جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه ضمن رد وجود هرگونه گفتگوی محرمانه کشورش با آمریکا راجع به سوریه گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، ، محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع سعودی در حاشیه سفر به اردن، در شهر مرزی العقبه با بنیامین نتنیاهو دیدار کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۴    
اجلاس اخیر سازمان همکاری اسلامی در استانبول تایید دیگری بر فشل بودن و ناتوانی این سازمان در انجام وظایف و شتاب آن در مسیری اشتباه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۶    
به گزارش شیعه نیوز ، "احمد المصری" در مطلبی در القدس العربی تأکید کرد: در حالی که کنگره آمریکا برای تصویب پیش نویس قانونی تلاش می کند که اجازه محاکمه مسؤولان سعودی را به اتهام دست داشتن در حوادث 11 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
فعالان سیاسی شیعه مراکشی، موفق به تصویب قانون تشکیل انجمن رسالیون تقدمیون در این کشور شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۲    
به گزارش شیعه نیوز ، "برنی ساندرز" نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه به شبکه سی ان ان گفت که از مدتها قبل در خصوص مواضع عربستان نگران بوده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
فعالیت های امام جواد (علیه السلام) می تواند الگوی بسیار خوبی برای جامعه باشد و می توان با الگوگیری از فعالیت های امام جواد (علیه السلام) از دل تاریخ پر افتخار شیعه پیام های مفیدی را به جامعه انتقال ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۸    
وزیر اطلاع رسانی کویت در آستانه برگزاری مذاکرات صلح یمن در این کشور گفت: حل و فصل بحران یمن به مصلحت همه طرف ها است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۲    
درد کلیه در اثر عفونت کلیه یا آسیب رسیدن به آن ایجاد می شود. اگر پشت یا پهلوی شما آسیب ببیند، مثل برخورد ضربه، ممکن است فکر کنید که کلیه هایتان درد می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۶    
مردم عراق تعدادی چوبه دار را در میدان التحریر واقع در مرکز بغداد نصب کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۳    
تولد مبارک امام جواد (علیه السلام) نه تنها پایان بخش دلهره های شیعیان و افشای نیت فرصت طلبان و سودجویانی چون فرقه واقفیه بود، بلکه آغاز فصل نوینی از تاریخ ائمه اطهار (علیهم السلام) است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری با تاکید بر این که امروز اعتکاف به معنای واقعی کلمه بین المللی شده است، گفت: رویکرد جهانی شیعه در اعتکاف به منصحه ظهور می رسد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۴    
رییس پلیس پایتخت از ساماندهی بیش از 7000 مامور نامحسوس پلیس امنیت در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی در پایتخت خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
در جامعه ای که معتادان و بیکاران و جنایتکاران حرفه ای و آنی، در هر لحظه می توانند از کنارمان رد شوند، چرا باید خود و عزیزان مان را در معرض خطر قرار دهیم؟!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
منابع مطلع که در جلسات مقدماتی کویت بر سر یمن حضور دارند، می گویند که حوثی ها نرمش بسیاری در برابر پیشنهادهای مطرح شده به آنها برای اعلام آتش بس و پایان درگیری ها از خود نشان داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
هیئت مذاکره کننده دولت سوریه، به منظور دیدار با دی میستورا، وارد مقر سازمان ملل در ژنو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
یدیعوت آحارونوت ، روزنامه رژیم صهیونیستی از حمایت مالی و تلاش دولت آل سعود در ترویج ایدئولوژی وهابیت در منطقه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
فعالیت شبکه های ماهواره ای مخصوص کودکان که در راستای نشر فرهنگ شیعی است، اعتراض و هراس سیاستمداران و رهبران وهابیت کشورهای عربی را به دنبال دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
خیرالدین المخزومی یکی از دانشجویان عراقی دانشگاه کالیفرنیا به علت صحبت کردن به زبان عربی،از ادامه سفر هوایی خود بازماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
ارتش آزاد سوریه کودک 45 روزه ای را به جرم ملحق نشدن پدرش به شورشیان تکه تکه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
اسلام ستیز افراط گرای آمریکایی که سال هاست تلاش می کند پیام های اسلام ستیزانه خود را منتشر کند، قصد دارد تجمعی مسلحانه در مقابل کنگره ایالت جورجیا برپا کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سازمان عفو بین الملل با توجه به شرایط وخیم و تحقیر آمیز پناهندگان در یونان در سایه بسته شدن مسیر بالکان درباره وقوع یک فاجعه انسانی هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مذاکره کننده ارشد گروه مخالفان مسلح سوری مورد حمایت عربستان، با نادیده گرفتن آتش بس در سوریه، خواستار از سرگیری جنگ گروههای مخالف مسلح با مردم و نظام سوریه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۶    
حجت اسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی و هیات همراه وی در ادامه سفر به مناطق جنوبی لبنان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۴    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از افزایش گرایش جهانیان به دین خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۱    
یکی از سناتورهای سابق آمریکایی گفت که هزاران سند درباره نقش عربستان در حوادث یازدهم سپتامبر وجود دارد و خود سعودیها می دانند که در یازدهم سپتامبر چه کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان کارشکنی عربستانی ها برای حج 95 ایرانی ها، گفت: می خواهند روادید حج ایرانی ها را در کشور ثالث صادر کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۸    
ترکیه تیراندازی نیروهای گارد مرزی این کشور را به سوی غیر نظامیان که از درگیری های گروه تروریستی داعش به سوی مرز ترکیه در حرکت بودند، تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
ایران ایران را باید از سازمان همکاری اسلامی بیرون کرد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۹    
ساکنان مسلمان و غیر مسلمان " بروکسل "، پایتخت " بلژیک "، روز گذشته به برپایی تجمع در خیابان های این شهر پرداختند و ضمن ادای احترام به مقام قربانیان حملات تروریستی چندی پیش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۳    
همیشه اقامت در کشورهای اروپایی شیوه های آبرومندانه ای ندارد. شاید تا قبل از دیدن عکس بلیت تک نفره متروی تهران در مرز مجارستان کمی دور از تصور به نظر می رسید که در بین پناهجویان سوریه و عراق که جنگ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۲    
ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران سه پروژه بزرگ ازجمله طرح توسعه حرم مطهر علوی به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۱    
حزب آلترناتیو برای آلمان خواستار ممنوعیت ساخت مناره و استفاده از پوشیه در این کشور شده و مدی شد که اسلام منطبق بر قانون اساسی آلمان نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
رعایت این سه موضوع توسط سعودی ها می تواند به عنوان عناصر اولیه تصمیم ایران به شرکت در این مراسم مورد توجه قرار بگیرد؛ به عبارت دیگر، تأمین این شرایط شرط لازم برقراری این سفر خواهد بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
مجتهد کاربر معروف اینترنتی عربستانی می گوید: امارات از ائتلاف سست سعودی خارج شده است ،
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
شبکه الحدث وابسته به دربار سعودی مدعی شد که نماینده سازمان ملل پیشنهاد آزادی 2 هزار عنصر تروریستی در زندان های سوریه را به ازای آزادی 4 نظامی ایرانی بازداشت شده توسط گروه های مسلح به معارضان پیشنهاد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۴    
روزنامه لبنانی السفیر نوشت هدف عربستان از در اختیار گرفتن حاکمیت دو جزیره تیران و صنافیر، تشکیل ائتلافی متشکل از این کشور، مصر، ترکیه و رژیم صهیونیستی در برابر ایران است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق که به نام "ابو عزرائیل" معروف شده است، با انتشار ویدیوی خبر شهادتش در حومه حلب سوریه را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
کلینی در کافی نقل کرده است وقتی خداوند امام جواد(علیه السلام) را به امام رضا(علیه السلام) عطا کرد، حضرت فرمود: این مولودی است که خداوند با برکت تر از او برای شیعیان ما نیاورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
پس از قطع پروازهای شرکت ایر فرانس از سال 2008 میلادی نخستین هواپیمای ای 330 این شرکت وارد ایران شد، و مهمانداران آن نیز با رعایت حجاب به قوانین ایران احترام گذاشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
همزمان با برپایی جشن میلاد باسعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت جواد(علیه السلام) با حضور صدها زائر و مجاور، حرم مطهر رضوی گلباران شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس اقلیم کردستان عراق ادعا کرد ایران در عراق از نفوذ زیادی برخوردار است و نمی توان آن را انکار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
شرکت هواپیمایی "سَوس وست" یکی از مسافرانش را که بانوی محجبه ای بود، به بدون هیچ دلیل قانع کننده ای و فقط به بهانه احساس ناراحتی یکی از اعضای کادر پروازی، پیش از پرواز، از هواپیما اخراج کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۹    
معاون وزیرخارجه چک در دیدار با امیرعبداللهیان معاون وزیر امورخارجه کشورمان پیرامون تحولات منطقه بویژه سوریه و یمن گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
تعدادی از جامعه مسلمانان "مادیسون" در "ایالت ویسکانسین" آمریکا، روز شنبه را به اطعام فقراء و نیازمندان شهر خود پرداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
مجتهد فعال توییتری در جدیدترین افشاگری اش اعلام کرد که وزیر دفاع و جانشین ولی عهد عربستان در باتلاق جنگ یمن گرفتار شده و عاجزانه به دنبال پایان یافتن آن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۸    
هیئتی از طلبه ها و اساتید حوزه علمیه نجف در برخی از گردان های رزمنده در محورهای مبارزاتی با تکفیری ها حضور یافتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۹    
مدیر اجرایی مرکز اسلامی "الدعوة"، روز شنبه مقدم مهمانان افتتاحیه کتابخانه اسلامی "هوستون" را گرامی داشت و اعلام کرد، عموم مردم می توانند از این کتابخانه بازدید و استفاده نمایند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
بارز ترین نوع تبلیغ امام جواد علیه السلام مناظره است. مناظره های آن حضرت که از نخستین روزهای امامتش آغاز شد وی را در تثبیت جایگاه ولایت و امامت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مذاکرات صلح طرف های درگیر در یمن با وساطت سازمان ملل امروز (دوشنبه) در کویت آغاز می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۱    
هواداران "مقتدی صدر" چهار وزارتخانه عراق را محاصره کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
علمای شیعۀ بحرین با انتشار بیانیه ای به تداوم بازداشت علمای دین و ائمۀ مساجد از سوی رژیم آل خلیفه اعتراض کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۹    
انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
دو تن از رزمندگان ایرانی در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان در متن زندگی امامان معصوم علیهم السلام قرار داشت و امام جواد علیه السلام نیز در این عرصه پیشتاز بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۴    
پارلمان عربی بعد از نشست خود در قاهره با انتشار بیانیه ای ایران و حزب الله را به مداخله در امور کشورهای عرب متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۵    
دانلود مولودی انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار به واگذاری امور غیرحاکمیتی وزارت کار به کاریابی های سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این کار از اردیبهشت ماه اجرایی می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
مقامات کویتی خواستار بازداشت خلبان شیعی این کشور به اتهام توهین به مملکت وهابی آل سعود، و دفاع وی از آیت الله سیستانی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به صدور قطعنامه ها و بیانیه هایی در نشست های عربی و اسلامی علیه محور مقاومت در منطقه، تأکید کرد هیچ قطعنامه و بیانیه ای نمی تواند اراده مقاومت را سست کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۳    
افزایش سقف وام ازدواج، شامل همه متقاضیانی می شود که تا زمان ابلاغ این مصوبه وام دریافت نکرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
مسلمانان بوسنی مراسم بیست سومین سالگرد کشتار روستای آهیمجی در زمان جنگ های قومی را که منجر به کشته شدن ده ها غیرنظامی شد، برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
محسن رضایی اهانت عربستان سعودی در اضافه کردن 4 بند در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را بدعتی نوین دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
شماری از احزاب مصری در ادامه اعتراضات به اقدام دولت این کشور در واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان سعودی، جمع آوری امضا از مردم این کشور را آغاز می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
پارلمان عربی نیز تحت تطمیع و فشارهای سعودی، حزب الله لبنان را گروه تروریستی اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۲:۰۰    
به گزارش شیعه نیوز ، این سایت صهیونیستی در یادداشتی نوشت: حال که مصر این دو جزیره را در ازای پول و برخی امتیازات به عربستان واگذار کرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۱:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، سفیر جمهوری فدراتیو روسیه در سوریه امروز (یکشنبه) اوضاع شهر حلب در شمال این کشور را بسیار پیچیده خواند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۱:۳۲    
به گزارش شیعه نیوز ، به نظر می رسد روابط رژیم آل سعود و اشغالگران قدس که برای مدت های طولانی به صورت سری جریان داشت، اکنون علنی و آشکار شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۱:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، محمد عبد السلام سخنگوی انصار الله یمن از تحویل گرفتن 30 اسیر یمنی از عربستان خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۰:۵۹    
به کگزارش شیعه نیوز ، پس از عملیات موفق ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق و پاکسازی بخش هایی از شهر هیت در شمال غربی استان الانبار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۰:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، ارتش لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یک قایق جنگی وابسته به رژیم صهیونیستی آب های منطقه ای لبنان را نقض کرده که به مسافت 370 متر با هماهنگی نیروهای موقت سازمان ملل در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۸    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای امنیتی اردن به دفتر اصلی حزب جبهه العمل الاسلامی که شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین محسوب می شود و در أمان پایتخت این کشور قرار دارد، حمله کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۶    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت خارجه سوریه در دو بیانیه جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت با تندترین جملات اقدام دولت اسرائیل در برگزاری نشست تحریک آمیز در جولان اشغالی را محکوم کرد. ...