شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۴May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 17 بهمن 1400 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 31 فروردین 1400 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1400 شفا آنلاین 31 خرداد 1400 شفا آنلاین 31 تیر 1400 شفا آنلاین 31 مرداد 1400 شفا آنلاین 31 شهریور 1400 شفا آنلاین 30 مهر 1400 شفا آنلاین 30 آبان 1400 شفا آنلاین 30 آذر 1400 شفا آنلاین 30 دی 1400 شفا آنلاین 1 اسفند 1400 شفا آنلاین 1 بهمن 1400 شفا آنلاین 2 بهمن 1400 شفا آنلاین 3 بهمن 1400 شفا آنلاین 4 بهمن 1400 شفا آنلاین 5 بهمن 1400 شفا آنلاین 6 بهمن 1400 شفا آنلاین 7 بهمن 1400 شفا آنلاین 8 بهمن 1400 شفا آنلاین 9 بهمن 1400 شفا آنلاین 10 بهمن 1400 شفا آنلاین 11 بهمن 1400 شفا آنلاین 12 بهمن 1400 شفا آنلاین 13 بهمن 1400 شفا آنلاین 14 بهمن 1400 شفا آنلاین 15 بهمن 1400 شفا آنلاین 16 بهمن 1400 شفا آنلاین 17 بهمن 1400 شفا آنلاین 18 بهمن 1400 شفا آنلاین 19 بهمن 1400 شفا آنلاین 20 بهمن 1400 شفا آنلاین 21 بهمن 1400 شفا آنلاین 22 بهمن 1400 شفا آنلاین 23 بهمن 1400 شفا آنلاین 24 بهمن 1400 شفا آنلاین 25 بهمن 1400 شفا آنلاین 26 بهمن 1400 شفا آنلاین 27 بهمن 1400 شفا آنلاین 28 بهمن 1400 شفا آنلاین 29 بهمن 1400 شفا آنلاین 30 بهمن 1400 
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۴    
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۸    
طلاق توافقی همچون شمشیری دو لبه عمل می کند. در پاره ای از مواقع زوجی که نمی توانند با هم زندگی کنند، با توجه به سال های زندگی مشترک و با عنایت به امکانات مالی تصمیم می گیرند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۴    
مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 1401 تا ششم اسفند تمدید شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۶    
سبزیجات دارای خواص بسیار زیادی هستند اما زمانی که به صورت کنسرو شده تولید می شوند میزان ویتامین آن ها کاهش پیدا کرده و نمک قند و مواد نگهدارنده و افزوده می شود بنابراین تا حد ممکن از مصرف سبزیجات ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۱    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (24 بهمن ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد موثر هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۲:۳۱    
لیمو، پرتقال و نظایر آن ها از خانواده مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین سی هستند که تاثیر خوبی را بر دستگاه ایمنی بدن به منظور مقابله در برابر ویروس ها خواهند داشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۱    
زمانی که به این خبر مراجعه می کنیم متوجه می شویم که هشدار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر این است که واکسن آسترازنکایی که خارج از سیستم قانونی واکسیناسیون کشور استفاده شده است تقلبی و پر شده بوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۱    
این مطالعه جدید به خوبی با یافته های قبلی ما که نشان داد حبوبات احساس سیری را تا 31 درصد افزایش داده و منجر به مصرف کمتر غذا می شود، مطابقت دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۶    
باید بدانیم که اختلال دو قطبی ترسناک نیست و فقط نشان دهنده آن است که یک فرد تا چه اندازه در دوران زندگی خود آسیب و رنج دیده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۵:۵۰    
آیت الله فاضل لنکرانی به سؤالاتی که پس از نشست واکاوی فقهی تزریق واکسن کرونا مطرح شده است، پاسخ داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۴    
عکسی از مهران غفوریان که به همراه دختر کوچکش در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور یافته است، منتشر شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۴    
اُمیکرون سویه جدید کرونا، با علائم پوستی متفاوتی مانند تب خال، اگزما، کهیر و ... همراه است که باید مراقب بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۴    
یک از روش های آسان برای درمان کبد چرب خوردن برخی میوه های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۴    
استفاده از دستگاه مرطوب کننده هوا یا بخور سرد در کنار تختخواب کودک با مرطوب نگهداشتن مجاری هوایی به کاهش سرفه کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۴    
غلب ادعا می شود که این نوشیدنی فواید زیادی برای سلامتی، بهبود هضم، افزایش تمرکز و افزایش انرژی دارد. همچنین گفته می شود که به کاهش وزن کمک می کند و در رژیم های غذایی از محبوبیت زیادی برخوردار است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۹    
هزاران زن در هزاران نقطه کشور، بدون نام و نشان قربانی خشونت های خانوادگی می شوند، گویا تنها دلیل انتشار این اخبار رعب افکنی برای زنان و مداومت به سکوت است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۴    
در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی با کاهش 95 هزار تومانی، به قیمت 11 میلیون و 868 هزار تومان رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۹    
سرخ رود در شمال ایران از غرب به محمودآباد، از شرق به فریدون کنار، از شمال به دریاچه خزر و از جنوب به شهرستان آمل متصل است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۹    
پیش فروش بلیت مسیر های تهران - مشهد، تهران - طبس، تهران - خواف و بالعکس نیز ساعت 14 روز چهارشنبه 20 بهمن ماه انجام خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۴    
این بیماری بافت های همبند و عضلات دور آن را درگیر کرده و ممکن است در یک ماهیچه یا یک گروه از ماهیچه ها بروز کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
زایلیتول ممکن است میکروبیوم دهان را تغییر دهد و منجر به لثه های سالم تر، التهاب سیستمیک کمتر و در نتیجه زایمان زودرس کمتر شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۱:۱۹    
در کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اینکه تأکید زیادی در محدودیت بازگشایی مدارس، تجمعات و سفرهای غیرضرور و حتی ضرور داشتیم، ولی تعطیلی و قرنطینه توصیه نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
علت این مشکلات مهم به این دلیل است که سازمان درگیر حواشی زیادی است و به اندازه کافی چابک نیست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۴    
آغاز برنامه ملی واکسیناسیون کشوری از بهمن 1399 بود و تا کنون نزدیک به 135 میلیون دوز انواع واکسن وارداتی و تولید داخل، برای جمعیت هدف کشور تزریق شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
خدمات درمانی باید در دسترس تمام افراد مبتلا به کرونا باشد. موضوع مهم موج جدید بیماری و گسترش سوش اومیکرون، آمار نزدیک به 20 درصدی ابتلای کودکان به ویژه کودکان زیر 2 سال است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۹:۲۲    
با توجه به نیاز بیماران، این دستگاه پیشرفته با همت ستاد اجرایی فرمان امام و کمک وزارت بهداشت خریداری شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۲    
یک پزشک برای معاینه یک بیمار یا مراجعه کننده به یک فضای مناسب احتیاج دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
به گفته علی عسگری در مرحله اول 5 هزار نفر در مناطق کمتر برخوردار شناسایی شده و شامل این خدمات می شوند و این طرح ماهانه ادامه دارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۸:۲۲    
در این شرایط این خودروها، به صورت رایگان در تهران تردد میکنند و لازم است این سیستم یکپارچه شود و روی سیستم سایر شهرها هم عوارض ثبت شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۲    
افزایش سطح کلسترول در خون هیپرکلسترولمی نامیده می شود و کارشناسان آن را یکی از عوامل خطر اصلی برای سلامتی می دانند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۶    
دستور اجرای بیمه فراگیر داده شده و در حال پیگیری آن هستیم، اولین اقدام بیمه دانشجویان است که همانند افراد شاغل احساس امنیت و رضایت داشته باشند
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۱    
توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری در مناطق پرجمعیت به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری اجتناب و از فعالیت های فیزیکی و ورزشی در فضای باز پرهیز شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۱    
میزان پوشش واکسیناسیون دوز دوم 84.38 درصد گزارش شده است. 32.39 درصد هم آماری است که بر اساس آن کل جمعیت بالای 18 سال دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۱    
یکی از اولویت های فرمانداران در روزهای اخیر همین موضوع است و انتظار ما این است که حتما با جدیت واکسیناسیون دوز سوم را پیگیری کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۰    
ناراحتی معده همیشه نشان نمی دهد که فرد به ویروس کرونا مبتلا شده است. مقاله دانشمندان از ZOE COVID Study بر این موضوع گواهی می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۱    
هوشمندسازی نظارت ضرورتی انکارناپذیر است که نتایج آن به نظارت اثربخش بر بازار منتهی خواهد شد و باعث سوق دادن نظارت از سمت و سوی خرد به سطح کلان و منشاء می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۶    
برخی از بیماران کووید-19 هنگام مبارزه با عفونت یا هفته ها پس از آن با زنگ زدن گوش ها یا کاهش شنوایی مواجه هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
نتایج نشان داد که 13094 زن (6.0 درصد) دچار مشکلات قلبی عروقی شدند و زنان با سابقه دیابت بارداری بیشتر در معرض خطر انواع مشکلات قلبی عروقی قرار داشتند و این خطر با افزایش سن افزایش یافت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۱    
مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 135 میلیون و 264 هزار و 672 دُز رسید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
متخصصان می گویند باید یک تحقیقات جامع دیگر برای تاثیر این فلزات سمی بر روی زنان و نیز گروه های سنی مختلف انجام شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۹    
فرآیند تاسیس داروخانه در کشور همانند راه اندازی بسیاری از کسب و کار های دیگر، پیچده و زمانبر است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۹    
این علف برای جلوگیری از فرسایش خاک، تهیه روغن ها و اسانس های خوشبوکننده، درست کردن کیسه و زیرانداز، به عنوان علوفه حیوانی و همچنین در طب سنتی به کار می رود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۴    
در تهران 23 میلیون و 800 هزار دز واکسن تزریق شده است که ده میلیون و 600 هزار دز اول، نه میلیون و 400 هزار نفر نوبت دوم و بالغ بر سه میلیون و 700 هزار نفر دز سوم را دریافت کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۹    
به گفته مسئولان وزارت بهداشت افراد برای پیشگیری از ابتلا به امیکرون و قطع زنجیره انتقال، همچنان باید همان اقداماتی را انجام دهند که در مورد سایر واریانت ها انجام می دادند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۳    
پس از برگزاری چهارمین نشست شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی، اعضا روی رقم سه میلیون و 286 هزار تومان به عنوان هزینه اقلام خوراکی و غذایی کارگران به توافق رسیدند و مقرر شد در خصوص اقلام غیرخوراکی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
زمان غذا خوردن بر اندازه شکم و میزان افزایش وزن تاثیر می گذارد. اطبای چین باستان باور داشتند شام باید سبک باشد و بین ساعت 5 تا 7 بعدازظهر صرف شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مصرف 5 محصول غذایی هنگام سرماخوردگی و بیماری از وخامت حال ناشی از ابتلا به این بیماری ها جلوگیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۸    
این تومور یک تراتوم است. این بیماری به دلیل نقص در کد ژنتیکی انسان، به صورت دندان، مو، استخوان و در موارد نادری، اندام های پیچیده: چشم تجلی پیدا می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۸    
دبیرکل خانه پرستار کشور گفت: در حالی که هم اکنون کشور به جذب حداقل هزار پرستار نیاز دارد، در یکسال گذشته حدود 2 هزار پرستار از کشور مهاجرت کردند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۸    
در بازار فلزات گرانبها، هر سکه امامی با کاهش 60 هزار تومانی، به قیمت 11 میلیون و 753 هزار تومان رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۸    
الان موارد بستری نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری دارد که امکان دارد تا دو هفته آینده آمار مرگ ناشی از این بیماری بیشتر شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۳    
رئیس نظام پزشکی شهرستان اندیمشک با اشاره به این که هر خدمتی که در نظام سلامت ارائه یا دریافت شود، باید بر اساس یک استاندارد مشخص باشد؛ گفت: مهمترین عامل در تعیین تعرفه های پزشکی استاندارد خدمت بوده ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۸    
با حکمی از سوی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سعید گل فیروزی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان منصوب شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، گرفتگی صدا، سرفه، تب، بی حالی و لرز،گاهی علائم گوارشی مثل اسهال،استفراغ از جمله علائم اُمیکرون در کودکان است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۳    
با شدت گرفتن شیوع اومیکرون، افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان ها برای کادر درمان دردسرساز شده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مرکز بهداشت بندرعباس می گوید: هر شب سوزن ها را درون سیفتی باکس قرار داده و درون پلاستیک های مخصوص می گذاریم اما فردی سیفتی باکس پلاستیکی را با خود برده و سوزن ها را در محل ریخته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
موضوع تعرفه گذاری خدمات پزشکی همواره به عنوان یکی از چالش های اساسی نظام سلامت کشور به حساب می آید، به گونه ای که سالانه در ماه های پایانی سال ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۸    
کمتر از دو هفته دیگر با پیک وحشتناکی مواجه می شویم ، شعله ور شدن آتش کرونا در کودکان؛ مراقب کودکان باشید ، امیکرون در پیک ششم کودکان را درگیر می کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۸    
از میان عوامل متعددی که می تواند سلامت انسان را تهدید کند، بروز عفونت باکتریایی، میکروبی و در پاره ای موارد ویروسی است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۸:۱۸    
استعفای هفته گذشته دکتر سید موید علویان رییس نظام پزشکی تهران در حالی حاشیه ساز شده بود که این ماجرا با مخالفت رییس کل نظام پزشکی خاتمه یافت.