جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 10 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۰    
شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در 126 روز معاملاتی، با 180هزار و 586واحد افزایش، معادل 13.81 درصد رشد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۴:۴۰    
در این گزارش به بررسی علل قرمز شدن چشم و درمان آن می پردازیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۰۶:۳۶    
آب میوه حاوی مقدار زیادی شکر است که قند خون را به سرعت بالا می برد بنابراین افراد مبتلا به دیابت معمولا باید از اکثر آبمیوه ها دوری کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۳:۴۰    
مطالعات محققان دانشگاه ادیت کاون در استرالیا نشان می دهد افراد بالغی که در روز مقادیر بالای میوه و سبزی تازه مصرف می کنند، استرس کمتری را تجربه می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات بر تراکنش بانکی نداریم و مواردی مانند حقوق، دریافت وام، تبدیل شکلی از دارایی به شکل دیگر و مواردی که جنس درآمدی ندارند، مشمول اخذ مالیات نیستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۷    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با تأکید بر حمایت از توسعه صنعت پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی می تواند اقتصاد ایران را احیا کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
شرکت بیمه کوثر توانست پس از ارزیابی نظام مدیریت ریسک سازمانی و گرفتن نمره قبولی، گواهی نامه ایزو 31000، نسخه 2018 را کسب کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۷    
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از آغاز مرحله نخست عملیات دیوارکشی پیرامون فرودگاه بین المللی جزیره به طول 6 کیلومتر خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۰    
خدمت"بانک پرداخت" ملت، امکان پرداخت های خودکار و مکانیزه را برای مشتریان فراهم کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۷    
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در 6ماه نخست 1400با رشد 43درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 2هزار و 600میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از 790میلیارد تومان افزایش فروش است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۶    
زن و مردی که در جریان آشنایی اینستاگرامی، سناریوی قتل شوهر زن را طراحی و اجرا کرده بودند به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۷    
عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس گفت: پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با حجم بیش از 4500 میلیارد تومان، بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه رمزارز ها بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک های علم و فناوری کشور در روز های 18 و 9 آبان ماه 1401 به میزبانی پارک علم و ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۲    
شرکت سهامی بیمه ایران بار دیگر به سطح یک توانگری مالی که بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه کشور است، رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۶    
کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست پس از یک دوره طولانی بیماری، دیشب دار فانی را وداع گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۷    
رئیس پیشین پارلمان جمهوری آذربایجان گفت: می گویند ستارخان به دنبال جدایی آذربایجان از ایران بوده، کمتر دروغ بگویید اصلا از این خبر ها نبوده. تاریخدانان ما گرفتار بازی های سیاسی شده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۶    
محققان دانشگاه "نوتردام" و "فلوریدا" حسگری ساخته اند که می تواند در کمتر از 30 دقیقه حمله قلبی را تشخیص دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۶:۳۶    
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: رفلاکس معده بیماری شایع است که می تواند دوره ای یا مزمن باشد. استرس موجب تشدید ریفلاکس شده و مانع از جواب در طول درمان می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۴:۳۰    
یک فوق تخصص کلیه کودکان به تشریح علائم نارسایی مزمن کلیه در کودکان پرداخت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۳:۲۷    
انجیر، یکی از میوه های خوش خوراک اواخر فصل تابستان و پاییز است. میل به مصرف نوع زرد یا سیاه آن هم بستگی به ذائقه افراد دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۲:۲۷    
مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد که آنتی بادی های واکسن "فایزر-بیونتک" بعد از 6 تا 7 ماه از تزریق دوز دوم به طور کلی از بین می روند و کارایی آن ها تا 10 برابر کاهش پیدا می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۶    
کره بادام زمینی تقریبا برای استفاده در ساندویچ، غذا های شیرین و حتی مصرف یک قاشق آن به تنهایی خوب و دوست داشتنی است و طیف وسیعی از بافت ترد تا خامه ای دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۲    
عبدالنبی شرفی تحقق اهداف دولت در راستای شفاف سازی و عدالت محوری در عملکرد اقتصادی سازمان ها را مهم ترین مزیت سامانه یکپارچه مدیریت معاملات و قرارداد های شرکت عمران، آب و خدمات کیش برشمرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۰    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: تا دوشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل افزایش 2 تا 6 درجه ای دما پیش بینی می شود و از سه شنبه تا جمعه در این نقاط کاهش 3 تا 7 درجه ای دما خواهیم داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۱    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به تردد 395 هزار و 283 زائر اربعین از طریق مرز های زمینی و هوایی در دو مسیر رفت و برگشت، آمار انجام تست کرونا از زائران را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۷    
مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تدوین و تنظیم لایحه بودجه 1401 کل کشور باید قوی تر و با نگاه علمی و دقیق تر از گذشته و سرعت زیاد دنبال شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۷    
همزمان با بخشنامه رئیس جمهور واردات کالاهای لوازم خانگی کره ای به کشور با ممنوعیت موقت روبه رو شد. به گواه نظرات کارشناسان باید این زمان تنفس را برای تقویت دوباره کارخانجات ایرانی غنیمت بشماریم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:احاس می کنم دیدار هفته اول ما با پرسپولیس لغو می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۱    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: تا به امروز وب سرویس رسمی ارسال داده های خانه های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور مالیاتی تحویل داده نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال جاری تمام موانع صادراتی رفع خواهد شد و سال 1401 صادرکنندگان هیچ مشکلی را برای ارسال کالا های خود به کشور های هدف نخواهند داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۱    
دلالان بر روی حواله ای که به واردکنندگان واگذار می کنند 5000 تومان می کشند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۶    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت از تصویب و ابلاغ سیاست های توسعه صادرات و مدیریت واردات خبر داد و گفت که در این مصوبه تسهیلات مناسبی برای واردات کالا های اساسی و مواد اولیه پیش بینی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری آناتولی در گزارشی نوشت: تنش های بین ایران و کره جنوبی در پی مسدود شدن دارایی های تهران، اکنون به دیگر بخش ها از جمله آموزش و تجارت سرایت کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۱    
شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در اطلاعیه ای ضمن تأکید بر برخورد جدی با عوامل استخراج غیرمجاز رمزارز در بورس تهران از هموطنان خواست موارد مشابه را گزارش دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی گفت: طرح مطالعاتی اجرایی با هدف بهبود نظام توزیع در اقتصاد ایران توسط این موسسه به انجام رسیده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۲    
بررسی ها نشان می دهد که در دو دهه اخیر تحولات بسیاری در بازار های جهانی رخ داده و ماهیت کسب و کار ها تغییر کرده است. بیشتر کشور ها به دلیل سودآوری و درآمدزایی به سمت گسترش مشاغل خُرد و کوچک رفته اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
دعوای 2 کارگر نانوایی به خاطر بدهی یک میلیون تومانی پایان مرگباری داشت و به قتل یکی از آن ها منجر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۰    
دولت روحانی در راستای تعامل با غرب نه تنها روابط ایران با سایر کشورها از جمله چین را تخریب کرد بلکه شبکه به جا مانده از دولت قبل برای دور زدن تحریم نفتی را نیز لو داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۷    
هر متخصص بهداشت برای حفظ وزن سالم بر رژیم غذایی متعادل و سبک زندگی سالم تاکید می کند. این بدان معناست که برای جلوگیری از چاقی، باید چربی های مصرفی خود را بسوزانید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۶    
مشاهدات میدانی حاکی از کاهش قیمت گوشت قرمز در ابتدای مهرماه نسبت به ماه های گذشته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۶    
بر اساس گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت بانک به پرداخت در کشور و خاورمیانه دارای رتبه اول و در دنیا دارای رتبه 13 است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
شرکت بیمه سامان با معرفی نمایندگان برتر خود در جشنواره فروش بیمه های زندگی، از آن ها قدردانی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
تیم والیبال زنان سایپا در دومین دیدار خود از جام باشگاه های آسیا مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها از همکاری اداره کل بنادر کیش با شرکت کشتیرانی بندر آفتاب در برقراری سفر دریایی مسیر آفتاب، کیش خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۱    
به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان، امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ایجاد گردید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۷    
منابع بانک مهر ایران در پایان شهریور 1400 به بیش از 623هزار میلیارد ریال رسیده و نسبت به پایان سال گذشته 26 درصد رشد را تجربه کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر تسریع و تکمیل واکسیناسیون در کوتاه ترین زمان ممکن ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
بانک ملت و بیمه آسیا با هدف تقویت سطح همکاری ها، تفاهم نامه جدیدی به امضا رساندند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که تا پایان امسال قید و بند های پیش روی صادرات برداشته می شود در مورود واردات خودرو گفت: نظر شخصی من و رسمی وزارت صمت عدم واردات خودرو در شرایط فعلی کشور است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۶    
سید مجتبی حسینی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از اختصاص 36 میلیارد ریال تسهیلات این بانک به روش عقد قرارداد خرید دین در شش ماهه ابتدایی سال جاری در استان بوشهر به متقاضیان خبر داد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
بحران و کاهش عرضه گاز باعث شد تا قیمت نفت به بالاترین حد خود در 3 سال گذشته برسد و کارشناسان از احتمال افزایش قیمت نفت در آینده خبر می دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
پیگیری بهارستانی ها و مطرح شدن طرح رتبه بندی در صحن علنی مجلس از 10 مهر اظهاراتی است که محمد باقر قالیباف همین چند روز پیش خطاب به معلمان گفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ادامه واردات کالا های خارجی، منجر به کاهش تولیدات داخلی، رکود فعالیت های مولد کارخانه ها، بیکار شدن کارگران و تشدید رکود می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتصاب حسین قربانزاده به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی سازی و اشراف او به مسایل حقوقی و اقتصادی را می توان در حل معضلات و آسیب شناسی مشکلات واگذاری ها به فال نیک گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۷    
بررسی آمار های منتشر شده سامانه کدال حاکی از تولید 429 هزار و 414 دستگاه خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در نیمه نخست امسال است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
بیش از 150میلیارد تومان به حساب وزارت نیرو بابت بهبود آب شیرین مناطق محروم واریز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۶    
امروز، شنبه 10 مهر ماه 1400، شاخص کل بورس بیشترین رشد را در سال جاری ثبت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت بیمه آسماری می گوید که این شرکت اکنون به جایگاه قابل قبولی در بازار رسیده است و به دنبال راهکار هایی برای تعمیق این شرایط در کنار ایجاد وفاداری بیشتر با مشتریان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: همه موظف به مبارزه با فساد بانکی هستیم اما مدیران بانک ها باید پیشگام مبارزه باشند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ارز 4200تومانی دارو تا پایان سال حذف نمی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گفت: دستور اخیر رهبر انقلاب مبنی بر منع واردات لوازم خانگی کره ای، اولا کاملا در جهت شعار سال های اخیر بویژه شعار امسال و ثانیا سطحی از سیاست گذاری است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
فایل تصویری آیة الکرسی را ببینید و این سوره قرآنی را بخوانید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که ازسرگیری مذاکرات وین امری ضروری است و این مذاکرات باید در اسرع وقت از سرگرفته شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
چرا حکم عضویت روحانی در مجمع تشخیص مصحلت صادر نشده است؟ سوالی که این روز ها به کرات مطرح می شود، برخی معتقدند که روحانی علاقه ای به حضور در مجمع تشخیص ندارد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
به دنبال برگزاری رزمایش فاتحان خیبر در پی تحرکات سیاسی - نظامی جمهوری آذربایجان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع واکنش نشان داده و آن را آخرین فرصت به دولت آذربایجان برای فهم قدرت ایران ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
گروه خودروسازی سایپا با تولید 212 هزار خودرو در شش ماهه نخست امسال، علاوه بر ثبت رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 100 درصد برنامه تولیدی خود در سال جاری را نیز محقق کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
محیط بانان اداره محیط زیست کیش با نظارت های حداکثری از هر گونه اقدام نسبت به زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری در این منطقه پیشگیری می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶    
جشنواره ورزش های الکترونیک با حضور مسئولان ارشد، جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با وزیر دادگستری این کشور درباره انتقال محکومین ایرانی به زندان های داخل کشور، تسریع در رسیدگی به پرونده های متهمین و همکاری در پیشگیری از جرم، دیدار و گفتگو کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که گفتگو بین ایران و مقامات سعودی در جریان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه اجرای ابلاغیه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که اجازه استفاده از ابزار واردات در مقابل صادرات را به صادرکنندگان می دهد، متوقف شده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس مجمع واردات، با گلایه از افزایش بی رویه محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار کشور، گفت: بازار فرآورده های آرایشی و بهداشتی را به جولانگاه قاچاق تبدیل کرده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی و با هدف راه اندازی مجدد طرح های راکد برای توسعه تولید و رونق بخشِ شیلات و دسترسی به اشتغال پایدار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ظرفیت صادرات 100 میلیارد دلاری ایران به کشور های همسایه و هند و چین خبر داد و گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۲    
در برخی مناطق شمال فعالان بازار ملک به دلیل عیب بزرگ قانون مرتبط با تشکیل شوراها، به این حوزه نفوذ می کنند و، چون به خاطر شغلی که دارند، ذی نفعان شمال خواری محسوب می شوند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۷    
بانک ملی ایران اعلام کرد: شعبه قصر به نام شرکت های دانش بنیان تغییر نام یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۷    
تامین ارز کالا های اساسی به میزان 9.5 میلیارد دلار (معادل کل سال گذشته) و بیش از 18 میلیارد دلار برای واردات سایر کالا ها از طریق سامانه نیما در شش ماهه ابتدایی سال جاری ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۵    
یک مقام مسئول گفت: مردم فریب تبلیغات رنگ و لعاب دار مسکن در کشور های خارجی را نخورند؛ چرا که این کشور ها به راحتی اقامت و یا سند رسمی را به خریداران نمی دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
با حکم سید کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس عراقچی به سمت دبیری شورا منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۷    
قیمت جهانی نفت در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران)، تحت تأثیر ریکاوری تقاضا، افت ارزش دلار و کمبود عرضه به علت محدودیت های تولید اوپک پلاس، به بالای 79 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۱    
مدیر عامل چادرملو در جلسه کمیته اکتشاف شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تاکید بر اهمیت اکتشاف و حفاری در نقاط امید بخشی معدنی کشورو تاثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
یکی از نزدیکان محمد صمیمی شاعر و مداح اهل بیت (ع) گفت: بعد از انجام آزمایش های معمولی عصر روز گذشته وی از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمان را در منزل دنبال می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۷    
رکورد تولید 25 ساله کلاف در کارخانه ذوب آهن اصفهان شکسته شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
بازیکنانی که قرار است به عنوان آخرین نفرات نقل و انتقالاتی آبی پوشان با این تیم قرارداد امضا کنند، به زودی به تهران می آیند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
پیش بینی قیمت دلار در بازار ارز از سوی فعالان سخت شده است. برخی اعتقاد دارند قیمت دلار به سقف برخورد می کند و وارد فاز اصلاح می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۷    
پیگیری بهارستانی ها و مطرح شدن طرح رتبه بندی در صحن علنی مجلس از 10 مهر اظهاراتی است که محمد باقر قالیباف همین چند روز پیش خطاب به معلمان گفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۱    
ناهید قاسمی پورافشار به سرپرستی شعبه بندرعباس شرکت بیمه تعاون منصوب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
ستاره سابق آبی ها، برای همکاری و توافق نهایی اعلام آمادگی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع اشتغال، تبدیل وضعیت و رسمی شدن نیرو های قراردادی در بخش های مختلف و زیرمجموعه از اولویت های مهم و دردستور کار جدی این وزارتخانه قرار دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز یکشنبه 11 مهر 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
یکی از دلایل دیگر اصلی گرانی مسکن عرضه نکردن واحدهای خالی به بازار، نبودن قوانین مثل مالیات بر خانه های خالی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۰    
رشد قیمت دلار تا کانال 28 هزار تومان انتظارات درباره افزایش قیمت ها در بورس را افزایش داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۰    
کاخ سفید قصد دارد از 30 کشور برای پیوستن به مبارزه علیه حملات باج افزاری و انواع دیگر جرایم سایبری شامل استفاده غیرقانونی از رمزارز دعوت کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۰    
جنگنده های ارتش ترکیه مواضع گروه های مسلح حزب کردستان عراق در جبل کاره واقع در شمال استان دهوک (شمال عراق) را بمباران کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۰    
بانک ملی ایران اعلام کرد آنچه تحت عنوان سرمایه گذاری این بانک در بندر فجیره کشور امارات متحده عربی در یک ویدئو مطرح شده است، صحت ندارد.