شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۵۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۵    
با هدف تنظیم بازار، فروش اعتباری 5 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح فردا آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: خانه تکانی پول ملی حتماً باید با اقدامات اولیه همراه باشد، در غیر این صورت یک رفرم پولی است و اثر مثبتی در اقتصاد ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۶    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: ورود سهام عدالت به بازار سرمایه به صورت مرحله ای خواهد بود و امکان انجام کار به صورت یکجا وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۰    
کالدرون نسبت به وضعیت هافبک عراقی خود معترض شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۵    
هافبک پرسپولیس بعد از صحبت های عجیب و اتهاماتی که گوران به او وارد کرد، از طریق مراجع قضایی شکایت خود را مطرح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۲    
مراسم ختم فرزند مرتضی عقیلی امروز در مسجد الغدیر تهران با حضور هنرمندان، بازیگران و اصحاب رسانه برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۲    
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی معاونت اول ریاست جمهوری، لازمه موفقیت در جنگ اقتصادی را داشتن مدیران شجاع دانست و افزود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۷    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: مهریه هرچه کمتر باشد، به طبیعت ازدواج نزدیکتر است، چون طبیعت ازدواج معامله که نیست، خرید و فروش که نیست، اجاره دادن که نیست، زندگی دو انسان است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امنیت سوت زن ها تأمین شده است، گفت: از این پس مراجع قضایی نسبت به شناسایی گلوگاه های فساد و اقداماتی که زمینه های بروز مفاسد را سبب می شوند، اقدام می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۷    
پزشکان بر این باورند که "آهسته دویدن" بهترین راه مقابله با ژن های چاقی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۲    
بازیکنان بزرگی، آمریکای لاتین را به عنوان مقصد نهایی برای دوران بازی شان انتخاب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۱    
معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال مدعی شد مسئولان این باشگاه در حالی که می توانستند مامه تیام را حفظ کنند، برای درآمدزایی وی را فروخته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۶    
طی تیراندازی شنبه شب در شهر ال پاسو در ایالت تگزاس دست کم 18 نفر هدف قرار گرفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۳:۲۰    
منابع امنیتی یمن از شلیک سه فروند موشک بالستیک زلزال-1 در منطقه حدفاصل بین عسیر و صعده و انهدام یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی در جنوب عربستان خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگو با نخست وزیر انگلیس، ضمن تاکید بر گسترش روابط دوجانبه، اتخاذ رویکرد قاطع مقابل ایران را خواستار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۰    
عضو ارشد شورای سیاسی جنبش انصارالله با انتقاد از سیاست های تجاوزکارانه ائتلاف سعودی در جنگ یمن گفت که عربستان سعودی باید دست از دشمنی با ملتی که هیمنه و اشغالگری را نمی پذیرد، بردارد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۲:۴۱    
وزیر دارایی روسیه با انتقاد از تحریم های جدید کاخ سفید علیه کشورش اظهار داشت که روسیه برابر محدودیت های خارجی مقاومت می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۲:۳۵    
دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر امورخارجه هرکجا که در مقام مجری سیاست های نظام بود، تاثیرگذاری خود را نشان داد ولی وقتی بر مسند سیاستگذاری نشست، نتیجه ای جر آن چه که بر سر برجام رفت، نصیب کشور نشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۲    
براساس گزارش شرکت مدیریت فناوری بورس تهران تاکنون 21 نماد معاملاتی شرکت های بورسی به دلایل مختلف متوقف مانده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۰    
گابریل کالدرون در بازی های تدارکاتی پیش فصل از بازیکنان زیادی در پست های غیرتخصصی استفاده کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۵    
عناصر سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به مدت چهار سال، با استقرار در سودان، به صورت مخفیانه یهودیان اتیوپی را به فلسطین اشغالی منتقل کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس مجلس گفت: آمریکایی ها مسئول اصلی مذاکرات ایران یعنی آقای ظریف را تحریم کرده اند، لذا آنها دروغ می گویند و از این گونه دغل کاری ها بسیار دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۰    
مشاور سابق ولی عهد ابوظبی، مقام های دولت مستعفی یمن را وابسته به اخوان المسلمین خواند و گفت که آن ها به دنبال تخریب امارات هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۰    
سفر اخیر هیات اماراتی به ایران در اوج تنش های منطقه تحلیل هایی درباره انگیزه های این سفر به همراه داشته و این سوال مطرح است که ابوظبی چرا برای بهبود روابط با ایران تلاش می کند؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۵۱    
دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد که یک فروند پهپاد نظامی ساخت امارات را که متعلق به نیروهای متجاوز به طرابلس بود، سرنگون کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور با تسلیت درگذشت مادر شهیدان شکری، از درگاه خدا برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۶    
نشریه فارن پالیسی در گزارشی به این مطلب پرداخت که چرا بسیاری از افراد ثروتمند و مشهور در کشور های عربی می خواهند از کشور های خود بگریزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۱    
سارق جوان با سلاح سرد اقدام به زورگیری از یک عابرپیاده در خیابان شمس تبریزی اهواز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۰:۲۱    
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران کار سختی برای کسب رضایت سرمربی تیمش برای بازی کردن دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۲    
در حالی که گفته می شد مدافع سابق استقلال دیگر از دنیای فوتبال کناره گیری کرده است، به طور رسمی اعلام داشت که به میادین بازخواهد گشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۲۱    
مشاور سابق دولت اوباما روز شنبه در مصاحبه ای گفت که ترامپ با خودش درگیری دارد چون از یک سو نمی خواهد وارد جنگ با ایران شود اما سیاست هایی که اتخاذ کرده در حال پیشبرد آمریکا به سوی تقابل با ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر دفاع آمریکا مدعی شده است که شماری از کشورهای متحد واشنگتن به زودی متعهد می شوند به ائتلاف گشت زنی در تنگه هرمز ملحق شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۵    
در چند ماه اخیر شایعاتی درباره مهاجرت محسن چاوشی خواننده پاپ کشورمان به کانادا در فضای مجازی منتشر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۲    
شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی امروز (شنبه) تلاش داشتند از سه محور به مواضع نیروهای انصارالله و ارتش یمن در جنوب غرب یمن حمله کنند که ناکام ماندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: فعالیت هسته ای خود را مطابق سیاست های اعلامی با قدرت و شدت ادامه می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۱۲    
نشست بزرگداشت اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با موضوع اخلاق در رسانه توسط کانون رسانه جبهه مردمی برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه تحریم ظریف را اقدامی در راستای مصرف تبلیغات داخلی درآمریکا و خوراک انتخاباتی توصیف کرد و گفت: تخیلات مقامات آمریکایی آنها را با اشتباه روبرو ساخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مشاور وزیر خارجه ایران عنوان کرد: با تحریم ظریف، آمریکا کل مفهوم دیپلماسی را هدف می گیرد و این اتفاق هنگامی رخ می دهد که وزارت خارجه توسط سیا اداره شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۳۶    
عربستان سعودی و امارات متحده عربی در راستای آن چه مبارزه با تأمین مالی تروریسم خوانده شده، یادداشت تفاهم امضاء کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۲۷    
یک روزنامه فرامنطقه ای با اشاره به قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی، تأکید کرد که کشورهای اروپایی می دانند که قادر به رویارویی با ایران نیستند و به همین دلیل از تشکیل ائتلاف دریایی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۲    
روسیه از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی ارتش آمریکا از نوع لاکهید ای پی 3 اوریون در امتداد ساحل کریمه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۵    
معاون بیمه و بانک وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت اقتصاد تاکید مجدد بر رعایت نرخ سود سپرده ها و تسهیلات در بانک های دولتی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۳۶    
بنک آو آمریکا مریل لینچ اعلام کرد: آخرین دور تعرفه های اعمالی آمریکا علیه کالاهای چینی، تقاضا برای نفت در جهان را تضعیف می کند و می تواند پکن را وادار کند به عنوان تلافی نفت بیشتری از ایران بخرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۵    
عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از قدردانی دانشجویان از قاطعیت قضات ازجمله قاضی مسعودی در مسیر مبارزه با فساد سخن گفت و تاکید کرد که قوه قضائیه از قضات سالم تقدیر کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۲    
به دنبال صدور هشدار امنیتی دولت محلی کشمیر در خصوص احتمال وقوع درگیری های تازه در این منطقه، هزاران نفر از گردشگران، زائران و کارگران، عزیمت از این منطقه را آغاز کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۰    
سفیر اسبق فرانسه در ایران و دو تحلیلگر ارشد غربی، در یک مصاحبه به انتقاد از مواضع انگلیس در قبال تنش ها در خلیج فارس پرداخته و درباره طرح لندن برای ایجاد ائتلاف دریایی در تنگه هرمز هشدار دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۷    
پس از بروز حواشی در برنامۀ صبح امروز شبکه سوم سیما و انتشار بیانیۀ رسمی از سوی باشگاه استقلال، مجری جنجالی از استقلالی ها عذرخواهی رسمی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۱    
میدل ایست مانیتور در یادداشتی نوشت سیاست های بن سلمان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و او تنها خود و زیردستانش را در این سیرک قربانی می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۱    
عصر جدید این روز ها به لحظات هیجان انگیز رسیده است و به زودی استعداد برتر این مسابقه تلویزیونی معرفی می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۲    
تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه نقدی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۲    
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران گفت: تاکسیرانان برای دریافت کارت سوخت نیازمند پروانه هوشمند معتبر تاکسیرانی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۶    
یک مقام آمریکایی خبر داد، جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ پنجشنبه هفته گذشته در سفر به مغرب، با ولی عهد ابوظبی و وزیر خارجه عمان دیدارهای جداگانه داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۶    
هفته گذشته بلافاصله پس از آنکه جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا، اردن را ترک کرد خبری مبنی بر تعطیلی مقبره هارون نبی(ع) در اردن به دلیل حضور صهیونیست ها در صحن آن منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۷    
امروزه بجای آن که با اقبال زنان مسلمان کشورمان به پوشش و حجاب مواجه باشیم با دو پدیده مواجهیم که هر یک از دیگری مذموم تر و خطرناک ترند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۷    
آرای محکومیت متهمان پرونده کیمیا خودرو اسپرلوس از سوی شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام گفت: اگر دولت به شرایطی که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند قاطعانه عمل می کرد، وضعیت ما از وضعیت امروز بهتر بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۶    
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحریم ظریف گفت: تحریم اشخاص از سوی آمریکایی ها هیچ تاثیری ندارد. تحریم ظریف نشان دهنده استیصال آمریکایی هاست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۰    
ویتامین های A و C آنتی اکسیدان هایی قدرتمند هستند که به چشم ها در مبارزه با آسیب ناشی از حمله رادیکال های آزاد کمک می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۷    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، اختلال ارتباطی اعضای خانواده را مهم ترین معضل خانواده های ایرانی عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۷    
استراماچونی برای هفته جاری درخواست بازی تدارکاتی به مدیران داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۵۱    
عباس اکبری از انصراف خر ها آدم نمی شوند از حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۵    
اداره کل اطلاعات استان خراسان جنوبی اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سرپل مرتبط با شبکه های ضد انقلاب در خراسان جنوبی دستگیر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۵    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ آذربایجان حضور پیدا می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۲    
باشگاه استقلال نسبت به رفتار یک مجری تلویزیونی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که صلاحیت رانندگان مسافربرهای اینترنتی حتما باید از سوی پلیس تایید شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۶    
واسطه های ملکی می گویند به دنبال افت 65 درصدی خرید و فروش مسکن، بازار اجاره نیز دچار کسادی شده و عمده مستاجران قراردادهای خود را تمدید می کنند؛ شیب افزایش قیمت ها نیز ملایم تر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۴۵    
نرخ ارز سکه طلا دلار 12 مرداد 98؛ هم اکنون هر گرم طلای 18عیار 408 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 4میلیون و 160 هزار تومان قیمت خورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۶    
کمیسر امنیت اتحادیه اروپا درباره حملات تروریستی با هواپیماهای بدون سرنشین به این اتحادیه هشدار داده و در این باره ابراز نگرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه تحریم های جدید واشنگتن علیه مسکو را اقدام انتخاباتی خواند و تاکید کرد که این تحریمها حتی باعث شکوفایی بخشهایی از اقتصاد روسیه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۷    
محمد باقر منصوری مداح جوان اردبیلی شامگاه پنجشنبه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۱    
موانع اقتصادی و فرهنگی دوشادوش هم رقابت می کنند تا شوق جوانان برای ازدواج را کم کنند، تورم وبیکاری یار اولی هستند و چشم و هم چشمی های خانواده ها، یاردومی اما همه یک مقصود دارند؛ افزایش تجرد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از قرار داد 1600 میلیارد تومانی خودرو سازان با صنایع دفاع برای تولید 470 قلم قطعه خودرو در داخل کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۵    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت مراسم ازدواج آسان گفت: من از همۀ جوانان تقاضا می کنم که شجاعت به خرج دهند و این تابوی مراسم و تشریفات سنگین را بشکنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۵    
بشار رسن عراقی برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیسی ها شرط بسیار عجیبی را مطرح کرده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۲    
نماینده تهران در مجلس گفت: باید ضمن تشریح منطق جمهوری اسلامی برای دنیا، کارهای عملیاتی هم انجام دهیم لذا وقتی انگلیسی ها کشتی مان را توقیف کردند وظیفه ما آن بود که کشتی آنها را توقیف کنیم و وقتی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۷    
پایگاه خبری دبکا وابسته به رژیم صهیونیستی مدعی شد که امارات و عربستان تماس های مخفیانه خود با ایران را افزاش داده اند و ولیعهد سعودی به طور جدی درحال بررسی گفت وگو با تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۲۱    
استاد ایرانی دانشگاه ایالتی میسوری غربی آمریکا با بیان این که احتمال شکست ترامپ در انتخابات آمریکا بسیار قوی است گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۶    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت:تیم اقتصادی دولت که از اصلاح طلبان است،چه اقداماتی را انجام داده اند؟!همان اقدامات شرایط سخت را برای مردم به وجود آورده و هر روز جیب مردم را خالی تر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۰    
یک روزنامه عربی فرامنطقه ای نوشت، امارات با درک خطر خصومت با ایران و طولانی تر شدن جنگ یمن به سمت ایران آمد تا اعتبار و وحدت داخلی از دست رفته خود را بازگرداند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۷    
تنش های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه قیمت نفت را بالا نبرده است. اگر به خاطر جنگ تجاری فشاری برای بالابردن قیمت نفت وجود نداشته باشد قیمت نفت خام آمریکا به سطح حساس40دلار نزدیک می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به تعهدات شرکت های دارویی ذکر شده در نامه رئیس جمهور و برخورد با متخلفان ارزی توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۷    
علی غلامی نوشت که برخلاف ادعای برخی نمایندگان، او هیچ نامه اعتراضی به رهبر انقلاب درباره موضوع انتخاب حقوقدان شورای نگهبان ننوشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۱    
وزیر امور خارجه گفت: تحریم شدن به جرم دفاع از مردم دلاور ایران برای من بزرگترین افتخار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۲    
یکی از اعضای تحقیق و تفحص از مجلس گفت: طبق پیگیری هایی که برای ادامه روند این تحقیق و تفحص داشته ایم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی در بخشنامه ای سقف حواله های ارزی را برای شرکتهای تجاری تا 5میلیون یورو و برای شرکتهای تولیدی تا سقف 10میلیون یورو افزایش داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۵۱    
یک نماینده مجلس با انتقاد از اقدام دولت در مطرح کردن بحث حذف 4 صفر از پول ملی در شرایط کنونی گفت: اکنون مسئله اساسی کشور اصلاح ساختار بودجه و همچنین حذف حقوقهای نجومی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۶    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی از شروع مذاکرات با خانواده مرحوم میترا استاد برای اخذ رضایت خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال جاری 15 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۰    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه خواسته های ایران از ابتدا مشخص و روشن بوده است و انتظاری فرا تر از برجام نداشته است، گفت: همه اقدامات ما در چارچوب برجام بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۵    
به گزارش راهبرد معاصر؛ با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس شورای اسلامی،تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان نیز افزایش یافته است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۲    
یک رسانه آمریکایی بامداد شنبه ادعا کرد وزیر خارجه ایران حدود 20 روز پیش دعوتی برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید دریافت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۶    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی ضمن تاکید بر همکاری مستمر امارات با عربستان سعودی، اعلام کرد که موضع مشترک این دو کشور در مورد پرونده ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۳۰    
سفیر جدید چین در سازمان ملل متحد گفته کشورش آماده جنگ تجاری با آمریکا است اما تنش های تجاری می تواند به همکاری های دو طرف بر سر کره شمالی لطمه بزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۷    
وزیر امور خارجه آلمان با تأکید بر اینکه کشورش به مأموریت دریایی به رهبری آمریکا در خلیج فارس نخواهد پیوست، با رد استراتژی فشار حداکثری واشنگتن بر تهران، بر لزوم حفظ برجام تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۰    
عضو شورای نظارت بر صداوسیما تأکید کرد به مدیران بازرگانی و تبلیغات صداوسیما تذکر داده ایم و خواهان شفافیت هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۵    
اروپایی ها که قبل از این به بهانه راه اندازی SPV و عملیاتی کردن اینستکس از ایران درخواست کرده بودند برنامه اقدام FATF را هر چه سریعتر اجرا کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۰:۱۶    
جواد رضویان که به عنوان میمان به برنامه عصر جدید آمده بود اشک رویا نونهالی را درآورد.