جمعه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۰۸Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 21 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، سرویس امنیتی روسیه از دستگیری پنج داعشی در این کشور خبر داد. اعضای داعشی دستگیر شده در استان ولگوگراد این کشور و در یک عملیات تجسسی بازداشت شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۰    
پس از امضای توافقنامه ترسیم مرزهای دریایی مصر و عربستان توسط عبدالفتاح سیسی و ملک سلمان بن عبدالعزیز سؤالات زیادی ذهن مصری ها را به خود مشغول کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، وزارت کشور تونس اعلام کرد که نیروهای امنیتی در منطقه الکاف واقع در (160 کیلومتری پایتخت تونس، 5 تروریست را بازداشت کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۲:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، پلیس استانبول در عملیاتی کنترل شده یک بسته مشکوک را در میدان تقسیم این شهر منفجر کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
مرکز دفاع از آزادی اعتقادات دینی و وجدان جمهوری آذربایجان به ممانعت مقامات دولتی این کشور از نامگذاری کودکان به نام های اسلامی اعتراض کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۸    
10 خطر امنیتی مربوط به گوشی های هوشمند عنوان شده که دانستن این خطرات می تواند ما را در حفاظت از داده های حساس خودمان و توسعه دهندگان برنامه کاربردی را نسبت به ایمن سازی برنامه هایشان کمک کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۶:۰۵    
علمای شیعه بحرین نسبت به توافقنامه جدید نظام آل خلیفه با عنوان مبارزه با انواع تبعیض نژادی علیه زنان واکنش نشان داده و تاکید کردند که تساوی کامل حقوق زن و مردم با مبانی اسلامی مغایرت دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
در حالی که انتظار می رفت با توجه به تشدید بحران سیاسی داخلی، این هفته آیت الله سید علی سیستانی در خطبه دوم جمعه اتخاذ موضع کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۰    
عرب نیوز در گزارشی نوشت ایران به سه دلیل تصمیم گرفته است آشکارا از حضور نیروهایش در سوریه و اعزام نیروهای جدید به این کشور سخن بگوید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، تَلّ زَینبیّه مکانی مُشرف به قتل گاه امام حسین (علیه السلام) است. در واقعه کربلا زینب (سلام الله علیها) از بالای آن، حال برادرش (حسین بن علی) را به هنگام جنگ نظاره می کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۲    
عبدالرحیم خلف ، استاد باستان شناسی و هنرهای اسلامی دانشکده ادبیات دانشگاه حلوان مصر، در پژوهشی جدید تصریح کرد که قرآن کریم تنها با 14 حرف مقطعه نوشته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۳    
مسلمانان آمریکا در اعتراض به درج نامشان در لیست "ممنوعیت سفر هوایی" به یک دادگاه این کشور شکایت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۳۰    
بی نزاکتی محافظ پادشاه عربستان در هنگام ورود به قاهره، انتقاد مصری ها را به دنبال داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۷    
این گروه تروریستی جدید نام جبهه شرق آفریقا را برگزیده و با ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه شیطانی داعش بیعت کرده است. جبهه شرق آفریقا بغدادی را خلیفه بر حق تمام مسلمانان می داند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۴    
امام باقر(علیه السلام) فرمود: هرگاه امام سجاد(علیه السلام) قصد حج یا عمره یا آزاد کردن برده ای یا خرید و فروشی را می نمود...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۳    
شیطان، در فریب فرزندان آدم ، تمام کوشش خود را به کار بسته و دست به دست نفس امّاره، بسیاری از انسان ها را از خوی انسانی شان جدا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۲    
این ماه از ماه های مبارک است و به قول خودمان بازار گرم است و وقت کسب است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۲    
فرماندهی عملیات سامرا امروز(شنبه) از ورود تعداد زیادی از مومنان به شهر سامرا به منظور شرکت در مراسم سالگرد ولادت و شهادت امام هادی(علیه السلام) خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۲    
تروریست های مسلح در اولین حمله علیه شیعیان از ابتدای سال 2016 در شهر کراچی سه تن از شیعیان و محبان اهل بیت(علیهم السلام) را پس از اقامه نماز جمعه به شهادت رساندند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۴    
شماری از عناصر گروه های تروریستی در حمله توپخانه ای حزب الله به مواضع و تجمعات آن ها در منطقه القلمون غربی زخمی شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۱    
رییس اداره سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت از افزایش میزان تولد و کاهش نرخ مرگ و میر قابل اجتناب نوزادان در کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۷    
به رغم حمایت نظامی واشنگتن از ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن، مقام های نظامی آمریکا از تحمل هرگونه مسئولیت در کشتار غیرنظامیان در یمن خودداری کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۴    
گزارشهایی در خصوص اتحاد گروه های تروریستی داعش و القاعده در لیبی منتشر شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
کارشناس و نظامی بازنشسته سعودی با اذعان به شکست عربستان در حمله به یمن، دلایلی را برای این شکست برشمرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۲    
تعدادی از اهالی شهر اوبرهاوزن آلمان با امضای نامه ای خواستار عدم پخش صدای اذان از مناره مسجدی شدند که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۹    
یک دادگاه در عربستان حکم طلاق زن عربستانی را به دلیل تفاوت اصل و نسب خانوادگی وی با همسرش صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۶    
آیت الله مکارم شیرازی به بیان شاخصه های شیعیان در منظر امام محمد باقر(علیه السلام) پرداخته و با استناد به حدیثی از ایشان می گوید: تنها به ادّعا نمی توان شیعه بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۰    
تقریبا هیچ آب و غذا و دارویی برای کودکان باقی نمانده و تروریست ها مردم را به بریدن سرهایشان تهدید می کنند. یک سال از محاصره کامل گذشت و 2000 نفر شهید شدند اما محاصره هنوز ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۳۸    
دنلود صوت ولادت امام محمد باقر علیه السلام انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۶    
شیعیان آواره عراقی در منطقه مرزی ایران و عراق در تاریخ 12 فروردین 1359؛ این عکس که "ژان لوئیز اتلان"برداشته بحران آوارگان عراقی که شش ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی علیه ایران از سوی صدام مجبور به ترک ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۲    
در تصویر زیر آیت الله سیدمحمدباقر صدر در کنار برادر بزرگ و استادشان، اسماعیل دیده می شود. ایشان در 19 فروردین به دست مزدوران رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۹    
نظامیان آل خلیفه در اقدامی کاملا غیرانسانی به پرتاب بمب های گازی در منازل شهروندان بحرینی مبادرت کرده و سپس مانع خروج آنها از این منازل می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان از آغاز شناسایی سایت های همسریابی غیرمجاز در کشور خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که ائتلاف تحت فرماندهی عربستان، با جنگ علیه یمن باعث شکوفایی و تقویت شبکه تروریستی القاعده در این کشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۳    
بسیج مردمی عراق از ایمنی کامل جاده سامراء خبر داد و از سوی دیگر، اخبار متعددی از پیشروی نیروهای عراقی در استانهای الانبار و نینوا منتشر می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۰    
سیاستمداران آمریکایی مانند دونالد ترامپ خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده اند. این بی عدالتی بزرگ در حق پیروان دین اسلام را ما باید به عنوان افراط گرایی و تروریسم توصیف کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۰    
خطبای جمعه لبنان ضمن محکومیت شدید تحریم المنار در "نایل ست" ، نسبت به هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۱    
منابع آگاه لبنانی با اشاره به سفر فؤاد سنیوره به آمریکا در روزهای آینده، اعلام کردند که وی به دنبال رایزنی با مقامات آمریکایی برای افزایش تحریم ها علیه حزب الله است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۵    
مدیر شبکه المیادین که از جمله شبکه های حامی مقاومت در منطقه به شمار می آید، به همراه خانواده اش اخیرا تهدید جانی شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۳    
پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (شنبه) از طرح امارات و عربستان برای تشکیل دولت فدرالی در شمال و جنوب یمن با توافق گروه های مورد حمایت خود خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۹    
متیو هیز، فیلم ساز جوان اهل انگلستان، می خواهد فیلم کوتاهی درباره آتش سوزی در مسجد السلام شهر پیتربورو بسازد. او می گوید: می خواهم واکنش خیرخواهانه مسلمانان را به تصویر درآورم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۶    
آیت الله حاج آقا تقی طباطبایی قمی در هامبورگ آلمان/ سال 1330 شمسی انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
منابع پلیس بلژیک از بازداشت یکی از مظنونان اصلی حملات تروریستی پاریس در این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۰    
حضرات آیات عظام میلانی ، طباطبایی قمی ، گلپایگانی و مرحوم حاج آقا محمود طباطبایی قمی رحمة الله علیهم اجمعین. انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
رای موافق عربستان به تمدید مسئولیت احمد شهید به تنش های این کشور با ایران دامن خواهد زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴    
عموم مسلمانان از اقدامات تروریستی بیزارند و اساسا خود آنها قربانی تروریسم هستند اما شما تنش را به راحتی در جامعه دیده و احساس می کنید و انسجام اجتماعی در غرب، آخرین نفس های خود را می کشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۶    
سندی از علمای کربلا در حمایت از مجلس مشروطه به این که مطابق قوانین شریعت مطهر عمل کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
روحانی اهل سنت لبنان که فرزندش در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسیده است، تاکید کرد شهادت محمد نشان داد که نبرد با تروریسم، مذهبی نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
علم حضرت امام باقر(علیه السلام) و شکافنده علوم بودن آن حضرت بر کسی پوشیده نیست و شاگردان زیاد آن حضرت که نام بسیاری از آنها از جمله دانشمندان و شخصیت های علمی ممتاز جهان اسلام می باشد دلیل این مدعاست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۸    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی گفت: نوروز امسال 16 هزار زائر رسمی در کربلای معلی حضور داشتند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد سه برابری مواجه بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
انتشار تصویری از یک دختر جوان – که گفته می شود عربستانی است – در هنگام کار به عنوان کارگر خدمات نظافت در یک فروشگاه در این کشور جنجال بزرگی به پا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" به ماجرای دعوت داعش از یک روزنامه نگار آلمانی برای سفر به مقر این گروه تروریستی در شهر رقه سوریه پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به تلاش برخی برای ضربه زدن به روند سیاسی، از مجازات کسانی که خیانت در امانت کرده اند خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۶    
پایگاه خبری الیوم السابع به نقل از خبرگزاری AP نوشت: یک وکیل حقوقی مدعی شده است که شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در جریان حمله ارتش این کشور به منزلش در دسامبر گذشته تقریبا بینایی اش را از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۸    
احمد عبید بن داغر مدعی ورود تسلیحات ایران به یمن برای کمک به جنبش انصارالله شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۸    
مؤسسه احرار اندیشه در راستای تولید نرم افزارهای معرفی ادیان و فرق ، نرم افزار مسیح پژوهی خود را رونمایی کرد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
پلیس آمریکا می گوید که تفنگدار سابق نیروی دریایی این کشور که تیر خلاص را به اسامه بن لادن سرکرده گروه القاعده شلیک کرده است به اتهام مصرف الکل در حین رانندگی در ایالت مونتانا دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
یک دیوار. دو دیوار. سه دیوار... روی همه دیوارها نشان داعش که با گچ کشیده شده بود را می شد دید. می توانستی تصور کنی در حال عبور از یک کوچه جنگ زده در سوریه یا عراق هستی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه تروریستی جبهه النصره در حال آماده کردن نیروهای خود برای یورش به حلب است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۷    
خبرنگار العراقیه شبکه رسمی عراق، جمعه شب در حالی که تعدادی اسکناس متعلق به دولت سعودی را مقابل دوربین تلویزیون گرفته بود، از کشف اسناد و مدارک هویتی اتباع روسیه، انگلیس ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۴    
شیخ مصباح امین الدرینی ، از مبلغان برجسته الازهر تشرف خود را به مذهب تشیع اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: حافظ اسد برای شهید صدر پیام داد که به سوریه بیا، ما سوریه را به طور کامل به تو تحویل می دهیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
ای مولای من! درست فرمودی و حقیقت گفتار شما بر من ثابت شد؛ ما اقل الحجیج و اکثر الضجیج; چه قدر حاجی کم و سر و صدا زیاد است...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه عربستان برقراری روابط با ایران را در صورتی ممکن دانست که تهران از اقدامات خصمانه خود در منطقه دست بر دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
ملک سلمان بن عبدالله العزیز پادشاه عربستان سعودی شب گذشته در محل اقامت خود با پادشاه عربستان دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه گزارش مستند و تحقیقی فاجعه منا آماده شده است و این هفته منتشر می شود از صدور ویزای هیات ایرانی برای سفر به عربستان و رایزنی پیرامون حج 95 خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۹    
در شش روز و پنج شبی که ما در شمال شرقی سوریه اقامت داشتیم، حتی یک بار هم صدای شلیک گلوله را نشنیدیم، چه برسد بمباران ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۳    
شاخه جدیدی از گروه تروریستی طالبان درجنوب افغانستان اعلام موجودیت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۰    
برادر روحانی شیعی در بند آل سعود از انتقال وی به بیمارستان در پی وخامت حالش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی از آمادگی این ائتلاف برای آتش بس در یمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۴    
روزنامه صهیونیستی علام هزیه مدعی شد روسیه ابوبکر بغدادی سرکرده گروره تروریستی داعش را زنده دستگیر کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، چند روزی است که درس های خارج حوزه علمیه قم پس از تعطیلات نوروز شروع شده، اما هنوز شاگردان آیت الله شبیری زنجانی چشم انتظار حضور حضرت استاد اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۳    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با افشای یکی از نامه های محرمانه سرکرده پیشین گروه تروریستی القاعده، نوشت: بن لادن به اتباع خود دستور داده بود تا در بخش طلا سرمایه گذاری کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۷    
عزت الدوری معاون صدام دیکتاتور سابق عراق از موضع عربستان علیه ایران حمایت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۴    
سازمان ملل متحد پیش نویس طرح آتش بس در یمن شامل 20 بند را به جنش انصارالله و حزب کنگره ملی یمن تحویل داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، روز اول رجب، روز شریفی است و برای آن چند عمل ذکر شده است: 1- روزه . روایت شده که حضرت نوح (علیه السلام) در این روز به کشتی سوار شد و به کسانی که همراه او بودند امر فرمود روزه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۹    
شب گذشته براثر وقوع آتش سوزی در یکی از هتل های مکه مکرمه 6 عمره گذار زخمی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه تروریستی داعش کارگران ربوده شده در حومه دمشق را آزاد کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، امروز (جمعه) در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شد: ما مدارک زیادی در اختیار داریم که نشان می دهد ترکیه و عربستان سعودی نه تنها به قاچاق مواد سمی به آن سوی مرز کمک می کنند بلکه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۱:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، جنگنده های سوریه نشست جمعی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره را در حومه استان ادلب هدف قرار دادند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل در کنفرانسی در مورد تروریسم در ژنو گفت: بیایید قبول کنیم که امروزه بیشتر قربانیان تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز در سراسر جهان مسلمانان هستند . ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان خارج نشین سوریه، امروز (جمعه) از شنیده شدن صدای انفجاری قوی در بندر لاذقیه سوریه خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۸    
به گزارش شیعه نیوز ، رتش یمن و کمیته های مردمی این کشور حمله نیروهای وابسته به عربستان سعودی را به منطقه صوارح در استان مارب دفع کردند. ...