جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 24 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۴    
انشار وهابیت در منطقه از مهمترین پیامدهای واگذاری جزایر التیران و الصنافیر مصر، به دولت عربستان خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۹    
سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) نشستی را با حضور کارشناسان مسائل حقوقی و قضایی و با هدف بررسی موضوع توهین به ادیان از منظر حقوق بین الملل برگزار می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۱    
یکی از طرفداران ترامپ ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و از جناج راست افراطی در ایالت جورجیای این کشور قصد دارد، با برگزاری تجمعی غیرقانونی علیه اسلام و مسلمانان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۸    
مصطفی محمد ، از شاگردان شیخ زکزاکی تصریح کرد: اعضای جنبش اسلامی نیجریه پس از ملاقات با شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی ، رهبر شیعیان این کشور، از وضعیت جسمانی بسیار نابسامان و وخیم وی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۲    
یک استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه کار کردن در اسلام عزت معرفی شده و ائمه معصومین(علیهم السلام) بهترین تفریح را کار معرفی می کنند تصریح کرد: عینک ها را باید تغییر داد و رنگ اسلامی به آن بخشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۶    
مقامات رژیم آل سعود در جدیدترین اقدامات تبلیغاتی خود برای نشر و گسترش اندیشه های تندرو و گمراه وهابیت، از ترجمه خطبه های مسجد الحرام به زبان فارسی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۰    
شریف اسماعیل نخست وزیر مصر توافقنامه ترسیم مرزهای بین دو کشور را در حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر و سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی در کاخ الاتحادیه در شرق قاهره امضا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۷    
استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر حوزه تاکنون درخشیده به مدد فعالیت خستگی ناپذیر علمای گذشته بوده که از جان و وقت خود مایه گذاشتند و کتابهای فراوانی نوشتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۱    
انتشار اطلاعاتی در خصوص زنده بودن یک تروریست کم سن و سال بلژیکی و حضور او در عربستان، مسؤولان امنیتی اروپایی و به ویژه کشور فرانسه را نگران کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۵    
تصویر مربوط به دست نویس پزشکی متعهد در تبریز است که با نوشتن شماره خود در نسخه بیمار بی سواد، از داروخانه خواسته طوری که بیمار متوجه نشود برای هزینه داروها با نویسنده نامه تماس بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
سفیر هند در عراق، روز گذشته به حرم امیرالمومنین (علیه السلام) مشرف شد و مورد استقبال بخش روابط بین الملل عتبه علوی واقع شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۰    
مقام های پاکستانی هراس دارند داعش جای پای خود را در این کشور مستحکم کند. این هراس خصوصا پس از آنکه فرماندهان افراطی سرعت جذب نیروهایشان را برای تقویت شمار خود در جنوب آسیا تقویت کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۷    
پادشاه عربستان با مطرح کردن یک دلیل عجیب، از پاسخ دادن به سؤال خبرنگار شبکه سعودی العربیه خودداری کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بر اثر سقوط بالگرد نظامی این کشور در حومه شهر حمص سوریه دو خلبان روس کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس سازمان علمای یمن، تجاوز نظامی عربستان سعودی به این کشور را عامل اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش طوایف و گروه های مختلف یمنی دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۹    
مطابق قانون در صورت فروش یا سرقت تلفن همراه (سیم کارت) مشترک باید نسبت به انجام مراحل قانونی (بر اساس مقررات مربوط) اقدام کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۰    
جمعیت مسیحیان کره جنوبی، در اقدامی وقیحانه، خواستار ممنوعیت ورود اسلام در کنار ممنوعیت ورود همجنسگرایی به این کشور شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
دیوان عالی اتحادیه اروپا با ادعای آنکه ایرانیانی که به مسیحیت تغییر دین داده اند، با خطر روبرو هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
در کنار تشکیل جبهه مدافعان حرم همانطور که ادبیات مقاومت و رسانه های ما رنگ و بوی مدافعان حرم را گرفته است عرصه های دیگر فرهنگ و هنر نیز تحت تاثیر این خط مقاومت، رنگ و بوی مدافعان را به خود گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۲    
شهر مکه در طول تاریخ اسلام از پایگاه های مذهب شافعی در حجاز بود و مردم این شهر از این مذهب پیروی می کردند، اما پس از اشغال شهر مکه توسط خاندان آل سعود و تاسیس رژیم سعودی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۵    
پس از انتشار خبر اعزام تکاوران تیپ نوهد به سوریه رسانه های غربی با مرتبط دانستن این رویداد با دستور صادره از کرملین مبنی بر خروج نیروهای روسیه از سوریه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۶    
جوآن آلوادو عکاس حرفه ای اسپانیایی، از زندگی تازه مسلمانان کوبا عکس برداری کرده است، این درحالی ست که کوبا کشوری با اکثریت مسیحیان کاتولیک است و نو گروید گان به اسلام در این کشور جمعیت جدید و رو به ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
تعداد کودکان مبتلا به ای بی در ایران به 400 نفر نیز نمی رسد اما هزینه های درمان این کودکان انقدر زیاد است که خانواده هایشان به سختی می توانند حتی پانسمان های مورد نیاز آنها را تامین کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۴    
رئیس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی با منشاء گیاهی سازمان غذا و داروگفت:الکل در آدامس های مجوز دار دروغ است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۱    
تصمیم گرفتیم شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها جشن ازدواج مون رو بگیریم؛ اول از همه باید به فکر کارت عروسی می افتادیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۲    
هیأت حج ایران به ریاست سعید اوحدی ، رییس سازمان حج و زیارت برای انجام مذاکرات حج 95، امروز (سه شنبه) عازم عربستان شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۶    
انقلابیون یمن موفق شدند سرهنگ نصر الربیه یکی از فرماندهان ارتش متجاوز عربستان در شهر دمت در استان الضالع نزدیک استان مارب یمن هدف قرار داده و وی را به هلاکت بریانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۳    
گروه طالبان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای از آغاز حملات بهاری خود در نقاط مختلف افغانستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۰    
19 می 1918, واپسین روزهای جنگ جهانی اول ؛ این عکس از کمپ زندانیان "اشنیدمال "، گرفته شده است که متعلق به امپراطوری آلمان در طول سالهای جنگ اول بود. کمپی که زندانیان روسی در آن نگهداری می شدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۷    
حمله جبهه النصره برای نفوذ به شهرک خان الشیح در ریف دمشق با شکست مواجه و این گروهک تروریستی در منطقه ای موسوم به مثلث مرگ در جنوب سوریه زمین گیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۵    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که محاصره استان حلب سوریه را پس از ماه ها اشغال توسط گروه تروریستی داعش شکسته و کنترل بخش هایی از این استان را به دست بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۲    
در آلمان کمپینی تشکیل شده و به نام حمایت از حقوق حیوانات، دولت این کشور را به اضافه کردن گوشت خوک در لیست غذاهای حلال تشویق می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۳    
پلیس اسپانیا از کشف حدود 20 هزار یونیفرم نظامی در این کشور خبر داد که گفته می شود مقصد نهایی این محموله گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۱    
روزنامه گاردین در گزارشی داستان چگونگی محلق شدن یکی از عناصر سابق داعش را به این گروه تروریستی از طریق خاک ترکیه و فرار او پس از 3 ماه، منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۳    
ابوهیثم بعد از رحلت پیامبر(صلی الله علیه وآله) 27 سال در بحرانی ترین شرایط تاریخ اسلام، در کنار جانشین حقیقی پیامبر(صلی الله علیه وآله) ثابت قدم و استوار باقی ماند و لحظه ای در حقانیت امام علی علیه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۴    
سران قوای سه گانه و رهبران احزاب و گروه های سیاسی شرکت کننده در روند سیاسی و حاضر در پارلمان عراق، سند اصلاح ملی را امضا کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۱    
انتخابات پارلمانی سوریه، فردا چهارشنبه با رقابت 3500 نامزد، برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۱    
رسانه های روس از شناسایی یک مدرسه مخصوص آموزش تروریست ها در مرز افغانستان با تاجیکستان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۰    
جنبش انصارالله یمن درباره پیامدهای ادامه نقض آتش بس از سوی رژیم متجاوز سعودی و مزدورانش هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۵    
بحرینی ها در همبستگی با شیخ علی سلمان در پی درخواست دادستان این کشور برای صدور حکم اشد مجازات برای وی تظاهرات کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن قابل توجه دانستن آمار رانندگی حین مستی و شرب خمر، تعداد پرونده های رانندگی در حال مستی در شهر تهران در سال گذشته را دو هزار و 900 فقره اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
نشست وزرای خارجه سازمان همکاری های اسلامی در استانبول دقایقی پیش در شهر استانبول ترکیه آغاز کار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۰    
به ادعای فرمانده فراری ارتش یمن، ارتش هوایی و دریایی طرفدار انصارالله به طور کامل نابود شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
سعد الدین هاشم البناء مدیر دفتر تولیت آستان قدس حسینی گفت: شاخه اطلاع رسانی بین المللی وابسته به بخش رسانه آستان قدس حسینی روز دوشنبه میزبان هیاتی از شخصیت های برجسته پاکستان به منظور آگاهی از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۴    
رئیس مجلس لبنان در دیدار با شیخ الازهر در قاهره گفت که گفت و گوی میان عربستان و ایران نتایج مهمی برای کشورهای عربی و اسلامی در پی خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۲    
یمن صحنه بیشترین تحولات نظامی در ماه های اخیر بوده که در آن علاوه بر بازیگران داخلی، دولت های منطقه نیز نقش آفرین و تأثیرگذار بوده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
مطبوعات اسپانیایی از افزایش قابل توجه و چشمگیر مسلمانان در این کشور اروپایی خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
سیاستمداران کانادایی به ویژه نخست وزیر این کشور با لفاظی های ضد اسلام و مسلمانان، به اقدامات اسلام هراسانه و دیدگاه های منفی علیه مسلمانان دامن می زنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۵    
مدیر حوزه های علمیه گفت: تربیت کردن وتبلیغ، فقط با سخنرانی و بیان حدیث نیست، بلکه رفتار و عمل در برخورد با دیگران موثرین عامل تربیتی است و می توان آن را ارتقاء داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۳    
یعنی اگر انسان بخواهد خود را به صفات زیبای اخلاقی بیاراید، لازم است که وجودش را از آلودگی های نفسانی و شیطانی پاک سازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در این کشور با ملا اختر منصور رهبر طالبان افغان اعلام بیعت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
سنگ بنای پروژه مرکز اسلامی و مسجد الکوثر در شهر ونکوور کانادا روز گذشته(یکشنبه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا برزمین گذاشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۵    
12 نفر از مجاهدان لبنانی طی 10 روز گذشته در سوریه به شهادت رسیده اند. در میان این 12 شهید نام یک فرمانده شهید ملقب به حاج محمد و فرزند یکی از علمای برجسته اهل سنت لبنان نیز به چشم می خورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
یک سایت اینترنتی آمریکایی از کمک تسلیحاتی واشنگتن به گروه های تروریستی مستقر در سوریه پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۱    
این خشونت دولتی، از سوی آن دسته از روشنفکران و نخبگان سیاسی حمایت می شود که به نام نجات زنان مسلمان ، خواهان ایجاد تبعیض بیشتر و تحقیر عمومی زنان مسلمان هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۸    
علی الحسینی سخنگوی نیروهای مردمی عراق در سخنانی اخبار منتشر شده در خصوص عقب نشینی این نیروها از مناطق تحت سیطره خود در اطراف روستای البشیر کرکوک را بی اساس خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۵    
انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۶    
هیلاری کلینتون نامزد انتخابات درون حزبی دموکراتها در مصاحبه با شبکه سی ان ان به برخی از اتهامات علیه خودش پاسخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۳    
مجتهد کاربر معروف عربستانی که زوایای پنهان آل سعود را فاش می کند، تاکید کرد: بعید نیست محمد بن سلمان ولیعهد وزیر جنگ سعودی در سفرش به اردن با صهیونیست ها دیدار و در باره توافق های جدید با مصر هماهنگی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۳۰    
دولت فیلیپین در راستای جذب بیشتر گردشگران مسلمان و نیز تبلیغ دین مبین اسلام، مناطق و مبادی گردشگری این کشور را موظف به سرو غذای حلال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، این تصویر نادر مربوط به شهر سامرا در سال 1295 هجری شمسی است. در آن دوران احمد شاه قاجار بر ایران حکومت می کرد و عراق نیز درگیر منازعه عثمانی و بریتانیا بود که نهایتا با پیروزی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۱    
وزیر دولت ایالتی کادونا اعتراف کرد که 347 تن از اعضای جنبش اسلامی در بعداز ظهر روز کشتار زاریا در 12 تا 14 دسامبر 2015، توسط ارتش در یک قبر دسته جمعی مدفون شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۸    
رژیم آل خلیفه در اقدامی ضد مقاومت و همسو با سیاست های عربستان سعودی، نام حزب الله را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۸    
ساخته شدن فیلمی درباره گروه تروریستی داعش و افکار و عقاید گمراه کننده و خطرناک این فرقه وهابی مردم شهر حلب را به سینماها کشانده تا به تماشای آن بنشینند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
معاون دبیر کل حزب سوسیالیست البعث العربی یمن با اعلام اینکه مذاکرات کویت برای حل بحران یمن نتیجه بخش نخواهد بود از اختلافات امارات و عربستان سعودی درباره یمن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۶    
نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان امروز(دوشنبه) با شیخ احمد طیب شیخ الازهر مصر در قاهره دیدار و گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۶    
وزرای جریان صدر عراق از روز دوشنبه استعفای خود را از کابینه دولت حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۳    
جزئیاتی از مشخصات 4 تن از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، تأیید شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۲    
یونس برادر کوچک عبدالحمید اباعود مغز متفکر حملات پاریس گفته برای گرفتن انتقام خون برادرش به اروپا رفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۳    
فایننشال تایمز نوشت: اوضاع بد انسانی در برخی استانهای عراق و اخبار منتشر شده از دست داشتن برخی مسئولان در پرونده پاناما، باعث شده برخی عراقیان آرزوی دوره استبداد صدام را داشته باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، گروهی از شهروندان مصری خشم خود را از تصمیم دولت عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر درخصوص حاکمیت بر جزایر تیران و صنافیر در ورودی خلیج عقبه ابراز داشتند اما در مقابل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۱    
به گزارش شیعه نیوز ، منابع یمنی تاکید کردند که آتش بس در یمن از زمان آغاز اجرای آن تاکنون بیش از 40 بار توسط عربستان ومزدوران آن نقض شده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۲:۱۲    
به گزارش شیعه نیوز ، رسانه های عراق، نیروهای امنیتی یگان مبارزه با تروریسم امروز دوشنبه فرمانداری شهرستان هیت در غرب استان الانبار را از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۷:۱۶    
به گزارش شیعه نیوز ، شماری از کارگران سه میدان نفتی در شرق لیبی از بیم حملات احتمالی گروه تروریستی داعش تخلیه شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، به نوشته روزنامه ی یونانی کاتیمرینی، دو جنگنده ی F-16 ترکیه بر فراز آسمان جزیره اوینوسِس پرواز کردند و بدین ترتیب وارد حریم هوایی یونان شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، یک رسانه آلمانی اعلام کرده است که در سال گذشته و در جریان ماجرای هجوم پناهجویان به اروپا به ویژه خاک این کشور تاکنون 5835 پناهجوی خردسال زیر 14سال ناپدید شده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
بخه گزارش شیعه نیوز ، سخنگوی پیشین گروه تروریستی الشباب پیشتر روزنامه نگار و مجری رادیو-تلویزیون دولتی سومالی بود که به جرم کمک به تندروهای الشباب در کشتن 5 نفر از همکاران خود تیرباران شد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، پسکوف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همکاری های ایران و روسیه هیچگاه متوقف نشده و این همکاری ها برای حل مساله سوریه روابط تهران و مسکو را به سطح جدید ارتقاء داده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، بمب گذار انتحاری امروز-دوشنبه- اتوبوس حامل نظامیان افغانستان را در نزدیکی جلال آباد هدف قرار داد. دست کم 12 نفر در این انفجار کشته شده و ده ها نفر نیز مجروح شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، مقامات انتظامی تاجیکستان انوشیروان عظیم اف ملقب به عنس ساکن 26 ساله روستای توت قول ناحیه نارک این کشور را در اعزام بیش از 100 شهروند تاجیک به جنگ های سوریه و عراق متهم می دانند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، انفجار دو بمب در پایتخت عراق، 3 کشته و 14 زخمی برجای گذاشت. در انفجار دو بمب در البکریه و الزعفرانیه در بغداد، شماری از شهروندان عراقی کشته و زخمی شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، سلمان در ترکیه قرار است در نشست سران سازمان همکاری اسلامی که روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته در استانبول برگزار می شود، حضور یابد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، در آستانه سفر باراک اوباما رییس جمهور آمریکا به خاورمیانه و برگزاری نشست با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، جان کری وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، تروریست های القاعده با حمله به مقرهای نظامی این شهرستان را به کنترل خود درآوردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۶:۳۹    
به گزارش شیعه نیوز ، رسانه های ترکیه ای مدعی شلیک چند راکت از سوریه به سمت جنوب شرق ترکیه شده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۱:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، جانشین ولیعهد عربستان و پادشاه اردن بار دیگر با تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود تهران را به دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر متهم کرده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۱:۴۲    
به گزارش َیعه نیوز ، ژاپن روز دوشنبه از برقراری آتش بس در یمن به عنوان مقدمه ای برای اجرای مذاکرات صلحی که قرار است ماه کنونی در کشور کویت برگزار شود استقبال کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۱:۲۱    
به گزارش شیعه نیوز ، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که دادگاه بحرین حکم به ادامه حبس شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت و تعویق محاکمه وی به تاریخ 26 ماه میلادی جاری داده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۱:۰۹    
به گزارش شیعه نیوز ، عونی درتوییتر نوشت که اردوغان می خواهد در آینده روی تحقق نظام ریاستی متمرکز شود و درچنین نظامی جایی برای اوغلو به عنوان نخست وزیر باقی نخواهد ماند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۵    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه تروریستی داعش بعد از درگیری با گروه تروریستی النصره کنترل بخش هایی از اردوگاه آوارگان یرموک واقع در جنوب دمشق پایتخت سوریه را به دست گرفت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۰:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آلمان روز دوشنبه اعلام کرد درخواست ترکیه برای محاکمه یک مجری برنامه طنز را بخاطر توهین به رئیس جمهور ترکیه بررسی می کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۴    
به گزارش شیعه نیوز ، ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه امروز-دوشنبه- از خنثی سازی 117 دستگاه انفجاری طی 24 ساعت گذشته در پالمیرا خبر داد. ...