شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۵:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 16 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
پدر یکی از شهدای اغتشاشات پاسداران گفت: هنوز هم که هنوز است، برخی افراد به این فتنه ادامه می دهند و درحالی که -چهار نفر را به شهادت رساندند این فرقه هیچ خسارتی را در این خصوص پرداخت نکرده.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۲    
روش هایی عالی و کاربردی را به شما معرفی می کنیم که برای تمیز کردن دیوارهای رنگ روغنی عالی است و تمام لکه ها را از روی دیوار پاک می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۵    
انگلیس طی یک دهه گذشته، دومین صادر کننده تسلیحات در جهان پس از آمریکا بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
یکی از مشکلاتی که اکثر انسان ها با آنها سر و کار دارند پوست کندن تخم مرغ آپز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۶    
تا به حال به شخصیتتان فکر کرده اید؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۳    
10 سال از روزی که اینستاگرام وارد زندگی انسان ها شده، می گذرد و این پلتفرم اخیرا به ویژگی های جدیدی مجهز شده ، اما در طی یک دهه آینده باید منتظر چه قابلیت های جدیدی در آن باشیم؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۶    
به زودی خودروهای کمپانی تسلا می توانند در صورت مشاهده چراغ سبز راهت مایی به صورت خودکار و بدون توقف از چهارراه عبور کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
محققان ژاپنی برای اولین بار توانستند یک محصول ترکیبی دارای پلاستیک و فلزات را به صورت هیبریدی با چاپگر سه بعدی طراحی و تولید کنند تا ساخت محصولات الکترونیکی به این شیوه ممکن شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
گوگل برخی قابلیت های امنیتی را به آخرین نسخه از مرورگر موبایلی کروم افزوده است. این به روزرسانی برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس انجام شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
پس از انتشار گزارش تحقیقات آنتی تراست در گوگل، فیس بوک، اپل و آمازون ، نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا خواهان اقدامات سختگیرانه تر شده اند که احتمالا تجزیه این شرکت ها را نیز شامل می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر، آمار مصرف فضای مجازی در کشورمان را 40 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: بینندگان تلویزیون در کشورمان در ماه های اخیر چندین برابر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
کمپانی گوگل نرم افزار گوگل تی وی را به صورت مجدد و با امکان اجرا از طریق اندروید تی وی به بازار معرفی کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۱    
تصاویری از نزدیک نیروگاه برق شهر مینگه چویر در شمال کشور جمهوری آذربایجان منتشر شده است که نشان می دهد تعدادی راکت توپخانه ای از مدل "اسمرچ" به نزدیکی این نیروگاه اصابت کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۱    
منابع خبری روز گذشته گزارش داده اند قطر با ارسال یک درخواست رسمی خواستار خریداری جنگنده های اف-35 از آمریکا شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۵    
مربای خرما دستور تهیه متفاوتی با دیگر مرباها مانند مربای آلبالو و مربای توت فرنگی دارد و جز مقوی ترین مرباها می باشد پس حتما آن را امتحان کنید و برای آموزش طرز تهیه مربای خرما با ما همراه باشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام ظرفیت های قرارگاه ثارالله تهران در اختیار فرماندهی عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران قرار می گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۷    
گزارش جدید دولت انگلیس نشان می دهد این کشور از لحاظ صادرات تسلیحات در جهان طی یک دهه گذشته رتبه دوم را دارد و مهم ترین خریدار این تسلیحات غرب آسیا و به ویژه عربستان سعودی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۶    
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری و استقلال را به کمیته انضباطی ارجاع داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۷    
اگرچه امسال با شیوع گسترده ویروس کرونا و اعمال محدودیت سفر اتباع خارجی به عراق، راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با حضور شیعیان جهان برگزار نخواهد شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۵:۰۶    
تماشاگران کارتونی همچنان مهمان اغلب ورزشگاه ها هستند و بخشی از جایگاه ها را به خود اختصاص داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۶    
شستشوی کبد چرب کار مشکلی نیست و احتیاج به صرف هزینه هنگفت ندارد برای این کار کافیست با موادگیاهی، در منزل نوشیدنی تهیه کنید و با آن کبدتان را از شر سموم و مواد زائد پاکسازی کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۶    
دبیر انجمن علمی طب سنتی ایران درخصوص خواص شگفت انگیز عسل برای سلامت افراد توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۶    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: جگر مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین است و مقادیر بالایی از پروتئین را به همراه حداقل کالری فراهم می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۵    
یه سری از لوکوم های هم هستن که طعم سنتی دارن مثل لوکوم گل محمدی یا لوکوم زعفرانی. امروز می خوایم یکی دیگه از مدل های پر طرفدار لوکوم رو که کاملا با سایر انواع لوکوم متفاوته، بهتون معرفی کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۲    
مدتی است که اخبار سلامت از تاثیرات مقابله ای یک داروی جدید با کووید 19 می گویند. داروی ضد التهابی دگزامتازون به عنوان یک روش درمانی از سوی برخی از دانشمندان و محققان برای بیماران مبتلا به کرونا که در ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۰    
خیلی دوستت دارم، بدون تو نمی تونم زندگی کنم، اگه تو نباشی زندگی من معنایی نداره . بیشتر زوج های جوان در بیان احساساتی از این دست توانایی زیادی دارند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۱    
عنبر نسارا، ماده ای در ظاهر بی ارزش که تنها می تواند بعنوان کود حیوانی کاربرد داشته باشد غافل از آنکه این ماده به ظاهر بی ارزش مدت هاست جای خود را در طب سنتی پیدا کرده است و در درمان بسیاری از بیماری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۶    
یکی از مدیر عاملان شرکت تولیدکننده واکسن کروناویروس می گوید: سال ها طول خواهد کشید تا واکسن به دست همه مردم جهان برسد .
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۰    
عشق نیاز به مراقبت دارد یکی از راه های تداوم زندگی عاشقانه ابراز محبت با جملات زیبا و دلنشین و گاهی شینطت آمیز به همسر است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۱    
وقتی از یکی از همکارانم پرسیدم که برای منزل جدیدش چه هدیه ای می خواهد ،گفت: جعبه ابزار . مسئله این بود که او و شوهرش تازه اسباب کشی کرده بودند و منزل جدید مدتی خالی و بدون رسیدگی مانده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۶    
متخصصان دانشگاه میامی در ایالت اوهایوی آمریکا براساس نتایج مطالعات جدید تایید کردند که استفاده از ماسک موجب مسمومیت با دی اکسید کربن نمی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۰    
سوزش سردل یکی از مواردی است که برخی از بزرگسالان در طول زندگی خود آن را تجربه می کنند. این بیماری معمولا بر اساس حس سوزشی شناخته می شود که درست پشت جناغ صورت می گیرد و اغلب به سمت گلو نیز کشیده می ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۰    
جانشین رئیس پلیس پایتخت گفت: امسال هیچ گونه مراسم و راهپیمایی در اربعین حسینی در تهران برگزار نخواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۶    
براساس بخشنامه بانک مرکزی به بانک ها، معادل نرخ تسعیر دارایی های ارزی براساس دلار، 11 هزار تومان و معادل یورو، 12 هزار و 900 تومان خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۰    
علائم بیماری های قلبی بسیار گوناگون هستند که تعدادی از آنها ظاهری اند و تعدادی دیگر بسیار رایج و عمومی که پزشک متخصص میتواند از روی آنها بیماری قلبی شما را تشخیص دهد
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور گفت: با توجه به اجباری شدن پوشش ماسک در تهران دستگاه ها موظف شده اند که تلاش مضاعفی برای تامین ماسک ارزان قیمت انجام دهند و باید روش ساخت ماسک های خانگی را به مردم آموزش داده شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای کمک آمریکایی ها خطاب به آنها گفت: از اوفک بخواهید به کره جنوبی اجازه دهد که پول ما را به کانال سوئیس منتقل کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۲    
باورهای بهداشتی اشتباه و رفتارهای وسواس گونه می تواند سلامت شهروندان را در روزهای کرونایی به خطر بیندازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۰    
گوشت قرمز، یکی از مواد غذایی مغذی و مفید و جزو بهترین منابع پروتئین است که تقریباً هفته ای 3-2 بار در سفره غذایی خانواده های ایرانی جای دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۷    
در آستانه اربعین حسینی، کمپین #به_تو_از_دور_سلام ، در فضای مجازی به راه افتاده است. در این کمپین، از همه دعوت شده تا در روز اربعین، ساعت 10 صبح، با حضور روی پشت بام ها و ایوان منازل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۵    
یکی از اولین گزینه های مورد نظر آمریکا، استفاده از موشک های بالستیک قاره پیمای Minuteman یا مدل زیردریایی پرتاب ترایدنت بود که مسلح به سر جنگی متعارف شده اما به دلایل مختلف، موفق به انجام آن نشدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
یکی از منابع تهیه سلاح رزمندگان فلسطینی، نیروهای بی انگیزه، پول پرست و حتی موافق با مقاومت، در خود ارتش اسراییل است و تاکنون گم شدن تسلیحاتی مثل سلاح هجومی، نارنجک و حتی راکت ضدزره گزارش شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۰    
گل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است.دم کرده گل گاوزبان به همراه کمی لیمو عمانی، یک دمنوش مناسب برای مقابله با سرماخوردگی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۷    
مروری بر زندگی نامه پاسدار رشید اسلام، شهید حسین همدانی.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۱    
جو بایدن وعده بازگشت مشروط آمریکا به برجام را در صورت پیروزی در انتخابات داده است. آیا ادعای بایدن به معنی بهتر شدن وضع اقتصادی ما ایرانیان است؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۲    
کاندیداهای انتخابات آمریکا درباره کشورهای خاورمیانه چقدر با هم اختلاف نظر دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۶    
مزدوران آمریکایی و اسراییلی مجموعا ماهانه، 1.5 میلیون دلار دستمزد دریافت می کردند و در صورت موفقیت در هر ماموریت پاداش نیز می گرفتند، اما شرط کرده بودند از لباس ها و علائم ارتش امارات استفاده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۷    
باشگاه پرسپولیس آماده هرگونه توافق با دو مدافع ملی پوش خود است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۶    
ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا یکی از دلایل ریزش موی سر، ریش و سایر نقاط بدن است. به طور معمول این عارضه باعث ریزش مو به شکل نواحی کوچکی به اندازه یک سکه بر روی پوست سر یا ریش می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۰    
سبزی ها از جمله مهمترین گروه غذایی هستند که مصرف روزانه شان برای تمام سنین توصیه می شود. با خوردن آنها می توان ویتامین ها و املاح بسیاری را به بدن رساند. چند روز پس از خرید، سبزی ها پلاسیده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 55 هزار و 552 پرونده در بانک ها و موسسات عامل تشکیل شده و برای تعداد 43 هزار و 241 نفر جمعاً به میزان 9101 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۷    
پرسپولیسی ها که چند ساعت مانده به بازی با النصر متوجه محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم خود شدند، حالا به دنبال درخواست فرجام خواهی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۲    
سرپرست گروه تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیماران مبتلا به کرونا باید از خوردن غذاهایی که خوب پخته نشده اند مثل تخم مرغ عسلی و نیمرو و کباب هایی که مغز پخت نشده اند، اجتناب کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۶    
هر کس شغلی و هر شغل لوازمی دارد:یکی راننده است که اکثر عمرش را در راهها بسر می برد و نمی تواند مانند افراد دیگر هر شب به منزل بیاید،
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رییس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که پیگیری ها نشان می دهد که بتوانیم ظرف 10 تا 15 روز آینده توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا را در داروخانه ها نیز آغاز کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۰    
مرغ در بسیاری از خانواده ها یک گوشت اصلی است. با این حال، این منبع سالم و خوشمزه از پروتئین دارای خطر بالای آلودگی باکتریایی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۷    
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی مختارنامه به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
واحد آیین ها، موکب ها و هیئت های حسینی وابسته به عتبه حسینی و عباسی در بیانیه ای در خصوص حوادث روز گذشته در استان کربلا توضیحاتی ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
ویژه برنامه های روز اربعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) روی آنتن تلویزیون می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۱    
اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای، متناسب سازی مدت خدمت دوره ضرورت در مناطق گوناگون خدمتی برای کارکنان وظیفه بومی و غیربومی را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۱    
سپاه اکنون وارد یک باشگاه خاص از دارندگان سلاحی تاکتیکی و مهم شده که می تواند توان نیروهای زمینی را کاملا ارتقا ببخشد؛ ارتقایی هر کشور قدرتمندی در دنیا توان دستیابی به آن را نداشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه نسبت به امنیت اتباع خود به هیچ وجه اغماض نمی کنیم، گفت: جمهوری اسلامی در پی اصابت گلوله های شلیک شده به خاکش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۶    
گردو یک مغز مقوی و پرخاصیت بوده و بسیاری از مردم آن را در وعده ها و میان وعده های مختلف مصرف می کنند
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
گیاه اسطوخودوس به دلیل رایحهٔ آرامش بخش خود مشهور است و قرن هاست که از گل های آن برای ساخت عطر استفاده می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
گزینه اصلی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال تاکید کرد در نشستی که عصر چهارشنبه با اعضای هیات مدیره خواهد داشت تکلیف حضورش در این تیم به طور قطعی مشخص خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از 400 هزار عدد انواع ماسک و دستگیری 18 محتکر طی سه هفته گذشته خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۷    
وریا غفوری کاپیتان استقلال اعلام کرد تمرینات این تیم از فردا آغاز می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۱    
درآمد حاصل از صادرات یک تخته فرش دستبافت برابر است با ارزش 20 بشکه نفت!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۲    
برای تهیه این غذا میتوان از انواع پاستا استفاده کرد، مثل پاستا فوتوچینی که دستور آن را هم قبلاً گفته ایم. اما در دستور پخت ذکر شده در زیر از پاستا پنه استفاده میشود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۶    
جانشین پلیس راه کشور با تاکید بر ضرورت پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری از سوی شهروندان اعلام کرد که پلیس راهور در تعطیلات پایانی هفته جاری هیچ یک از جاده های منتهی به شمال کشور را یک طرفه نخواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
وانیل معمولا پای ثابت شیرینی ها و بستنی های خوشمزه است که این بار با درصد بیشتری استفاده به سراغ طرز تهیه بستنی وانیلی خانگی رفته ایم که امیدواریم با درست کردن این بستنی وانیلی با دستور تهیه لذت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
پزشک معالج عیسی آل کثیر از پا به توپ شدن وی تا چهار هفته آینده خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
با فرا رسیدن اربعین حسینی، رادیو ایران برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان آماده کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
همه زوج ها دوست دارند زندگی مشترک شادی با هم داشته باشند، اما باید بدانند که شاد زیستن هم مانند هر امر دیگر اصولی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و بارش برف در ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی هشدار داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۷    
خلاصه روایت جواد موگویی از سفر پیاده روی اربعین سال 98 (قسمت پنجم)
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۱    
از نظر هواداران فوتبال ، شجاع خلیل زاده تاثیرگذارترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک، در مقایسه با سایر ترشی ها، در این ترشی از میزان سرکه کمتری استفاده شده است. به همین دلیل این ترشی را باید در یخچال نگهداری کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده باشگاه النصر محق هستیم و انتظار رای عادلانه از AFC داریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۶    
رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برخی از مهم ترین تصادفات شبانه روز گذشته در پایتخت را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
پهپاد ریپر امکان حمل محموله تا وزن نزدیک به 1 تن را داشته و سامانه چند منظوره هدف یابی AN/DAS-1 MTS-B با قابلیت رصد و کشف اهداف در شب و روز، رادار سار و انواع موشکهای پیشرفته روی آن نصب شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس هیچ برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها در تعطیلات اربعین ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۵    
سازمان اطلاعات عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که مفتی شرعی داعش در استان کرکوک (َشمال این کشور) دستگیر شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۶    
تحقیقات دانشمندان و پزشکان در خصوص قدرت مرموز موسیقی، آنها را به این نتیجه رسانده که گوش دادن به موسیقی و لالایی در نوزادان با تحریک امواج مغز باعث ایجاد آرامش در آنها می گردد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰    
سریال تلویزیونی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، از فردا روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰    
درست مثل آن لحظه ای که تیمت دو گل عقب است و در وقت های اضافه به سر می برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
کشک یکی از مواد غذایی است که از شیر حیوانات چهارپا به دست می آید و به عبارتی یکی از فرآورده های لبنی به حساب می آید در این میان نگهداری کشک کار بسیار سختی است اینکه از این ماده ی غذایی چگونه نگهداری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
نهمین جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا، اوایل آذرماه امسال به صورت آنلاین و حضوری به دبیری امین پلنگی برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
در ضمن این غذا به شکل های مختلف تهیه میشود. بیشتر مواقع خورشت کرفس را با نعنا و جعفری تهیه میکنند که در اینجا هم از همین روش استفاده شده است. اما برخی هم بدون استفاده از سبزی خورش کرفس درست میکنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
گفته میشه که تاریخچه آش عباسعلی به 200 سال قبل برمیگرده. در اون زمان آشپزی به اسم عباسعلی نذر داشته موقع افطار این آش رو به روزه داران بده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
جالب توجه ترین عکس های دور دنیا را اینجا ببینید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
بعد از تجاوز نظامی آمریکا به عراق، حجم زیادی از نقل و انتقالات آنها با "هاموی" صورت می گرفت، اما این خودرو در همان ابتدای راه نشان داد صرفا نقش یک تابوت چرخ دار را برای اشغالگران ایفا می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران پس از ماه ها بی تحرکی حالا قرار است در یک دیدار دوستانه مقابل ازبکستان به میدان برود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۶    
باشگاه نساجی از محمود فکری شکایت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۱    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به عوارض سفر رفتن مردم در شرایط فعلی بیماری کرونا و تعطیلات پیش رو، گفت: قدرت سرایت ویروس بین 3 تا 9 برابر افزایش یافته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
یکی از مراحل نفس گیر تمیز کردن خانه، مربوط به تمیز کردن کف است. تمیز کردن کف بیشتر در خانه هایی که کف پوشی به غیر از موکت دارند، گاهی ساعت ها زمان می برد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
پایبند بودن به تعهدات و حفظ و ادای امانات از مهم ترین پایه های نظام اجتماعی بشر است. و بدون آن ها هرج و مرج در سرتاسر جامعه به وجود خواهد آمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۵    
دنیا در تب و تاب کشف واکسن کروناست و شرکت های عظیم داروسازی یکی پس از دیگری واکسن های ساخت خود را وارد مرحله نهایی آزمایش کرده اند که البته دو تا از آنها با ایجاد عوارض سخت در میان داوطلبان فعلا عقب ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
ستاره خلیج فارس به بورس می آید، دارا سوم با حضور بانک های تجارت، ملت و صادرات قطعی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۰    
اگر به حفظ و نگهداری شیشه پنجره های خانه توجه نکنیم، بسیار زود کثیف می شوند و علاوه بر اینکه ظاهر خانه را بد نشان می دهند، خود شیشه ها به مرور فرسوده و شکننده می شوند.
  • ۱