یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 1 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۱    
وزارت دفاع طالبان به اعضای خود هشدار داده است که در صورت انتقام گیری شخصی از مردم افغانستان به شدت مجازات خواهند شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق به مادران باردار وارد کشور می شود و این واکسن به دیگر افراد نمی رسد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۳:۵۰    
وزیر خارجه پاکستان با اشاره اینکه طالبان باید توقعات جامعه بین المللی را برآورده کند، تاکید کرد که یک نقشه راه برای به رسمیت شناخته شدن این گروه تهیه شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۰۱:۴۷    
دستبند زائر برای استفاده در اربعین حسینی در کاشان تولید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۶    
طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تولیدکنندگان شیرخشک ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند و بر این اساس تاکنون تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کالاهای پتروشیمی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۶    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار برگشت شاخص کل به صورت موقت، تا سطح یک میلیون و 480 هزار واحد را داریم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۶    
بانک مرکزی به منظور تامین ارز واردات کشور، در هفته ای که گذشت؛ یک میلیارد و 261 میلیون دلار، به صورت حواله ارزی در سامانه نیماعرضه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
پیشنهاد تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذرماه در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفته و در جلسه بعدی این ستاد تصویب می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
جان بابایی گفت: پیک پنجم بیماری کرونا در بیشتر استان های کشور روند کاهشی گرفته و تا حد زیادی از بحران عبور کرده ایم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۷    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی ارم گشت قم به صورت غیر مجاز فعالیت داشته و زائران توجه کنند که برای خرید بلیت اربعین به دفاتر معتبر مراجعه کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۲    
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور در کنگان حامل حدود 150 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۶    
اسفند انگار مقدمه ای است برای بهار، برای روزهایی که هوا خوب است، برای روزهایی که همه چیز با چند روز قبلش فرق های اساسی دارد. کل پاییز هم مقدمه ای است برای زمستان.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۷    
رمال و دعانویسی که با وعده بخت گشایی اقدام به کلاهبرداری 20 میلیاردی از دو زن جوان کرده بود، دستگیر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
دکتر زهرا نظری مهر مدیر مسئول رسانه خبری پول نیوز کتابی با عنوان آزادی بیان به چاپ رساند. در این کتاب با آزادی بیان در اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۱    
ارزش ارز های دیجیتالی مهم افزایش پیدا کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۶    
نرخ تورم قطرمجددا در محدوده کاهشی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۲    
قیمت نفت خام در معاملات دیشب و امروز تحت تاثیر افت شدید ذخایر نفت انبار های آمریکا که تقاضای نفت خام را بالا برد، جهش کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۶    
یک وب سایت آمریکایی فاش کرد مشاور امنیت ملی این کشور به زودی سفری به منطقه خاورمیانه شامل کشور های عربستان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۶    
طبق اعلام مسئولان بانکی، ساعت کاری بانک های کشور در نیمه دوم سال جاری تغییری نداشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۶    
عوامل متعددی بر ایجاد تورم و افزایش نرخ آن اثرگذار است به طور کلی کاهش عرضه یا افزایش تقاضا سبب ایجاد تورم می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۷    
برخی افراد برای شارژ کردن موبایل از شارژر های ماشینی استفاده می کنند. در حالی که باید این روش شارژ کردن موبایل را فراموش کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
سومین سلسله از وبینار های پیش سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران همزمان با هفته گردشگری برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۰    
شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره جدید مدیریت شهری گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شب گذشته لایحه رتبه بندی معلمان در سامانه مجلس بارگذاری شده است؛ امروز طرح در کمیسیون بررسی می شود و 10 روز آینده به صحن می آید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل د فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد تمدید مجدد ثبت نام وام ودیعه مسکن در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۲    
با ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان به دو ماده از طرح مجلس برای واردات خودرو، این طرح به کمیسیون صنایع بازگشت و واردات خودرو منتفی شد؛ البته فعلا.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سعید محمد را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی بر لزوم آمادگی کامل نیروگاه های حرارتی برای تولید برق پایدار در زمستان امسال اشاره کرد و گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۵    
سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت نسبت به هفته گذشته حدودا 2 و نیم درصد افت را داشت و در قیمت 11 میلیون و 741 هزار تومان بسته شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، باتوجه به چشم انداز رشد اقتصادی کشور و آینده روشن مذاکرات برجام طی ماه های آینده ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۰    
رییس جمهور در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از اقدامات انجام شده در جهت تامین واکسن و انجام واکسیناسیون ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
با همت حوزه بسیج کارگری استان تهران و گروه صنعتی ایران خودرو، چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شرکت ساپکو برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، از واریز وام 10 میلیون تومانی بازنشستگان خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: قرارگاه جهادی بهشت انقلاب در بهشت زهرا با رویکرد جهادی و ترویج فرهنگ شهادت آغاز به کار کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
وزیر امور خارجه انگلیس در بیاینه ای به موضوع آزادی یک زندانی دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی در ایران پرداخت و گفت که دولت انگلیس همچنان بر موضوع آزادی این زندانی پافشاری خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، کشورش قربانی "کمپین شدید" خصومت دائمی و نظام مند از طریق تحریم های مالی و اقتصادی از سوی آمریکا و متحدانش شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۰    
کوهی فر، مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: سقف تسهیلات پرداختی مسکن برای متقاضیان در شهر اردبیل تا 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۵    
بازار بورس هفته ای کاهشی را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس شاخص 1 میلیون و 400 هزار واحد را هم از دست داد و به کانال 1 میلیون و 300 هزار واحد عقبگرد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدای شهرستان صومعه سرا به گیلان سفر کرد، وارد فرودگاه رشت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱    
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: تاکنون خبری از آزادسازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی نیست، اما قرار نیست تهاتری صورت گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۵    
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت مبارز پیشکسوت مؤمن و با اخلاص آقای حاج هاشم امانی را تسلیت گفتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۶    
ساخت و ساز طی چهار دهه گذشته همواره در ایران به عنوان شغلی پردرآمد محسوب می شد و بعضاً سازندگان 100 تا 200 درصد سود می کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: همه گروه های درآمدی از پرداخت یارانه نقدی (یارانه آشکار) برخوردار می شوند و این مغایر با ارتقای عدالت اجتماعی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
ارزش ارز های دیجیتالی مهم افزایش پیدا کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۱    
وزیر امور خارجه ایرلند در پی دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، تاکید کرد که ایران به وضوح تمایل دارد مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین از سر گرفته شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۲    
با اعلام بازنگری مجدد در روند رجیستری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، طی بررسی و مصوبات صورت گرفته، فرآیند به نحوی برنامه ریزی شده است که ایستایی در مبادی ورودی به حداقل رسیده و محدود به احراز هویت ...