شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۰    
جعفر برهانی نژاد آزاده سرافراز همدانی است که چهار سال در زندان های بعثی عراق بود و دور از وطن؛ کم حرف است و بیشتر اهل عمل، از خاطرات و شرایط طاقت فرسای اسارت و سختی های آن دوران می گوید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۲    
سجاد کریمی، دستیار کارگردان و عضو انجمن برنامه ریزان و دستیاران بر اثر سانحه تصادف از دنیا رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۲    
معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی، تحریم های اعمال شده علیه ایران و کره شمالی را سیاستی شکست خورده عنوان کرد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۷    
هرچند که خبر برکناری و دستگیری هاشم یکه زارع مدیرعامل یکه زارع پایان تلخی در کارنامه وی بود ولی حاوی یک پیام مهم بود:"تیم جدید قوه قضائیه با هیچ کسی تعارف ندارد حتی هاشم یکه زارع " ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۵    
شبکه خبری ان بی سی در گزارشی به مقاومت ایران دربرابر تحریم های آمریکا پرداخت و به استنادسخنان رئیس کل بانک مرکزی کشورمان نوشت:ایران به خوبی درحال مقاومت دربرابر کمپین فشار حداکثری ترامپ است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۱    
رئیس مجلس گفت: قطعا تحریم ها تأثیر داشته است؛ البته بر اساس قانون برنامه توسعه ششم ما باید تا پایان مدت برنامه بودجه اداره کشور را از نفت جدا می کردیم. حالا این کار 2 سال جلو افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۶    
کریس رونالدو در بازگشت به زادگاه خود، فرزندش را با شگفتی مواجه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۱    
پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: دلال ها که سودشان در رفت و آمد بازیکنان است مثل زالو به جان تیم افتاده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۲۲    
هافبک پرسپولیس به دلیل جراحی کتف خود 2 ماه از میادین دور خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۰    
نتایج تحقیقی که روز سه شنبه منتشر شده نشان می هد چین از توان نظامی لازم برای غلبه بر ایالات متحده آمریکا در منطقه ایندوپاسیفیک (هند-آرام) برخوردار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۰    
وزیر خارجه ایران به ادعای یک مقام آمریکایی که ساعاتی قبل تر نقش سیا در کودتای 28 مرداد 1332 را انکار کرده بود، پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۷    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیأتی روسی، بر ضرورت آزادسازی همه خاک سوریه از دست اشغالگران تأکید کرد و گفت که ترکیه از تروریست ها در ادلب حمایت نامحدود می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۱    
یک مقام ارشد دولت آمریکا بعد از ناکامی واشنگتن در ادامه توقیف ابرنفتکش حامل نفت ایران مدعی شد که آمریکا حرکت آن را رصد می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۳۷    
در درگیری بین نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن که از حمایت امارات برخوردارند با نیروهای دولت منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری در استان ابین، دهها نفر کشته و زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۱    
به دنبال افزایش اختلافات در کابینه ائتلافی رُم، نخست وزیر ایتالیا ضمن انتقاد از شدید از معاون خود اعلام کرد که از سمتش کناره گیری می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۰    
وزرای خارجه ایران و سوئد درباره ضرورت تسریع در اجرای اینستکس، امنیت خلیج فارس و اوضاع یمن و افغانستان گفتگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۴۱    
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: اعتمادی نسبت به مستمر بودن زیرساخت ها برای الکترونیکی برگزار شدن انتخابات از سوی وزارت ارتباطات نیست و شورای نگهبان هم به همین دلیل زیر بار برگزاری چنین روشی به صورت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۷    
یکی از پرونده های عجیب پرسپولیس در این فصل از نقل و انتقالات داستان ماندن یا رفتن علیرضا بیرانوند از این تیم بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی قوه قضاییه از دستور ویژه رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده تخلفات خودروسازان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام حسن نظری را به ریاست مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت(علیهم السلام) منصوب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۷    
مقام های روسیه و چین در اظهاراتی جداگانه از اقدام آمریکا در آزمایش موشک کروز میان برد انتقاد کردند؛ اقدامی که بعد از خروج واشنگتن از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد صورت گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر غربی ها در خصوص سازوکار اینستکس جدی و مصمم هستند باید در حدی که به درآمدهای نفتی ما لطمه وارد شده در این جریان پول جاری کنند یا اینکه نفت ایران را پیش خرید کنند
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۲    
منابع محلی در شهر خان شیخون گفتند که تروریست ها از ترس محاصره شدن، به طور کامل از این شهر راهبردی عقب نشینی کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حوزه وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت دولت برای معرفی وزیر جدید آموزش و پرورش به مجلس هفته آینده به پایان می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۰    
سینمای نوجوان ما تعداد بسیار کمی فیلم دارد که نیاز به تولید بیشتر در آن کاملا محسوس است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از مشکوک الوصول بودن منابع لازم جهت اجرای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح که به 10 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد فعلاً ابهاماتی وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۶    
شبکه المسیره حملات کور جنگنده های ائتلاف سعودی به مواضع غیرنظامی در صنعا و صعده را عقده گشایی ائتلاف سعودی به تلافی شکست در جبهه های مختلف یمن توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۶    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: همه مدارس در 9 شاخص کلیدی که ناظر به آمادگی آنان برای بازگشایی است، خود را ارزیابی کرده و مشکلات شان را ثبت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه استفاده از کارتخوان توسط پزشکان یک قانون است، گفت: چرا پزشکان از شفافیت نگران هستند؛ این افراد نخبگان جامعه اند و باید به این موضوع کمک کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۶    
گروه استان ها- حرم منور رضوی همزمان با عید سعید غدیر مملو از حضور زائران است و هر لحظه نیز بر تعداد زائران افزوده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
قیمت نفت روز سه شنبه کاهش داشت، اما با توجه به رشد شاخص ها در بازار بورس و امیدواری تجار به کاهش تنش تجاری بین آمریکا و چین افت قیمت ها محدود بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۶    
نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی نشان می دهد، کارمندان و کارگران آمریکایی توسط مدیران خود اذیت می شوند و رفتار آنها موجب آزرده خاطر شدن این قشر از جامعه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۷    
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: حرکت خوبی در برخورد با مفاسد در قوه قضائیه شروع شده و حتی روی افرادی دست گذاشته شده که کسی فکر نمی کرد قوه قضائیه با آنها کاری داشته باشد که این روند می تواند موجب ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۲    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد سه شنبه به طور گسترده پایتخت یمن را بمباران کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۶    
هرچند اصلاح یارانه های انرژی یک ضرورت برای اقتصاد کشور است، اما ضرورت دارد نحوه اجرای آن به گونه ای باشد که درعین بهبود وضعیت عدالت اقتصادی و افزایش درآمدهای دولت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۱    
طی روزهای گذشته جمهوری اسلامی ایران نام سوپر نفتکش گریس 1 را به آدریان دریا تغییر داد. پشت این تغییر نام منطق و دلیل ویژه ای نهفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۱:۴۲    
اجرای محمد زارع در فینال عصر جدید باز هم با اجراهایی خطرناک و دیوانه وار نفس ها را در سینه حبس کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۱:۰۶    
اجرای سعید فتحی روشن در فینال عصر جدید یک اجرای مرموز و رازآلود بود که نظر حضار را جلب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۰۰:۲۶    
اجرای دختران نینجا در فینال عصر جدید توانست با اجرایی مهیج و پرانرژی روی صحنه بیاید و نظر داوران را به دست آورد.