شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۵    
سروش رفیعی در شرایطی به شهرخودرو پیوسته است که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بیشتر به دنبال بهره گرفتن از بازیکنانی با قدرت دوندگی بالا در خط میانی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تحریم های ایجاد شده از سوی دشمنان، گفت: برای عبور از این شرایط، دولت برخلاف رویکرد خود، مجبور است در برخی مسایل بخش خصوصی ورود کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۱    
گابریل کالدرون تصمیمی جدید را درقبال ستارۀ عراقی تیم خود اتخاذ کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۳:۲۵    
مدافع اهل کرواسی که در آستانه پیوستن به استقلال است سابقه بازی برای فیونتینا، ناپولی و المپیاکوس را دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فساد را دشمن خونی تولید عنوان کرد و گفت: در سال های اخیر مفسدان پر رو و جری تر شده اند زیرا آن ها به صورت شبکه ای و سازمان یافته عمل می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: کشمیر راه حل نظامی ندارد. اتخاذ رویکرد منطقه ای و بین المللی بویژه در سطح سازمان همکاری های اسلامی ضروری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۲    
دیدار افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر روز پنجشنبه بین تیم های رسانه ورزش و نظام مهندسی برگزار شد که طی آن نارنجی پوشان رسانه ورزش موفق شدند 2 بر یک حریف خود را شکست دهند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: مردم نگران دریافت بنزین نباشند، تا زمانی که همه دارای کارت نشده اند، کارت جایگاه ها فعال می ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۴۶    
دیدار دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت 18 امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۵    
خبرنگار خبرگزاری صداوسیما که گزارش او از سیل آق قلا بازتاب های زیادی داشت، نسبت به شوخی مهران مدیری واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۲۲    
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 برای رشته های با آزمون منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۰    
روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر تمرینات خود را پیگیری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در بازار تهران خبر داد و گفت: آتش نشانان 30 نفر از افراد محبوس شده میان آتش و دود را نجات دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۷    
عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نهمین طرح ضیافت رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: هیئات دانشجویی بخش مهمی از جنبش دانشجویی را شکل داده و حرکت آفرین هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۰    
ایرنا نوشت: مرکز مدیریت راه های کشور امروز پنجشنبه از ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۰    
پلیس پاکستان مریم نواز ، دختر نواز شریف نخست وزیر سابق این کشور را بازداشت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۱    
قیمت پراید در بازار تهران در مرز 49 میلیون تومان قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۵    
نرخ ارز سکه طلا دلار 17 مرداد 98؛ قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با 39 هزار تومان کاهش چهار میلیون و 215 هزار تومان و دلار با افت 55 تومانی 11 هزار و 840 تومان به فروش رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۷    
نامزدهای بهترین بازیکن فصل 2018-2019 لیگ اروپا توسط یوفا اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
عمده ایرادات شورای نگهبان درباره هویت فرزندان حاصل از ازدواج مادر ایرانی و پدر غیرایرانی که از جنس امنیتی بود توسط مجلس با تغییراتی در لایحه برطرف شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۰    
جمعی از نمایندگان خواستار در اولویت قرار گرفتن طرح مربوط به پرداخت مزایای مناطق جنگی به بازنشستگانی که در مناطق جنگی و عملیاتی خدمت کرده اند، شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۰    
رئیس اسبق سازمان سیای آمریکا خروج کشورش از برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران را عامل خدشه دار شدن مناسبات دو سوی آتلانتیک دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۱    
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 (دفترچه شماره 2) برای رشته های دارای آزمون منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۰    
سایت اسپورکس ترکیه گزارش کرد مصدومیت لوریس کاریوس به عنوان گلر شماره یک بشیکتاش و همچنین بی تجربگی اوتکوس، دروازه بان تیم امیدهای باشگاه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار، اصحاب رسانه را طلایه داران عرصه آگاهی بخشی و آئینه قدرت بازدارندگی و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۱    
ضربه پنالتی که با کمک فن آوری وار علیه ایران در جام جهانی روسیه گرفته شد، به عنوان یکی از بحث انگیزترین خطاهای داوری مطرح شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۶    
طبق آخرین بروزرسانی قیمت خودرو ها در 17 مرداد 98، سایپا 111 بدون تغییر در نرخ نسبت به روز گذشته، در بازار آزاد خودرو به قیمت 49 میلیون تومان معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری های سلبریتی ها شدید و عامدانه نیست، گفت: باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه احدی حق تجاوز به مرزهای کشورمان را ندارد، گفت: اگر قدرت بزرگی مانند آمریکا بخواهد به مرزهای ما نزدیک شود با عکس العمل قاطع نیروهای مسلح کشور مواجه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس اتاق ایران گفت: ما در صنعت اعلام کرده ایم که اتاق بازرگانی آماده است استراتژی توسعه صنعتی کشور را تدوین کند، به شرطی که دولت و مجلس به اتاق ماموریت بدهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۶    
وزیر اطلاعات با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی، گفت: آقای ترامپ با نقض عهد، به آخرین شانس های خود برای مذاکره با ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۵۰    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه حدود 20هزار میلیارد مطالبات معلمان در پس از انقلاب تلنبار شده است، گفت: ما برای پرداخت آن کوتاهی کرده و باید تلاش کنیم که این مبالغ را به آنان پرداخت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۲    
پاول به عنوان پای ثابت کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر فعالیت داشته است؛ اما هماره در کمیته های مهم و استراتژیک سنا و یا در اندیشکده های دولتی ایالات متحده نیز حضور فعالی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۷    
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 (دفترچه شماره 2) برای رشته های دارای آزمون منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۱    
وزیر دفاع کشورمان در گفتگوی تلفنی باوزرای دفاع کویت قطر و عمان بر تامین امنیت خلیج فارس توسط کشورهای منطقه تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: برای مبارزه با فرار مالیاتی، عزم ملی و مشارکت همه دستگاه ها لازم است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه را به دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۰    
عضو کمیسیون مشترک اصلاح و قانون خدمات کشوری از تبدیل وضعیت و تعیین تکلیف نیرو های قراردادی دستگاه های اجرایی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا که از انتقادات اخیر دموکرات ها از خود در پی تیراندازی های اخیر عصبانی است، در پیامی توئیتری به آنها حمله لفظی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۴۷    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما در یک جنگ تمام عیار با قدرت های بزرگ هستیم گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۲    
مقام های دولت آمریکا با انتشار بیانیه هایی، ایران را به ایجاد اختلال در روند کشتی رانی در تنگه هرمز و خلیج فارس متهم کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری اعماق داعش روز چهارشنبه اعلام کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی جانشین خود را تعیین کرده است. سرکرده داعش جانشین خود را تعیین کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۶    
قدیری ابیانه: شواهد موجود نشان دهنده این است که اصلاح طلبان بخش بزرگی از پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۶    
هیأت های عزاداری در روزهای 6 ، 7 و 8 ماه ذی الحجه به عزاداری برای شهادت مسلم بن عقیل(ع) در ایام موسوم به مسلمیه می پردازند که یکی از برنامه های اصلی این ایام حضور دسته جات عزاداری در حرم عبدالعظیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۵    
در این هشدار آمده: "از مردم جهان می خواهیم که هنگام مسافرت به سراسر آمریکا، احتیاط کنند و برنامه اضطراری (برای محافظت از خود در برابر حملات مرگبار احتمالی با اسلجه) داشته باشند."
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: یک عده از روی تعمد تلاش کردند تا مسیر شعار آتش به اختیار را منحرف کنند و آن را به حرکت غیرقانونی، حرکت های بدون محاسبه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: خوشبختانه کالاهای اساسی مورد نیاز تأمین شده و نکته جالب این است که در بندر امام خمینی(ره) بیش از حد نیاز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط فعلی، اقتصاد کشور به شدت نیازمند حضور فعالانه بخش خصوصی در طرح های تولیدی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۵    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزود: دشمن جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اما به یاری خداوند و عنایت اهل بیت(ع) از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد و دشمن ناکام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه کشورهای همسایه اولویت سیاست خارجی ما هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تغییر رویکرد توسط کشورهایی که تاکنون سوءتفاهم داشته اند، استقبال می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۰    
جدیدترین بررسی منتشره نشان می دهد از میان 17 کشوری که به سوی بحران آب پیش می روند 12 کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا قرار دارند که ایران هم در میان آنها حضور دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از سال 99 شماره گذاری خودروی سواری پراید متوقف می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۱    
وزیر دفاع قطر، ایران را بازیگری اساسی و رکنی اصلی در امنیت و ثبات منطقه دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۱    
در ادبیات علوم سیاسی در باب کارآمدی دولت نظریه های متعددی مطرح است. طبق نظریه توفیق ، توفیقات نهایی ملاک سنجش کارآمدی یک نظام سیاسی در نظر گرفته می شود و روش هایی که برای رسیدن به اهداف مورد نظر به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۱    
بنیاد صلح در گزارش جدید خود به بررسی کشورهای مختلف جهان از نظر میزان شکنندگی نظام اقتصادی آن ها پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۵    
درباره اجرایی شدن طرح جریمه مشمولان غایب در سال 98 بیشتر بدانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۱    
احتمال می رود دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم بدون تماشاگر برگزار شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت نامه نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد علیه تحریم وزیر خارجه این کشور از سوی آمریکا، به شورای امنیت ارسال شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد با ولی عهد سعودی در مورد مسائل منطقه ای از جمله ایران، گفت وگو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۸:۴۷    
بازاریابی سیاسی بین الملل شاخه ای نوین از بازاریابی سیاسی است که با استفاده از موضوع تصویرسازی و تقویت قدرت نرم، دیپلماسی عمومی ...