شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۰۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 22 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۶    
کودکان دیرآموز تنها در حیطه مهارت های تحصیلی دارای عملکردی محدودتر و ضعیف تر نسبت به همسالان خود هستند و در سایر رفتارهای انطباقی و سازشی فاقد هرگونه نقص قابل ملاحظه ای می باشند و مثل همسالان خود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۵    
ما والدین برای تامین آینده ای پرسعادت برای فرزندانمان به شدت کار می کنیم ؛ اما گاهی اوقات به جای کمک ، به آنان آسیب می رسانیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۱    
ویار در دوران بارداری به شکل های مختلفی رخ می دهد. ممکن است دلتان بخواهد نیمه های شب خورشی مثل قرمه سبزی بخورید یا ناگهان از طعم مرغ متنفر شوید، حتی ممکن است بوی بهترین عطرتان حال شما را بد کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۶    
از مجموع 1413 غزل جهان ملک خاتون، در این گلچین 152 غزل انتخاب شده است تا علاقه مندان را با شیوه شاعری او آشنا کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۶    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ یورو و 16 ارز کاهش یافت، نرخ 19 ارز افزایش داشت و نرخ 11 ارز نیز ثابت ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۱۲    
نحوه اجرای بازی های کنسول PS4 روی PS5خبرگزاری آریا- در این خبر نحوه اجرای عناوین کنسول PS4 روی پلی استیشن 5 توضیح داده شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۲    
آیا خدمات ترامپ به اسرائیل او را بین یهودیان آمریکا محبوب تر کرده؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1399 دانشگاه آزاد اسلامی در گروه آزمایشی علوم پزشکی امروز پایان می پذیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۰    
6 فیلم جدید تولید مؤسسه فرهنگی هنری ناجی هنر این هفته از شبکه سه سیما پخش می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۵    
سرماخوردگی و آنفلوآنزا می توانند احساس سلامتی را در فرد ازبین ببرند. ولی رژیم های غذایی هستند که می توانند به شما در بهبود سرماخوردگی و آنفلوآنزا کمک کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۰    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری اعلام کرد: باج افزار MalLocker.B که به تازگی کشف شده است، از مکانیزم های مربوط به اعلان تماس ورودی و دکمه صفحه اصلی در دستگاه های کاربران سوء استفاده می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 124 قرار گرفته و هوای تهران در ششمین روز متوالی برای گروه های حساس جامعه، آلوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۰:۰۶    
باید به دانش آموزان تبیین کرد که آموزش مجازی یکی از انواع آموزش است و اگرچه در حال حاضر او مجبور به چنین آموزشی است اما در گذشته برخی از همین طریق به آموزش می پرداختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۵    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 17 ارز افزایش، نرخ 19 ارز کاهش داشته و نرخ هفت ارز نیز ثابت ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۷    
شیائومی از ایرباد کاملاً بیسیم Mi Air 2 Pro رونمایی کرد. از مهم ترین ویژگی های این ایرباد می توان به حذف نویز فعال، شارژدهی 7 ساعته و پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۰    
اپل در رویداد Hi, Speed از آیفون 12 در چهار مدل رونمایی کرد. آیفون 12 پرو و مدل پرو مکس، پرچمداران این خانواده چهار نفره هستند و ما در این مطلب می خواهیم آن ها را با سه پرچمدار جدید اندرویدی یعنی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۷    
بانک های مرکزی و قانونگذاران عضو جی20 تصمیم دارند قوانینی برای نظارت بر ارزهای دیجیتال مانند لیبرا ( ارز مجازی فیس بوک) ارائه کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۷    
اپل در مراسم خود از گوشی های سری آیفون 12 رونمایی کرد که از ویژگی های جذابی بهره می برند و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۷    
گوشی های هوشمند امروزی از طریق اتصال وای فای، بلوتوث و NFC، قابلیت های خوبی را در دسترس کاربران قرار می دهند اما به نظر می رسد که فناوری UWB موج جدیدی از ویژگی ها را به دستگاه های هوشمند اضافه خواهد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۶    
سعید بیاضی زاده 22 سال بیشتر نداشت که داوطلبانه به صفوف مدافعان حرم بانوی مقاومت حضرت زینب کبری (س) درسوریه پیوست و در منطقه حماه به شهادت رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، همانطور که از ماه ها قبل شایعه شده بود، آداپتور و هدفون از جعبه سری آیفون 12 حذف شده و آیفون های جدید فقط با یک کابل USB-C به لایتنینگ به بازار عرضه می شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۶    
انتظارها به پایان رسید و اپل جدیدترین گوشی های خود را معرفی کرد که آیفون 12 پرو و پرو مکس با مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت های جذاب بهترین آن ها محسوب می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۰    
اپل در رویداد Hi, Speed از آیفون 12 رونمایی کرد. اما در کنار آن شارژر بیسیم مگ سیف هم معرفی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۰    
اپل در مراسم معرفی آیفون 12، هوم پاد مینی را هم معرفی کرد. نسل جدید بلندگوهای هوشمند اپل که ویژگی های بسیار جالب توجهی برای آن در نظر گرفته شده و قیمت مناسبی هم دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۱    
در حادثه تروریستی روز جمعه 13 دی ماه 98 که در نزدیکی فرودگاه بغداد عراق و با دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا رخ داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۲    
اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و مسئولان مازندران سه شنبه شب در بوستان ولایت ساری با پیکرهای شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۰    
نقص های امنیتی موجود در دستگاه های سوم شخص سیستم عامل اندروید موجب شده است که کمپانی گوگل بر آن شود که به صورت مستقیم برای حل این مشکلات اقدام کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۱    
سریال کارتونی سیمپسون ها که به پیشگویی های نزدیک به واقعیت خود معروف است، در قسمتی اختصاصی به 50 دلیل اشاره می کند که چرا انتخاب دوباره دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا می تواند فاجعه بار و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۷    
تحقیقات گسترده نوکیا نشان می دهد صنایع بهره مند از شبکه اینترنت 5G تا سال 2030 میلادی رقمی بالغ بر 8 تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی جهانی اضافه کنند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۰    
علی رغم این که خبر توقف فعالیت سرویس گوگل پلی موزیک در آینده بارها اعلام شده است؛ اما کماکان بسیاری از افراد احتمالا از این سرویس پخش موسیقی استفاده می کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 70 درصد نابسامانی های اقتصادی کشور را ناشی از ضعف مدیریت می دانیم ، گفت: مسئولان این روزها از مردم فاصله گرفته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۲    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز چهارشنبه 23مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۰    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، کمپانی وان پلاس 7 سال پیش توسط 2 نفر با اسامی پیت لائو و کارل پی تاسیس شد؛ اما کارل پی در موفقیت های این شرکت نقش مهمی ایفا کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۲    
ورود اتوبوس بین شهری به داخل مغازه ای در یکی از خیابان های شهر مشگین شهر سه شنبه شب موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر دیگر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۲    
هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد 15 عضو شورای حقوق بشر این سازمان را انتخاب کردند اما عربستان سعودی از راهیابی به این شورا محروم ماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۷    
اپل در نهایت تصمیم گرفت با معرفی گوشی های سری آیفون 12 شبکه 5G را به گوشی های خود اضافه کند تا کاربران به سرعت اینترنت بالایی دست پیدا کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۵:۰۷    
دانشمندان هندی در خصوص تأثیر فلفل سیاه بر روی ویروس کرونا به نتایج مثبتی دست یافتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۱:۱۰    
میوه ها و سبزیجاتی که از رنگ بنفش (ارغوانی) برخوردارند، سرشار از آنتوسیانین بوده، ضد سرطان و ضد التهاب هستند و به مبارزه با میکروب ها و حتی کاهش وزن کمک می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۰:۰۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی راهکارهای خانگی برای درمان سوزش معده را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۷    
محققین آژانس ملی علوم استرالیا دریافته اند که ویروس کرونا در محیط هایی با دمای حدود 20 درجه سانتی گراد یا دمای اتاق، فوق العاده قدرتمند است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
درد پهلو در قسمت کناری میان تنه، درست زیر دنده ها احساس می شود. گاهی این درد به سمت قسمت پایینی کمر هم کشیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۷    
متخصص تغذیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه مصرف نمک ارتباط زیادی با بیماری هایی مانند فشار خون ، کلیوی و انواع بیماری قلبی دارد، گفت: بهتر است روزانه تا 3 گرم نمک بیشتر مصرف نکنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۶    
عضو هیأت مدیره انجمن علمی اپتومتری ایران گفت: حدود50 درصد بیماران مبتلا به دیابت از بیماری خود بی خبر هستند و معمولا زمانی متوجه می شوند که بیماری شبکیه پیشرفت کرده است و بر اثر تورم و خون ریزی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۱    
قبل از کشف انسولین و همچنین داروهای ضد دیابت رایج، بیماران دیابتی با گیاهان دارویی و درمان های سنتی معالجه می شدند که از جمله آنها می توان به گیاه شنبلیله اشاره کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
اضافه کردن چند عادت خوب صبحگاهی و حذف یک سری عادت های مخرب می تواند صبح و روز پربارتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
خستگی ذهنی باعث می شود نتوانید تمرکز داشته باشید و با آزردگی کوچکی به شدت ناراحت و عصبی می شوید سعی کنید در این مواقع تصمیمات کمتری بگیرید و بیشتر استراحت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، هواوی در تاریخ 1 آبان از گوشی های سری میت 40 رونمایی می کند و حالا نتایج بنچمارک گیک بنچ میت 40 پرو فاش شده که عملکرد پردازنده کرین 9000 را مشخص می کند. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
اگر شغلی دارید که مجبور به نشستن پشت میز برای مدت طولانی هستید، انجام برخی حرکت های کششی ساده که پشت میز کارتان قابل اجراست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
وزارت دادگستری آمریکا قصد دارد در آینده نزدیک پرونده انحصارطلبی گوگل را در دادگاه مطرح کند و لذا ممکن است این شرکت مجبور به فروش مرورگر کروم شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
به نظر می رسد که شرکت هایی مانند گوگل برنامه ویژه ای برای ایجاد حس و حال انسانی تر برای سیستم های هوشمند ایجاد کنند و در همین راستا نیز شرکت گوگل مجموعه جدیدی از نمونه های صوتی را برای کاربران خود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
در بسیاری از آزمایشات انجام شده دانشمندان به این اثبات این نتیجه روی آورده اند که رابطه ی مستقیمی بین کاهش وزن و آب نوشیدن وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
انتشار اخبار دروغ در مورد ویروس کرونا مشکلات زیادی را در جهان ایجاد کرده و دانشگاه کمبریج برای مقابله با این مشکل یک بازی آنلاین ویدئویی طراحی کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۲    
به دنبال مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر ثبت نام جدید برای پرداخت وام اجاره، متقاضیان تا روز 30 مهرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۲    
نگاهی به تحریم های نظامی کشورمان، نشان از وضعیتی بسیار سخت تر و بعضا حساس تر در این بخش دارد چراکه از روز اول بعد از پیروزی انقلاب، پشتیبانی فنی ناوگان هواپیمایی و بالگردی این حوزه قطع شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۲    
تنها چند هفته تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 فاصله داریم و یکی از ویژگی های مهم این کنسول، قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل است. همان طور که سونی پیش تر اعلام کرده بود،
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۰    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به نحوه اخذ جرایم کرونا و چگونگی واریز آن به حساب وزارت بهداشت، گفت: پلیس و نیروی انتظامی و تعزیرات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
سرویس بروزرسانی ویندوز به تازگی به لیست باینری های LoLBins اضافه شده که به هکرها اجازه می دهد کدهای مخرب را روی سیستم های ویندوزی اجرا کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
واقعیتی که امروز به آن می توان اشاره کرد نابالغ بودن آموزش مجازی است. درحالی که آموزش های اینترنتی در جهان فنّاوری اطلاعات به سرعت رو به رشد است، پایین آمدن نقش برخورد های رودررو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
تونل سازی در جنگ سوریه از جمله مواردی است که از طرف گروه های تروریستی جدی گرفته و سازه های بسیار عظیم و بزرگی در مناطق تحت اشغال آنها ساخته شده که بعضا امکان تردد خودرو نیز در آن فراهم بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مایکروسافت قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از بزرگترین شبکه های جرایم سایبری در جهان را غیر فعال کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
رف گراستی، کارگردان هنری بازی God of War، به تازگی عکسی از طراحی اولیه ی کریتوس در اوایل مراحل ساخت بازی را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است که باعث گمانه زنی هایی راجع به بازی Ragnarok شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
ایجاد جذابیت در یادگیری یکی از دلایل موفقیت آموزش های الکترونیکی است . در صورتیکه از عناصر جدید در سیستم های آموزش الکترونیکی استفاده نگردد، عملا جذابیت های لازم برای آموزش را از دست داده ایم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
محصور شدن در مرزهای جغرافیایی، دادن منطقه ای وسیع به دشمنان برای تقویت و آماده سازی جهت حمله است و چگونه می توان با چنین شرایطی، خاکریز دفاع از ایران را روی مرزهای جغرافیایی کشورمان استوار کرد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۵    
سامانه لینک 16 یک سیستم امن ارتباطی روی اکثر هواپیماهای نظامی غربی بوده که وظیفه آن دریافت و ارسال ارتباطات به صورت امن ، مقاوم در برابر اخلال، کدگذاری شده و با سرعت بالا بین پلتفرم های مختلف است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
آزمایشگاه ایکس آلفابت از سال 2018 تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی به منظور ارتقای کشاورزی را آغاز کرد و این فعالیت ها بالاخره با تولید یک ربات به ثمر نشسته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
امروزه نوجوانان در زندگی رویاها و آرزوهای بزرگ بسیاری دارند. با گذشت زمان، نداشتن خواب در شب، سبب آپنه خواب در نوجوانان می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
بازی اکشن – نقش آفرینی و رایگان Genshin Impact که توسط استودیوی چینی می هویو ساخته شده است، از زمان انتشار خود در دو هفته ی پیش تاکنون بیش از 100 میلیون دلار درآمد در سراسر جهان داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
شاید اگر اهل مسائل علمی و روانشناسی باشید نام چاکرا و چاکرادرمانی به گوشتان آشنا باشد و یا حتی سعی کرده باشید آن را امتحان کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
اگر سنتان بالا رفته است و حس می کنید هوش و ذهنتان آن بازدهی قبلی را ندارد به سراغ یک موسسه آموزشی مخصوص بزرگسالان بروید و با یادگیری زبان یا موسیقی جدیدمغزتان را تقویت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۷    
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی چهارچوبی برای اجرای قوانین مالیات دیجیتال شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل و آمازون ارائه کرده تا به بهبود اقتصاد پس از بحران کرونا کمک کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۱    
فراموش کردن درس یکی از معضلات افراد در جامعه است که برای افزایش یادگیری و همچنین تقویت حافظه راه های زیادی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۱    
مقامات آمریکایی اخیرا اعلام کرده اند دو نفر از خدمه یکی از هواپیماهای C-130 این کشور که در حال پرواز در نزدیکی پایگاه نظامی چین در جیبوتی بودند، مورد حمله توسط یک سلاح لیزری قرار گرفته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح پایتخت خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۲    
معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویروس کرونا به طور انتخابی عمل نمی کند، هشدار داد که با توجه به الگوی سوم این بیماری که درون خانوادگی است، خانواده ها از رفت و آمدهای درون خانوادگی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
تمیز کردن تشک تخت به دلیل متریال و بافتی که دارد نیازمند روشی است که بدون آسیب رساندن به آن بتوان انجام داد، تصاویر راهنمای کامل شما در این بخش از خانه داری خواهند بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
شستن غیر اصولی مرغ های خام باعث پراکنده شدن یک نوع باکتری در محیط آشپزخانه می شود که موجب آلودگی خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
بهترین لباس ها هم بعد از مدت کوتاهی شکل و شمایل آراسته خود را از دست می دهند اما با رعایت اصول نگهداری از لباس ها می توانید عمر آن ها را افزایش داده و مدت طولانی تری از آن ها استفاده کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به وجود 187 شهرستان با وضعیت قرمز کرونا در کشور، گفت: از این تعداد 45 شهرستان در وضعیت حادتر بیماری هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲    
شفق یکی از اولین موشک های بومی است که از جستجوگر (IIR) استفاده می کند. این نوع جستجوگر، قابلیت ردگیری اهداف زرهی و شناوری را از تمام زوایا داشته و از مقاومت نسبتا بالایی نسبت به اخلال برخوردار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲    
اگر قصد دارید برای مدت چند روز نان ساندویچی ، لواش، بربری با انواع دیگر نان را در خانه نگهداری کنید باید این کار را به روش درست انجام بدهید تا نان تا حدامکان تازه بماند و از بیات شدن آن جلوگیری شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲    
انتقال کم حرارت و چسبیدن مواد غذایی به ظروف چند نمونه از عوارض استفاده از ظروف استیل در آشپزی و آشپزخانه است، البته رعایت نکات مهم برای خرید و نگهداری ظروف استیل مهم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲    
یک معمای ریاضی جالب برای محاسبات اعدادی ساده در یکی از وب سایت ها منتشر شد که به طور میانگین از هر 1000 نفر شرکت کننده در این تست تنها یک نفر موفق به پاسخ درست شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۰    
در بیسبال دریافت توپ اتفاقی رایج است و گاهی بازیکن تلاش می کند به هر شکلی شده است توپ را مهار کند. مانوئل مارگوت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۱    
ببینید دیروز چه کسانی شیرین عبادی را نماینده مردم ایران جا زدند تا او امروز جرات درخواست افزایش تحریم های ایران را داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۸    
سامانه الکترو اپتیکالی که در سال 1388 توانست پهپاد رادار گریز آرکیو 170 را شناسایی کند، با استفاده از ترکیبی از داده های بصری و الکترونیکی، هر پرنده ای را حتی در ارتفاع بسیار بالا رهگیری می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۵    
عکسترکیه در دهه جاری میلادی جایگاه خود را به عنوان یکی از صادرکنندگان بزرگ سلاح و خدمات دفاعی در جهان ثبت کرده است و در سال 2017 میلادی صادرات دفاعی در حدود 1 میلیارد و 700 میلیون دلار داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۵    
این سامانه توانای شلیک موشک بالستیک را نیز دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۱    
او که ایمان به خدا و عشق به خاندان نبوت و محبت به ائمه اطهار(ع) را از کودکی آموخته بوده با شروع حرکتهای توفنده انقلاب اسلامی درجریان این حرکت الهی قرار گرفت و همصدا با مردم متعهد و انقلابی نجف آباد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۱    
وی که از فرماندهان پر افتخار و یارگاران نامدار دفاع مقدس محسوب می شود در دوران قبل از انقلاب با ارادت ویژه ای که نسبت به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) داشت و به طور مرتب در جلسات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۶    
با ادامه همه گیری بیماری کووید 19، شیوه دورکاری و عدم حضور فیزیکیِ کارکنان در محیط های اداری به عنوان یک راهکارِ موثر در بیشتر سازمان ها و ادارات در سراسر جهان بکار گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
در حالی که قرار بود نیروی دریایی آمریکا با ساخت شناورهای معروف به LCS ، امکان مقابله با شناورهای تندرو سپاه را به دست آورد، ارتش این کشور درخواست ساخت شناورهای جدیدی را برای این موضوع صادر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
اگر می خواهید به سردرد دچارنشوید بهتر است داروهای رایج در این زمینه را گنار بگذارید و اجازه ندهید با مواد شیمیایی بدنتان آرام بگیرد سعی کنید از داروهای طبیعی و ساده استفاده کنید و آرامش را با آنان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۷    
شبکه مستند با پخش پرتره مردی برای تمام فصل ها یاد و خاطره مرحوم اکبر عالمی عکاس، مستندساز و مجری برنامه هنر هفتم را گرامی می دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۱    
امتداد جهش تولید نیازمند چه اقداماتی است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۰    
ویژه برنامه نوجوانانه تن های تنها به مناسبت ایام پایانی ماه صفر در سه قسمت از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۵    
به راحتی می توانید به عکس های خود افکت دهید و روتوش چهره را با موبایل در سطح کیفی عالی پردازش کنید. همچنین تنظیمات نور، رنگ و تم را به دلخواه خود عوض کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۲    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت با بیان اینکه بازار خودرو، شرایط طبیعی ندارد، پیش بینی کرد در هفته های آینده با ریزش شدید قیمت خودروها مواجه خواهیم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۷    
اسپاسم یا گرفتگی عضلات عبارتست از انقباضات غیرارادی، ناگهانی، ممتد و معمولا دردناک عضلات. غالبا برای درمان این عارضه از سوی افراد متخصص و غیر متخصص، کمپرس آب سرد یا گرم توصیه می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که شیوع کرونا در ایران به مرحله خطرناکی رسیده است، به مردم هشدار داد: این بیماری در کشور وارد پیک سوم شده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۱    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از نهایی شدن مراحل ساخت واکسن کرونا توسط محققان جوان این ستاد خبر داد و گفت: تست حیوانی واکسن کرونا که بر روی میمون انجام شد موفقیت آمیز بود.
  • ۱