یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 26 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۱:۲۷    
بر اساس مطالعه اخیر دانشگاه بوفالو نیویورک، استفاده از دارو های سوزش معده با کاهش شدت بیماری لثه ارتباط دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۲    
دو نفرکه در جریان درگیری پسر نوجوان را کشته بودند، بازداشت شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۲    
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر تعامل خوبی میان خودروساز و قطعه ساز برقرار باشد شاهد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و رضایت مندی مشتریان خواهیم بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از کاهش زمان صدور کارت های سوخت خبرداد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۱    
لال خوش چهره در یادداشتی می نویسد: اهمیت اختلاف دیدگاه ها که گاه به نقطه تعارض و مناقشه نزدیک شده در آن است که طرف های غربی بر بازگشت تهران به جایگاه خود در سال 2017 یعنی هنگام خروج دولت دونالد ترامپ ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی گمرک از آغاز روابط اقتصادی ایران و عربستان با صادرات 39 هزار دلاری به این کشور خبر داد که طی سه ماه گذشته انجام شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۶    
توحید علیزاده سرپرست شعبه تبریز بیمه ملت، روز دوشنبه 26 مهرماه در پخش زنده برنامه خانواده از شبکه استانی آذربایجان شرقی حضور یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۲    
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه مدت هاست موضوع حذف ارز 4200 تومانی مطرح است، اما اجرایی نمی شود و این روند باید تغییر کند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۶    
پنجمین رویداد یکشنبه ها با نماینده ها توسط مدیر روابط عمومی شرکت بیمه رازی با سه نماینده از شهر مشهد مقدس همزمان با اولین سفر استانی مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۶    
نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و مدیران برخی سازمان ها و صنایع کشور 26 مهرماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۵    
معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در سفر به استان یزد ضمن بازدید از طرح های در دست ساخت و بهره برداری این استان، ظرفیت ها و نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در نظام بانکی را یادآور شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۲    
با مشخص شدن اعضای هیات مدیره و رئیس جدید سازمان بورس، بازار سرمایه وارد دوره جدیدی از دوران سیاستگذاری خود خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۷    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازده بورس در بلند مدت نسبت به خرید بیمه عمر بالاتر است، اما همراه با ریسک بیشتری خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۷    
محققان دانشگاه آریزونا از ماهیت پیدایش دندانی که جای رویش در فک ندارد، رمزگشایی کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۶:۳۱    
استاد بیماری های زنان گفت:اوج سنین باروری در یک خانم در سنین 25 تا حداکثر30 سال است و بعد از 30 سالگی میزان باروری کاهش می کند و هرچه سن بالاتر می رود این میزان کاهش بیشتر می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۴:۳۱    
پژوهشگران ژاپنی در بررسی جدید خود به بررسی نقش یک پروتئین ویژه پرداختند که کلید ارتباط میان اشتها و چاقی به شمار می رود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۳:۲۵    
درد در قسمت چپ شکم می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که بعضی از آن ها خطرناک هستند و باید به پزشک مراجعه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۱:۲۲    
قد انسان با افزایش سن کوتاه می شود چراکه غضروف ها به مرور زمان از بین می روند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۱    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس از اراده دولت سیزدهم و مجلس فعلی برای حل مشکلات بخش تولید و صنعت خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۳۱    
با همه کش و قوس های موجود، ظاهراً مذاکرات ایران با طرف های باقی مانده برجام در وین به زودی شروع می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۰    
قرارداد 3 ساله فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال رسما امضا شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۷    
وزیر نفت کشورمان با وزیر امور خارجه ونزوئلا و هیئت همراهش در ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار و گفتگو کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۲:۰۱    
معاون فنی گمرک گفت: با موافقت ستاد تنظیم بازار، بیش از 13 هزار تن برنج وارداتی در حال ترخیص از گمرک است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۵    
انجمن صنفی صنعت تایر امروز در نامه ای خطاب به شرکت های عضو انجمن، اعمال افزایش قیمت 30 درصدی را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۲    
سازمان هواپیمایی کشوری بر رعایت مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از جمله رعایت 60 درصدی ظرفیت هواپیما تاکید و اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار خود نداریم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز 4200 تومانی حذف نمی شود، گفت: ترجیح ما این است که ارز به مصرف کننده تخصیص پیدا کند و رانت ایجاد شده حذف شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
نایب رئیس مجلس گفت: ایران و چین به عنوان 2 عضو فعال سازمان همکاری شانگهای باید همکاری های خود را برای تحولات اقتصادی وتجاری نوین در بخش های مختلف تجاری، صنعتی، فرهنگی و انرژی افزایش دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۲    
تلاش موافقان لغو سربازی در حالی ادامه دارد که بسیاری از آن ها دلایل اصلی اجباری شدن این خدمت در قانون اساسی را از انظار و ادله های شان دورنگاه داشته اند
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون نقل و انتقال سند خودرو و بلاتکلیفی مردم در این رابطه، توضیحاتی را ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۱    
محسنی اژه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که با پرهیز از تصویب پیشنهادات غیرکارشناسی مانع خارج شدن طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار از هدف اولیه خود شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۲    
بررسی آمار گمرک نشان می دهد در سال های اخیر حتی یک میلی لیتر هم آب معدنی از خارج وارد ایران نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۵    
یکی از موضوعاتی که درباره بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در کمیسیون ویژه باعث نگرانی شده بود، بررسی غیرعلنی طرح بدون حضور رسانه ها بود. اما این موضوع در جلسه اخیر تعیین تکلیف شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج جوانی که از خانه های لاکچری سرقت می کردند خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۱    
زمانی فهمیدم بازیچه ای برای هوسرانی های شهروز بودم که شش سال از زیباترین روز های جوانی ام را با یک آرزوی واهی سپری کردم و آینده ام را به نابودی کشاندم، اما در همین روز ها باز هم فریب خوردم و...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از دعوت رئیس سازمان بورس به نشست سه شنبه 27 مهرماه این کمیسیون برای متعادل کردن قیر خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
نماد هایی که اخیراً در بورس و فرابورس پذیرفته شدند شامل دو نماد فولادی فجهان و فسبزوار و دو نماد شیمیایی شکام و کیمیاتک و یک نماد رایانه ای یعنی توسن بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۷    
یک مقام مسئول گفت: هیچ وقت یک چشم انداز دقیق برای صنعت پوشاک در کشور معرفی نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۵    
اولین جلسه شورای توسعه مدیریت پست بانک ایران در سال 1400 با حضور سعید توتونچی مدیرکل دفتر امور استانها وزارت امور اقتصادی و دارایی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۵    
مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که افزایش قیمت لوازم خانگی، بدون مجوز وزارتخانه بوده و غیرقانونی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۲    
افزایش قیمت برنج مصرف ماکارونی که ماده اولیه یارانه ای یعنی گندم را دارد افزایش داده است و برخی خانواده ها ماکارونی را جایگزین برنج کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۰    
شیخان گفت: با عرضه کامل سیمان در بورس کالا طی چند ماه گذشته، شرایط برای خریداران آسان تر شده و فرهنگ خرید از بورس بهبود یافته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۷    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون صنایع مجلس، وزیر صمت موافقت خود را با آزادسازی واردات خودرو از سال آینده اعلام کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۵    
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به روند افزایش قیمت ها و گرانی در بازار گفت: بار تورم و افزایش قیمت ها بر دوش اصناف است و این مساله باعث رکود کسب وکار ها در بازار شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی درباره مسائل مختلفی از جمله قیمت بلیت هواپیما، چگونگی و جزئیات ساخت چهار میلیون واحد مسکن، ایجاد بانک زمین، ورود شرکت های خارجی به ساخت مسکن و ... صحبت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۲    
مدیر امور مالی و خزانه داری بانک شهر با اشاره به اقدامات گسترده این بانک در راستای افزایش شفافیت مالی طی سال های اخیر ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۷    
در معاملات امروز، دوشنبه 26 مهر 1400، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز یکشنبه 853 واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 436 هزار و 963 واحد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان همزمان با هفته وحدت ضمن حضور در محل معراج شهدای شرکت فولاد مبارکه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۱    
وزیر امور خارجه از سفر رییس جمهور ونزوئلا به تهران طی ماه های آتی خبر داد و گفت: وزیران امور خارجه ایران و ونزوئلا در این سفر و در حضور رییسان جمهور دو کشور سند همکاری های 20 ساله تهران کاراکاس را ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۵    
بیمه تجارت نو 108 میلیارد ریال خسارت به شرکت پیشگامان صنعت کاغذ پرداخت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۲۲    
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: این شرکت ظرفیت های بالقوه و بالفعلی در زمینه پهنه های معدنی و فرآوری محصولات مختلف دارد که آن را به اصلی ترین تولیدکننده و تامین ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی آغاز هفته وحدت؛ نوید بخش همدلی و همبستگی، یاد آور بشارت دهنده وحی و پیام آور اخلاق را به تمام مسلمانان اهل تشیع و تسنن این منطقه تبریک گفت
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۷    
همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت قند پانیذفام با امضای تفاهم نامه توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک و محمدرضا مهدی مدیرعامل شرکت آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل سابق راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دلایل بروز سوانح ریلی نارضایتی کارکنان راه آهن است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۲    
در جلسه امروز، شورای عمومی سندیکای بیمه گران مشخص شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۲    
درحالیکه دولت رئیسی باعث افزایش امید مردم به اصلاحات جدی شده است، ریخت و پاش سنگین در وزارت خارجه ادامه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰    
ایران و روسیه به یک انقلاب در تجارت دوجانبه دست زدند که تبعات درخشانی خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰    
ششمین شماره نشریه الکترونیکی مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با عنوان تعهدات معوق سایپا به خط پایان رسید منتشر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰    
سود حاصل از سرمایه صندوق تامین خسارت های بدنی به 1500 میلیارد تومان رسیددرآمد صندوق تامین خسارت های بدنی، در پایان سال گذشته 48.853.077 میلیون ریال یعنی 4 هزارو 885 میلیارد تومان بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
ویژه برنامه های هفته وحدت در نشست خبری رضا اردلان با اصحاب رسانه کیش تشریح شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز سه شنبه 27 مهر 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به گفته رئیس بانک مرکزی کشور از منابع ارزی کافی برخوردار بوده و در این خصوص هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۵    
نایب رییس اتحادیه سمساران و امانت فروشان اظهار داشت: به علت کاهش قدرت خرید، مراجعه برای خرید کالای دست دوم هم بسیار کم شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۷    
نرخ تورم بزرگ ترین اقتصاد اروپا به اوج 28 سال اخیر رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۲    
اکثر مقامات مالی انگلیس عقیده دارند مشکلات زنجیره عرضه در این کشور یک سال دیگر اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۶    
سومین دوره جشنواره اینوماین با تکیه بر تجربه های پیشین و استقبال شرکت های معدنی و دانش بنیان، 26 تا 28 مهرماه 1400 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۷    
شاخص کل بورس در شروع معاملات با عقب نشینی 5 هزار و 600 واحدی در سطح یک میلیون و 430 هزار واحد قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۷    
معاون نظارت و بازرسی تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از ایران خودرو مطرح کرد و همچنین اعلام کرد تجاری سازی خودروهای دارای کسری، کاری ارزشمند در ایران خودرو است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۵    
به دنبال انتشار برخی مطالب غیرواقع در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی درباره ایران خودرو، این شرکت ضمن رد هر گونه خبر و پیام خارج از منابع اطلاع رسانی رسمی خود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۲    
بانک مهر ایران در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 12هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۲    
بازنشستگان فرهنگی خواستار افزایش شمول رتبه بندی به گونه ای هستند که فقط مشمول شاغلان نباشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۷    
با اعمال محدودیت فروش نفت ایران شرکت ملی نفت به دنبال استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای فروش نفت خام است اما تجربه دور گذشته تحریم ها و عدم موفقیت فروش نفت در بورس ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۱    
هدف مدیریت رعایت قوانین و مقررات تطبیق، حفظ ثبات در عملیات بانکی و پیشگیری از مواجهه با مخاطرات ناشی از عدم رعایت قوانین، مقررات و استاندارد هایی است که به موجب آن ها ممکن است بانک مشمول جریمه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۲    
رضا روستایی، رئیس اداره آب شهرستان پاسارگاد با تاکید بر این موضوع که در حال حاضر مجوز تخصیص کشاورزی در این شهرستان و بخش پاسارگاد نداریم می گوید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۲    
قیمت هر شانه تخم مرغ در برخی از فروشگاه ها 60 هزار تومان است، اما در میادین این کالا 17 هزار تومان ارزان تر فروخته می شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۰۷    
پیشنهاد اختصاص 150 هزار واحد مسکونی به بازار اجاره از مجموع یک میلیون واحد مسکونی که قرار است سالانه ساخته شود در حالی به تازگی مطرح شده است که یک سیاست موثرتر که می تواند عرضه چند برابری مسکن به ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۸:۳۷    
تسهیلات ساخت واحد های قانون جهش تولید و تامین مسکن 20 ساله است که به سازندگان پرداخت می شود و پس از احداث خانه ها قابل انتقال به خریداران خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۵    
توفیقی: صحبت هایی که رییس برنامه و بودجه در مورد افزایش دستمزد ها داشته است متاسفانه شامل کارگر ها نمی شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۱    
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در گزارشی جدید به بررسی همکاری های اقتصادی مشترک میان ایران و اروپا و برنامه هایی که در آینده پیش روی این تجارت مشترک قرار دارد، پرداخته است.