چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 16 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۶    
اسناد امنیتی فاش شده از اتاق عملیات مشترک منطقه "الشرقیه" از نیت داعش برای هدف قرار دادن حسینیه ها و نظامیان شهر شیعه نشین "الأحساء" در عربستان هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۲    
استاندار سلیمانیه طی بیانیه ای رسمی به دفتر آیت الله سیستانی مرجع عظیم الشأن جهان تشیع، از حمایتهای مالی ایشان از آوارگان عراقی تشکر و قدردانی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ، پایگاه خبری INN نوشت: افراد مسلح ناشناسی شب گذشته(یکشنبه) شیخ عثمان الجنابی امام و خطیب مسجد ابوبکر را در منطقه حی العامل واقع در غرب یبغداد ترور کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۱    
عناصر تروریستی القاعده سوریه شاخه جبهه النصره با انتشار تصاویری از دسترسی به انبار بزرگ تسلیحات سنگین خبر دادند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۳    
ارتش سوریه کنترل کامل شهر دمشق پایتخت این کشور را در دست دارد و مردم این شهر به زندگی عادی خود ادامه می دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۳    
ردپای عربستان سعودی در بصره جنوبی ترین استان عراق در یک کارگاه ساخت بمب و خودرو های بمبگذاری شده شناسایی شد و تحلیل و تفسیرها را مبنی بر تلاش ریاض برای دامن زدن به ناامنی در مناطق جنوب و مرکز عراق ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۸    
مرحوم آیت الله مفید الفقیه بنیانگذار دانشگاه علوم دینی "نجف اشرف" در جنوب لبنان بود و ده ها سال بود که به تدریس خارج فقه اشتغال داشت...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۲    
نام پادشاه عربستان و شماری از حکام عرب منطقه در اسناد رسوایی های مالی پاناما به چشم می خورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۶    
یکی از اعضای جنبش اسلامی نیجریه، خبر نابینا شدن شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان این کشور را به شدت تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۰    
در آستانۀ سفر جان کری وزیر خارجۀ آمریکا به منامه، بحرینی ها با تشکیل کمپین حقوق بشری، فریاد اعتراض به ظلم آل خلیفه سر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۸    
ایندیپندنت نوشت نشریه فکاهی شارلی ابدو دوباره و در شماره جدید خود به دین اسلام و مسلمانان حمله کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۵    
دانش آموزان مسلمان یک مدرسه در ایالت نیویورک آمریکا، مراسم جشنی با به نمایش گذاشتن فرهنگ و سنن کشور های مختلف اسلامی در سرتاسر دنیا برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۵    
یک وکیل مسلمان که در پی احقاق حقوق مسلمانان اسکاتلند و ایجاد اتحاد بین آنان بود، از سوی افراط گرایان و نژادپرستان تهدید به مرگ شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۸    
انفجار انتحاری در میان نیروهای بسبج مردمی عراق در شمال بغداد به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۲    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به نزدیک بودن میلاد حضرت امام علی (علیه السلام)، گفت: بخش دوم زیارتی صحن الزهرا حرم مطهر امیرالمومنین(علیه السلام) و بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) کربلا روز ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۲    
درحالی که سال گذشته حدود 300 تن زعفران تولید و حدود 150 تن آن صادر شد، به گفته عضو شورای ملی زعفران نیمی از زعفران تولیدی کشور در خانه های دلالان و سودجویان احتکار شده است که 750 میلیارد تومان می ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۳    
عالم آخرت، باطن دنیاست، اعمال ما، در آن دنیا به تناسب کارهای ما در این دنیا، مجسم می شود. گاهی مار و گرز آتشین می شود و گاهی درخت و سبزه و گل و نهرهای آب و قصرهای با شکوه می گردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
همزمان با ایام خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و با تلاش بخش امور بانوان آستان علوی جشن تکلیف یک هزار تن از دختران 9 ساله نجف برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۷    
رسانه غربی با بررسی حملات اخیر در پاکستان نوشت که شبکه های تحریک طالبان که در حال تجدید قوا در این کشور هستند نسبت به وضعیت شکننده گروه تروریستی داعش در پاکستان جذابیت بیشتری دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۱    
یک پایگاه حقوقی نوشت: با وجودی که پادشاهی آل سعود مدعی است که در پنج سال گذشته زنان نیز قادر به ورود به حرفه وکالت در این کشور هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۲    
نتایج یک نظرسنجی از سوی مؤسسه سیاست اجتماعی و تفاهم، نشان داد با وجود اینکه مسلمانان آمریکا بیش از همیشه با خشونت مواجه هستند، اما جزء بهترین الگوهای شهروندی محسوب می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۹    
در حاشیه برگزاری جشنواره نسیم کربلا در کشور پاکستان بخش امور دینی آستان علوی چاپ دوم ترجمه ی خطبه غدیر به زبان اردو را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۰    
بن سلمان در پی آزادی 100 تن از نیروهای حوثی مقابل آزادشدن 9 نظامی عربستانی اسیر شده توسط انصارالله به دروغ گفتن وادار شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۷    
این در حالی است خطوط هوایی یونایتد گفته است: تنها مشکل بوجود آمده در مورد صندلی کودک بود!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۴    
این خبر در حالی توسط رسانه حامی ائتلاف سعودی منتشر می شود که این ائتلاف متجاوز به یمن پیش از این اعلام کرده بود که به بیش از 80 درصد خاک یمن سیطره پیدا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۸    
حمله انتحاری به پست بازرسی پلیس در شمال بغداد، دست کم 5 کشته به جا گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۵    
حسنین کردیزی ، رئیس دانشگاه امام رضا(علیه السلام) پاکستان تصریح کرد: ما آماده دفاع ار مقدسات و مرقد های مطهر عراق هستیم .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۲    
روزنامه لوموند نوشت که اردن تلاش می کند تا به سپر آهنین در میان اهل سنت "میانه رو" و در مقابله با افراط گرایی تبدیل شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۹    
نخستین موضع وزیر فرهنگ و امور مذهبی دولت میانمار در خصوص مسلمانان روهینگیا با واکنش این اقلیت مواجه شد که در دولت نیمه نظامی 'تین سین' توسط بودائیان تندرو مورد ظلم قرار می گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۷    
پژوهشگران بریتانیایی دریافتند که دختران مسلمان در مقایسه با پسران مسلمان در کسب مدارج علمی و نیز بازار کار انگلیس بهتر و قوی تر عمل می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۲    
یکی از افتخارات بزرگ قثم این است که آخرین وداع کننده پیکر مطهر حضرت رسول الله(صلی الله علیه وآله) شمرده می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۶    
یک فرمانده میدانی انصار الله خبر داد، در پی شکست های متوالی نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران آنها از کمیته های انقلابی یمن، مقامات سعودی در تقلای مذاکره محرمانه با انصار الله هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۷    
یگان مهندسی الحشد الشعبی، با کار بر روی خودروهای نظامی هاموی، این خودروها را به شکلی کاملا غیرقابل نفوذ و مستحکم تبدیل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
امت نیوز چاپ پاکستان در مقاله ای با اشاره به گسترده شدن جنگها میان طالبان افغانستان و گروه تروریستی داعش آورده است که اکنون سنی های حنفی به جنگ سلفیت رفته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۰    
در راستای سرعت بخشیدن به حل بحران عراق، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق طرحی را برای اصلاحات ملی و یک نقشه راه برای تشکیل دولت تکنوکرات ارائه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۷    
سازمان همکاری اسلامی در بیانیه ای خروج کامل نیروهای ارمنستانی از اراضی آذربایجان را خواستار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
حمله جنگنده های سوری به مقر تروریست های تکفیری که در حال برنامه ریزی برای حمله به شهرک های مقاوم الفوعه و کفریا بودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۹    
ارتش نیجریه اعلام کرد: سرکرده گروه افراطی انصار نیجریه مرتبط با سازمان القاعده در مغرب که از تروریست های بوکوحرام جدا شده است، روز جمعه دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
وی افزود: این اعزام مختص تیپ 65 تکاوری نیست و الان در آنجا مستشاران تیپ 65 حضور دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
راشاتودی نوشت جمهوری چک اعلام کرده تعدادی از مهاجران مسیحی را به عراق بازمی گرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۰    
دفتر آیت الله سیستانی، درگذشت آیت الله فقیه از روحانیون شیعی را تسلیت گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
تلگرام در راستای سالم سازی، فعالیت کانال های غیر اخلاقی این شکبه اجتماعی را متوقف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
یک معلم در مدرسه ای در تگزاس با خطاب قراردادن دانش آموز مسلمان خود با لفظ تروریست وی را مورد تمسخر هم کلاسی هایش قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
سیاست خارجی جوامع آفریقایی و کشورهای اسلامی از جمله غنا حرکت هایی نظیر سلفی گری، شیعه گری و تیجانیه گری را توسعه داده است، در حالی که این حرکت ها دارای انگیزه های خارجی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۲    
دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کربلا با عنوان نهج با شرکت 10 فیلم ایرانی افتتاح شد. اشک های حاضران و تشویق ممتد برای شهید نوجوان عراقی که در راه مبارزه با داعش به شهادت رسید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس ستاد مرکزی اعتکاف قم با اشاره به این که ثبت نام مراسم اعتکاف از روز شنبه 14 فروردین 1395 الی روز جمعه 20فروردین 1395 بیان داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۴    
مهمانان حاضر در دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه نهج ، امروز به زیارت نجف اشرف رفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۵    
یک شرکت هواپیمایی مالزی با ارائه پروازهای مطابق با شریعت اسلامی به مقصد عربستان در صدد است پاسخگوی نیاز مسافران مسلمانی باشد که قصد انجام مناسک حج را دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۲    
دختران مسلمان 14 تا 16 ساله مدرسه المعرفة الاسلامیه، که یک مدرسه اسلامی دخترانه است در حال رفتن به مدرسه بوده اند که به طور جداگانه مورد حمله و ضرب و شتم یک مرد چینی سنگاپوری گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۳    
جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه نجف اشرف به دست آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید معمم شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۷    
مسوول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر بحرین گفت: رژیم همچنان از پذیرش درخواست های جامعه جهانی برای گفت و گو با مخالفان خودداری می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۱    
خبرنگار خبرگزاری ریانووستی با انتشار تصاویری از تخلیه محموله کمک های بشردوستانه روسیه به سوریه، از تحویل حدود 5.5 تن مواد غذایی در استان حمص خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۸    
وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد؛ ائتلاف بین المللی، کنسولگری ترکیه در موصل عراق را ویران کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۲    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد یکی از اعضای این گروه یک مرکز پلیس را در جنوب ریاض هدف حمله قرار داده و چندین خودروی پلیس را نابود کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۲    
AFC درحالی ادعا می کند در ایران امنیت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد که دو کشور عراق و افغانستان بازی های خود را در ایران برگزار می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۹    
نمازآیت الله سید محمودشاهرودی نفر اول از سمت چپ آیت الله جناتی
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۶    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله سید محمد صادق روحانی (مدظله العالی) در پاسخ به سوالات مکرر در رابطه با حکم استفاده از آلات موسیقی و آوازخوانی بانوان، مطالبی را بیان فرموده اند که از نظرتان می گذرد: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۶    
وزیر مهاجران لبنان در گفتگو با الشرق الاوسط مدعی شد ایران و حزب الله به دنبال آن هستند که سرنوشت لبنان را به سوریه گره بزنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۰    
نماینده آیت الله سیستانی گفت: اختلاف نظر امری طبیعی است و در همه جا وجود دارد، ولی اختلاف نظرها نباید سبب تنش و درگیری شود ، بلکه باید وحدت را در جامعه حفظ کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی که در لندن اقامت دارد، به کشور کانادا رفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۴    
نجف شهر امیرالمؤمنین و کربلا شهر امام حسین(علیه السلام) است. در مبادی حِلّه نیز عبارت به شهر امام حسن مجتبی(علیه السلام) خوش آمدید، خودنمایی می کند. اما دلیل این انتساب چیست؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۶    
کارشناس موشک های داعش موسوم به "جاسم خدیجه" در عراق به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۱    
با این که پلیس راهور از کاهش 5 درصدی تصادفات منجر به مرگ در جاده های بین شهری خبر می دهد اما همچنان آمار مرگ و میر سر صحنه تصادف در ایام نوروز بالا و قابل توجه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۵    
مسئول اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن گفت اظهارات جانشین ولیعهد سعودی درباره حضور هیئتی از این جنبش در ریاض بی اساس است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۲    
آیت الله شیخ مفید الفقیه از شاگردان مراجع و علمای بزرگ نجف بود که دو فرزندش در انتفاضه شعبانیه به شهادت رسیدند و پس از بازگشت به لبنان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۳    
پس از حملات تروریستی نوامبر 2015 داعش در هتل رادیسون مالی، انفجارهای شهرهای یولا و کانو در شمال نیجریه و چاد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۷    
جانشین محمد بدیع با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اعتراضات گروه اخوان المسلمین در مصر تا زمان تحقق مطالباتشان به صورت مسالمت آمیز خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۷    
اکثر کشور ها بدنبال بازگشت قیمت نفت به روز های قبلی خود می باشد و در حال حاضر بدون توافق کشور ها و کاهش تولیدات نفتی این امر محقق نخواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۳    
شبکه المیادین برکناری نخست وزیر دولت مستعفی یمن را نشان دهنده گسترش شکاف میان سعودی و امارات دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
حلال گایز ، اولین رستوران زنجیره ای غذای حلال آمریکا، اولین شعبه خود در خارج از نیویورک را در ماه جاری در نیوجرسی افتتاح می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
آیت الله "مفید الفقیه" از روحانیون برجسته شیعی در لبنان درگذشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۱    
همراه با درگیری بین داعش و جبهة النصره، طرفدارن داعش تصویری قدیمی از ابو محمد الجولانی رهبر جبهة النصره، به همراه اطلاعات جدیدی از وی را منتشر کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، مقامات کشورهای حاشیه خلیج فارس و به خصوص عربستان سعودی، امارات عربی متحده ، بحرین و .... در چند ماه اخیر اظهارات زیادی را ضد جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۳    
گروه تروریستی داعش از انجام 112 عملیات انتحاری در سوریه و عراق طی مارس 2016 خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۴    
پسر ملک سلمان و جانشین ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با رسانه غربی بدون اشاره به تجاوز ریاض به یمنی ها تاکید کرد که پیشرفت قابل ملاحظه ای در مذاکرات برای پایان دادن به بحران یمن حاصل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
سیاست های خونی ریاض میهمان ناخوانده برای کشورهای منطقه تلقی می شود که بار دیگر لبنان را شانه گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۵    
گزارش ها از سوریه در بامداد دوشنبه حاکی است سخنگوی سازمان تروریستی القاعده در سوریه -جبهه النصره - و 20 تروریست دیگر بر اثر حمله هوایی در حومه ادلب کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۵    
این فیلم مربوط به برخورد یک خمپاره به شهر خدا آفرین آذربایجان شرقی بر اثر درگیری بین دو کشور ارمنستان و آذربایجان در منطقه قره باغ است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای ارتش عراق روز گذشته در ادامه هجوم به مواضع تروریست های تکفیری موفق شدند در القیاره (جنوب موصل) مواضع تروریست های تکفیری را بمباران نمایند که بر اثر آن جاسم محمد حسن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، وبسایت ان بی سی نیوز در گزارشی نوشت، مقامات آمریکا در مصاحبه با این شبکه اعلام کردند سازمان سیا در سال 2012 یک طرح عملیاتی محرمانه برای حذف بشار اسد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، داعش در نینوا و کرکوک خودروهایی را که فاقد پلاک این گروه تروریستی هستند، جریمه می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، ناظران بین المللی حقوق بشر سوریه امروز-یکشنبه- از اعدام 15 تن از اعضای گروه تروریستی داعش خبر دادند. این بزرگ ترین اعدام دسته جمعی نیروهای داعش در سوریه بوده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، این پلاکاردها به شکل پرچم عربستان طراحی شده که در آن تصویری از یک شمشیر که خون از آن می چکد و مردی که سرش را برای قطع شدن پایین گرفته ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: مهم ترین درسی که ما ( از بحران در سوریه ) گرفته ایم این است که غرب غیر قابل اعتماد است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۵:۱۷    
به گزارش شیعه نیوز ، یک کشیش کاتولیک (اهل هند) که بدست عناصر گروه تروریستی داعش ربوده شده بود، زنده است و احتمالاً به زودی آزاد می شود. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۲:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، "صادق الشرفی" عضو جنبش انصارالله و مسئول کمیته های مردمی مواجهه با تجاوز نظامی عربستان سعودی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۲    
به گزارش شیعه نیوز ، رشته ای از بمبگذاری های انتحاری که در استانبول رخ داد، موجب وحشت مردم ترکیه شده است. دو هفته پیش یک عامل انتحاری خیابان استقلال در استانبول را به خون کشید ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور خود خوانده یمن که در ریاض پایتخت عربستان به سر می برد، در فرمانی خالد بحاح را بر کنار و به جای او احمد عبید بن دغر را به سمت نخست وزیری منصوب کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۱:۲۴    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه تروریستی داعش که در ابتدای تسلط بر قسمت های نفت خیز عراق و سوریه به عنوان ثروتمندترین گروه تروریستی جهان شناخته می شد، در حال حاضر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۱:۰۶    
به گزارش شیعه نیوز ، وزیر دفاع سعودی از حضور هیات جنبش انصارالله یمن در ریاض خبر داد و تصریح کرد، پیشروی های چشمگیری درخصوص پایان دادن به جنگ یمن حاصل شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای امنیتی لبنان در دو عملیات جداگانه موفق شدند خطرناکترین شبکه قاچاق انسان را در این کشور کشف و متلاشی کنند. اولین عملیات لبنانی ها در تاریخ 27 مارس (8 فروردین)انجام شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت کشور عربستان از انفجار بمب در جنوب ریاض و کشته شدن یک نفر خبر داد. وزارت کشور عربستان از انفجار بمب در جنوب ریاض و کشته شدن یک نفر خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، بیش از سه هزار خانواده عراقی، پس از پاکسازی محل زندگی آن ها از مین و تله های انفجاری، به الرمادی بازگشتند. ...