شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۷    
پرویز فتاح، رئیس جدید بنیاد مستضعفان: کسانی که اموال بنیاد را در اختیار گرفته اند؛ باید آن را پس بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۷    
وزیر امور خارجه انگلیس از اقدام غیرقانونی آمریکا در تحریم روسیه استقبال کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۲    
وزیر حج و عمره عربستان ضمن استقبال از برقراری دوباره عمره با محوریت حفظ عزت ، کرامت و امنیت زائران ایرانی، خواستار معرفی نیروهای کنسولی در قالب حافظ منافع سوئیس شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۲    
علی دینی ترکمانی با تاکید بر اینکه حذف صفر از پول ملی به تنهایی تاثیری در مهار تورم ندارد، گفت: ترکیه نیز اگر بعد از حذف صفر توانست تورم را کنترل کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۰    
تحریم آقای ظریف نشان داد دولت محترم طی 6 سال گذشته در اعتماد به آمریکا و گره زدن همه مسائل - حتی آب خوردن مردم- به مذاکرات هسته ای، به بیراهه رفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۲    
رئیس جمهور منتخب ونزوئلا هشدار داد، در صورتیکه آمریکا تهدید خود مبنی بر قرنطینه یا محاصره ونزوئلا را عملی کند، کاراکاس برای نبرد با واشنگتن آمادگی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۶    
پس از کنفرانس جنجالی که علی خطیر بر علیه باشگاه استقلال به راه انداخت، نظری جویباری پاسخ وی را داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۳:۰۷    
اکران فیلم سینمایی زندانی ها در بیروت با استقبال خانواده های لبنانی روبرو شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور برای بهبود معیشت مردم، گفت: انتظار از دولت و مجلس رفع معضلات اقتصادی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۳۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طی 40 سال هیچ دولتی حتی دولتی که مقام معظم رهبری رئیس جمهور آن بودند، چنین اختیاری که دولت کنونی دارد را نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۲    
عضو کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان جمعه گفت پارلمان این کشور با پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا علیه ایران مخالف است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات حملات موشکی به مواضع ائتلاف سعودی در خاک عربستان و جنوب یمن را توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۷    
مشاور ویژه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت کشورهای اروپایی به دنبال آن هستند از طریق دیپلماسی با ایران آزادی تردد دریایی در منطقه خلیج فارس را تضمین کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی پولیتیکو در تحلیلی روز جمعه طرح رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در خلیج فارس را ائتلاف تک نفره توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه رهبر کره شمالی را دوست خودش خوانده و با لحنی ملتمسانه از او خواسته آزمایش های موشکی بیشتر انجام ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی به بررسی علل عدم افت محبوبیت حزب الله لبنان با وجود تحریم های گسترده آمریکا پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: موانع کسب و کار کشور شامل مشکلات داخلی، مشکلات ناشی از تحریم ها و عدم شفافیت در اقتصاد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۰    
قیمت نفت پس از کاهش شدید روز گذشته، امروز 1.25 دلار افزایش یافت و به 61.75 دلار در هر بشکه رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۷    
وزیر پیشین امور خارجه با اشاره به تحریم ظریف گفت: این اقدام نشان داد که مذاکره طلبی آمریکا فریبی بیش نیست و منظور آن ها از مذاکره، پذیرش بی چون و چرای نظرات غیرمنطقی و حق به جانب آمریکا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۷:۰۱    
سایت فور فورتو پیش بینی کرد هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در فصل جدید رقابت های لیگ برتر می تواند نقش پررنگی را برای تیمش ایفا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سرلشکر شهید ادبیان به مناسبت مراسم تشییع پیکر روز گذشته وی در کرمانشاه، منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
با اعلام آرای مردمی راه یافتگان نیمه نهایی عصر جدید به فینال (فینالیتهای عصر جدید) مشخص شدند و شاهد رقایت این 5 نفر در فینال عصر جدید خواهیم بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۲    
علامت تجاری باشگاه استقلال توقیف شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد اگر اروپا از تحویل گرفتن داعشی ها امتناع ورزد، ایالات متحده آنها را آزاد خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۶    
پامپئو که در سفر به تایلند به سر می برد با مقصر جلوه دادن چین در تأثیرگذاری منفی بر اقتصاد جهان، گفت باید به چند دهه رفتار بد چین خاتمه دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۱    
وزارت خارجه ترکیه با هشدار به آمریکا درباره عدم اطاله روند پاکسازی شمال سوریه از شبه نظامیان کُرد، تهدید کرد در صورت تداوم انفعال واشنگتن، آنکارا خود منطقه امنی را در شمال سوریه ایجاد می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۲    
کشورهای آمریکا و روسیه امروز رسما از معاهده منع موشک های هسته ای میان برد خارج شدند و منابعی در واشنگتن نیز از آغاز آزمایشات موشکی این کشور در آینده نزدیک خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه موقت تهران با ابیان اینکه بیش از 4 هزار بار مبارزه با فساد اقتصادی در کلمات و نوشته های رهبر انقلاب آمده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۷    
تحقیقات افکارسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که حدود نیمی از افکار عمومی این کشور خواستار اجتناب از درگیری نظامی با ایران هستند اما برنامه هسته ای ایران را تهدیدی برای خود می دانند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
پس از منتفی شدن حضور بوکاری درامه به دلیل پیچیدگی های عجیب فوتبال ایران، سایت توتومرکاتوی ایتالیا با انتشار خبر علاقه استقلال به به جذب دانیل پاولویچ برای پست دفاع چپ خود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
محمدباقر منصوری مداح اهل بیت (ع) شامگاه پنج شنبه در بیمارستان سیدالشهدا ارومیه در گذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۵    
گری سیک با کنایه به مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن پست نوشت: وقتی وزیر خارجه دشمنتان نسبت به شما دیپلمات بهتر، سخنگوی بهتر، توییت نویسی بهتر و نماینده ای بهتر برای کشورش است، خب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
حسین امیری خامکانی گفت: قاچاق بنزین بعد از کنار رفتن کارت های سوخت زیاد شده است و احیای کارتهای سوخت باعث می شود اطلاعات مصرف سوخت به صورت آنلایت در اختیار نهادهای نظارتی قرار بگیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان این که ریال، هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ عملی دیگر معنای اولیه خودش را از دست داده است گفت: حذف چهار صفر از پول ملی اقدامی ضروری و الزامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷    
نشریه آمریکایی فارین پالیسی با بیان این که شکی وجود ندارد که آمریکا امسال یا سال بعد از خلیج فارس می رود نوشت: ایران حالا مالک خلیج فارس است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۱    
علی رغم افزایش فشارهای واشنگتن بر کشورهای متحد خود برای مشارکت در طرح ائتلاف دریایی در آب های جنوب ایران، این بار خبر می رسد که ژاپن به دلیل روابط دوستانه با ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۷    
راه آهن چابهار-سرخس علاوه بر حل مشکلات و محرومیت های استان های شرقی کشور، زمینه ای مناسب برای استفاده از ظرفیت عظیم ترانزیت کالا است، با تکمیل این پروژه که اقیانوس هند را به آسیای میانه متصل می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۵    
نخستین نماهنگ فارسی، هدیه جوانان ایرانی به رهبر مقاوم عربی، سید حسن نصرالله به همت ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام خواننده: مجتبی مینوتن و حامد محضرنیا شاعر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۶    
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گروه خونی و چگونگی تأثیر آن در ازدواج خود، این مطالب را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تصمیم سران قوا برای انتقال شرکت بازرگانی دولت به وزارت صمت گفت: انتقال شرکت بازرگانی دولتی ایران به وزارت صمت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۱    
از سال 86 تاکنون هرازچند گاهی موضوع حذف چند صفر از پول ملی جدی می شود و به سرعت به فراموشی سپرده می شود، اما با تصویب کلیات لایحه حذف صفرها از پول ملی، به نظر می رسد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۲    
رایزن نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: رژیم آمریکا ادعا می کند که به دنبال نیل به توافق جامع با ایران ازطریق مذاکره است، اما با تحریم ظریف، ماهیت واقعی این ادعای پوشالی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا که تا کنون انواع سیاست هایش برای مجاب کردن ایران به مذاکره با دولت او ناکام مانده بامداد جمعه در اجتماع هوادارانش در اوهایو مدعی شد که تهران الان به دنبال مذاکره با او است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۶    
در دیدار روسای جمهور ازبکستان و بلاروس در شهر مینسک 11 سند همکاری به امضای مقامات ارشد دو کشور رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۷    
هر چند رهبر معظم انقلاب در دولت های مختلف نسبت به مسائل اقتصادی با مخاطب قرار دادن رؤسای دولت و نیز وزرا، تذکراتی داده اند، اما رونمایی دستور جدید ایشان توسط حسن روحانی نشان از اهمیت مضاعف آن دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به برداشت دولت از صندوق توسعه ملی گفت: این کار توجیه پذیر نیست و به هر دلیلی صورت گیرد ممنوع است زیرا دست کردن در جیب نسل های آینده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۷    
بارها و بارها استفاده های متعارف و غیر متعارف نمایندگان مجلس از تلفن همراه سوژه خبر ها شده است؛ از سلفی با موگرینی گرفته تا موبایل بازی و اینستاگرام گردی و حالا اگر نمایندگان اراده کنند یک بار برای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کسانی که پیش از این فکر می کردند با آمریکا می شود مذاکره کرد،