شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 مهر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 مهر 1400 مشرق نیوز 2 مهر 1400 مشرق نیوز 3 مهر 1400 مشرق نیوز 4 مهر 1400 مشرق نیوز 5 مهر 1400 مشرق نیوز 6 مهر 1400 مشرق نیوز 7 مهر 1400 مشرق نیوز 8 مهر 1400 مشرق نیوز 9 مهر 1400 مشرق نیوز 10 مهر 1400 مشرق نیوز 11 مهر 1400 مشرق نیوز 12 مهر 1400 مشرق نیوز 13 مهر 1400 مشرق نیوز 14 مهر 1400 مشرق نیوز 15 مهر 1400 مشرق نیوز 16 مهر 1400 مشرق نیوز 17 مهر 1400 مشرق نیوز 18 مهر 1400 مشرق نیوز 19 مهر 1400 مشرق نیوز 20 مهر 1400 مشرق نیوز 21 مهر 1400 مشرق نیوز 22 مهر 1400 مشرق نیوز 23 مهر 1400 مشرق نیوز 24 مهر 1400 مشرق نیوز 25 مهر 1400 مشرق نیوز 26 مهر 1400 مشرق نیوز 27 مهر 1400 مشرق نیوز 28 مهر 1400 مشرق نیوز 29 مهر 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۷:۴۸    
افرادی که دچار حمله میگرنی می شوند، تنها در پی آن هستند که هر چه سریع تر علائم بیماری تسکین پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۶:۱۷    
اگرچه بسیاری از مردم به محض بیدار شدن از خواب به نوشیدن قهوه با معده خالی عادت دارند، اما این یک عادت بسیار مضر برای سلامت بدن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۵:۱۴    
حالت تهوع یکی از حالات ناخوشایندی است که تجربه کرده اید، در مطلب زیر علل به وجود آمدن این حالت و راهکارهای پیشگیری از آن بیان شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۴:۱۳    
اگرچه مصرف مکمل ها، تأثیر فراوانی را بر سلامت انسان دارد، اما این مسأله با اما و اگرهایی همراه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۲:۱۶    
محققان برزیلی اعلام کردند که محلول آب نمک ممکن است حرکت ویروس سارس-کوو-2 به ریه ها را آهسته کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۲:۴۴    
چندین شرکت های در حال کار روی خودروهای پرنده هستند اما بسیاری از آن ها اساساً هلیکوپترهایی هستند که می توانند روی زمین هم حرکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۲:۳۳    
ربات حمل بار گیتامینی، یک ربات زیبا و جمع و جور ویژه حمل بار است که مانند یک سگ شما را دنبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۱:۴۵    
ژاپنی ها همواره پذیرای نسخه های سفارشی محصولات ب ام و بوده اند. تاکنون چندین خودروی تولید محدود ب ام و روانه این کشور آسیایی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۶    
رییس انجمن ناباروری مردان از وجود حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور خبر داد و گفت: زنان عامل اصلی ناباروری نیستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۶    
محققان دانشگاه ام آی تی با استفاده از فناوری نانو، گیاهانی را پرورش دادند که توانایی تولید نور در تاریکی را دارند و می توان از آن برای نوردهی فضاهای عمومی استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۴    
پژوهشگران در یک مطالعه به بررسی تاثیر ضد باکتریایی عصاره جلبک قهوه ای و کرم حاوی عصاره بر روی باکتری های مولد آکنه پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۲    
در شب های منتهی به اربعین حسینی، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) میزبان علاقه مندان به نمایش شبیه سازی سه بعدی (واقعیت مجازی) سقا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۷    
وزیر دفاع جدید دولت طالبان در حکمی به برخی فرماندهان سابق ارتش این کشور و نیز شبه نظامیان هشدار داد که در صورت سوء استفاده از موقعیت های جدید مجازات می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
استفاده از جوشانده گیاهان مریم گلی و برگ کرفس وحشی به صورت شستشوی ملایم مخاط دهان و غرغره کردن دهان می تواند در بهبود بیماری برفک دهان موثر باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۵    
بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون اعتقاد دارد در سینمای اجتماعی هم بیشتر دوست دارند از ترکیه تقلید کنند که ربطی به سبک زندگی ما ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۲    
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری کرج خبر داد: برخورد قطارباربری با یک مرد 37 ساله منجر به فوت عابرپیاده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام محسنی اژه ای با صدور پیامی درگذشت نوجوان فداکار ایذه ای را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
واکسن در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون دانش آموزان، سینوفارم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۴    
ارزش پول ملی ترکیه در کمترین سطح تاریخی خود قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
بر پایه نقشه ای که سامانه "ماسک"، وابسته به وزارت بهداشت منتشر کرده تعداد شهرهای در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) طی یک هفته تقریبا نصف شده و از 57 به 29 شهر کاهش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
در آستانه اربعین حسینی امروز هزاران زائر ایرانی برای سفر به کربلا در مرز شلمچه جمع و منتظر بازگشایی مرز شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۱    
26 مرکز ثابت و خودرویی و 10 ون تجهیز شده به خدمات رسانی سیار به اقشار آسیب دیده اجتماعی روز جمعه با حضور دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران و مهدی چمران رییس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری در سوله ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری پایان سفر به ایلام گفت: مبادا شرکتهای هواپیمایی نسبت به زائران اجحاف بکنند و به هیچ عنوان اجحاف در این موضوع پذیرفتنی نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۰    
معاون حزب الله لبنان گفت که اقدام این حزب در وارد کردن سوخت از ایران، باعث سردرگمی آمریکایی ها شده و آن ها را مجبور کرد با واردات گاز مصر از طریق سوریه موافقت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۸    
وزیر امور خارجه در دیدار با وزیر خارجه آفریقای جنوبی تصریح کرد: ایران به مذاکرات وین بازمی گردد، اما اقتصاد خود را به این مذاکرات گره نمی زند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۲    
حسین امیرعبداللهیان و لودریان وزیر خارجه فرانسه در نیویورک دیدار کردند و به گفت وگو نشستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۶    
براساس اطلاعیه های مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران، 5 پذیرش در بازار اصلی و 3 پذیرش در بازار فرعی به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۱    
آنگلا مرکل که روزهای پایانی دوران صدراعظمی خود را سپری می کند، برای خداحافظی به حوزه انتخابی اش در ایالت مکلنبورگ-فورپومن رفت و در بازدید از پارک پرندگان شهر مارلو به طوطی های رنگین کمانی غذا داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۹    
سپاه پاسداران در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: با تداوم فرهنگ دفاع مقدس شاهد تحقق اراده امت اسلامی در اخراج آمریکا از منطقه و جراحی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از جغرافیای اسلام هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۰    
حجت الاسلام حسینی گفت: در نکوداشت حماسه بزرگ اربعین می توانیم شرایط را با حضور هیئات و گروه های مختلف با ایجاد موکب ها، پیاده روی اربعین را در محله خود شبیه سازی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۳    
فصل سوم مسابقه بزرگ دست فرمون به صورت رسمی کلید خورد و قرار است به زودی روانه آنتن شبکه نسیم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۱    
فوران آتشفشان لاپالما در جزایر قناری، تصاویر پهپادی حاکی از آن است که این آتشفشان گدازه های آتشفشانی را تا کیلومترها آنطرف تر پرتاب کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۴    
رهبران اروپایی آنچه را که شایسته آن هستند دریافت می کنند. وقتی هر رئیس جمهور آمریکا به آنها سیلی می زند تا به آنها یادآوری کند که رئیس است،آنها چاره ای ندارند جز اینکه سمت دیگر صورت خود را جلو بیاورند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۴    
مسعود ده نمکی و امیرعلی جوادیان مهمان های یکم مهرماه برنامه شب نشینی ، از خاطرات خود در دوران دفاع مقدس گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۶    
گفتم: یارو خواب دید که مشغول خوردن بزرگترین نان جهان است! از خواب که پرید، متوجه شد که گوشه لحافش را به دندان گرفته و مشغول جویدن آن است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۷    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش آموزان با کدملی و تاریخ تولد احراز هویت می شوند، گفت: پلتفرم شاد از روز سوم مهرماه در دسترس است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت علی لندی نوجوان ایذه ای را که برای نجات دو بانوی گرفتار در آتش جان خود را از دست داد تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۴    
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۷:۰۶    
لندر اینسایت ناسا زلزله ای بیش از 4 ریشتر در مریخ ثبت کرده است. این زلزله حدود یک ساعت و 30 دقیقه طول کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۵:۳۲    
تقویت دستگاه تولید محتوا در فضای مجازی در ایجاد تمدن نوین اسلامی اهمیت بسزایی خواهد داشت که در این گزارش بدان می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۴:۳۷    
در این متن به معرفی 10 زندانی خواهیم پرداخت که علاوه بر مجازات نکردن مجرمین یک زندگی لاکچری را نیز برای آن ها به ارمغان می آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۵    
محققان می گویند زنانی که سابقه سردردهای میگرنی دارند ممکن است در دوران یائسگی دچار گُرگرفتگی شدید شوند و این ترکیب ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۹    
علاقه مندان به دنیای علم، همواره به دنبال اکتشافات جدید و دستاوردهای تازه ای هستند که فهم ما را نسبت به محیط اطراف خود وارد مرحله تازه ای کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۷    
محمود کریمی علویجه، گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۳:۵۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: وقتی پدر وسط میدان جنگ میفهمه پسر دومش هم اسیر شده. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۲    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: دختر آبی را بخاطر دارید؟ همان که بخاطرش جهان سیاه پوش بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۳:۴۵    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: جهادگرانِ بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان با ویزیت، توزیع داروی رایگان، جانانه و خالصانه برای مردم این منطقه خدمت می کنند... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۴    
وزیر امور خارجه گفت: کوبا برای جمهوری اسلامی ایران یک شریک راهبردی با تمامی الزامات و ابعاد آن است، از این رو ما برای توسعه روابط با کوبا هیچ سقفی قائل نیستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۵۵    
آمل- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: دو فقره آتش سوزی مراتع دربخش کوهستانی لاریجان پس از حدود 4 ساعت تلاش نیروهای یگان حفاظت و مردم مهار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۱    
محمود کریمی علویجه، گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: رئیس باند قاچاق دختران ایرانی به ترکیه که بهش میگفتن الکس به اعدام محکوم شد؛ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور لبنان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تصریح کرد که تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی نگرانی اصلی لبنان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سنگاپوری خود در نیویورک اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با انجمن ملل آسیای جنوب شرقی (آسه آن) است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۲:۰۱    
وزیر خارجه نروژ در دیدار با امیرعبداللهیان نسبت به احیای برجام ابراز امیدواری کرد و گفت که ایران در سیاست خارجی این کشور جایگاه خاص خود را حفظ خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه ملت فلسطین واقعیت اشغال را نپذیرفته است، گفت: اسرائیل فراقانونی عمل می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی میم.الف.نون نوشت: امام خمینی (ره) به شیوخ عرب خلیج فارس که حمایت مالی و سیاسی و نظامی گسترده ای را از رژیم صدام می کردند خطاب فرمودند که از اینکار بپرهیزید که روزی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وزیر امور خارجه ساحل عاج دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۶    
اعضاء جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۳    
شبکه خبری المیادین به نقل از یک مقام ارشد ایرانی خبر داد که بازگشت تهران به مذاکرات وین طی چند روز یا چند هفته آتی صورت خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: غرب با هالیوود قهرمان تخیلی تولید میکنه اما در اینجا نوجوان ما قهرمان واقعیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۶    
وزیر اطلاعات درخصوص هرگونه اقدام عناصر ضد انقلاب برای ایجاد اختلال در امنیت کشورمان هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که کشورش از مدت ها قبل پهپادهای با کاربری شناسایی و تهاجمی از رژیم صهیونیستی خریداری و از آنها استفاده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور به زودی به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۰    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای سعودی خود، تداوم همکاری های دوجانبه و مسائل منطقه ای را به بحث گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از روند تشکیل کابینه موقت از سوی گروه طالبان، گفت که این کابینه همه طیف های افغانستان را در بر نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۰    
مدیر کل راهداری استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس و آزادراه کرج - تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر انگلیس در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که همکاری دو کشور در مسائل مختلف از جمله در منطقه ایندوپاسیفیک ادامه خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره اینکه حل مشکلات کشور با روحیه ما می توانیم امکان پذیر است، گفت: سهم جمهوری اسلامی ایران از تجارت در منطقه باید 50 میلیارد دلار باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف لوازم آرایشی تقلبی به ارزش 70 میلیارد ریال در رودهن خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره اخلاق را منتشر کرد. اخلاق شما چطوره؟ *بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۸    
منابع بیمارستانی فلسطین از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن 28 تن در درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در نابلس خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۱    
به گزارش مشرق، جواد نیکی ملکی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: از نرفتن به اربعین خیلی ناراحتیم و حسرت میخوریم اما غُر نمیزنیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۰    
سفیر ایران در عراق از پیشرفت در گفت وگوهای ایران و عربستان خبر داد و گفت دو طرف مایل به گفتگو و به نتیجه رسیدن این مذاکرات هستند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۱    
تصاویری از جلسه وزیر امور خارجه با خبرنگاران ارشد و اصحاب رسانه های آمریکایی در حاشیه حضور وی در نیویورک را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۱    
زائران زیادی از شهرهای عراق و کشورهای مختلف در روزهای منتهی به اربعین به زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) و قمر منیر بنی هاشم (ع) پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۲۱    
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از هنرمندان استان، نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور حجاب و عفاف در سنندج دایر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۰    
در ادامه روند نزولی کرونا در استان کرمان شمار بیماران بستری در بیمارستان ها پس از مدت ها به زیر 500 مورد رسیده و آمار فوتی ها تک رقمی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۱    
مراسم تشییع نوجوان فداکار علی لندی امروز در محل بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان برگزار شد. علی لندی نوجوان 14 ساله ایذه ای با شجاعت خود دو بانوی مسن را از آتش نجات داد ولی خود اسیر شعله ها شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه، تولید داخل و بدست دانشمندان جوان و انقلابی ساخته شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق، محسن مهدیان، فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بچه ها صبح قصه آلسا و آنا ببینند، احتمالا تا بعدازظهر لباس آبی و بلند و توری می پوشند و کفش پاشنه بلند پا می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۶    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی افسران جوان جنگ نرم نوشت: واکنش مردم عراق در پیاده روی اربعین وقتی با انگشتر حاج قاسم غافلگیر شدند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۲    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با استعفای مددی موافقت شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۱    
بانک مرکزی فدرال آمریکا طی گزارشی مجموع دارایی خانواده های آمریکایی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۱    
بانک مرکزی چین روز جمعه سخت گیری خود در مورد بیت کوین را افزایش داد و اعلام کرد همه اقدامات مرتبط با رمزارزها غیرقانونی هستند و خواهان بررخود شدید با بازار آن شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه باید در مقابل هجمه های فرهنگی ایستادگی کنیم گفت: لغو اجرای سند 2030 توسط دولت هدیه فرهنگی به ملت ایران بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۰    
قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای مهم بازار به دنبال موضع گیری سخت گیرانه بانک مرکزی چین در مورد رمزارزها سقوط کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۰    
ترس از پیامدهای توافق سیاسی – تجاری جدید بین ترکیه و لابی سیاسی – تجاری صهیونیسم، تیم اردوغان را سراسیمه کرد و نهاد امضا کننده توافق، سریعاً ابراز پشیمانی و عقب نشینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۸    
عملیات خیبر در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در مناطق هورالعظیم و زید در تاریخ 3 اسفند 1362 آغاز شد و پس از 20 روز نبرد خونین، در بیست و دوم آن ماه با فتح جزیره مجنون توسط رزمندگان اسلام به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
معاون وزیر راه با بیان اینکه علت 95 در صد تأخیرها، بی نظمی ها و لغو پروازهای داخلی و عراقی اربعین، حضور افراد بی ویزا وبدون بلیط در فرودگاه بوده است، گفت:تا امشب مشکل حل می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر نوشت: در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر ظرفیت های بسیار زیادی داریم و تلاش ما این است که بازار های بین المللی را به دست بیاوریم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۸    
پس از تسلط ارتش و کمیته های مردمی یمن بر چند شهرستان استان مأرب، رسانه های یمنی از حمله موشکی نیروهای صنعاء به یکی از مهم ترین پایگاه های دولت مستعفی در جنوب مأرب خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۵    
ایلام-مدیر پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه مرز مهران بسته است، گفت: سه هزار نفر هم اکنون در مرز مهران حضور دارند ولی امکان خروج آنها از مرز نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۲    
به گزارش مشرق، محمد مالی، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: دیروز (پنج شنبه)، هر جوری بود به اصفهان رفتم و به محضر علی لندی رسیدم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۹    
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در توییتر نوشت: در کنار کادر پرتلاش درمان، در پویش جهادی تزریق 300هزار دز واکسن توسط شهرداری تهران سهیم شدم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۹    
منابع عراقی اعلام کردند که طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین به شکل روان و بدون مشکل در حال انجام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۷    
چین فهرستی از 100 مورد مداخله آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ را منتشر کرد و به مقامات واشنگتن هشدار داد که به راهبرد فعلی خود علیه چین پایان دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۷    
سهام عدالت به دلیل اینکه از نمادهای شاخص ساز در بورس تشکیل شده ، مانند شاخص کل با کاهش ارزش 5.5 درصدی مواجه شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم و دعا می کنیم با ریشه کن شدن کرونا بار دیگر شرایط و زمینه حضور میلیون ها عاشق اباعبدالله الحسین(ع) فراهم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فردا دانش آموزان کم جمعیت روستایی و عشایری، دانش آموزان هنرستانی و کلاس اولی ها به مدرسه می روند.
  • ۱