شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 9 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۵    
حجاب یکی از ضروریان دین به شمار می رود که در قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام بدان اشاره شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از دستگیری حفاران غیرمجاز آثار تاریخی در قهاوند خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۶    
مردان زنانی را جذاب می دانند که ظرافت زنانه داشته باشند و شاد باشند زیرا انسان های شاد جذاب ترند و زندگی راحت تری نسبت به بقیه دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۱    
آتش سوزی در مراتع و جنگل های کوه پهن واقع در منطقه دشت مور و در مجاورت روستای چهار بیشه به فاصله 10 کیلومتری از شهر دوگنبدان از روز سه شنبه آغاز و همچنان ادامه دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۲۶    
شهدای دانشجو و دانشگاهی برگ های زرین دانشگاه ها در دفاع مقدس هستند. برگزیدگانی که از سنگر علم و دانش در جبهه های نبرد حق علیه باطل، از کیان دانشگاه دفاع کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک، سالاد توپی یک نوع سالاد تزئینی و در مهمانی های تشریفاتی طرفدار زیادی دارد که ما به شما آموزش میدهیم. مواد لازم سالاد توپی سیب زمینی متوسط 4 عدد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۷    
در سال های اخیر چندین بار گزارش شده است که زیردریایی های روسیه در مورد کابل های زیرآبی در اقیانوس ها که سیگنال های اینترنتی منتقل می کنند، فعالتر شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۱    
فکر و خیال ناخواسته گاهی دست از سر آدم برنمی دارد. ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم چطور می توانید از این فکر و خیال ها رهایی پیدا کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۱    
آمریکا هنگام تمرینات نظامی در آریزونا، ربات های LIDAR را مورد آزمایش قرار داد که هدف آن از بین بردن تانک روسی T-72 بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس پلیس راهور فاتب گفت: واقعیت این است که خودروسواران تمایلی به استفاده از حمل و نقل عمومی ندارند چراکه حمل و نقل عمومی ما ایمن، پاسخگو و پاک نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از شناسایی 3523 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 179 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۷    
شهید مدافع حرم رضابخشی با نام جهادی فاتح در تاریخ 1365/7/9 در شهر مقدس مشهد در خانواده ای متدین و مذهبی به دنیا آمد. وی از همان کودکی شیفته کلاس های فرهنگی مسجد محل زندگی خویش شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۷    
فیلم های سال 2020 تفاوت عمده ای با همه سال های قبلی دارند اما شیوع ویروس کرونا هم باعث نشده برای تماشای این فیلم ها هیجان نداشته باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۳:۰۵    
با ساخت این خودروی زرهی شاسی بلند SUV که روسیه ساخت آن را در سال 1997 شروع کرد، برنامه دیرینه روسیه به واقعیت پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۲:۲۶    
مدیر گروه بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی ایران، سن ابتلا به بیماری های قلبی در کشورمان را 50 سالگی و پایین تر از میانگین جهانی دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۱    
پزشکان بر این باورند که در شرایط فعلی و با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19، مراقبت های پس از بهبودی از این بیماری بسیار مهم است و نمی توان اهمیت انتخاب رژیم غذاییِ مناسب پس از بهبودی از هر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۶    
بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش 900 هزار تومانی داشت همچنین در معاملات امروز بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با افزایش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین امار از شیوع کرونا ویروس در کشور را بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۵    
شرکت Polestar، در فوریه از خودروی جدید و زیبای Precept که یک سدان برقی مجهز به اندروید است رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۲    
فرمانده گروه پهپادی نزاجا گفت: تمام پهپادهایی که امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح مورد بهره برداری قرار می گیرد، به صورت تولید داخل است و هیچ کدام از قسمت های آن وارداتی نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۵    
پژوهشگران آمریکایی معتقدند سبکی خاص از راه رفتن به کاهش وزن کمک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۵    
یک دختر اسکاتلندی پس از آنکه با دست خیس به لنز چشمش دست زد، دچار نابینایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
دولت امشب مرحله ای دیگر از کمک های معیشتی 55 تا 205 هزار تومانی از محل افزایش قیمت بنزین را به حساب سرپرستان خانوار واریز می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۲    
احتمالا برای یک بار هم که شده چسبیدن آدامس به لباستان را تجربه کرده اید. در این مطلب پاک کردن لکه آدامس با چند روش ساده را به شما آموزش خواهیم داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۵    
غلظت خون با خوردن مویز کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۵    
یکی از علائم مهم بیماری کروناویروس مشکلات تنفسی است که با خوردن برخی دمنوش ها می توانیم سیستم تنفسی خود را تقویت کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۵:۱۱    
آلزایمر یکی از بیماری هایی است که بیشتر افراد می خواهند از آن اجتناب کنند و دلیل خوبی هم دارند. اگرچه راه اثبات شده ای برای جلوگیری از آلزایمر وجود ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۳:۰۵    
محققان دانشگاه ایالت کارولینای شمالی در آمریکا دریافتند کمبود ویتامین دی در مراحل اولیه رشد کودکان می تواند منجر به برهم خوردن تعادل متابولیک بین رشد و تجمع چربی در بدن شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۲:۱۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد با انجام آزمایش بزاق می توان موارد ابتلا به بیماری کووید 19 بیشتری را تشخیص داد، همچنین این آزمایش نسبت به آزمایش های معمول پی.سی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۱:۰۵    
بررسی نتایج سه مطالعه نشان می دهد؛ آپنه انسدادی خواب (OSA) می تواند یک عامل خطرساز بالقوه برای ابتلا به موارد شدید کووید 19 باشد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
موشها جوندگان مزاحم و سمج هستند که خلاصی از شر آن ها اسان نیست.اینجا چندین روش تله گذاری موش را آورده ایم که شما را از شر موش ها راحت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۵    
اگرچه نیروهای مسلح، در همه مناطق درگیر با ویروس کرونا، نقشهایی را برای ریشه کنی زودتر بیماری بر عهده دارند اما بررسی ها نشان می دهد نقش سپاه، ارتش و وزارت دفاع کشورمان در این عرصه، بسیار پررنگتر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۱    
خواص عناب برای سلامتی چیست؟ عناب خشک چه خواصی دارد؟ آیا عناب برای کودکان مفید است؟ خواص درمانی عناب چیست؟ آیا عناب در بارداری مفید است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۵    
نتایج آزمایش فاز اولیه واکسن کرونای شرکت داروسازی مادرنا در افراد مسن نشان داد این واکسن منجر به تولید آنتی بادی شده و ایمنی لازم را ایجاد کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۵    
تدوین برنامه منظم روزانه، سهولت در گفت وگو، آموزش آهسته، مراقبت از کودکان در فضای آنلاین و ارتباط با مرکز آموزشی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۱    
وقتی باران ببارد ، فضانورد و نقطه آغاز تنها برخی فیلم های آخر هفته تلویزیون هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به خیمه شب بازی نتانیاهو در مجمع عمومی گفت: نخست وزیر رژیم جعلی با استفاده از تریبون مجامع بین المللی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۰    
برنامه مدرسه تلویزیونی ایران که روز پنج شنبه 10 مهر از شبکه های آموزش، چهار و قرآن و معارف پخش می شود، اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هیچ پروازی بین ایران و عراق برقرار نیست و مردم فریب سودجویان را نخورند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۵    
در میان صدا های ضبط شده رزمندگان در یک نوار کاست در جنگ تحمیلی، خاطره جالبی از یک رزمنده نقل شده که طی آن تلاش برای حرکت دادن یک الاغ برای حمل تجهیزات، باعث لورفتن یک گردان 500 نفره بعثی ها شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۵    
برنامه رویای آندلس گروه سیاسی رادیو ایران از نقش موسکیتو (پشه) در جریان ماجرای اعدام نوید افکاری و قرارداد ایران و چین می گوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۰    
معرفی نسلی از موشک های ضد زره که می تواند در نقش مهم ضد بالگرد نیز عمل کند، نشان می دهد صنایع دفاعی کشورمان کاملا بر ساخت چنین سامانه مدرنی که حتی اکنون از کورنت روسی هم کارآمدتر است، اشراف دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۲    
متوسل شدم به سه شهید خانواده به خصوص مصطفی و خواستم که مادر برگردد، چند دقیقه بعد مادر دست برادرم را گرفت. باورکردنی نبود بعد از 45 دقیقه از فوت، مادر زنده شده باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۶    
امیرحسین حاجی نصیری روایت می کند: یک دفعه دیدم یک تویوتا با سرعت به ما نزدیک می شود. یکی از شیرمردهای نجبای عراقی بود. عجب جرأتی داشت. با ماشین آمده بود جایی که تازه تاو زده بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری در پایان مهرماه به بالای 4 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۷    
در این پادکست درباره اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ صحبت می کنیم. شرح ماجراهایی از مناظره ای که بیشتر به دعواهای کودکانه شبیه بود تا سخنان دو سیاستمداری که قرار است با منطق و عقلانیت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۶    
رهبر معظم انقلاب: اقلیت های مسیحی، ارامنه و آشوری، در انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۷    
چندی قبل ارتش هند در جریان یک رژه که رئیس جمهور و برخی مقامات ارشد این کشور نیز در آن حضور داشتند، ضمن نمایش انواع جنگ افزارها، از موشک ضدماهواره خود به صورت رسمی رونمایی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۷    
هواپیمایی که در منطقه غزنی افغانستان سقوط کرد یک فروند Bombardier E-11A متعلق به ارتش امریکا بوده و طالبان ادعا می کند که این هواپیما را ساقط کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۲    
نتانیاهو باز هم در جنگ رسانه ای باخت، ببینید دروغ وجود انبار موشک حزب الله در بیروت چطور برملا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۵    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان ها طی امروز و فردا (9 و 10 مهر ماه) هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۲    
سخنگوی نخست وزیر عراق از موافقت وی با ورود 1500 زائر از هر کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۷    
با توجه به اعلام تحمل دمای 3هزار درجه توسط موشک رعد500، مشخص می شود که امکان حرکت تا سرعت 10 ماخ در فاز ورود مجدد و شیرجه نهایی روی هدف حاصل شده که دستیابی ایران به موشک هایپرسونیک را اثبات می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس پلیس پایتخت توضیحاتی را در مورد شیوه رسیدگی به اعتراض شهروندان درباره پیامک های بدحجابی در خودروها بیان کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۷    
خواننده قاف بدون شک با یک متن و اثر شکوهمند روبه رو است که او را به سفری تاریخی می برد و گام به گام در این سفر از سرچشمه محبت رسول الله به او می چشاند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۱    
تیم های فوتبال تاتنهام و چلسی دیشب در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند. پیروز این مسابقه تاتنهام با هدایت خوزه مورینیو بود که در ضربات پنالتی تیم شاگرد سابقش یعنی لمپارد را شکست داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۲    
سی و هشتمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با تلاش مأموران پلیس و کلانتری های پایتخت با دستگیری 937 سارق و مالخر و با اجرای 318 حکم قضایی برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۶    
هیلاری کلینتون در واکنش به اولین مناظره تلویزیونی ترامپ -بایدن دو نامزد حزب جمهوری خواه و دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۰    
سپاه با ساخت سیستم پیشران سلمان، مسیر توسعه برای پرتاب های ارزان قیمت ماهواره ها در کشور را باز کرده که علاوه بر یک تحول مهم علمی، درآمدزایی از فضا را نیز برای جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
در بحث دستیابی ارتش های جهان به موشک های کروز هواپرتاب با برد 1000 کیلومتر و بیشتر، به صورت عملیاتی طبق معمول به آمریکا، روسیه و چین می رسیم اما حالا ایران نیز به این جمع این کشورهای خاص ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۱    
در راستای ضرورت ارتقای دانش مخاطبان،حمایت از فعالیت های دانش بنیان و استفاده از افراد متخصص دانشگاهی در رادیو، تفاهم نامه همکاری میان معاونت صدای رسانه ملی و وزرات علوم امضا شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۱    
هیات مدیره باشگاه استقلال در پی برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه بیانیه ای را صادر کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان مازندران را تشریح کرد و گفت: از کلیه هموطنان درخواست می کنیم که از هرگونه سفر غیرضروری به استان مازندران به طور جدی خودداری کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۰    
3 متهم در قالب راننده تاکسی در غرب تهران اقدام به سوار کردن مسافران کرده و بعد از دور شدن از خیابان های اصلی از مسافران با تهدید و زور (خفت گیری) تقاضای پول و طلا می کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۱    
برنامه رادیو فیلم که زمانی یکی از پرطرفدارترین برنامه های رادیو نمایش بوده و در گذشته پخش آن متوقف شده به جدول برنامه های رادیو نمایش باز می گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۱    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که به بهانه فروش آهن 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۲    
کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 13 مهر گستره بارش ها استان های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، همدان و دامنه جنوبی البرز در استان های زنجان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه امارات در مجمع عمومی حق حاکمیت ایران بر جزایر ایرانی را قطعی و تردیدناپذیر خواند و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۲    
مهاجم پرسپولیس با انتخاب کاربران AFC دوباره به عنوان بهترین بازیکن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۷    
در آستانه اربعین حسینی، بخش ویژه خبر اربعینی راه اندازی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۱    
قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه) همچنان بدون توجه به بازار ارز در حال پیشرفت قیمت است و سکه تمام بهار آزادی امروز با 400 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۰    
تولید داروی جدید ضد ویروس با نام سایتووکس (Cytovex ) و نام علمی فاویپیراویر (Favipiravir) در داروسازی دکتر عبیدی آغاز شد. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۶    
وزیر کشور از ارائه پیشنهاد جریمه برای متخلفین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران به عنوان الگو خبر داد و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با روز اربعین حسینی (علیه السلام) در سراسر کشور برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به مناظره ترامپ و بایدن گفت: حتی در آفریقا هم چنین مناظره ای نمی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۶    
کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را بخشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۶    
احمد سعادتمند مدعی است این بشگاه با الکساندر نوری توافق کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
رئیس پلیس راهور پایتخت با تشریح وضعیت ترافیکی معابر گفت: در حال حاضر با توجه به باز نبودن مدارس و مراکز آموزشی، ترافیک صبحگاهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 30 درصدی داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه 9 مهر 1399 تائید کرد که طبق توافق صورت گرفته با ایران از دومین مکان مورد نظر بازدید کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۰    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 12 مهر در محورهای کرج - چالوس ، هراز ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۲    
اگر احساس تنبلی می کنید، کافیست یک فنجان چای بابونه برای خودتان درست کرده و نوش جان کنید. این نوشیدنی دلچسب شما را از این حالت بیرون خواهد آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۲    
ساعت 2 بامداد امروز دو نفر اوباش با سلاح سرد به بیمارستان پورسینای رشت وارد شده و با ضرب و جرح مراجعه کنندگان، باعث مجروح شدن 4 نفر شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۲    
با تحولات حقوقی در عرصه بین الملل و افزایش تنش ها در منطقه و جهان، رقبای مختلفی در سال 2020 میلادی برای دستیابی به موشکهای بالستیک تاکتیکی با دقت ویژه، در کنار جمهوری اسلامی ایران ظهور کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به مناظره ترامپ و بایدن گفت: حتی در آفریقا هم چنین مناظره ای نمی کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۵    
مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مملو از اهانت و جنجال بود. بسیاری از رسانه ها بایدن را به عنوان پیروز این مناظره معرفی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز مدعی شده بود که حزب الله لبنان در یک نقطه موشک انبار کرده است، شب گذشته حزب الله به خبرنگاران اجازه داد از محلی که نتانیاهو مشخص کرده بود بازدید کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۶    
ماجرای تنش شدید بین هند و پاکستان در اسفند 97 و درگیری چندی قبل تکاوران هندی با نفوذی ها در کشمیر، اتفاقات مهم و بعضا عجیبی را رقم زده که از جمله آن کشته شدن چند تکاور ویژه هندی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۷    
تصمیم گیری نهایی در خصوص الکساندر نوری و حضور احتمالی وی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، منوط به تایید هیات مدیره این باشگاه است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۵    
دو هواپیمای نظامی پیشرفته آمریکایی حین سوخت گیری هوایی دچار سانحه شده و در پایگاه نیروی دریایی این کشور به زمین برخورد کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۶    
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه چهارم ماه جاری ممنوع می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۶    
مسعود سلطانی فر خواستار بازگشت مجیدی به استقلال شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
پرسپولیس بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به دومین تیم برتر قاره کهن تبدیل شد و جایگاه الهلال عربستان را به خود اختصاص داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۷    
با تشدید تنش ها در خصوص منطقه مورد مناقشه قره باغ ، نخست وزیر ارمنستان و رئیس جمهور آذربایجان احتمال هرگونه مذاکرات سازش را رد کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
گفتار و رفتار اهل بیت(ع) بر اساس خواست و اراده خداوند شکل گرفته است. پس سیره تربیتی ایشان بهترین شیوه و روش در مورد تربیت فرزندان است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: آنچه در چرخه دفاع مورد نیازمان هست به طور کامل در صنایع دفاع در ابعاد مختلف و برای نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ما ساخته می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۲    
اوضاع آنطور که مطابق میل علیرضا بیرانوند است پیش نمی رود. او ابتدای این فصل به تیم آنتورپ بلژیک پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
اگرچه سالهاست سلاح ژ-3 به عنوان یک اسلحه قابل اطمینان، در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش مشغول فعالیت است اما به گفته فرمانده این نیرو، قرار است تحول بزرگی در این نیرو با ورود یک سلاح ایرانی رخ دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
بسیاری از مصائب انسان ناشی از عدم شناخت خود است، چرا که اگر انسان حقیقت خلقت خود را بداند بسیاری از مشکلاتش حل می شود و زندگی سعادت آمیزی را برای خود رقم می زند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۰    
نتایج نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد، شش تن از هر 10 تماشاچی مناظره انتخاباتی سه شنبه شب آمریکا گفتند که بایدن بهترین عملکرد را در این مصاف رو در رو داشته است و تنها 28 درصد چنین نظری درباره ترامپ ...
  • ۱