یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۲    
به دنبال تصمیم هند برای پایان دادن به خودمختاری ایالت جامو و کشمیر، نارندرا مودی نخست وزیر هند این تصمیم را رسما امضا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۷    
در حالیکه مقامات و رسانه های ترکیه از توافق با آمریکا درباره حمله به شمال سوریه و ایجاد منطقه امن سخن می گویند، ابهامات زیادی پیرامون این توافق وجود دارد که عملیاتی شدن آن را با چالش روبرو می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۱    
آخرین خرید استقلال در فصل نوزدهم تا به اینجا بازیکنی ازحوزه بالکان است که علاوه بر تمام شایستگی هایی که داشت بازی ملی کمی در کارنامه اش دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۱    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مسیر، مسیرِ اقتدار نظام و عزت جمهوری اسلامی است، گفت: زمان افول آمریکاست و انشاالله در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۶    
نوزدهمین جایزه جهانی وومکس به کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده ایرانی تعلق گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: مشکل خاصی در ترخیص کالا های وارد شده به بنادر وجود ندارد و هر آنچه اظهار شود در صورتی که موانع قانونی نداشته باشد ترخیص می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۰    
همتی در پاسخ به سوالی که فرمانده اقتصادی الان در دولت کیست؟ گفت: آقای رئیس جمهور؛ از وقتی من در بانک مرکزی هستم، ایشان نظرات را به خوبی می پذیرند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۱    
وزیر خارجه چین بر تمایل کشورش برای همکاری با پاریس جهت کاستن از تنش ها بر سر برنامه هسته ای ایران تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۶    
مهناز افشار در صحبت رودررو با دنبال کننده های صفحه اش در اینستاگرام به سوالات آنها پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۶    
سرویس های اطلاعاتی یمن موفق شدند در کمتر از 12 ساعت تیم ترور برادر رهبر انصارالله یمن را شناسایی و 80 درصد آن ها را بازداشت کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۰:۰۱    
در حالی که شروط همسر مائورو ایکاردی، برای ماندن او در اینتر، باعث اختلاف میان مدیران باشگاه با این مهاجم آرژانتینی شده بود، خرید لوکاکو ستاره منچستر توسط اینتری ها و اعطای شماره پیراهن ایکاردی به او ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
ژاوی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی السد بر خلاف دوران بازی اش، در کنار زمین بسیار عصبانی ظاهر شد تا جایی که حتی با یک شوت محکم، کفش خود را در کنار زمین گم کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۶    
منابع سوری از حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به یک محله مسکونی در شهر حلب خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۰    
رییس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ می گوید که استقلال نمی تواند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارقی که با ترفند معرفی خود به عنوان مشتری سایت دیوار خودروی تویوتای 22 میلیارد ریالی را سرقت کرده بود، دستگیر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد نامه بسیار زیبا ی دیگری از رهبر کره شمالی دریافت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۲    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک به مصاف کوبا رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۲۵    
امام جمعه رشت با اشاره به اقدامات سپاه در تولید و تأمین سوخت گفت: سپاه توانست در چنین ایامی ستاره خلیج فارس را راه اندازی کند و خودکفایی در بنزین و سوخت های خاص را رقم بزند و می توانیم با جرئت اعلام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۶    
وزیر خارجه ایران امروز جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر تأکید کرد ایران در حراست از منافع خود در خلیج فارس تردید به خود راه نخواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۰۱    
نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخانه بار مالی بر دوش دولت می گذارد، گفت: با تشکیل وزارت میراث فرهنگی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۰    
در معاملات امروز بازار جهانی انرژی قیمت نفت برنت با 78 سنت افزایش به 58.16 دلار رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۵    
تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از منابع سیاسی و امنیتی آگاه در تل آویو گفت ضربه اخیری که آمریکا از ایران در خلیج(فارس) متحمل شده، سایه تهدیدی بر سر اسرائیل درست کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۱    
رسانه های روسیه روز جمعه از وقوع انفجار جدید در یک زاغه مهمات این کشور خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۵    
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۶    
یک استاد دانشگاه لبنان شکست آمریکا در تشکیل ائتلاف دریایی را نتیجه رویارویی قدرتمندانه ایران با چالش آمریکا دانست و گفت: در نهایت این ایران است که با اعمال شروط خود به جنگ نفتکش ها خاتمه می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بعد ازاینکه قرار شد به بانک مرکزی بروم، از آقا عذرخواهی کردم و گفتم قبل از رفتن به چین وقت شما را گرفتم ولی نتوانسته ام رهنمودهای شما را اجرا کنم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۱    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو گفت که روندهای هشدار آمیزی در خلیج فارس شکل گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۱    
پس از تکذیب بازداشت دادستان سابق تهران جعفری دولت آبادی، روابط عمومی دادستانی تهران از برخورد با عوامل نشر این شایعه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۵    
علی اکبر کریمی با اشاره به تخصیص 14 میلیارد دلار برای واردات کالای اساسی گفت: متاسفانه سفره اقشار ضعیف جامعه از مایحتاج عمومی خالی بوده و منافع ارز 4200 تومانی در حلقوم رانت خواران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۰    
رئیس فراکسیون مقابله با تحریم ها با بیان اینکه تاکنون 85 نماینده عضو این فراکسیون شده اند گفت: با تشکیل کارگروه های تخصصی و همراهی وزارت خارجه و فعالان اقتصادی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۲    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش سهام عدالت کسانی که یک میلیون تومان کامل سهام داشته اند به 4 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۰    
در حالی ایران در شرایط تحریم نفت می تواند روی صادرات گاز حساب کند که متاسفانه به دلیل نبود متولی فرصت های صادراتی یکی پس از دیگری از دست می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی کم نیست، اما بستگی به شخصیت هر رئیس جمهوری دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۱    
جرد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ برای دومین بار یک تور منطقه ای کوتاه مدت را برگزار کرد؛ از این رو در نوشتار پیش رو به مهم ترین اهداف این سفر دوره ای پرداخته می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۱    
سردار سرتیپ تشکری دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۲    
امام جمعه موقت تهران در خطبه های نمازجمعه گفت: به دولت هند درباره کشمیر اخطار می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۶    
وزارت کشور یمن از شهادت برادر رهبر جنبش انصارالله در صنعاء خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد اعلام حضور احتمالی رژیم اشغالگر قدس در ائتلاف خودخوانده نظامی در خلیج فارس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۷    
سردار سرلشکر سلامی دل ربایی و نفوذ در قلب مردم و جاری شدن در نگاه و حمایت آنان را باور و دستور کار سپاه دانست و تاکید کرد: امنیت خواسته بلاواسطه مردم و مرزها هویت استراتژیک ملی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۱    
نفرات برتر کنکور از مدارس خاص و غیردولتی ها هستند و باز هم جای مدارس دولتی خالی است اما این آمار هشداری است نسبت به نظام طبقاتی آموزش کشور که حالا دانشگاه ها و رشته های برتر را هم از آن طبقات خاص ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۲    
رئیس قوه قضاییه تدبیر، مهربانی و اقتدار را سه مولفه مهم کار نیروهای حفاظت و اطلاعات دانست و از داوری و تصمیم گیری درباره افراد بر مبنای گزارش های ارزیابی نشده پرهیز داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۶    
یکی از وکلای اولیاء دم میترا استاد گفت: رفت و آمدها از ناحیه وکلا و بستگان محمدعلی نجفی برای اخذ رضایت از اولیاء دم مرحوم استاد وجود دارد اما تاکنون هیچ اتفاقی نیتفاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۰    
یک هیأت بین المللی غیر دولتی، دولت سعودی را متهم کرد که از مراسم حج در راستای اغراض سیاسی خود بهره می برد و موجب تخریب چهره دین اسلام شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۱    
شروع خرید فیش علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان از فردا شنبه 19 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۶    
براساس منتشر شده، 47 میلیون کاربر ایرانی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و این آمار، حاکی از نفوذ 57 درصدی شبکه های اجتماعی در میان ایرانی هاست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که آمریکایی ها با راه انداختن ائتلاف نظامی با ادعای برقراری امنیت کشتیرانی در خلیج فارس به دنبال افزایش تنش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۷    
منابع غربی اعلام کردند چین در ماه جولای و طی دومین ماه متوالی به تحریم های آمریکا علیه ایران بی اعتنایی کرده و حداکثر 360 هزار بشکه در روز نفت از ایران وارد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دولت های متخاصم در موضع ضعف و انفعال قرار گرفته اند و خود نیز به آن معترفند، از اقدامات و رفتارهای آنها مشخص است که تاب تحمل در برابر اقتدار انقلاب ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، واردات برنج را به جهت تنظیم بازار دانست و گفت: بی تردید در فصل فروش برنج داخلی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می تواند زن باشد، البته بستگی به تصمیم رئیس جمهور دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۷    
درگیری های دو روز گذشته در جنوب یمن که از آن به نام جنگ نواب ریاض و ابوظبی یاد می شود، نشان داد، نه تنها این دو کشور اتحاد ندارند بلکه آنقدر اختلافات عمیق است که حاضرند با هم بجنگند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۲    
روزنامه رای الیوم در سرمقاله خود نوشت جنگ نیابتی میان عربستان و امارات در جنوب عدن و ادامه حملات انصارالله به فرودگاه ها و عمق خاک عربستان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۱    
مینی سریال جنجالی چرنوبیل امشب در برنامه تلویزیونی نقدسینما نقد می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تولید دانش، فرهنگ عمومی و پرورش انسان های الهی از زمینه های اثرگذاری هیئات دانشجویی در دانشگاه است و اکثر خروجی های دانشگاه باید شبیه چمران شوند و این امری شدنی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۷    
تحلیلگران بانک گلدمن ساکس بر این باورند که صعود هر اونس طلا به بالای مرز 1500 دلار تازه شروع روند افزایشی این فلز ارزشمند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
سفیر سابق آلمان در ایران که به تازگی ریاست اینستکس را بر عهده گرفته بود، از این سمت استعفا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۲    
منابع خبری عراق اعلام کردند که یک پهپاد جاسوسی متعلق به ایالات متحده آمریکا در شمال غرب بغداد سقوط کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۶    
طیف وسیعی از صنایع اتومبیل سازی، هوافضا و صنایع کشاورزی ایالات متحده از توسعه اقتصادی چین در چند دهه گذشته سود برده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تمام شهرهای کشور پروژه های فعال ساخت مسکن وجود دارد، گفت: خبرنگاران نیز می توانند مانند سایر اقشار از این پروژه ها استفاده کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۶    
گروهک رجوی هیچ شاخصه ای برای اینکه بتواند به عنوان آلترناتیو نظام ایران و اساساً هر نظام سیاسی دیگری مطرح شود، ندارد چراکه با معیارهای ادبیات سیاسی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۷    
مبادلات تجاری آمریکا و ایران در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی با افت 57 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به حدود 42.5 میلیون دلار رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۱    
تیرماه سال 96 بود که دولت از درآمدزایی 84 میلیارد دلاری فاز 11 پارس جنوبی در قرارداد 20 ساله این پروژه که به عنوان مهمترین قرارداد نفتی پسابرجامی از آن یاد شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه، دولت دوازدهم با توجه به انتشار گسترده اوراق بدهکارترین دولت تاریخ کشور است، گفت: نظارت کافی روی بودجه دولت در خصوص نحوه هزینه کرد منابع نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۵    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی تاکید کرد که در دولت دونالد ترامپ، حضور نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا تغییر چندانی نیافته اما حضور غیرنظامی و دیپلماتیک این کشور دچار کاهش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۰    
دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به حادثه ضرب و شتم دو پرستار در دو بیمارستان دولتی و خصوصی، بروز چنین حوادث تلخی را نگران کننده دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۷    
یک روزنامه آمریکایی پنجشنبه گزارش داده شبکه جاسوسی که ایران چندی پیش از دستگیری اعضای آن خبر داد قصد جمع آوری اطلاعات درباره مبادلات نفت ایران داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از پیدا شدن دو جسد دیگر کارگران زیر آوار مانده در حادثه خیابان ظفر خبر داد.