شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 4 مهر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 مهر 1400 مشرق نیوز 2 مهر 1400 مشرق نیوز 3 مهر 1400 مشرق نیوز 4 مهر 1400 مشرق نیوز 5 مهر 1400 مشرق نیوز 6 مهر 1400 مشرق نیوز 7 مهر 1400 مشرق نیوز 8 مهر 1400 مشرق نیوز 9 مهر 1400 مشرق نیوز 10 مهر 1400 مشرق نیوز 11 مهر 1400 مشرق نیوز 12 مهر 1400 مشرق نیوز 13 مهر 1400 مشرق نیوز 14 مهر 1400 مشرق نیوز 15 مهر 1400 مشرق نیوز 16 مهر 1400 مشرق نیوز 17 مهر 1400 مشرق نیوز 18 مهر 1400 مشرق نیوز 19 مهر 1400 مشرق نیوز 20 مهر 1400 مشرق نیوز 21 مهر 1400 مشرق نیوز 22 مهر 1400 مشرق نیوز 23 مهر 1400 مشرق نیوز 24 مهر 1400 مشرق نیوز 25 مهر 1400 مشرق نیوز 26 مهر 1400 مشرق نیوز 27 مهر 1400 مشرق نیوز 28 مهر 1400 مشرق نیوز 29 مهر 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۵    
خودروهای شاسی بلند و وانت ها محبوب ترین خودروها در آمریکا هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مسجد النبی یکی از اماکن دیدنی و باشکوه شهر قزوین که به مسجد شاه یا مسجد سلطانی نیز معروف است. این مسجد در سال 1166 هجری شمسی ساخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۶:۴۴    
فراورده هایی همچون ژله - سرییل های مختلف و.. که در مرحله تهیه آنها از شکرهای مصنوعی استفاده می شود با ایجاد قند خون برای فرد مصرف کننده پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۵:۴۵    
شرکت مایکروسافت نوعی ماوس پلاستیکی طراحی کرده که دارای پوسته ای است که از 20 ٪ پلاستیک بازیافتی اقیانوس تشکیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۵:۳۲    
تاکنون محصولات زیبای متنوعی توسط بخش MSO مک لارن معرفی شده اند. قبلاً مدل مشهور 720S با پوشش گلف معرفی شده بود که رنگ آمیزی آن 20 روز طول می کشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۵    
پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی مطالعاتی برای تولید نوعی پروتئین شیرین کننده از گیاه آفریقایی در جو تراریخته را در دستور کار دارند و امیدوارند تا 3 ماه آینده به جو تراریخته دست یابند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۷    
هواوی علاوه بر ارائه محصولات سخت افزاری کارآمد مانند لپ تاپ و گوشی هوشمند، در سال های اخیر کار زیادی روی فناوری های نرم افزاری انجام داده و حال پس از هارمونی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۳    
ماجرای جعل تقدیر نامه های دولتی در یکی از کانون های زیر مجموعه آموزش و پرورش شمیرانات از حدود 2 سال قبل آغاز شده است و شواهد نشان می دهد تاکنون بیش از 100 مورد تقدیر نامه جعلی با امضای مسوولان رسیده.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۲    
هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تلویزیون و صداپیشه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فروبست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد سیامک اطلسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز سه شنبه (6 مهر) در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۰    
باقرجوان، مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: برنامه ریزی برای بازگشت زائران اربعین انجام شده است، مشکلی در زمینه تامین ناوگان برای بازگشت زوار اربعین وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو شرور مواد فروش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: واردات داروی بیماران اس ام ای منوط به تائیدیه هزینه اثربخشی شورای تدوین فهرست دارویی کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۱    
"اصلاح طلبان تحریمی" که در ایام انتخابات 1400 رسما دست به تحریم انتخابات و خروج از مردمسالاری زدند؛ مشغول تهدید اصلاح طلبان نجیبی هستند که در انتخابات شرکت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۶:۳۸    
رقابت علمی بین المللی کنز (KANS) ، ذیل جایزۀ جهانی المصطفی(ص)، امسال با حمایت ایرانسل برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۶    
کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۷:۱۸    
صبحانه وعده غذایی مهمی است که حتی یک روز جهانی هم به نام آن ثبت شده است و باید دارای مواد مغذی و ترکیبات غذایی باشد تا انرژی لازم در طول روز را تامین کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۳:۴۲    
آمریکا یکی از کشورهایی است که اعدام در آن اجرا می شود، اما همین کشور نسبت به اعدام مجرمان در کشورهای دیگر واکنش نشان داده و آن را محکوم می کند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۴:۳۵    
به عنوان والدینی که در عصری زندگی می کنیم که به جز آموزش مجازی بسیاری دیگر از شئون زندگی هم به وسائل ارتباط جمعی الکترونیک و اینترنت گره خورده است، لازم است درباره نحوه استفاده درست آنها را بدانیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۴:۱۴    
پزشکان تاکید دارند که سیگار کشیدن یک عامل مهم در افزایش خطر ابتلا به بیماری انسداد مزمن ریوی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۲:۵۹    
فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد قصد دارد در این تیم بازنشسته شود و برنامه خاصی هم دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۳:۱۶    
نشریه اسپانیا نوشت: ویروس کرونا بدون نفوذ به بدن، شمار زیادی از افراد را در سال های آینده خواهد کشت اما در اینکه بیماران مبتلا به سرطان در صدر این فهرست قرار خواهند داشت، اتفاق نظر وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۲:۳۳    
یکی از دغدغه های این روزهای خیلی از مردم در شرایط اقتصادی پر نوسان، نگرانی مالی است اما چقدر از این نگرانی ها واقعی است؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۲:۰۱    
مالک روس باشگاه چلسی با پیشنهاد مدیران باشگاه برای خرید مدافع هلندی تیم یوونتوس موافقت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۱:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که آمریکایی ها باید با همان شیوه که از افغانستان خارج شدند، سوریه و عراق را نیز ترک کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۱:۴۵    
ورزش صبحگاهی و ترشح هورمون هایی مثل اندروفین باعث ایجاد حال خوب و تقویت خلق وخو می شود. با فعالیت صبحگاهی، افراد روز خود را بهتر آغاز می کنند؛ هم از نظر روحیه و بهداشت روانی هم از نظر سلامت جسمی.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۶    
کسانی که کرونا می گیرند، ممکن است در آینده دچار کم کاری تیروئید شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۴۱    
آیت الله جوادی آملی مرجع تقلید و مفسر قرآن کریم در پیام تصویری ارتحال پر از غم و اندوه عالم ربانی و سالک الی الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۴    
به تازگی، فیلمی از تست مقاومت گلکسی زد فیلیپ 3 منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۴    
نتایج اولیه انتخابات آلمان از پیروزی سوسیال دموکرات ها و شکست حزب مرکل حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان نوشت: معمولا وقتی ریشه های اضطراب مشخص بشه راه درمان خیلی راحت تر میشه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۳۲    
وزیر کشور گفت: با همکاری و هماهنگی وزارت راه، سازمان هواپیمایی و خطوط پرواز موفق به ساماندهی حدود 80 پرواز از 18 فرودگاه کشور شدیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۵    
بازرس آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعاهایی در ارتباط با دسترسی به تاسیسات هسته ای در ایران مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۲۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی چاهنامه نوشت: رانندگان کاستاریکایی مجبور شدن با صبر و حوصله منتظر بمونن تا "تنبل" با آرامش از یک جاده ی شلوغ عبور کنه. دانلود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۹    
رسانه ها از فرود سه فروند دیگر از جنگنده نسل پنجم اف-35 ساخت آمریکا به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی صرفا جهت اطلاع خواص دمنوش بابونه برای سلامتی و زیبایی را منتشر کرد. *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۲    
احترام و دست به سینه ایستادن سفیر انگلستان در مقابل رییس جمهور ایران، مایه غرور ملی است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۲    
یکی از فعالین بازار سرمایه گفت: به نظر می رسد به دلیل شرایط تورمی، تمامی بازارها در بلند مدت بازدهی مثبتی دارند اما طبق نتایج گذشته، همواره بیشترین بازدهی متعلق به بازار بورس و اوراق بهادار بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۳    
طرح بسترسازی برای عادی سازی روابط بین عراق با اسرائیل که با عنوان انحرافی نشست صلح و بازستاندن در اربیل برگزار شد، در همه سطوح رسمی، مردمی و سیاسی به شکست فاحشی منجر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۳۰    
حجم زیادی از زوار اربعین در پایانه مرزی مهران هم اکنون قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۸    
مقاومت فلسطین هویت رئیس بعدی شاباک را که نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل به همراه دیگر نهادهای امنیتی این رژیم سعی در مخفی نگه داشتن آن دارند را افشا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۸    
بعد از مدت ها سکوت اسرائیل اعتراف کرد، زیر ساخت های مسلح شدن کرانه باختری به وجود آمده و در صورت عدم انجام این تهاجم جنگ مسلحانه به کل سرزمین های اشغالی از جمله تل آویو کشیده می شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۴    
العربی در هفته چهارم رقابت های لیگ ستارگان در مصاف با قطر به پیروزی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۱۱    
دیدار تیم های ملی فوتسال آرژانتین و روسیه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال با برتری آرژانتین قهرمان دوره گذشته این مسابقات به پایان رسید تا این تیم در نیمه نهایی به برزیل برخورد کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۰۹    
تازه ترین نظرسنجی در صندوق های انتخاباتی آلمان نشان از رقابت شانه به شانه اتحادیه دموکرات مسیحی و حزب سوسیال دموکرات حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۸    
کمیساریای عالی انتخابات عراق، آمار وارقام خود را در رابطه با پنجمین انتخابات پارلمانی این کشور اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: در رقابتی در حد و اندازه لیگ برتر، هر امتیاز اهمیت دارد! ما باید فوراً واکنش نشان دهیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۵۶    
دو منبع آگاه در دولت پاناما از عبور حدود 4 هزار پناه جو اهل هائیتی از جنگل های دارییِن این کشور به سمت مرز کلمبیا خبر داده و اعلام کردند که مقصد نهایی آنها آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۹    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام میم.الف.نون سخنی از امام خمینی (ره) را منتشر کرد. "امریکا از انگلیس بدتر، انگلیس از امریکا بدتر، شوروی از هر دو بدتر. همه از هم بدتر؛ همه از هم پلیدتر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۹    
ستاره ایرانی در ترکیب اصلی العربی مقابل قطر در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۹    
خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ادعا کرد که ایران از ورود بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تاسیسات هسته ای کرج جلوگیری کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی از اعزام 64 هزار نفر از زوار اربعین حسینی به عتبات عالیات از مرزهای زمینی و هوایی تا ساعت 6 صبح امروز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۳    
محمد بلبلی با حضور در دفتر باشگاه استقلال رضایت نامه اش را از این تیم دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۲۱    
بازیکن ایرانی از لیست سانتاکلارا برای دیدار مقابل براگا در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال خارج شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۱۶    
زونا یک بیماری ناشی از ویروس واریسلا زوستر است، همان ویروسی که باعث آبله مرغان می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۱:۰۳    
رهبر انقلاب شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور در کنار پیکر آیت الله حسن زاده آملی، ضمن قرائت نماز و فاتحه با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۵۹    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ویرگول مدیا نوشت: در تاریخ 4 شهریور، مردم لندن به خاطر نداشتن بنزین، ساعت ها در صف های چند کیلومتری پمپ بنزین ها معطل شدند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۷    
جلسه هیات دولت بعد از ظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه استانداران منتخب استان های سمنان، یزد و اردبیل از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۸    
صدها تن از ساکنان فلسطین اشغالی با شرکت در تظاهراتی مخالفت خود را با توافق نفتی رژیم اسرائیل و امارات اعلام کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۰    
منابع سوری از کشته شدن سه شهروند سوری در جریان عملیات هی برن نیروهای اشغالگر آمریکایی در دیرالزور شرقی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۶    
تصمیم پکن برای ارایه درخواست رسمی برای پیوستن به پیمان مشارکت فراگیر واشنگتن را با چالش های پرشمار اقتصادی و سیاسی روبه رو کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۲    
یک روزنامه آمریکایی نوشت، به اسنادی دست یافته که نشان می دهد یک مخبر اف بی آی به همراه یکی از گروه های عامل حوادث ششم ژانویه وارد کنگره آمریکا شده و از آنجا با تلفن همراه گزارش ارسال می کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۷    
روند تحویل سلاح گروههای مسلح به ارتش سوریه در منطقه حوض الیرموک در حومه غربی درعا ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۷    
مدیر اف بی آی از افزایش پرونده های مربوط تروریسم داخلی در آمریکا خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۲    
ویتامین ها گروهی از ترکیبات آلی هستند که بدن به مقادیر کمی از آن ها نیاز دارد. ویتامین A به وسیله بدن تولید نمی شود و بنابراین باید از طریق مواد غذایی آن را دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۶    
به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در توییتر نوشت: "طرح استفساریه بند ز تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور" در خصوص اختصاص منابع مربوط به تأمین ماده اولیه قیر به پالایشگاه ها ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قدرت های شیطانی در حال افول هستند و امروز ارتش آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از قدرت ایران می لرزند و این به واسطه دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۵    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ارتحال حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۲    
مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران از واکسیناسیون جاماندگان اربعین در شش مسیر از راهپیمایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۵۰    
منابع عراقی از عملیات جدید که نیروهای این کشور علیه داعشی ها باقیمانده در دیالی شروع کرده اند، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۸    
القاصی مهر دادستان تهران با حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۴۲    
معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برپایی بیش از 70 موکب عاشوراییان در نقاط مختلف کشور توسط هیات عاشوراییان این وزارتخانه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۵    
رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: همواره باید از حق و عدالت حمایت کنیم و احقاق حق باید در کمترین زمان و با هزینه کم صورت گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۲۴    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: گرد و خاکی که امروز تهران را دربرگرفته است، به علت وزش باد و خشک بودن محیط اطراف است و از صبح فردا شرایط بهتر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۷    
وزیر اطلاعات با صدور پیامی رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۱۵    
عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از روز ششم مهرماه آغاز و تا 10 مهرماه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
رئیس هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و برزیل گفت: امکان افزایش صادرات ایران به برزیل تا 2 میلیارد دلار وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی کاخ کرملین گفت که رئیس جمهور روسیه در پاسخ به اعمال تحریم های آمریکاعلیه مقام ها و شهروندان روس عاقلانه عمل خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۱    
شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد 205 قرار گرفته و هوای پایتخت بسیار ناسالم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی منتشر کرد و نوشت: فرصت را از دست ندهید ایران در حال رسیدن به نقطه ای بی بازگشت است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور گفت: روابط ایران و بلاروس نیازمند پیشرفت در همه زمینه ها از جمله اقتصادی و تجاری است که سفیران دو کشور می توانند نقش مهمی در این مسیر ایفا کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طبق بررسی های بعمل آمده بیشترین دلیل درگیری کودکان با بیماری کووید 19 از طریق تماس با والدین آلوده به این ویروس بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۱    
به گزارش مشرق، علی رضا تقوی نیا در کانال تلگرامی تفسیرگر نوشت: برخی رسانه ها خبری تهاتر نفت ایران در برابر خرید نهاده های دامی از روسیه را به شکلی عجیب پوشش داده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۱    
اولین اجلاس پیام آوران ایثار که امروز یکشنبه 4 شهریور 1400 با حضورسید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۸    
شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با غلبه بر سامپدوریا خود را تا رده هشتم جدول رده بندی سری A بالا کشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۲۶    
رییس جمهور با بیان اینکه برای توسعه روابط با سریلانکا هیچ محدودیت و مانعی وجود ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تمام ظرفیت های همکاری بین دو کشور را فعال کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال ترکمنستان به دولت و مردم این کشور، ابراز امیدواری کرد:فصل جدیدی از توسعه هرچه بیشتر همکاریهای دوستانه فیمابین در تمامی زمینه ها آغاز شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰    
خاطره زیبای حاج محمود کریمی از حالات خاص حاج قاسم سلیمانی در روضه های اهل بیت علیهم السلام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۵    
سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان امروز به بازیکنان معرفی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰    
دنبال وزش باد، گرد و غبار مناطق تهران را در برگرفت و ورزش باد تا چند ساعت ادامه خواهد داشت و پس از آن از تهران خارج خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۷    
قطر از یک کشتی جنگی مدرن در شهر استانبول ترکیه رونمایی کرد که در چارچوب همکاری دوجانبه وارد ناوگان این کشور خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۷    
تصاویر هوایی از حال و هوای کربلا معلی در آستانه اربعین حسینی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۷    
کاخ کرملین تصاویری را از پوتین در جنگل های تایگا در منطقه سیبری منتشر کرده که در حال کوهپیمایی و ماهی گیری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شناخت خوبی از تیم قزاقستان داریم و استراتژی ما در این مسابقه نسبت به دیدار با ازبکستان تغییر می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۱    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 13 هزار و 792 نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۵۸    
دبیر کمیته تخصصی تشخیص و درمان کووید 19 گفت: واکسن وارد شده توسط هلال احمر برای کودکان به صورت تک دزی مورد استفاده قرار می گیرد؛ در کشورهای چین و امارات نیز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۳    
تحلیلگر مسائل راهبردی و بین الملل گفت: توقع این است سیاست خارجی دولت آقای رئیسی با حضور آقایان امیرعبداللهیان و علی باقری به سمت سیاست خارجی با چهار خصیصه پیش برود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۸    
برای رهن واحد 91 متری شهرک دریا به سرمایه 420 میلیون تومانی نیاز است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۶    
شایع ترین علت زمینه ای دیسک فتق، آسیب تدریجی و از بین رفتن انعطاف پذیری در نتیجه افزایش سن است. به این وضعیت دژنراسیون یا انحطاط دیسک کمر گفته می شود که باعث می شود مهره ها حتی با یک فشار یا گردش ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۳    
همانطور که از نام آزمایش آنلاین مشخص است، برای ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین به شما فراهم شده است ...
  • ۱