیمار یا محیط آلوده به ویروس قرار بگیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که وزارت بهداشت نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا واکسن آنفلوآنزا به موقع و قبل ازفرا رسیدن فصل سرما در اختیار مردم قرار گیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۲    
اوراق بهادار (Securities) هر نوع ورقه یا مستندی است که متضمن حقوق مالی قابل نقل و انتقال برای مالک آن باشد. به بیان دیگر اوراق بهادار نوعی ابزار مالی با قابلیت نقل و انتقال است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۶    
ماساژ درمانی به عنوان بخشی از طب مکمل یا جایگزین مانند انرژی درمانی ، امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. این شیوه ی درمان جایگزین، شیوه ی جدیدی نیست و هزاران سال قدمت دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۱    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه زمین مربوط به قبر در بهشت زهرا (س) رایگان است، گفت: فروش مقبره های خانوادگی در بهشت زهرا (س) متوقف شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۲    
با ارتقاء جدید سامانه پدافندی سوم خرداد، حتی در صورتی که دشمن اقدام به اخلال گسترده رادارهای شناسایی کند، با استفاده از سامانه اپتیکی و موشک مجهز به جستجوگر جدید، امکان رهگیری و انهدام اهداف وجود دارد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۲    
ولت خامه ای یک دسر بسیار خوشمزه است که بر خلاف ظاهر پیچیده، خیلی سریع و راحت آماده می شود. شما با توجه به ذائقتون می تونید به راحتی اون رو در طعم های مختلف با شکل و ظاهر شیک و مجلسی آماده کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۶    
طی روزهای اخیر عراق با چالش جدیدی در قالب تهدید آمریکا به خارج کردن دیپلمات های خود از این کشور، تعطیلی سفارتش در بغداد و حمله به نیروهای به اصطلاح همسو با ایران به عنوان عاملان حملات متعدد به اماکن ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز با کلیات طرح تامین کالاهای اساسی موافقت کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
بررسی نمونه های جدید تانک های تی 72 ام که توسط نیروی زمینی سپاه تحت یک برنامه ارتقاء سنگین قرار گرفته اند، نشان می دهد این تانکها به قابلیت های مهم و ویژه ای برای حضور در میدان رزم دست پیدا کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعای ساختگی عربستان سعودی مبنی بر کشف گروه تروریستی منتسب به ایران، به این کشور توصیه کرد که به جای سناریونویسی های بی ارزش و سفارشی مسیر صداقت و حکمت را انتخاب کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۲    
یکی از اصطلاحاتی که سرمایه گذاران در بدو ورود به بازار سرمایه با آن مواجه می شوند مفهوم پرتفوی (به فرانسوی Portfolio) می باشد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۶    
درباره این که بالاخره مدارس منشأ انتقال ویروس کرونا هستند یا خیر و آیا از زمان بازگشایی مدارس تا امروز دانش آموزان در محیط مدرسه مبتلا شده اند یا نه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
قابلیت شلیک راکت از فضای بسته که در راکت انداز قارعه نیروی زمینی سپاه عملیاتی شده، از جمله توانایی های بسیار مهم در حوزه رزم پیاده نظام است که کشورهای بسیار محدودی در دنیا به دانش آن دسترسی دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
طلاق عاطفی به معنای آن است که زوجین پس از ده ساعت دوری ،هنگامی که یکدیگر را می بینند، حرفی برای گفتن ندارند و در واقع با هم غریبه هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۷    
از ویژگی های خانواده مهدی باور، حفاظت و پاک نگه داشتن حریم خانه و خانواده از آسیب ها و آفات آخرالزّمانی و جای گزینی 'فرهنگ انتظار' در برابر 'فرهنگ ابتذال' است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۱    
در سال های اخیر بسیاری از شرکت های مختلف از صنایع مختلف اقدام به حضور در بازار بورس کرده اند اما شاید دلیل آن برای ما مجهول بوده باشد!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان، یکی دیگر از کارهایی که ناشی از محبت والدین می باشد، دعا کردن آن ها برای فرزند است که گاه با همراهی اعضای خانواده صورت می پذیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۵    
گسترش به من چه یا به تو چه در جامعه آسیب هایی دارد که دود آن به چشم همه مردم خواهد رفت. مثل ترک امر به معروف و نهی از منکر از نگاه معصوم همچون سوراخ کردن کشتی توسط فرد یا افردی ست که سبب غرق شدن همه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۲    
دو بازیکن سرشناس استقلال از فری شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی که دست ماساژور بود، جا دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۲    
همراه مکانیک بزرگ ترین استارتاپ خدمات خودرویی کشور است که کار خود را از اوایل سال 1392 و با ارائه خدمت کارشناسی خودرو در محل آغاز کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۲    
استاندار تهران با بیان اینکه با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا طرح ترافیک را نمی توان لغو کرد، گفت: در حال حاضر برای کارمندان استان تهران دورکاری مطرح نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۶    
در کنار کرونا یکی دیگر از اخبار ثابت این روزها تنش و درگیری بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی گمرک گفت: از 12 مهر ماه سال جاری رجیستر کردن تلفن همراه مسافری فقط در مبادی ورودی و به صورت حضوری با همراه داشتن مدارک خرید انجام می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در آبان ماه اولین دادگاه های مربوط به جرم سیاسی را شاهد خواهیم بود و این بیانگر این است که قوه قضائیه آمادگی رسیدگی موارد در چارچوب قوانین را دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه ضمن تکذیب خبر ترانزیت سلاح و ادوات نظامی از مسیر ایران به ارمنستان، تصریح کرد: ضمن نظارت دقیق و کنترل لازم بر روند جابه جایی و ترانزیت کالا به کشورها ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
نخستین کشتی از 3 نفتکشی که سوخت ایران را به مقصد ونزوئلا حمل می کردند، بدون مزاحمت به ونزوئلا رسید و دو نفتکش دیگر نیز در راهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امینی مشاور خانواده با بیان این که قهر از واکنش های طبیعی انسان است، اظهار کرد: کودک، زن یا مرد تفاوتی نمی کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۰    
برای 5 نفر از متهمان که عمدتا در خارج از کشور هستند رای صادر نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷    
سفیر ایران در روسیه نوشت: آذربایجان و ارمنستان همسایگان نزدیک ما هستند و سیاست ما در قبال همسایگان همواره مبتنی بر همکاری و حل و فصل اختلافات بر مبنای گفتگو و از طریق دیپلماسی بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷    
توصیه های یک روانشناس برای اینکه چطور به فرزندان تان کمک کنید تا با احساسات متفاوتی که در حال حاضر تجربه می کنند، کنار بیایند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
مسئله حجاب در قرآن کریم در آیات متعددی مطرح شده و حدود حجاب در این آیات بیان شده است. علاوه بر آیات قرآن کریم، روایات پیامبر صلی الله علیه وآله و ائمه معصوم علیهم السلام نیز بر موضوع حجاب دلالت دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
ارزش اسمی سهام(Par Value) در علوم مالی به ارزش صوری یک برگه سهم اطلاق می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آریا بهکار ،اگر بخواهید به جای استفاده از ماشین ظرفشویی، شستن ظروف خود با دست انجام دهید و به این موضوع فکر کنید که شاید در هزینه ها و مصرف آب صرفه جویی کرده باشید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
در حالی که امارات متحده عربی ادعا می کند موفق شده یک فضاپیما را به مقصد مدار مریخ ارسال کند، بررسی ها نشان می دهد غیر از پول هنگفت، عنصر دیگری از این کشور در این برنامه فضایی دخیل نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۷    
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت نمایندگان به وی رای اعتماد دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۱    
جالبه بدونید که در بعضی از طعم های چیپس و پفک، غذاهای کنسروی، سوسیس و کالباس و انواع سس هم از پودر پیاز استفاده شده و طعم خاصش به خاطر اونه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۵    
مجلس شورای اسلامی صبح امروز به بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۰    
در این مطلب، تدابیر ویژه فصل پاییز تشریح شده و راهکارهایی برای جلوگیری از سرماخوردگی توضیح داده شده است.
  • ۱