شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۲۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 13 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۱    
4 سارق با 6 فقره سرقت در شهرستان خدابنده شناسایی و دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین آمار از شیوع کرونا در کشور را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۰    
شهرستان مریوان از عمده ترین مزارع توتون در روستاهای اطراف دریاچه زریوار در استان کردستان برخوردار است، این محصول سال هاست که منبع درآمد بسیاری از خانواده های کشاورزان این منطقه شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۶    
رنگ لباسی که بیشتر در کمد لباس شما به چشم می خورد همین طور اتفاقی انتخاب نشده است و به طبع روحیات و شخصیت شماست که پای آنها را به اینجا کشانده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۵    
همسر شهید یوسفی می گوید: شهادت احمد بسیار سریع اتفاق افتاد؛ روز پنج شنبه به زنجان آمد، جمعه به همراه علی (فرزند اول خانواده) به نماز جمعه رفتند، شنبه به جبهه بازگشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۶    
وقتی اخبار جبهه ها به گوش رسید، حسین تصمیم گرفت به جبهه برگردد. آنقدر هیجان داشت که نمی توانست حتی یک روز هم صبر کند. به من اصرار کرد همان روز او را به تهران برسانم تا به منطقه برود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
یک روانشناس کودک گفت:در دوران کرونا نقش خانواده برای آموزش علمی بهتر کودک پررنگ تر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۱    
وزارت دفاع روسیه از رصد تردد کشتی جنگی انگلیس که به تازگی وارد دریای سیاه شده، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۰    
حتی با وجدان ترین و حساس ترین افراد هم ممکن است این اشتباهات را انجام دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۱    
قضیه اربعین برای اینکه به امروز برسد یک نقشه الهی بود و در نقشه ربوبیت الهی اربعین دیده شده است. چند حادثه است که از اول دیده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 345 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 14 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت دلار 29 هزار و 500 تومان است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
چند روز است که شلیک تسلیحات سنگین از جمله موشک های بالستیک به سوی شهرهای دو طرف درگیر در منازعه قره باغ آغاز شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۱    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 46 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
متخصصان کشورمان چند سالی است که بمب های هوشمند و قدرتمندی برای پهپاد ها می سازند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۲:۰۶    
بهترین روش مصرف سیر این است که سیر خام را به اندازه قرص خرد کرده و با نوشیدنی مورد نظر خود مصرف کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۰۶    
در این روز های کرونایی بهتر است افراد از طریق راه های مختلف به تقویت سیستم ایمنی بدن خود بپردازند تا بدنشان در برابر این ویروس مقاوم باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۶    
مشترکان به هنگام پرداخت قبض الکترونیک برق با دقت بیشتری اطلاعات قبض را با اطلاعات کنتور بررسی کرده و درصورت مشاهده اطلاعات نادرست آن را به شرکت های توزیع اطلاع دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۲    
شبکه های سیما در آستانه اربعین حسینی، پخش زنده مراسم اربعین از عتبات عالیات، ویژه برنامه های تلویزیونی، مستند و ... را در جدول پخش برنامه های خود جانمایی کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بعد از جهش روز گذشته امروز با ریزش 23 هزار و 210 واحد روبرو شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۰    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا عازم دوحه شده بود، امشب (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی به تهران بازگشت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
جدول پخش برنامه های درسی مدرسه تلویزیونی ایران، برای روز دوشنبه 14مهر اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۱    
فرمانده مرزبانی کشور گفت: مسؤولان کشور عراق در گفت وگوهای متعدد و مشترک با مسؤولان ایرانی تاکید داشته اند که به هیچ وجه برای بازگشایی مرزها تصمیمی ندارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۵:۱۱    
مشتریانی که در سپتامبر 2017 سفارش خرید هایپرکار AMG وان را داده اند احتمالاً به این زودی ها پشت فرمان این خودرو نخواهند نشست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۴:۱۱    
بهترین زمان برای بنزین زدن صبح زود است چرا که حرارت زمین هنوز در پایین ترین حد قرار دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۳:۱۱    
پای مرغ حاوی بسیاری از پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و حیاتی است که بدن انسان قادر به تولید آن ها نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۲:۰۵    
بیشتر سردردها ناشی از یک بیماری جدی نیستند اما ممکن است برخی از آنها ناشی از وضعیت مهلکی باشند که نیاز به مراقبت های اضطراری داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۱:۱۱    
پژوهشگران کاستاریکایی در تلاشند تا با استفاده از پلاسمای خون اسب، مبتلایان به ویروس کرونا را درمان کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۱    
شما چه یک فرد سحرخیز باشید و چه یک شب زنده دار، شیفت کاری در شب می تواند چالش برانگیز باشد. ما نکاتی را برای کمک به شما در کنار آمدن با کار در شب آماده کرده ایم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۲    
داشتن یک آبنما از جنس سنگ و سفال حس خوبی را در خانه ایجاد می کند، صدای شرشر آب که نشان زندگی و حیات است به طبع احساس سرزندگی و انرژی های مثبت را در فضای خانه منتقل خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۶    
سرکه از جمله فرآورده های طبیعی است که مصرف خوراکی و دارویی داشته و بیشترین کاربرد را در تهیه انواع ترشیجات دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۵    
بیش و پیش از آنکه تلفات ناشی از موشک بدر برای سعودی ها و اماراتی ها نگران کننده باشد، روند رو به رشد و ابتکارات مهمی که نیروهای مدافع یمن از خود بروز داده اند، عامل هراس متجاوزان خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایجیگا، برای داشتن یک آباژور زیبا کافی ست مراخل زیر را انجام دهید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
پیش از ورود به دنیای بورس و سرمایه گذاری در این بازار جذاب و پر جنب و جوش باید به طور کامل با مفاهیم و اصطلاحات مربوط به آن آشنا شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۲    
گل مژه برآمدگی های کوچک، قرمزو دردناک که شبیه جوش بوده و در لبه خارجی یا داخلی پلک دیده می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۵    
موشک حیدر را می توان مصداق ورود هوانیروز به فضای نبردهای قرن 21 از نظر سامانه های تسلیحاتی دانست که توان نفوذ به بیش از 1000 میلی متر زره را دارد و تحول مهمی در افزایش قدرت رزمی بالگردها محسوب می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۲    
در این آموزش با نحوه ساختن عروسک سگ با کمک جوراب کاموا آشنا خواهید شد که امیدواریم با کمک این روش ها مهارت لازم را در زمینه ساخت عروسک سگ بدست آورید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۵    
در این مطلب ضمن آشنایی با پرهیزات ضروری فصل پاییز با 7 دستورالعمل تغذیه ای ویژه این فصل که نقش زیادی در پیشگیری و درمان سرما خوردگی و آنفلوآنزا دارد، آشنا می شویم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۶    
با بررسی تجهیزات ارتش های مهم جهان مشخص می شود که مسلح کردن هواناوهای ترابری به موشک، اقدامی است که برای اولین بار به صورت عملیاتی در جهان، توسط نیروهای مسلح ایران انجام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۲    
انواع سوپ به روش های مختلف با مواد اولیه متفاوت درست میشه که هر کدوم عطر و طعم مخصوص به خودش رو داره ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۶    
در این مطلب ما راهنمایی هایی را به شما ارائه می دهیم که به شما این امکان را می دهد تا از یک آتش سوزی ایمن و سالم خارج شوید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۷    
استاندار تهران گفت: هفته آینده استفاده از ماسک از درب منازل انجام خواهد شد و بر این روند نظارت صورت می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۷    
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 745 هزار تومان کاهش 13 میلیون و 560 هزار تومان و دلار با افت 1700 تومانی 27 هزار و 100 تومان معامله شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۲    
تزیین کردن غذا همیشه از ایده های جالب و دوست داشتنی که افراد خوش ذوق و با سلیقه از آن برای زیباتر کردن غذا و میز غذای خود در مهمانی ها استفاده می کنند این تزیینات دارای انواع مختلف است که در اینجا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۶    
با این اتفاق، عملاً هر پهپاد مسلح و پیشرفته آمریکایی، یک عامل نفوذی مفید و کم هزینه برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و در صورت لزوم می تواند پاسخ مناسب و غافلگیرانه ای به سازنده خود بدهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۶    
برخی از مهمترین تحریم های آمریکا علیه ایران از ابتدای دولت مذاکرات!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
بررسی تجهیزات موجود در ارتش های جهان، نشان می دهد ایران در حال حاضر تنها کشوری محسوب می شود که به صورت فعال در حال ساخت و به خدمت گیری کلاس میدجت در زیر آب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۷    
معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو کلاهبردار که با افتتاح دفتر بیمه ای از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۶    
رقابت های کریکت T20 Vitality Blast 2020 که در انگلیس و ولز انجام می شود به مرحله نیمه نهایی رسیده است اما بارش باران اجازه نداد بازی های شنبه برگزار شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۷    
این روزها که هم هوا رو به سرد شدن میرود هم در آستانه عزاداری های ماه محرم و روضه های نذری دادن های این ماه هستیم شاید بیشتر کارمان به آش پختن و تزیین آش و پخش کردن آش بیافتد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۷    
به لیمو یک گیاه شگفت انگیز و گیاهی است که برای مزایای درمانی و سلامتی اش بسیار ارزشمند است همچنین دارای عطر لیمو فوق العاده و عطر و طعم طراوت است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۵    
تروریست استرالیایی با استفاده از اسلحه محبوب آدم کش ها یعنی AR-15 ، نمازگزاران نیوزیلندی را به رگبار بست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۲    
وزیر خارجه آلمان در گفتگو با روزنامه ای عربی گفت: آمریکایی که در سال 2018 از توافق هسته ای با ایران خارج شده حق تجدید تحریم ها علیه ایران را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۶    
حضور 50 پهپاد از نوع بال پرنده رزمی و رادارگریز در رزمایش سپاه نشان داد که هم اکنون بزرگترین ناوگان پرنده های رزمی از این کلاس در جهان، در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۵۷    
نتایج یک بررسی نشان می دهد که افراد ممکن است حدود دو روز پیش از بروز علائم بیماری کووید 19 ناقل و عامل گسترش ویروس باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۲    
آژانس فضایی، شرکت مشهور البیت سیستمز و صنایع هوافضای اسراییل به همراه شلدون ادلسون سرمایه دار بدنام یهودی و موریس خان میلیارد اسراییلی از جمله اشخاصی بودند که به این ماه نورد کمک مالی کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۶    
شاید بهتر است دلایل سوختن موتور یخچال را بدانید تا زمانی که یخچال شما روشن نمی شود بتوانید تشخیص دهید موتور یخچال سوخته است یا خیر؟ آشنایی با عوامل سوختن موتور یخچال به شما کمک می کند تا بتوانید مشکل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۷    
از بین بردن انواع لکه های ایجاد شده بر روی سطوح مختلف کار سختی نیست فقط کافیست نکات و روش های مربوط به پاک کردن هر لکه را یاد بگیرید و رعایت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۷    
متقاضیان جدید می توانند با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۶    
با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی بارها تاکید شده که امسال بخاطر کروناویروس راهپیمایی اربعین در کشور عراق برگزار نخواهد شد اما با این وجود همچنان بازار شایعات و اخبار تایید نشده ای که از حرکت برخی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با حضور در استودیو رادیو اربعین تاکید کرد: بهترین و سریعترین رسانه برای کسب اطلاع هموطنان از آخرین خبرهای مرتبط با مراسم اربعین حسینی، رادیو اربعین است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۲    
باشگاه پرسپولیس از طریق مراجع ذیربط پیگیر موضوع شناسایی عواملی است که در فضای مجازی قصدضربه زدن به این تیم را دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۲    
جیم کری در نقش جو بایدن، برای نخستین بار در برنامه زنده شنبه شب ، مقابل آلک بالدوین در نقش دونالد ترامپ قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 262 سارق، مالخر، زورگیر و مجرم حرفه ای در تهران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت های آموزش مجازی جایگزین زمانی است که کلاس حضوری تعطیل می شود، گفت: گزارشی که تا دیروز داریم حاکی از برگزاری 500 هزار کلاس زنده در شاد است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 12 سال کشور در خشکسالی بود اما در 2 سال اخیر بارش ها افزایش یافت، این بارش ها اندکی آن خشکسالی 12 سال را جبران کرد اما اگر در دوره بلندمدت مثلاً بازه 10 ساله نگاه کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۷    
این روزها با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ها، خرید انواع کالا چندان کار راحتی نیست و نیازمند برنامه ریزی چند ماهه است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۷    
در تاکتیک جدید سپاه که در دنیا بی نظیر است، اکنون پهپادهای پنهانکار و بمب افکن ایرانی می توانند از تمامی جاده ها و مناطق هموار کشور به پرواز درآیند و عملیات خود را بدون نیاز به فرودگاه مجهز آغاز کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۱    
بانک گردشگری به عنوان اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس صعود سزاوارانه این تیم به فینال لیگ قهرمانان اسیا را به هواداران تیم و تمام هموطنان عزیز، تبریک گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
نیروهای ارمنستان امروز (یکشنبه) شهر گنجه دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان در 348 کیلومتری غرب باکو و چند شهر دیگر این کشور را مورد حملات موشکی قرار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۶    
بروز تهدیدات مختلف در سال های اخیر و برخورد با پهپادهای مزاحم، به سرعت باعث ایجاد توسعه سیستم های مقابله متقارن با این تهدید در نیروهای مسلح شده که ماحصل آن، تولید تسلیحات جدید در این حوزه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۷    
جای سوختگی سیگار روی مبل ممکن است تنها باعث لکه شود یا آنقدر عمیق باشد که پارچه مبل را سوراخ کند. خوشبختانه برطرف کردن جای سوختگی سیگار روی مبل با استفاده از جوش شیرین، گلیسیرین، براکس و.. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۷    
کاهش زباله به کاهش جمع آوری، حمل و نقل، بازیافت و سپس دفع آن منجر خواهد شد و در پی آن حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی ها را دربر خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۶    
طبق بررسی وزارت دفاع آمریکا، خطر ابتلا به ویروس های تنفسی مانند کرونا در بین افرادی که واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده اند، 36 درصد بیشتر از سایر افراد است!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۶    
وقایعی که بعد از شهادت امام حسین (علیه السلام ) از کربلا تا مدینه برای اهل بیت (علیهم السلام) اتفاق افتاد خیلی بیشتر از آن است که بتوان بطور مختصر بیان نمود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۶    
سامانه پدافندی جدید ایران به نام 15 خرداد، بردی بیش از سامانه بوک ام 3 روسی و پاتریوت مدل 1 آمریکایی دارد و به خوبی پتانسیل های افزایش برد به 100 کیلومتر را در خود جای داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۷    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور هراز حدفاصل کیلومتر 28 تا 95 از امروز تا فردا 14 مهر از ساعت 8 تا 17 در محدوده پیچ ابتهاج و در محدوده تونل های سد، وانا، تکاور و زیارباغ ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۵    
در این مطلب بخش اول از گلچینی از اشعار حکیم خیام نیشابوری را آماده کرده ایم که در مورد زندگی مادی و معوی هستند. امیدواریم این شعرهای زیبای پر احساس مورد توجه شما قرار بگیرد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۲    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شگرد تازه کلاهبرداران مجازی در پوشش اعزام زوار به پیاده روی اربعین خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۲    
محمدحسین رنجبران به برخی شایعات درباره تغییر رئیس سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۷    
به گزارش جام جم آنلاین نقل از نمناک،در پخت این کیک نیازی به نگرانی در مورد ظاهرش ندارید، از آنجا که بلوبری موجود در کیک و رویه استروسل (که همانند خرده های نان است) به صورت نامنظم و پراکنده هستند. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۱    
استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از ابلاغ دستورالعمل برنامه ارتقاء استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ویژه تهران بزرگ خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
لباس و پارچه به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مج نو ، به هنگام آشپزی و پخت و پز، به کرّات این اتفاق می افتد که لباس شما در اثر پریدن آب گوجه فرنگی بر روی آن، لکه دار شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۱    
مهلت ثبت نام برای ورود به دانشگاه ها در رشته های بدون آزمون فردا (دوشنبه 14 مهر) به پایان می رسد. ظرفیت پذیرش در این دوره ها در مجموعه تمامی دوره های روزانه، شبانه، مجازی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۱    
مدیر کل مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با بیان اینکه به دلیل کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد افراد سالمندی که به کرونا آلوده می شوند، افزایش یافته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۵    
تنها یگان بکارگیرنده این پهپاد اسکادران VUP-19 در ایالت فلوریدای آمریکاست که فقط 2 فروند از این پهپاد را در اختیار داشته است؛ بدین معنا که سپاه، یکی از 2 پهپاد عملیاتی در این رده را شکار کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
در حالت طبیعی یک فرد بالغ در طی 24 ساعت حدودا 8-6 مرتبه ادرار کرده که هر بار نزدیک به cc 300 دفع ادرار دارد. در این مقاله به بررسی نگه داشتن ادرار و عوارض آن میپردازیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
امیر قلعه نویی نسبت به بازگشت به تیم فوتبال استقلال تهران واکنش اینستاگرامی از نوع استوری نشان داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۰    
سرمربی اسبق پرسپولیس می گوید توطئه های سعودی ها برای سنگ اندازی بر سر راه پرسپولیس به این زودی تمام نخواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۷    
بهتر است بدانید که در واقع اختلال خود درگیری در افراد همراه با افسردگی شدید و تغییر حالات رفتاری پیش فعالی خواهد بود و از آنجایی که روش های تشخیص آن بسیار پیچیده است رفع آن نیز به یک مسئله بزرگ تبدیل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۱    
پهپاد گلوبال هاوک مجهز به AN/ALR-90 به عنوان هشدار دهنده راداری، AN/AVR-3 به عنوان هشدار دهنده لیزری، زیر سیستم AN/APR-49 به عنوان دریافت کننده هشدار راداری و واحد جمینگ و هدف قلابی AN/ALE-50 می باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۵    
هر نوع ماده ی شیمیایی را که میخواهید به کار ببرید روی تکه ای از پارچه امتحان کنید و اگر میخواهید پارچه را بشویید لکه را قبل از شستن از بین ببرید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۲    
جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۶    
پس از حدود هفت ماه تعطیلی، درهای خانه خدا از سحرگاه امروز به روی عمره گزاران باز شد و حدود 6 هزار زائر ساکن عربستان با رعایت فاصله و نکات بهداشتی به طواف خانه خدا پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۷    
همه ما تا حدی با بورس آشنایی داریم بخصوص این روزها که مردم به سرمایه گذاری در بورس و حمایت از اقتصاد کشور روی آورند اما با این وجود بسیاری از ما نمی دانیم که تفاوت بورس و فرابورس چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از رایگان شدن انجام معاینه فنی تاکسی های پایتخت به مدت یک هفته خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که که شکایت النصری ها از این تیم شیطنتی است که هم از داخل و هم از خارج صورت می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۵    
عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر به پروژه تلویزیونی شاهد پیوسته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۵    
زودرنجی و احساساتی بودن خصیصه ای است که معمولا در مورد خانم ها به کار می رود؛ اما انگار این حالات به مردان امروزی هم سرایت کرده است! آنها نسبت به نسل گذشته زود رنج تر شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۶    
ریشه ضرب المثل از ماست که بر ماست به شعری از ناصر خسرو بر می گردد و زمانی به کار برده می شود که عملی اشتباه توسط فرد یا افرادی انجام گیرد و باعث به وجود آمدن دردسرهایی بزرگ شود ...
  • ۱