یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 28 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت می تواند تاثیر عظیمی در توسعه تجارت به ویژه 15 کشور هم مرز با ایران داشته باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۲    
شرکت بیمه نوین در پاسخ به اعتماد مشتریان خود، بیمه های بدنه اتومبیل و آتش سوزی را با شرایط و تخفیف های ویژه در آبان ماه به فروش می رساند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۶    
قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه 6 آبان را در جدول زیر مشاهده کنید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۰۵:۲۲    
افرادی که مدت های زیادی در طول روز هندزفری بی سیم یا ایرفون استفاده می کنند احتمالا متوجه شده اند که گوش های آن ها بیش از گذشته حالت چسبناک دارند یا به اصطلاح گوششان واکس گوش بیشتری ترشح می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۲    
وزیر بهداشت طی حکمی دکتر غفاری را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت منصوب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۷    
علاقه مندان به ارسال مقالات در بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه تا 10 آبان 1400 فرصت دارند با مراجعه به سایت همایش نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مقالات خود اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۱:۳۵    
والدین باید در هر شرایطی به کودکان توجه کنند چرا که غفلت از او می تواند منجر به اثرات منفی طولانی مدت و کوتاه مدت در کودک شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۰    
ذب بودن ادعای مسئولان دولت روحانی درباره سرطان زا بودن بنزین تولید پتروشیمی ها پس از هشت سال افشا شد تا پرونده افرادی، چون معصومه ابتکار و بیژن زنگنه به قوه قضائیه ارسال شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۰    
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با هفته وحدت، طرح پیش فروش شش محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله به اجرا گذاشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۷    
ورود تکنولوژی و فناوری های نوین به سیستم بانکی کشور سبب شده است تا هم مشتریان و هم مدیران بانک ها استفاده و بهره برداری از ابزارهای جدید بانکی را در دستور کار خود قرار دهند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۷    
حمید استیلی در دیدار با رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خواستار اجرای طرح های آبخیزداری در روستای پدری خود که استیلی نام دارد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
یک متخصص روس، روش هایی را برای پیشگیری از پیری زودرس مغز معرفی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۳:۴۱    
در مطلب زیر طرز تهیه یک نوع نان شکم پر خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
سناریوی حذف دلار 4200 تومانی جدی تر از قبل شده است و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس هم تاکید دارد که باید مسئله ارز 4 هزار و 200 تومانی تمام شود چرا که ادامه آن رانت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
بانک مرکزی طی نامه ای موافقت خود را با ارتقاء موسسه اعتباری ملل به بانک ملل، منوط به تعهد هیئت مدیره موسسه در خصوص اقدامات اعلام شده ظرف مدت شش ماه را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۵    
نوع تغذیه کودکان تأثیر بسیاری در سلامتی آن ها در دوران بزرگسالی دارد بنابراین بهتر است خوراکی های ناسالمی را که باعث بروز بسیاری از مشکلات در رفتار کودکانتان و در نهایت موجب بیماری آن ها می شود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
متخصص طب سنتی گفت:چون در پاییز و زمستان بدن سرد می شود باید غذا های گرم بخوریم؛ در نتیجه ارده شیره را در این فصل ها زیاد مصرف کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۳:۴۰    
بسیاری بر این باورند که وقتی غذا های مختلف در یخچال قرار می گیرند، برای مدت طولانی نگهداری می شوند، اما فواید سلامتی خود را از دست می دهند و در بسیاری از موارد غیرقابل خوردن می شوند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۲:۴۰    
به نظر می رسد که زنان باردار و شیرده نسبت به اولین دوز واکسن کووید 19 واکنش ضعیفی دارند و این موضوع اهمیت دریافت هر 2 دوز استاندارد واکسن کووید را در این گروه بیان می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۷    
شبکه خبری الجزیره از احضار سمیر جعجع رهبر حزب القوات اللبنانیة توسط دادگاه نظامی لبنان خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۶    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با حضور در بیمارستان جماران که مهران غفوریان در آن بستری است، از او عیادت کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به 14 هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت 4/ 863 میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ه) خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۱    
عضو شورای سیاستگذاری (منحله) اصلاح طلبان گفت هاشمی شدن روحانی، توهم است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۶    
همین که برای یک خودرو پول بدهید، از همان لحظه، ارزش آن شروع به کاستن می کند و اگر قصد فروش آن را داشته باشید مجبورید به قیمت پایین تر بفروشید ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۱:۵۰    
روسیه روز گذشته اعلام کرد این ماه گوگل را معادل حداکثر 20 درصد از درآمدش در این کشور جریمه می کند. علت این مساله عدم پاک کردن محتوای غیرقانونی توسط این شرکت است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۰    
چرا پیمانکاران، پرسنل و مردم همگی از نحوه عملکرد مدیریت شهری در حوزه پسماند ناراضی هستند؟
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: 36 هزار و 520 کیلوگرم برنج در قم به علت احتکار و اعلام نشدن موجودی شناسایی و توقیف شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۲    
مردی که در توهم ناشی از مصرف شیشه مدعی شده بود 26 زن را در تهران به قتل رسانده به اختلالات خلقی و روانپریشی مبتلا است و به دلیل توهمات ناشی از مصرف شیشه دچار مشکل روحی و روانی شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اوایل وقت جمعه 30 مهر تا ظهر شنبه یکم آبان، در خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان دما به زیر صفر درجه خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۵    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته هدیه سازمان بازرسی را به عیسی زارع پور ارائه داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دوماه است که دولت سیزدهم فعالیتش را آغاز کرده و بدون خلق پول پرداخت های ماهیانه را صورت داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۲    
گناهکار یک اقتباس آمریکایی از فیلمی دانمارکی به همین نام است که با فاصله ای کمتر از سه سال نسبت به نسخه اصلی منتشر می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری 12 میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از اول آبان ماه 1400 خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: مشکلات دنیای اسلام تحمیلی و خواست قدرت های ضداسلام است و اگر دولت ها و کشور های اسلامی این حقیقت را متوجه باشند، حول محور واحد و اشتراکات ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۱    
احتمال دارد مسابقه دو تیم استقلال و هوادار تهران به دلیل دخالت برخی از عوامل در اجرای تبلیغات محیطی لغو شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۲    
کارآفرینان افراد شجاعی هستند که می توانند ایده های خلاقانه ی خود را به یک کسب و کار تبدیل کنند. آن ها در مسیر ایجاد کسب و کار خود با خطرات زیادی روبرو شده و با آن ها مقابله می کنند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۲    
مردی که با انگیزه اختلاف خانوادگی فردی را با شلیک گلوله کشته بود، بازداشت شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۰    
پوست پوست شدن دست و مخصوصا نواحی اطراف انگشتان یک مشکل نسبتا رایج است که می تواند به علل مختلفی بروز پیدا کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۲    
وزیر صنعت ژاپن اعلام کرد: توکیو از اوپک پلاس خواسته تا تولید نفتش را بالا ببرد و این درخواست را تا 4 نوامبر زمان نشست بعدی این گروه ادامه می دهد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۷    
فروش نقدی محصولات گروه بهمن از روز شنبه 1 آبان ماه 1400 آغاز خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۱    
افزایش شدید قیمت زغال سنگ و کمبود برق در چین، رشد دومین اقتصاد بزرگ جهان را در سه ماهه سوم کند کرد و برآورد می شود که در سه ماهه چهارم این بحران به زنجیره های تامین جهانی سرایت خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۲    
حضرت آیت الله علیرضا اعرافی به مناسبت گرامی داشت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم صلی (ص) و میلاد امام جعفر صادق علیه السلام در منطقه آزاد کیش سخنرانی می کند
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۶    
سرلشکر حسین سلامی در بازدید و ارزیابی توان رزم لشکر 41 ثارالله کرمان ضمن تبریک ایام سرور و شادمانی امت اسلام و هفته وحدت گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۱    
قوه قضائیه تصویر مهدی اخوان، متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد مأموران دولتی و قضائی غصب و جعل عناوین و جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۶    
وزارت خارجه عربستان سعودی از دیدار و گفت وگوی نماینده ویژه ایالات متحده در امور ایران با وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی در خصوص تحولات منطقه خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۷    
امروز با شروع به کار نخستین ETF برای بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال رشد کرد و در فاصله کمتر از یک درصدی ثبت رکورد همه دوران خود قرار گرفت. قیمت اتریوم نیز همراه با قیمت بیت کوین افزایش یافت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۰    
مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عدم ارائه نسخه ای از قرارداد به مشتریان بانکی یکی از مصادیق نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم در فضای کسب و کار است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۱    
برداشتن یک کیسه برنج 10 کیلویی، دو تا روغن 900 گرمی سرخ کردنی و پخت وپز، رب، قند، شکر، ماست و پنیر، یک کیلو گوشت چرخ کرده، یک کیلو گوشت خورشتی، دوکیلو مرغ، مایع ظرفشویی، دستشویی، لباسشویی، خمیردندان ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۲    
دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران اعلام کرد که حدود 15 درصد از کامیون های رسوبی مانده در گمرک های کشور در شرایطی که مهلت قضایی یک ماه به پایان رسیده است ترخیص شده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
در معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و 404 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش 41 هزار و 262 میلیارد ریال داد و ستد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۷    
طبیعت در هر فصل خیلی زیبا است، حتی اگر در درختی یک برگ وجود نداشته باشد و برف هنوز افتاده باشد یا برعکس ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۵۱    
10 کیلو مرغ، 2 کیلو گوشت گوسفند و 10 کیلو شیر به هر خانوار ایرانی با یک سیاستگذاری ساده می توانست به طور ماهانه تخصیص داده شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۵    
افزایش سرمایه مکانیسمی برای تامین مالی بانک ها است. از افزایش امکانات مالی و توسعه بانک تا جبران سرمایه ازدست رفته ناشی از زیان بانک و تهاتر دیون بانک به اشخاص ثالث می تواند علل افزایش سرمایه باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سازمان حمایت در خصوص افزایش قیمت تایر اطلاعیه صادر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۰    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در خصوص توقف سهمیه بندی محصولات پتروشیمی گفت: این طرح با نام مدیریت بازار تعریف شده و هدف آن حذف قیمت گذاری دستوری و رقابتی کردن بازار است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۷    
مدیران عامل سازمان بهشت زهرا و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
مشاور مدیرعامل بیمه تجارت نو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۶    
آیین قرعه کشی سپرده های پس انداز ریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان (عملکرد سال 99 -1400) روز سه شنبه مورخ 27 مهرماه سال جاری برگزار و برندگان نیکوکار این قرعه کشی مشخص شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۱    
در حال حاضر اتریوم در محدوده 3850 دلاری معامله می شود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که ورود اتریوم به کانال 4000 دلاری نیاز به سقف شکنی بیت کوین دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در پنجمین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو قرار است 18 قطعه داخلی سازی شود که با تحقق آن 30 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۶    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در پی اقدام چین برای کنترل قیمت زغال سنگ، کاهش پیدا کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۱    
آب معدنی های 100 هزار تومانی در بازار خبر ساز شد. دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی تاکید کرد که آب های بسته بندی خارجی گران قیمت در بازار تهران، قاچاق هستند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۶    
در جلسه صبح روز چهارشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های همدان، گیلان و گلستان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۱    
چارچوب هماهنگی نیرو های سیاسی شیعی عراق معروف به بیت شیعه سه شنبه شب اعلام کرد که تا تعیین تکلیف سرنوشت نتایج انتخابات یکشنبه هفته گذشته پارلمان، در مذاکره تشکیل دولت جدید عراق شرکت نمی کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نقش روسیه در این موقعیت ژئوپلیتیک نامشخص است. از یک سو، روسیه با ایران از حکومت کنونی سوریه حمایت می کند. از سوی دیگر، از نقطه نظر نظامی، به هیچ وجه مخالف اشغال سوریه توسط نیرو های امریکایی نیست ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رئیس و اعضای جامعه روحانیت مبارز سه شنبه شب با رئیس جمهور دیدار و بر همراهی و پشتیبانی خود با دولت سیزدهم تاکید کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۱    
اسماعیل بشری در گفتگو با دیپلماسی ایرانی پیرامون تاثیر رقابت واشنگتن – پکن بر مناسبات جهانی و تحولات منطقه ای بر این باور است که چینی ها به دلیل پیاده کردن نوعی سیاست استعماری و استثماری جدید و مدرن ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در آستانه 29 مهرماه، روز ملی صادرات، طی پیامی این روز را به صادرکنندگان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۰    
اساتید، مدیران هنری و فرهنگی در مراسم رونمایی از کتاب دیوارها سخن می گویند بر این نکته تاکید کردند که این کتاب اثری مهم برای جامعه شناسی انقلاب اسلامی است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید دبیر عالی مناطق آزاد کشور مبنی بر بهره وری از رویداد جهانی اکسپو در جهت معرفی ظرفیت های خود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
کنگره بین المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی با محوریت هفته وحدت و سیره پیامبر اکرم (ص) برای نخستین بار در جزیره کیش برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
معاون بازرگانی چادرملو میزان صادرات شمش فولادی چادرملو در نیمه اول امسال را 172 هزار و 465 تن اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
طبق قانون جهش مسکن زمین دولتی اختصاص یافته به متقاضیان جامعه رایگان خواهد بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۵    
مدیر طراحی سیستم های برق، الکترونیک و پلتفرم ایران خودرو، گفت: در محصول تارا اتوماتیک، از سامانه ورود و استارت بدون کلید (کیلس) استفاده شده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۶    
وزیر توسعه منطقه ای و زیر ساخت های ارمنستان روز سه شنبه از ساخت بزرگراه راهبردی با ایران با مشارکت های شرکت های روس خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۷    
کارگزاری رسمی بورس اوراق بهادار، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی بانک تجارت، اسامی شعب و باجه های فعال کارگزاری خود را برای ارائه خدمات بورسی به مشتریان اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۱    
بر اساس آخرین اطلاعیه های منتشر شده در سایت کدال، برخی از شرکت های بورسی در مجامع خود سود نقدی تقسیم کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۷    
به منظور رفاه حال مستأجرین محترم مهلت تسهیلات حمایتی تامین مخارج مستاجرین در موسسه اعتباری ملل تمدید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تعیین راهبرد های مناطق آزاد در دوره سه ماهه آینده برای اجرای هر پروژه با پیوست های فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین اقدامات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برشمرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۵    
امام جمعه کیش راه کار های ایجاد اتحاد اسلامی و شیوه اجرایی شدن این اقدام را یکی از موضوعات مهم در زمینه هم گرایی امت اسلامی با استفاده از ابزار های سیاسی عنوان کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با دستور کار بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
نخستین جشنواره ایده های فناوری در حوزه های فنی، استخراج فناوری، فراوری، احیا، آهن سازی و نیروگاه برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۱    
ماجرای تقاضا برای محاکمه روحانی داستان طولانی دارد، چندی پیش بود که نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: واقعیت آن است که آنچه در مذاکرات هسته ای وین بین آقای عراقچی و طرف های 5+1 رخ داده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر منتشر شده به نقل از خود را مبنی بر" اعلام قیمت های جدید خودرو به زودی" را تکذیب کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۶    
خراسان با اعلام رسمی رئیس جمهور برای حذف دلار 4200 گزینه های جایگزینی را که برای حمایت از مردم درنظر گرفته شده چند فرض احتمالی در این زمینه را بررسی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۱    
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: بنابر آمار تولید شیرخشک ناشی از مشکلات ترخیص مواد اولیه مطلوب نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۶    
به تازگی و با گذشت حدود یک ماه از تابستان متاسفانه قطعی برق و یا خاموشی های فاز شب در اکثر نقاط کشور بخصوص تهران در حال رخ دادن است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۱    
با توجه به اینکه دولت ها با استفاده از ابزار های مختلف کسری بودجه را به تعویق می اندازند، شاهد این مسئله هستیم که هر سال برحجم این کسری افزوده می شود ...