جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 16 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۶    
اختلالاتی مانند کم خونی، بی اشت هایی یا کم کاری تیروئید می تواند باعث عدم تحمل سرما در ما شود. به همین دلیل است که اگر متوجه شدید حساسیت شما نسبت به درجه حرارت بیشتر از حد معمول است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۱    
روان شناس گفت: برای تشخیص بیش فعال بودن باید روی توجه بچه ها متمرکز شویم و ببینیم چقدر می توانند روی مسائل مختلف متمرکز شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از 500 هزار تومان به 750هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۶    
قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات دیشب (بامداد شنبه به وقت تهران) به رشد خود ادامه داد و قیمت نفت خام آمریکا برای اولین بار از 2014 تا کنون از 80 دلار فراتر رفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
رئیس جمهور اظهار کرد: همه برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب اتفاق نظر داریم و این اقدام نیازمند داشتن یک گزارش شناخت از ظرفیت کنونی استان و تلاش و کوشش برای حل مشکلات با مدیریت جهادی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با امضای شیوه نامه میان کشور های مبداء و مقصد دام زنده با ایران و انجام ترانزیت میان این کشور ها قاچاق دام در کشور از بین رفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۵    
سرپرست معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات سالانه 300 تا 500 میلیون دلار شکر در شرایطی رخ می دهد که ایران ظرفیت خودکفایی در تولید این محصول را دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۷:۰۵    
وزیر نفت گفت: برآورد ما این است با توجه به افت فشار میدان های گازی به حدود 22 میلیارد دلار سرمایه گذاری طی 6 تا 8 سال آینده برای حفظ و نگهداشت تولید گاز نیاز است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۶:۰۵    
مقامات سوئیسی اعلام کردند که سال آینده هم نخواهند توانست نمایشگاه خودروی ژنو را برگزار کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۵:۰۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ماموریت اصلی ما در حال حاضر تولید حداکثری است، گفت: اعتبار 500 میلیارد تومانی برای طرح های نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب در روز های آینده به این ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۵    
منابع عراقی از هزینه کرد سنگین دولت سعودی برای نفوذ در انتخابات پارلمانی این کشور خبر دادند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۵    
شرکت تولید تراشه های الکترونیکی TSMC اعلام کرد که قصد ندارد درخواست کاخ سفید برای افشای اطلاعات حساس را قبول کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۵    
یک رسانه لبنانی از کشف محموله جدید نیترات آمونیوم در منطقه "حوش الحریمه" در بقاع غربی این کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۵    
آیت الله محمدی تاکندی در دورۀ سوم خبرگان رهبری، به نمایندگی از سوی مردم استان قزوین برگزیده شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۵    
حسین امیرعبداللهیان در نخستین سفر خود به عنوان وزیر خارجه ایران بامداد پنجشنبه وارد لبنان شد و با مقام های ارشد این کشور از جمله میشل عون رئیس جمهوری، نبیه بری رئیس پارلمان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۵    
وزیر نفت با برشمردن تعداد نیروهای شاغل در صنعت نفت مهمترین برنامه های این وزارتخانه مرتبط با نیروهای انسانی را تبیین کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۰:۳۵    
در دومین روز از رقابت های جهانی ورزش شرکت ها که در آتن یونان در حال برگزاری است، ورزشکاران کارگر کشورمان موفق به کسب 17 مدال در رشته های مختلف شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۵    
رئیس جمهور اتصال به خطوط راه آهن را از مطالبات اساسی مردم استان بوشهر دانست و گفت: مصمم هستیم در تکمیل و راه اندازی پروژه خط آهن شیراز- بوشهر- عسلویه شتاب ایجاد کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور در بازدید از نخلستان های شهرستان اهرَم استان بوشهر در آلاچیق کشاورزان حضور یافت و از نزدیک با آنان به گفتگو نشست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۵    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دستگاه دولتی باید به صورت اساسی به مسأله بازنشستگان به خصوص کسانی که در پوشش سازمان تأمین اجتماعی و سازمان های دولتی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور گفت: خوشحالیم که نیروگاه بوشهر با نهایت ظرفیت اسمی خود درحال بهره برداری است و هزار مگاوات برق تولید می کند و این میزان، در فازهای توسعه ای آن، به سه برابر افزایش خواهد یافت
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه راه رئیسعلی دلواری در مقاومت و ایستادگی مقابل متجاوزان بیگانه همچنان ادامه دارد، گفت: شهدای عالیقدری که مردم این خطه تقدیم انقلاب اسلامی کردند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۵    
وزارت امور خارجه لهستان، کاردار بلاروس در ورشو را به خاطر عدم ممانعت از عبور پناهجویان از مرزهای دو کشور، احضار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۲    
شرکت ای بی ام اعلام کرد که تمام کارمندانش باید تا روز 8 دسامبر به طور کامل واکسینه شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۶    
یک مقام مطلع از رایزنی های مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی گفته واشنگتن و تل آویو هیچ طرح جایگزینی برای حالت فرضی شکست مذاکرات برجام ندارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۷    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز جمعه اعلام کرد نام گروه صنعتی ماموت و چند شرکت وابسته به آن را از فهرست تحریم های اقتصادی خارج کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۶    
ارزش سبد بورسی سهام عدالت در هفته دوم مهرماه به میزان 3 درصد رشد کرد تا کاهش هفته های پیشین ارزش این شرکت جبران شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۶    
مشاور امنیت ملی پاکستان از جامعه جهانی خواست با دولت موقت طالبان در افغانستان همکاری کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۷    
گروه خودروسازی سایپا با تولید حدود 40 هزار دستگاه خودرو در شهریورماه سال جاری توانست رشد 14 درصدی را نسبت به شهریور سال گذشته ثبت کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۶    
18 مهرماه جاری دور جدید انتخابات پارلمانی عراق برگزار خواهد شد تا سرنوشت 329 کرسی پارلمانی که در حال حاضر 187 کرسی آن سهم شیعیان، تقریبا 76 کرسی آن سهم اهل سنت و 58 کرسی از آن کُرد ها است، مشخص شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۶    
تیم ملی فوتبال فرانسه با کامبک رویایی موفق شد بلژیک را شکست دهد و راهی فینال مسابقات لیگ ملت های اروپا شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۱    
بازیکن تیم تراکتور توضیحاتی را درباره خوشحالی جالب هم تیمی هایش در شب قهرمانی حسن یزدانی ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۶    
قاچاق به عنوان سدی مقابل تولیدکنندگان عمل می کند و تهدیدی برای بازار محصولات ایرانی به حساب می آید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی نوشت، نظامیان این کشور از زمان دولت قبلی، در حال آموزش به واحدهایی از سربازان تایوانی هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی راه آهن تونس می گوید در نتیجه برخورد دو قطار مسافربری در تونس دست کم 33 نفر زخمی شده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون ارائه راهکاری جایگزین از ارسال سوخت توسط ایران به لبنان انتقاد کرد و مدعی شد این روش چاره بحران انرژی لبنان نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حالا که ظریف اعتراف کرده که متن برجام را مطالعه نکرده و تحریم ها به جای لغو ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان بوشهر در موسسه دریایی شهید محلاتی سپاه حضور یافت و از نزدیک از مراحل ساخت و تکمیل ناو شهید سلیمانی و شناورهای مختلف دریایی بازدید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۵    
معاون مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه د رحال حاضر تردد وسایل نقلیه در محور کندوان در مسیر شمال به جنوب ممنوع است، از ممنوعیت تردد خودرو در مسیر جنوب به شمال در آزادراه تهران شمال خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور در بدو ورود به استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های گسترده استان بوشهر برای رشد و آبادانی،گفت: با وجود این ظرفیت های فراوان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
دولت روحانی به عقیده بسیاری از مردم و کارشناسان کارنامه ای ضعیف در انتصاب های خود داشت. بسیاری از امورات اداره کشور به افرادی واگذار شده بود که نه تنها توانایی حل مشکلات را نداشتند بلکه خود مشکلی در ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
اقتصاد محیط زیست ، شاخه ای متمایز از علم اقتصاد است که ارزش های مربوط به هر دو موضوع اقتصاد و محیط زیست را با هم در نظر می گیرد و گزینه هایی جدید را بر پایه این ارزش ها مطرح می نماید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور در ششمین سفر استانی خود دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و مسئولین ارشد استانی وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز جمعه 16 مهر 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۷    
منابع آگاه می گویند ترکیه رسماً از آمریکا خواسته که جهت نوسازی ناوگان هوایی ارتش خود، چهل فروند جنگنده اف-16 و تجهیزات نوسازی به این کشور بفروشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۷    
دفتر دادستانی منهتن می گوید علیه یکی از فرماندهان سابق طالبان که توسط آمریکا بازداشت شده، درخصوص قتل سه نظامی آمریکایی و ساقط کردن یک بالگرد این کشور در افغانستان اعلام جرم کرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۷    
وزیر خارجه سوریه تاکید کرد چرخش کنونی غربی ها به سمت سوریه در نتیجه شکست آنها و همچنین پیروزی دمشق بر تروریسم حاصل شده است.