شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۴۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 19 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۵    
امروزه اکثر مردم زمان زیادی مشغول کار با تلفن همراه هستند که موجب آسیب به گردن و شانه می شود. با انجام حرکات اصلاحی شانه می توانید از این آسیب ها پیشگیری کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۱    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، کم پیش می آید که در شاخه عکاسی و ویدیو به یک اپلیکیشن ایرانی بربخورید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۱    
در پادگان دزفول بنده با دو تن از رزمندگان در حال صحبت بودیم که یکی از برادران شروع به صحبت کردن درباره زندگی خصوصی یکی از فرماندهان کرد که چهره شهید بندرچی منقلب شد و جلسه را به آرامی و بدون اینکه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۱    
مدیر اجرایی یونیسف: نقش ریاض در قبال کودکان یمنی انسانی! است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۰    
سئو سایت را می توان مجموعه روش هایی برای تغییر استراتژیک وب سایت ها و بالا بردن رتبه آن ها در موتورهای جست وجو دانست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۷    
تی نکست اولین و بزرگترین استارتاپ ارائه کننده سرویس تحویل در همان روز (Same-day delivery) از طریق پیک موتوری در قلب شهر تهران است. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۱    
پهپادها برای برخی افراد مانند سربازان، مقامات امنیتی و کارکنان فرودگاه ها می توانند دردساز شوند و به همین دلیل شاهد توسعه اسلحه برای از کار انداخته آن ها هستیم که جدیدترین آن ها به نام Paladyne ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۵    
محققان تا به امروز هیچ رابطه معناداری میان تأثیر تشعشعات فناوری ها روی سلامت انسان به دست نیاورده اند البته ادعاشده است که این تحقیقات کافی نیست و پژوهش های بیشتری در این رابطه لازم است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۵    
این روزها کرونا خبر یک بسیاری از رسانه هاست اما در دنیا بیماری همه گیری از مدت ها قبل شایع شده که کم خطر نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۶    
یک شرکت خودروسازی اپلیکیشنی ابداع کرده که با کمک هوش مصنوعی و ثبت کلیپ صوتی از صدای موتور خودرو می تواند اختلالات و دلیل آنها را شناسایی کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۱    
سرمربی استقلال به دلیل اتفاق رخ داده در اولین جلسه تمرین استقلال رای به اخراج یک نفر می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۱    
یک قاضی در کالیفرنیا درخواست اپیک گیمز برای اجبار اپل به قرار دادن بازی فورتنایت در اپ استور را رد کرد و این بازی تا پایان دعوای حقوقی میان این دو کمپانی در فروشگاه اپل قابل دسترس نخواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰    
با افزایش تحریم ها علیه هواوی، شرکت TSMC فروش چیپ به این غول فناوری چینی را متوقف کرد. حالا به نظر می رسد این سازنده تراشه با دریافت مجوز، فروش تراشه ها به هواوی را آغاز کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۲    
در این گوشی از پردازنده جدید هلیو پی 22 ساخت مدیا تک استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته ای بوده و دارای سی.پی.یو Cortex-A53 است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۶    
بیش از سه میلیون و 447 هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش 3427 میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس کالا معامله شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۶    
طراحی خوش ذوق به تازگی تصاویری از ویندوز 10 با رابط کاربری بهبودیافته روی ردیت منتشر کرده است. این تصاویر بارها دیده شده اند و کاربران واکنش مثبتی نشان داده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۱    
دانشمندان روسی در جدیدترین تحقیقات خود به بالاترین سرعت ممکن برای صوت دست یافتند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۱    
شرکت کامکست اخیرا توانسته به یک موفقیت بزرگ در زمینه اینترنت کابلی 10 گیگابیتی دست پیدا کند و به صورت آزمایشی سرعت دانلود و آپلود 1 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۱    
ردمی نوت 10 یا نوت 10 پرو دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهند داشت و یکی از آن ها احتمالاً مدل ارتقا یافته گوشی شیائومی می 10 تی لایت بوده و در چین روانه بازار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
این رزمایش در دریای سیاه برگزار خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۲    
محققان جزئیات چندین نقص امنیتی در آنتی ویروس های مشهور را افشاء کرده اند که اکسپلویت این نقص های امنیتی، امکان افزایش مجوز دسترسی را برای هکرها فراهم می آورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۲    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2تن و 900 کیلوگرم تریاک کشف و 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۵    
سفیر ایران در باکو به ترامپ هشدار داد که در روزهای انتهایی ریاست جمهوری خود ملت ایران را تهدید نکند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۱    
عسل طبیعی ماده غذایی بسیار خوبی است اما مصرف زیاد آن باعث چاقی می شود؛ به طور کلی کودکان زیر یک سال نباید عسل بخورند و دیابتی ها نیز باید به صورت محدود مصرف کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز یکشنبه 20 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۲    
توئیتر تغییراتی بنیادین در ویژگی های خود ایجاد کرد تا از انتشار اخبار جعلی جلوگیری کند و محتوا را در پلتفرم خود ارتقا دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۷    
انتخاب یک گوشی که بتواند در عین مناسب بودن قیمت، قابلیت های کارآمد و مفیدی را ارائه دهد، کار چندان آسانی نیست ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۲    
نخستین و جالب ترین دستاورد رونمایی شده در این مراسم که کارشناسان و تحلیلگران نظامی از سال گذشته میلاد چشم انتظار آن بودند، موشک جدید قاره پیمای ارتش کره شمالی بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۲    
رگولاتور مخابراتی پاکستان اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک را به دلیل عدم فیلتر محتوای نامناسب و غیراخلاقی مسدود کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
ناسا مشغول آزمایش لباس فضانوردی زیر آب است. فضانوردانی که در ماموریت آرتمیس به ماه سفر می کنند، از این لباس ها استفاده خواهند کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
کتانی هایی تولید شده که به دستیار هوشمند گوگل متصل می شود و کاربر با فرمان صوتی می تواند بند کفش هایش را ببندد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
وان پلاس اطلاعات تازه ای را در مورد گوشی وان پلاس 8 تی در دسترس رسانه ها قرار داده که مهم ترین آنها تجهیز این گوشی به چهار دوربین قدرتمند است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
گوگل با استفاده از یادگیری ماشینی قابلیت جدیدی در سیستم اندروید برای کاربران ناشنوا ارائه کرده که در صورت گریه نوزاد یا به صدا درآمدن زنگ هشدار آتش سوزی، به کاربر هشدار می دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
هر اسباب بازی، دستگاه و کالایی که کاربران در یوتیوب مشاهده می کنند، به زودی در خود این سایت ویدیویی به فروش خواهد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۶    
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: در پی بررسی سند مقابله با نشر اطلاعات خلاف واقع در فضای مجازی، تصمیم گیری برای مقابله با اخبارجعلی در شبکه های اجتماعی خارجی در دستور کار قرار گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۷:۱۲    
عفونت ها در بدن ممکن است به علت بیماری های گوناگون بروز کند که در اینصورت مصرف برخی از دارو های گیاهی برای درمان آنها معجزه خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۵:۰۶    
نعناع سبز در درمان برخی مشکلات جسمی و بهداشتی استفاده می شود و پژوهش های علمی فواید این گیاه دارویی را تایید کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۶    
یک متخصص تغذیه به معرفی برخی مواد غذایی پر انرژی پرداخت و گفت: برخی موادغذایی می توانند میزان انرژی بیشتری به بدن برسانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک،در ادامه این مطلب می توانید دستور تهیه دسر خوشمزه شکلات گیلاسی را مشاهده کنید. مواد لازم دسرشکلات گیلاسی شکر دو ونیم فنجان کره یک چهارم فنجان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۱۲    
در مورد شیوه زندگی خود فکر کنید؛ موقعیت بدن خود را بسنحید؛ در چه وضعیتی احساس راحتی می کنید؟ بعد به فضایی که در اختیار دارید فکر کنید. اگر متاهل هستید حتماً با همسرتان به خرید تشک بروید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۶    
فوق تخصص بیماری های ریوی با اشاره به اینکه هیچ راهی به جز مراقبت شخصی برای تقویت ریه نداریم، یادآور شد: در برخی مشکلات ریوی تخریب ریه علامت ندارد و به تدریج صورت می گیرد و به نوعی خاموش است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۷    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هفت گنج،ترکیه ای ها به سوپ سیرابی ، اِشکِمبه چورباسی می گویند و یونانی ها نامش را اِسکمبی اَوگو لِمونو گذاشته اند. یعنی سوپی که با تخم مرغ و آب لیمو طعم دار شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۷    
از آنجا که ویروس کرونا حداقل 2 تا 3 روز بر روی سطوح مختلف زنده می ماند، بنابراین رعایت نکات بهداشتی و پاکسازی سطوح منزل و محل کار در برابر کرونا امری ضروری است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۲    
فوق تخصص خون و آنکولوژیست درباره سرطان پروستات گفت: این بیماری معمولا در دهه پنجم و ششم زندگی خود را نشان می دهد و توصیه می شود که آقایان حداقل سالی یک بار جهت انجام آزمایش خون و معاینه فیزیکی به ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۰    
برگ مو بی شک پر طرفدارترین شکل دلمه است. اما این دلمه را هم می توان با مواد مختلفی پر کرد و به این ترتیب در تهیه آن تنوع ایجاد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۵    
اگر شما یک نویسنده یا گیمر حرفه ای هستید، مسلما بیشتر از زمانی که از پاهایتان استفاده می کنید روی کیبورد و صفحه کلید لپ تاپتان متمرکز شده اید و از آن کار می کشید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۲    
شاید فکر کنید که دنیای شما و همسرتان، آنقدر با هم تفاوت می کند که حرف ها و مشکلات تان برایش قابل درک نخواهد بود اما اشتباه می کنید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۱    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به تشریح شیوهاخد جریمه های کرونایی پرداخت و گفت: این جریمه ها یا از یارانه افراد متخلف کسر می شود و یا بر کارت ملی آنها اعمال می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۲    
نسل جدید ژیروسکوپهایی که در کشورمان تولید شده اند آنقدر قابل اطمینان هستند که شبیه به آن در موشک های قاره پیمای ترایدنت مجهز به کلاهک هسته ای که از زیردریایی های آمریکایی پرتاب می شوند نیز نصب شده.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۷    
در مراسم رژه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب کارگر کره شمالی، چند سلاح جدید به نمایش گذاشته شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۷    
موضوع تبادل اطلاعات بین هواپیماهای سرنشین دار و بدون سرنشین یکی از مفاهیم تقریبا جدید در رزم های هوایی ارتش های مهم محسوب می شود که عمدتا در جنگنده های نسل 4++ و 5 همچون اف 35 و اف 22 شاهد آن هستیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۷    
صنایع کشتی سازی ترکیه یک فروند کشتی جنگی مخصوص آموزش پرسنل دریایی را برای ارتش قطر به آب انداخت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۷    
بعد از گذشت چند سال جنگ، واحدهای اطلاعاتی ارتش عربستان و امارات کارنامه افتضاحی دارند که حتی توان تشخیص یک مراسم عروسی از یک جمع نظامی یا یک اتوبوس حامل دانش آموز را از خودروی حمل متخصصان موشکی ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۶    
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از شهادت یکی از پرسنل وظیفه جمعی هنگ مرزی ارومیه، حین انجام وظیفه و حراست از مرزهای کیان اسلامی خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیتوته،خمیر بنیه هم خیلی راحت است و هم برای سوخاری کردن عالی است. شما می توانید از این خمیر برای سرخ کردن هر چیزی مانند مرغ و ماهی میگو و حلقه های پیاز و قارچ و گل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۶    
توی این دستور ما مقدار مواد اولیه رو تعیین نکردیم چون بستگی به خودتون داره. اما توصیه میشه مقدار شیری که آماده می کنین، دو برابر مقدار اسپرسو باشه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغ آماده طبخ در بازار خرده فروشی با قیمت 20 هزار و 500 تومان عرضه می شود که علت آن بالا رفتن قیمت نهاده است، بخش دولتی هم نهاده را به سختی تامین می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ترفند برنده شدن در قرعه کشی اپراتورهای تلفن همراه از شهروندان سرقت می کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۶    
فرقی نمی کند پوست شما خشک باشد یا چرب؛ فصل زمستان می تواند برای هر نوع پوستی شرایط سختی ایجاد کند. هوای سرد بیرون توأم با گرمای داخل، می تواند پوست را دچار کم آبی کند و موجب ترک خوردگی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۷    
کمیته هماهنگی مقاومت عراق در پیامی خطاب به آمریکا و نیروهای خارجی در عراق قویا هشدار داد که اگر یک جدول زمانی محدود و مشخص برای خارج شدن از عراق تعیین نکنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۲    
تیم های ملی فوتبال پرتغال و فرانسه قرار است به مصاف هم بروند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیتوته،زمانی که خشک شدند زرشک ها را داخل ظرف درداری بریزید و داخل یخچال و یا فریزر قرار بدهید تا سیاه نشوند. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۰    
مدیر پژوهشی مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ترس از کرونا باعث تاخیر در مراجعه به پزشک برای شناسایی مشکلات چشمی و پیگیری بیماری های مزمن چشمی در این دوران شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۱    
در حالی مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا میزان افزایش نرخ اجاره بها حداکثر 25 درصد بوده که مرکز آمار ایران از افزایش 41.2 درصدی نرخ اجاره بها طی تابستان 99 خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۶    
سالاد الویه یکی از انواع غذا برای بیرون بردن و یک نوع ساندویچ سرد است که به صورت سالاد الویه مرغ یا سالاد الویه بدون مرغ درست می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در کشور، از افزایش شهرستان های قرمز کرونا به 187 شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۷    
مسئولان باشگاه استقلال 3 بازیکن خود را به خاطر اتفاقات فرودگاه قطر به کمیته انضباطی احضار کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۶    
رئیس مرکز تحقیقات لیزر پزشکی ایران عنوان کرد: لیزر هم یک نوع از امواج الکترومغناطیس است و در بخش پوست مانند زیبایی، برداشتن موهای زاید و خال، لیزرهای جراحی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۶    
آش انار مخصوص شب یلدا یکی از غذاهاییه که اگه تا به حال نخورده باشین هم با اومدن اسمش می تونین تصور کنین که چقدر خوشمزه و لذیذه. دستور پخت آش انار یه کم متفاوت و البته خیلی آسونه.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۱    
این هویتزر، یک هویتزر 155 میلیمتری ساخت کره جنوبی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۱    
تصاویر ماهواره ای نشان دهنده برنامه مخفیانه اما سریع امارات برای توسعه فرودگاه و بندر شهر بربره واقع در منطقه سومالی لند است که می تواند پایگاه جدیدی برای حمله به مردم بی دفاع یمن باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۱    
هویتزرها همواره یکی از ادوات جدانشدنی نبردها بوده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۵    
یکی از بهترین راه های پخت جگر کباب کردن آن روی زغال است که عطر بی نظیری به این گوشت می ده که روش تهیه بسیار ساده ای هم داره ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۵    
جنگنده اف-5 که نمونه قدیمی تر کوثر محسوب می شود بیش از 11هزار قطعه دارد که اکنون علاوه بر بومی سازی این قطعات، تجهیزات مدرن و مهم جدیدی در جنگنده جدید کشورمان به کار رفته که تماما ایرانی هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۰    
ورود دستگاه قضا برای جلوگیری از تضییع بیت المال در پرونده کشت و صنعت مغان
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۵    
قالب شعری ترجیع بند یکی از قالب های شعری است که در آن چند بیت غزل که هم وزن هستند با یک بیت تکراری بهم متصل شد ه اند. هاتف اصفهانی و سعدی معروف ترین ترجیع بند ها را دارند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۵    
مربی جدید تیم فوتبال استقلال به طور رسمی به بازیکنان این تیم معرفی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۵    
پس از بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه تلاش زیادی انجام دادند تا با پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ، علاوه بر باز شدن پنجره نقل وانتقالات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۲    
پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری جاعلان عناوین دولتی خبر داد که در پوشش خرید خودرو به قیمت دولتی از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۲    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کاروان تیم ملی برای دیدار مقابل مالی امشب راهی ترکیه خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۲    
شاه آبادی در مراسم معارفه خود تلویزیون را مؤثرترین نهادی دانست که می تواند پیوند دهنده اندیشه های متفاوت باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۲    
در مطلب گذشته با نمادهای بورسی در ایران آشنا شدیم ؛ حال به بررسی بیشتر این نمادها میپردازیم
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۶    
یک فوق تخصص چشم شبکیه گفت: استفاده طولانی مدت از موبایل و نگاه کردن به صفحه نمایش موبایل برای کاربرانی که عیوب انکساری دوربینی دارند باعث بالا رفتن نمره چشم خود می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۶    
گیپورهای خوراکی رنگی روی فوندانت جلوه ی بسیار زیبایی دارن و میشه برای تزیین کیک های مراسم و جشن های مختلف از اون ها استفاده کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مقدمات همسان سازی حقوق صورت گرفته و در هفته جاری همه احکام صادر خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۲    
ماد سهام، به عنوان سمبل شرکت بورسی ارائه دهنده آن سهام شناخته می شود. نماد سهام رشته ای از حروف است که برای شناسایی سهام، اوراق قرضه، صندوق متقابل یا هر چیز مورد معامله در بورس استفاده می شود
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۲    
ظرفیت بستری بیمارستان ها تکمیل شده و به همین دلیل بسیاری از مبتلایان به کرونا در نوبت بستری شدن قرار می گیرند که این خود می تواند نرخ سرایت را بالا ببرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۲    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با تاکید بر وضعیت وخیم شهر تهران از کاهش حساسیت مردم در پی فرسایش کرونایی مردم خبر داد و از متخصصان حوزه سلامت روان خواستار کمک به مردم و ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۶    
در چه ظرفی غذا بپزیم و بخوریم تا سالم تر باشیم؟ " این سؤالی است که بسیاری از خانواده ها دارند؛ به دلیل اهمیت این مسئله در قالب سلسله مطالبی به بررسی دقیق خواص، تأثیرات ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل امور بین الملل بانک مرکزی گفت: اعلام مجدد تحریم 18 بانک ایرانی تنها جنبه تبلیغی دارد و آنچه باید در این مسیر تصمیم گیری شود، دو سال پیش اتفاق افتاده است بنابراین ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۶    
نها دوست دارند تحسین شده و سرها برای تحسین از آنها به حرکت درآید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۷    
استاندار تهران جرایم مربوط به عدم رعایت محدودیت های کرونایی را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۷    
هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف به اتحادیه املاک مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 124 و 135 تماس بگیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۲    
لگرام محسن روی گوشی من هم نصب بود تا اگر پیام مهمی بیاد به او اطلاع بدهم. مدام پیام می آمد و دوستانش می گفتند: یا حسین یا ابوالفضل. نگران شدم. پیام ها را دیدم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۶    
سرماخوردگی یکی از بیماریهای واگیردار در فصل زمستان است که باید در زمان سرماخوردگی غذاهای مناسب سرماخوردگی و شام مناسب سرماخوردگی را بخورید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۰    
بعد از یک تمرین سخت و طاقت فرسا چه چیزی می چسبد؟ اگر این سوال را از یک اسب بپرسید احتمالا به شما می گوید غلت زدن روی زمین. بله این تفریح مورد علاقه اسب هاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۰    
باشگاه استقلال برای فصل جدید سرپرست تیم فوتبال خود را انتخاب کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۰    
از امروز شنبه 19 مهرماه در تهران استفاده از ماسک از درب منزل اجباری شده است و با افراد متخلف بهداشتی برخورد می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دستگیری 844 متهم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک،مواد لازم برای “سوپ اتم” را مواد کاملا طبیعی تشکیل می دهند که از تهیه این سوپ خوشمزه می توانید نهایت لذت را ببرید. مواد لازم سوپ اتم ...