یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پروش گفت: احکام پرداخت حقوق دانشجو-معلمان صادر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۵    
یورونیوز به بهانه مرگ جفری اپستین، قاچاقچی جنسی که ارتباط نزدیکی با تعدادی از روسای جمهور آمریکا داشت، کارنامه اخلاقی 5 رئیس جمهور این کشور را بررسی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۲    
همسر استراماچونی با انتشار پست جدید اعلام کرد که همسرش هیچ گونه فعالیتی در فضای مجازی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۷    
با پیگیری های صورت گرفته از سوی دیوان عدالت اداری، مطالبات معوقه فرهنگیان به زودی پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۱    
ائتلاف الفتح از نخست وزیر عراق خواست کاری کند که حرکت نیروی هوایی آمریکا در حریم هوایی عراق کاهش یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود نوسانات ارزی و تحریم ها، قیمت کالاهای اساسی و موردنیاز مردم به ثبات نسبی رسیده و این امر نویدبخش روزهای خوبی برای مردم است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۲    
نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد، دادن قرص آنتی بیوتیک به کودکان برای درمان سرماخوردگی ریسک بروز بیماری در بزرگسالی آنها را افزایش می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی های منطقه ای خود، امروز به کویت سفر خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۷    
مدیری که در مبارزه با فساد جدی است، بیانیه نمی دهد و بگم بگم نمی کند، اقدام می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۲:۰۶    
برای مشاهده نتایج وام ضروری بازنشستگان 98 اینجا را بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۰    
طبق اعلام سیدمجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی و همچنین انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۵    
مدیرعامل استقلال که تجربه کار با شفر را دارد مخالف جذب اینگونه بازیکنان توسط سرمربی است و نمی خواهد اتفاقی که منجر به اختلاف شفر با علی خطیر در فصل گذشته رخ داد این بار در مورد خودش و استراماچونی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۷    
قانونگذاران دموکرات قصد دارند با استفاده از کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به گردآوری شواهد لازم برای استیضاح رئیس جمهور کشورشان کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۲    
یک کاربر سعودی در واکنش به آزادی نفتکش ایرانی، گفت که ایرانی ها بر سر مواضع خود هستند؛ اظهار نظری که واکنش مشاور پیشین ولی عهد ابوظبی را به همراه داشت و به مجادله توئیتری منجر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۲    
رسانه چینی با تاکید بر اینکه پکن هرگز به طرح ائتلاف دریایی واشنگتن علیه ایران نمی پیوندد، نوشت اگر هم ائتلافی تشکیل شود، باید در خدمت منافع کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله ایران باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۶    
بر اساس گزارش شبکه پرس تی وی، شیخ زکزاکی بعد از ناتمام ماندن روند درمانش در هند، به نیجریه بازگشته و دقایقی پیش وارد فرودگاه ابوجا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۸:۳۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به جز این دو مقطع پیامبر و ائمه، سراغ نداریم که دشمنان و مستکبران عالم جمع بشوند و به پیروزی نرسند و اگر نتوانستند انقلاب اسلامی را با مشکل مواجه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی دولت تصریح کرد: آزادی نفتکش گریس 1 بدون هیچ تعهدی ثمره اقتدار، دیپلماسی فعال و کوتاه نیامدن از حقوق ملت است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۳۰    
سه نفر تمایل زیادی دارند تا جانشین ایرج عرب شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۶    
سوم شهریور ماه، انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران برای سال سوم برگزار خواهد شد و هم اکنون بین اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات رئیس شورا اختلاف نظر وجود دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۶    
امام جمعه مشهدمقدس گفت: اینستکس از برجام هم بدتر است اگر جوانبش را ببینیم نباید آنها امروز و فردا کنند مگر در همین اینستکس 7 ماه ما را معطل نکردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس قوه قضاییه در سفر روز پنجشنبه خود به استان کردستان به عیادت دو نفر از ماموستایان پیشکسوت در سنندج رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: دشمن تا همین چند سال گذشته، با بیان روی میز بودن گزینه نظامی، ایران را تهدید می کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۵    
همتی نوشت: همان گونه که فعالان اقتصادی و مردم آگاهی دارند، بازار ارز پس از یک دوره سخت، که بیشتر از ناحیه فشارهای خارجی و تحریم همه جانبه و انتظارات منفی ناشی از آن بود، در دوره اخیر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۲    
آیا با مقصران و عاملان نفوذ عده ای متهم به جاسوس و وابسته به فرقه های انحرافی، برخوردی صورت خواهد گرفت یا روند تصمیم سازی چنین افرادی در حوزه محیط زیست کشور ادامه خواهد یافت؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران هیچ تعهدی مبنی بر نرفتن نفتکش گریس-1 به سوریه نداده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: ما در بخش های مختلف دفاعی حرکت جهشی به سمت قله داریم و آنچه شما در زدن پهپاد رادار گریز آمریکایی دیدید یک نمونه آن است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۵    
یک روزنامه بریتانیایی با اشاره به آزادی نفتکش حامل نفت ایران از توقیف در جبل طارق، نوشت که در بحبوحه قدرتنمایی ایران و آمریکا بر سر نفتکش ها، آسیب پذیری انگلیس بیش از پیش نمایان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۲    
روزنامه نگار سرشناس جهان عرب نوشت، آزادی نفتکش حامل نفت ایران اول شکستی برای آمریکاست بعد انگلیس و تأکید کرد، از این پس نفتکش های ایران آزادانه در تنگه ها تردد می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۶    
یک حقوقدان با اشاره به این مطلب که برخورد با فساد درون دستگاه قضا به معنی زیاد بودن و شیوع آن نیست گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۷    
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در گردهمایی جوانان این حزب به بازداشت پوری حسینی مدیرعامل سازمان خصوصی سازی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۱    
در حالی که آمریکا همه تلاش خود را به کار بسته تا به زعم خود ائتلافی دریایی را در خلیج فارس ایجاد کند، ولی جز چند متحد انگشت شمار، کسی به این طرح روی خوش نشان نداده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۷    
اظهارات وزیر موسوم به امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره تغییر وضعیت موجود در قدس برای اینکه به زعم وی، یهودیان بتوانند در مسجدالاقصی مراسم خاص خود را برگزار کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۲    
یک کارشناس مسائل بین الملل، ا اشاره به تغییر موضع برخی کشورهای منطقه در قبال اسرائیل و تنش موجود میان ایران و آمریکا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از تنش موجود برای حضور در خلیج فارس سوء استفاده می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: روسای سه قوه باید متولی سند گام دوم انقلاب باشند و می توانند دبیرخانه دایمی برای این امر تشکیل دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها هیچ حربه دیگری برای تحریم های جدید اقتصادی علیه کشورمان ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۱    
پایگاه اینترنتی اینترسپت در مقاله ای به 5 دروغ دولت آمریکا درباره ایران که باید افشا شود، پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۲    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رفع توقیف نفتکش گریس 1، گفت: 25 نفر کارکنان نفتکش آدریان دریا (گریس 1) هستند که با انجام مقدمات سفر از جمله سوخت گیری، سفر خود را آغاز می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۶    
نماینده مردم اهواز در مجلس با طرح این سوال که دولت کدام اختیارات را ندارد، گفت: به عنوان نمونه در ارتباط با کالاهای اساسی همه امور در اختیار دولت است از تخصیص ارز توسط بانک مرزی گرفته تا زنجیره تهیه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا بامداد جمعه (به وقت تهران) در جمع هواداران خود در شهر منچستر ایالت نیوهمپشایر مدعی شد که ایران و چین به دنبال توافق با او هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۱    
حزب الله لبنان برای اولین بار تصاویری از حمله به ناوچه ساعر رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 33 روزه در سال 2006 منتشر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۵    
اعتبار اسناد غیررسمی در نزد حاکمیت از اصلی ترین دلایل فسادهایی مانند پول شویی، زمین خواری، معاملات معارض و حتی فرار سرمایه است، موضوعی که در برخورد با مفاسد ذکرشده از دید مسئولان امر مغفول مانده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۲    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای بامداد جمعه خدمه ابرنفتکش حامل نفت ایران که به تازگی رفع توقیف شده را به تحریم تهدید کرد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۶    
یک کارشناس انرژی گفت: در مرحله دوم استفاده از کارت سوخت باید سهمیه فقط به یک خودرو اختصاص یابد.