یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 29 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس کمیته امداد گفت: سامانه شفاف سازی منابع و مصارف زکات در کشور، تا پایان سال راه اندازی می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۲    
در نیمه نخست امسال، بیش از 26میلیون و 387هزار تن کالا به ارزش 16میلیارد و 56میلیون و 697هزار و 709 دلار بین ایران و اعضای پیمان شانگ های تبادل شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
عضو شورای عالی بورس گفت: انتظار می رود طی دوهفته آینده، اولویت های سازمان بورس توسط رئیس جدید، به صحن شورای عالی بورس برسد و تصویب شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
با تصویب هیات مدیره بانک تجارت و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، هادی اخلاقی به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
خودکفایی ارزشی 50 درصدی قطعات خاص محصول اتوماتیک تارا با همت شرکت ساپکو و زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو محقق شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۶    
یکی از موضوعات مهمی که طی ماه گذشته در گروه خودروسازی سایپا اتفاق افتاد، صفرشدن تعهدات سررسید شده این مجموعه بود؛ سایپا اولین مجموعه خودروساز بود که با وجود تحریم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۱    
رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر آمادگی تامین مالی بخش های مختلف صادرات کشور از جمله تولید کنندگان، حمل و نقل زمینی و دریایی تاکید ورزید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
خلاصه ای از مجموعه تحولات اقتصاد کلان و اقدامات بانک مرکزی در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت های خود در شهریورماه 1400 به شرح زیر ارائه می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در طرح حمایت از حقوق کاربران وخدمات پایه فضای مجازی به دنبال فیلتر کردن نیستیم ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۶    
رضا دولت آبادی با تصمیم و رأی اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک ملت انتخاب شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۲    
عادل عبد المهدی در دیدار با مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: آمریکا باید از عراق خارج شود و این خواسته همه ملت عراق است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۲    
قاضی پرونده مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید زمان مشخص شدن بیگناهی یا اثبات اتهامات وارده به او بابت اخاذی از هم تیمی سابقش را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۵۶    
سویه AY.4.2 حدود 10% از نوع اصلی دلتا مسری تر است و تا کنون موجب موارد ابتلا و مرگ و میر جدیدی در کشور روسیه شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که به زودی هزینه 1.4 میلیارد دلاری را که برای خرید جنگنده های اف - 35 از آمریکا پرداخت کرده بود، پس می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۶    
نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی گالوپ نشان می دهد بیش از 70 درصد ایرانی ها از عملکرد آیت الله رئیسی رضایت دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۱:۵۶    
باشگاه استقلال 20 درصد از مطالبات کادرفنی و بازیکنان این تیم را پرداخت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۵    
با وصول تائیدیه پرداخت بدهی مازولا، فیفا پرداخت تمام بدهی های خارجی باشگاه تراکتور را تایید کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح عملیاتی ارتقا امنیت اجتماعی در غرب این استان خبر داد و گفت: 537 سارق و مالخر در این طرح دستگیر شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۰    
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از فعال شدن بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۷    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار توضیح وزارت بهداشت درباره عدم پیش خرید واکسن فخرا شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۶    
پزشک بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امیرالمومنین (ع) شیراز گفت: تلاش برای نجات فرزند شهید یاسوجی که برای درمان به شیراز منتقل شده بود، بی نتیجه ماند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۱    
700 هزار دُز اسپوتنیک به ایران رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۲    
قیمت بیت کوین، بزرگترین رمزارز جهان، تحت تأثیر انرژی مثبتی که تایید اولین صندوق سرمایه گذاری رمز ارز آمریکا به بازار وارد کرد به رکورد تاریخی جدیدی رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۸:۵۶    
خروج سرمایه در ایران خاصه در یک دهه اخیر به بهانه اهداف و مقاصد مختلف انجام شده که همگی به دلیل ضعف شاخص های سرمایه گذاری و عدم سهولت تجارت و بی اعتمادی به محیط اقتصاد کلان بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت گفت: سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور در حال بررسی موضوع جاماندگان سهام عدالت و اعلام تعیین تکلیف نهایی آن طی یکی دو هفته آتی خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح جهش تولید مسکن در بیش از 900 شهر کشور اجرایی شده و خانواده های فاقد سرپناه از مزایای مسکن بهره مند می شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۰    
مشاور رییس جمهور و دبیر عالی شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قانون مالیاتی مناطق آزاد را یک اشتباه فاحش دانست و تاکید کرد: این قانون باید اصلاح شود و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال آن را لغو کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۷    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً تا دو ماه آینده رتبه بندی معلمان وارد فاز اجرا می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۳۵    
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: اصلاح قیمت مرغ در راستای افزایش نرخ مؤلفه های تولید و برای پایداری تولید گوشت مرغ صورت گرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۰    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با روزنامه ای آمریکایی با توجه به تحولات پیرامون احیای توافق هسته ای، تازه ترین مواضع این نهاد بین المللی را درباره نظارت بر برنامه هسته ای ایران مطرح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در توئیتی نوشت: بورس تهران پلمپ نشده است و تنها درب پارکینگ به دلیل بدهی هزار میلیاردی به صورت موقت پلمپ شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۵    
معمولا دولت ها مشکل کسری بودجه را با استقراض تامین می کنند. مشکل زمانی حل می شود که دولت از طریق منبع اصلی بودجه یعنی مالیات، بتواند درآمد های خود را تامین کند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه پاکستان در راس یک هیات دیپلماتیک و امنیتی امروز در شهر کابل با سرپرست نخست وزیری افغانستان و سایر مقامات دولت موقت طالبان دیدار کرد و طرفین پیرامون روابط دوجانبه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی کنترل قیمت ها و کاهش قیمت کالا های اساسی را از اولویت های مجلس در همکاری با دولت عنوان و اظهار کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۷    
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی مثل همه نیرو های مسلح روز به روز مقتدرتر، پای کارتر و قوی تر می شود و دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دیداری که مدتی قبل با مراجع تقلید داشتم فرمودند که واکسیناسیون به لحاظ فقهی لازم و همه ما باید واکسن بزنند، چون این موضوع ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۵    
در معاملات آخرین روز از هفته شاخص بورس بیش از پنج میلیارد و 404 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 41 هزار و 262 میلیارد ریال داد و ستد شد همچنین شاخص کل با یک هزار و 82 واحد کاهش به 397 هزار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان در پاسخ به اتهامات رئیس جمهور جمهوری آذربایجان مبنی بر همکاری ایران و ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا گفت بسیاری از کشور ها از مبارزه گسترده ایران با قاچاق ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور صبح امروز با نمایندگان استان های آذربایجان شرقی و غربی در مجلس دیدار کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۲    
مقام های امارت اسلامی اعلام کردند که هنوز برای شرکت هیأت حکومت آنان در نشست تهران که تا یک هفته دیگر با حضور وزیران خارجه کشور های همسایه افغانستان برگزار می شود، تصمیمی نگرفته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۶    
ایجاد صف 10 کیلومتری کامیون های ایرانی برای صادرات به روسیه واقعیت ندارد، برخی ها با اخبار کذب در مسیر صادرات به روسیه جوسازی می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۰    
جلسه دوم دور جدید شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در محل خانه موزه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و طبق آیین نامه، انتخاب هیئت رئیسه در دستور کار قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۵    
در ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه، اکثر رمزارز ها در محدوده سبز معامله می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۲    
درحالی که برخی اخبار از پلمب ساختمان شرکت بورس تهران واقع در سعادت آباد حکایت دارد، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد فقط در پارکینگ ساختمان پلمب شده و رفت و آمد به ساختمان از روز شنبه طبق روال عادی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۶    
تسهیلات جعاله مسکن برای تکمیل و تجهیز واحد مسکونی به افراد دارای خانه پرداخت می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۰    
بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، شاخص کرایه مسکن در شهریورماه سال 1400 نسبت به سال گذشته 45.7 درصد افزایش داشته که بیانگر وضعیت نامناسب بازار مسکن اجاره ای است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۵    
در ادامه مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، عملیات رزم پهپادی توسط پهپاد های نیروی هوایی ارتش با موفقیت اجرا شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۷    
با حمایت مدیریت امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش کارگاه رویکرد های نوین در عکاسی مستند در جزیره برگزار می شود
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۱    
مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری کارگاه تئاتر روایی "بیست گام اساسی از متن تا اجرا" در جزیره خبر داد
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۵    
رییس فراکسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اهمیت برنامه هفتم توسعه، حفظ و تقویت مزیت های مناطق آزاد را از وظایف مجلس و دولت برشمرد و گفت: باید موانع فضای کسب و کار برداشته شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۷    
نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر های رئیس جمهور و هیئت وزیران پس از یک دوران رخوت مدیریت و عدم تصمیم گیری در میدان و تصمیم گیری در کنار مردم انجام می شود که قطعا با توجه به حضور میدانی اثرات ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
آرمین خوشوقتی شرایط تغییر مزایای عرفی کارگاه ها را توضیح می دهد؛ به گفته ی او، کارفرما نمی تواند یکجانبه عرف معمول کارگاه ها را تغییر دهد و مراجع حل اختلاف نیز باید به این مساله واقف باشند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، شستا برای سال 1399 به ازای هر سهم 135 تومان به سهامدارانش سود نقدی می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۲    
بهروز محبی با اشاره به اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند منابع پایدار است، گفت: بسیاری از وزرا در حال مذاکره با کشور هایی مانند چین و روسیه هستند تا پروژه ها از طریق تهاتر با نفت خام عملیاتی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۶    
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد که کشورش مشتاق بازگشت به مذاکرات برجامی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۵    
قبادیان: عملاً رسیدن به رشد 8 درصد اقتصاد کاری غیرممکن است. زیرا زمانی که با آن رشد تعریف شده می رسیم که ابزار آن فراهم باشد. با توجه به شرایطی که اکنون اقتصاد ما با آن دست به گریبان است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۰    
رقابت با تازه واردان بازار خودرو همچون تسلا سبب شده است بسیاری از خودروسازان قدیمی به فکر جوان سازی محصولات خود و ورود به دنیای خودرو های برقی بیفتند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۱    
حریری گفت: با حجم نقدینگی حاصل از حذف ارز 4200 تومانی می توان به طبقات مختلف جامعه، خدمات اجتماعی با کیفیت ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۶    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی پروژه ای عظیم برای تولید، کیفیت و صادرات خودرو های داخلی تا سال 1404 در نظر گرفته که علاوه بر کارشناسان و فعالان خودروسازی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
رشد اقتصادی را می توان به معنای افزایش ارزش کالاها و خدمات تنظیم شده با تورم در طول زمان تعریف کرد. آمارشناسان به طور متعارف چنین رشدی را به صورت درصد افزایش تولید ناخالص داخلی حقیقی یا GDP تعریف می ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵    
طرف های غربی این روز ها سخن از نزدیک شدن زمان پایان مهلت گفتگو ها به میان می آورند، ولی طرف ایرانی هنوز حتی تکلیف هیأت مذاکره کننده را هم روشن نکرده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۲    
طبیعتا این مسأله عادلانه به نظر نمی رسد، اما تحقیقات زیادی انجام شده که نشان می دهد زیبایی چهره مزایایی زیادی برای فرد به همراه دارد. در واقع جذابیت جسمانی برای فرد نتایج اجتماعی مهمی به همراه دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۶    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز پنجشنبه 29 مهر 1400 فال روزانه را بخوانید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۰    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز جمعه 30 مهر 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۱    
موسسه رتبه بندی مودیز اعلام کرد در نتیجه همه گیری کرونا و وادار شدن دولت ها به حمایت از بازار های پولی و مالی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰    
در بین کشور های عضو منطقه یورو، بالاترین تورم مربوط به استونی با 6.4 درصد بوده است و پس از این کشور نیز لیتوانی با 6.3 درصد و لهستان با 5.6 درصد قرار دارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۱    
مداخله در بازار ساخت باعث شد حومه های مملو از خانه، به شکل مصنوعی اسم شهر جدید را یدک بکشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۰    
به دنبال افزایش قیمت گاز طبیعی و نفت در سراسر جهان با بهبود تقاضا پس از بیماری همه گیر، پالایشگاه ها در حال افزایش تولید خود هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۵    
افزایش کمی مناطق آزاد اقتصادی نه تنها کمکی به اقتصاد نکرده، بلکه می تواند مسائل حاشیه ای بیشتری برای کشور ایجاد کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۶    
افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن در پی افزایش سقف وام خرید مسکن و ابلاغ آن به شعب بانک عامل و تخصصی بخش مسکن رخ داد که به استقبال خریداران این برگه ها برای اخذ وام مسکن منجر شد.