جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 18 فروردین 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 فروردین 1395 شیعه نیوز 2 فروردین 1395 شیعه نیوز 3 فروردین 1395 شیعه نیوز 4 فروردین 1395 شیعه نیوز 5 فروردین 1395 شیعه نیوز 6 فروردین 1395 شیعه نیوز 7 فروردین 1395 شیعه نیوز 8 فروردین 1395 شیعه نیوز 9 فروردین 1395 شیعه نیوز 10 فروردین 1395 شیعه نیوز 11 فروردین 1395 شیعه نیوز 12 فروردین 1395 شیعه نیوز 13 فروردین 1395 شیعه نیوز 14 فروردین 1395 شیعه نیوز 15 فروردین 1395 شیعه نیوز 16 فروردین 1395 شیعه نیوز 17 فروردین 1395 شیعه نیوز 18 فروردین 1395 شیعه نیوز 19 فروردین 1395 شیعه نیوز 20 فروردین 1395 شیعه نیوز 21 فروردین 1395 شیعه نیوز 22 فروردین 1395 شیعه نیوز 23 فروردین 1395 شیعه نیوز 24 فروردین 1395 شیعه نیوز 25 فروردین 1395 شیعه نیوز 26 فروردین 1395 شیعه نیوز 27 فروردین 1395 شیعه نیوز 28 فروردین 1395 شیعه نیوز 29 فروردین 1395 شیعه نیوز 30 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۳۳    
در ادامه عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برای تشدید محاصره فلوجه واقع در استان الانبار (غرب) این کشور، عصر روز گذشته فرمانده ارشد داعش در درگیریهای بخش جنوبی این شهر به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۲۴    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از نقش برخی کشورهای غربی در بحران سوریه اعلام کرد مخالفت این کشورها با دعوت کردهای سوریه به ژنو مخالف قطعنامه های سازمان ملل است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۱۵    
در زمین شوره زار هر چه بکاری و آب و کود دهی، فایده ای ندارد. کسی که وَرع ندارد، زمین دلش شوره زار است و هر چه نماز بخواند و روزه بگیرد فایده ای نخواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۹    
آیت الله یعقوبی در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق، از تصمیم نخست وزیر این کشور برای انتخاب کابینه جدید حمایت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۵۷    
معاون وزیر خارجه سوریه روز چهارشنبه برکناری ریاست هیئت اعزامی این کشور در مذاکرات ژنو را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
5 نفر از علمای مسلمان کنیا گردهم آمده اند تا قرآن را به زبان لوهیا ، زبان مردم غرب کنیا، ترجمه کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۴    
کنفرانس مقابله با اسلام هراسی، تحت عنوان اسلام را می شناسم، آرامش را می شناسم با حضور برخی شخصیتهای دینی و سیاسی آمریکایی، فعالیت خود را در ایالت الیوا آمریکا شروع کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۵    
اختلافات ایران و عربستان بیش از آنکه ماهیتی ایدئولوژیک داشته باشند، ماهیتی ژئوپلیتیکی دارند. در این میان پایگاه خبری تحلیلی فرانسوی ایران کارتو با انتشار نقشه ای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۱۲    
خلیفه خودخوانده داعش چگونه می تواند به شک و تردیدهای موجود در زندگی در سایه خلافت پاسخ دهد در حالی که همسر طلاق گرفته اش از جمله گریزندگان این بهشت است!!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
دادگاه کیفری ویژه تروریسم ریاض پایتخت عربستان طی حکمی یک شهروند سوری مقیم این کشور را به جرم انتشار عملیات ارتش سوریه در سایت اجتماعی فیسبوک به تحمل 8 سال حبس محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۹    
منابع اردنی اعلام کردند که گردانی متشکل از 900 نیروی نظامی در حال آموزش برای اجرای عملیات سری علیه گروه تروریستی داعش هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۲    
همایش اقلیت های شیعه در جهان معاصر: مهاجرت، فراملی گرایی و چند محلیتی 31 اردیبهشت و 1 خرداد ماه در دانشگاه چستر برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
زن ارمنیّه که در هواپیما در کنار همسر مرحوم علامه سید محمد حسین طباطبایی – رحمه الله- نشسته بود، جریان زیارت امام رضا –علیه السلام- و گرفتن حاجات از توسّل به آن حضرت را نقل کرده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۵۱    
انهدام جنگنده ارتش سوریه با موشک زمین به هوا، یک سؤال اساسی را به ذهن متبادر می کند و آن اینکه، تروریست ها از کجا موشک های زمین به هوا بدست آورده اند و چرا؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام 600 هزار زائر ایرانی طی سال 94 (به جز اربعین) به عتبات از طریق کاروان های زیر نظر این سازمان خبر داد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۵    
قل شریف یکی از زیباترین مساجد جهان در روسیه است که شاهکار معماری این کشور محسوب می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۱    
نیروهای عراقی حمله تکفیری های داعش به جنوب موصل با گاز سمی کلر را خنثی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۸    
گروه کوچکی از تظاهرات کنندگان اسلام ستیز روز دوشنبه در مقابل مسجد فینکس شمالی واقع در ایالت آریزونا که آن روز تعطیل بود، جمع شده و با هتک حرمت قرآن با همسایگان مسجد درگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۲    
محی الدین عفیفی ، دبیر کل مجمع پژوهشهای اسلامی مصر، فتواهای سلفی را شکستی تفکری – اعتقادی خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به دعوت سعودی ها از هیأت ایرانی برای مذاکرات جهت عقد قرارداد حج 95 گفت: سرنوشت حج تمتع امسال 26 فرودین مشخص می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۱    
بیکاری در بیشتر استان ها در سال 94 افزایش یافت و همچنان 2.7 میلیون نفر در کشور با بیکاری رسمی روبه رو هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
داعش با بهره گیری از زمینه های افکار افراطی در اندونزی و بر ویرانه های القاعده در شرق این کشور، توانسته است جای پایی برای خود در پرجمعیت ترین کشور مسلمان جهان باز کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۲    
دوازدهمین مراسم معنوی اعتکاف از دوم اردیبهشت ماه سال جاری در مسجد امام علی(علیه السلام) هامبورگ برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۳    
وزارت امورخارجۀ روسیه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، سه بار در عراق و سوریه از سلاح شیمیایی گاز خردل استفاده کرد اما شورای امنیت، هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۴    
شش امام جماعت در استان سغد تاجیکستان به اتهام عضویت در حزب اخوان المسلمین که در تاجیکستان فعالیتش ممنوع است، بازداشت شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام قاضی عسکر خواستار اطلاع رسانی جامع و سرعت عمل دربخش های مختلف ازجمله امور فرهنگی و آموزشی درفرصت باقیمانده تا حج شد و گفت: باید درعمل نگرانی ها و دغدغه ها برطرف شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۲    
مدیر کل امور هویتی ایرانیان خارج از کشور گفت: حذف پیشوند یا پسوند نام خانوادگی با رعایت شرایطی امکان پذیر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۳    
یکی از نیروهای بسیج مردمی عراق، برای نجات جان دیگر نیروها، یکی از عوامل انتحاری گروه تروریستی داعش را به آغوش کشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۷    
دیده بان اسلام هراسی در بیانیه ای، امروز از دولتهای غرب خواست تا عملکرد کشور اسپانیا را الگوی خود قرار دهند و اقدام به آموزش دروسی در باره اسلام کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۴    
آیت الله وحید خراسانی شناخت مقام و مرتبه امام علی(علیه السلام) را نیازمند شناخت کامل اسرار درون قرآن کریم دانستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
سیاستِ تساوی در تقسیم بیت المال که از سوی امام علی(علیه السلام) اعلام شد، در مدینه و نیز در کوفه واکنش هایی به دنبال داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶    
کیث الیسون از جان کری خواست تا برای توقف اعدام جوانان تظاهرکننده در عربستان سعودی، رژیم سلطنتی آل سعود را تحت فشار قرار دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۰    
در مورد تومور سینه هم مهم ترین علامتی که خانم های مبتلا به این تومور ممکن است داشته باشند احساس توده در معاینه ای که خودشان انجام میدهند است
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۴    
یکی از سرکردگان خطرناک گروه های تروریستی تکفیری ملقب به جگرخوار در شمال سوریه به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۵۵    
مفتی اعظم سوریه با اشاره به این که در سوریه هیچ درگیری مذهبی وجود ندارد، تاکید کرد: در سال 2010 میلادی تعداد مساجد سوریه به 25 هزار مسجد رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹    
غرب و ترکیه و نیز عرب های خلیج فارس در طول پنج سال از بحران طاقت فرسای سوریه بزرگترین عملیات آواره کردن ملت سوریه را به اجرا آوردند تا با توسل به آن بتوانند اهدافی را که از نظر نظامی از تحقق آن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۹    
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان اعلام کرد که داعش نسبت به طالبان نیروی کمتری دارد اما این گروه تروریستی از منابع خود برای مبارزه با نیروهای آمریکایی و افغان در این کشور استفاده نمی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۸    
معاون وزیر خارجه سوریه تأکید کرد سوریه و الجزایر درباره لزوم یک پارچه شدن تلاش ها در مبارزه با تروریسم اتفاق نظر دارند و هر دو در یک سنگر با تروریسم می جنگند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
آیت الله سبحانی از طلاب خواست با الگوگیری از سیره بزرگان حوزه، رسم و رسوم مشایخ حوزه در مطالعه و نوشتن در ایام تعطیل را حفظ کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۵    
معاون وزیر خارجه سوریه سفر هیئت های دولتی سوریه به برخی از کشورهای اروپایی را بعید ندانست و گفت ممکن است در آینده ای نه چندان دور روابط با مصر نیز از سرگرفته شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۲    
منابع خبری از آغاز عملیات نظامی گردان های حزب الله عراق و پلیس فدرال علیه داعش در محله های مختلف فلوجه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۴    
در ابتدای انقلاب اسلامی میزان امید به زندگی در ایران 50 سال بود که این رقم در زمان حاضر به 73.5 سال رسیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
نیروهای مقاومت اسلامی کتائب حزب الله هنگام عملیات شناسایی و بازرسی در منطقه مکحول در شمال تکریت یک هواپیمای بدون سرنشین را هدف قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۱    
تشییع پیکر یک شهید بحرینی با حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به حاضران، به خشونت کشیده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
روزنامه سعودی الشرق الاوسط مدعی شد سردار محمد علی جعفری در اظهارات خود عربستان را تهدید کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
ترور مانیتور گزارش داد که شهر راهبردی العیس در ریف جنوب غرب حلب با کمک مستشاری ایران به نیروهای سوریه طی عملیاتی شبانه آزاد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
یک دسته از جمعیت شیعیان بنگلادش مستبصرین هستند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مذهب اهل بیت(علیهم السلام) گرایش پیدا کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
بر اساس گزارش های آماری از یمن در طول یک سال، 144 مسجد و مقبره در حمله نیروهای سعودی به این کشور تخریب شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۱۱    
القاعده خبر هلاکت سخنگوی جبهه النصره را تأیید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۸    
همه ماه های قمری درنگاه معصومین (علیهم السلام) دارای آداب و احکام خاص خود می باشند به ویژه ماه های حرام که موضوع برخی از احکام شرعی هستند و بر هر مسلمان لازم است نسبت به این احکام وآداب آن آشنا بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۳    
در حالیکه ایران در منطقه دست خود را به سوی همه کشورهای عربی دراز کرده، برخی از مقامات عربی همچون همیشه سیاست ایران هراسی را پیگیری می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۷    
نیروهای سرایا عاشوراء از مجموعه رزمندگان الحشد الشعبی عراق، ویدئوی جالبی از شکار یک تروریست تک تیرانداز داعشی را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۴    
سومین دوره برنامه فرهنگی هفته نسیم کربلا با حضور تعداد زیادی از مسلمانان پاکستان در اسلام آباد برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
معاون تولیت آستان مقدس حسینی تأکید کرد که تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) و پیروی از مرجعیت از عوامل نابودی جریان های تروریستی و تکفیری است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
یک منبع نزدیک به خالد بحاح نخست وزیر برکنار شده یمن، تصمیمات عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی این کشور را انتحاری و براساس انگیزه های شخصی و خودخواهانه دانست و تأکید کرد که وی صلاحیت سیاسی و عقلی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۶    
رصدخانه اسلام هراسی وابسته به دارالفتوای مصر، جنایت نژادپرستانه و فجیع یک شهروند افراط گرای بلژیکی در زیرگرفتن بی رحمانه یک بانوی محجبه مسلمان در بروکسل را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۶    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه خبری العربیه دقایقی پیش گزارش داد که آمریکا صلاح عبدالسلام ، مظنون اصلی حملات تروریستی سال گذشته میلادی در شهر پاریس ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
علمای بحرین با صدور بیانیه ای به شهادت رسیدن یکی از جوانان انقلابی بحرین را به دست ماموران امنیتی آل خلیفه تسلیت گفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
شیعه نیوز: رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرمود: هر مسلمانی بر برادر مسلمانش سی حق دارد، که ذمه اش از این حقوق بری نمی شود، مگر به اداء آنها یا عفو صاحب حق. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۴    
مرکز اسلامی الهدی با حضور نماینده آیت الله سیستانی در اروپا در کانادا افتتاح شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۴    
دادگاه جنایی عربستان، یک شهروند سوری را به اتهام "جاسوسی برای نظام بشار اسد" به هشت سال زندان و اخراج از این کشور پس از پایان دوره حبس، محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۱    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه الحیات عربستان نوشت: گروه تروریستی داعش مسئولیت ترور یکی از مسئولان امنیتی این کشور را که روز گذشته به ضرب گلوله افراد ناشناس در شمال غربی ریاض پایتخت عربستان از پای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۸    
یکی از اندیشمندان الازهر مصر با اشاره به تکفیر غلاة خاطر نشان کرد که جمهور اهل سنت تکفیر و کشتار شیعیان را جایز نمی دانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۵    
مراسم بزرگداشت شهدای گردان امام علی(علیه السلام) از سوی آستان مقدس علوی در این حرم مطهر(علیه السلام) برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۶    
شرکت ماهواره ای مصری نایل ست به وزارت اطلاعات لبنان اعلام کرد که پخش شبکه المنار را از 5 آوریل (17 فروردین) متوقف کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر ادامه آتش بس در مرزهای عربستان اعلام کرد که گام اول برای دستیابی به توافق کلی جهت توقف درگیری ها در بقیه مناطق یمن برداشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۷    
وقتی ناپلئون تاریخ اسلام را قرائت کرد، گفت: اگر من سلطنتم مستقر شود، قوانین اسلام را در سراسر حکومتم پیاده می کنم!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۷    
رویترز به نقل از یک کارشناس لبنانی نوشت: آنچه سعودی ها انجام می دهند، احتمالا بیش از پیش لبنانی ها را خواهد رنجاند و ارتباط با ایرانی ها و حزب الله را تقویت خواهد کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، دعوای چند تن از سرکردگان معارضین دولت سوریه بر سر تصاحب میکروفون، توجه مخاطبان شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۱    
مدافع ارشد و وکیل حقوق بشر در نیجریه که وکالت شیعیان نیجریه را بر عهده گرفته در نامه ای رسمی به دولت، خواستار آزادی بی قید و شرط شیخ ابراهیم زاکزاکی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد حمایت ایران از "حوثی ها" نمونه ای از فعالیت های این کشور در جهت بر هم زدن امنیت و آرامش در منطقه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۰    
به نقل از روزنامه عرب زبان الرأی ، عربستان به اداره گمرک کویت پیامی مبتنی بر عدم صادرات محصولات ایرانی به کشورش را ابلاغ کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، اتحادیه اروپا بر اساس تفاهمنامه ای با ترکیه اخراج پناهندگان غیر قانونی را آغاز کرده است و در گام نخست 50 پناهنده پاکستانی به آنکارا منتقل شده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، دو مقام دولتی مصر امروز اعلام کردند که عربستان سعودی قراردادی بالغ بر بر 20 میلیارد دلار( 6 ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، دادگاه های بحرین با صدور احکام قضایی برای 130 نفر، تابعیت بحرینی آنها را به اتهام مشارکت در فعالیت های تروریستی لغو کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۶:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، فرمانده عملیات استان الانبار عراق اعلام کرد؛ شش هزار خانواده از اهالی شهر الرمادی مرکز این استان به منازل خود بازگشته اند و روند بازگشت خانواده های آواره ادامه دارد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۲:۰۴    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سفیر آمریکا در مسکو گفت؛ دولت آمریکا معتقد است که بشار اسد دیر یا زود باید برود. همچنین وی هیچ جایگاهی در مرحله انتقالی سوریه نخواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۲    
به گزارش شیعه نیوز ، الاخباریه سعودی از کشته شدن سرهنگ ماجد الحمادی الدوادمی مدیر اداره امنیتی القویعیه به ضرب گلوله در شرق ریاض خبر داد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، فعال توئیتری معروف عربستان که خبرها و اسرار پشت پرده خاندان حاکم در عربستان را از طریق شبکه های اجتماعی منتشر می کند، این بار از ولخرجی محمد بن سلمان در فرانسه پرده برداشت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۱:۱۰    
به گزارش شیعه نیوز ، از مصر خواست امکان اجرای طرح ژنرال صهیونیستی "آیلاند” مبنی بر واگذاری بخشی از اراضی مصری به فلسطینی ها را بررسی کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۰:۵۲    
به گزارش شیعه نیوز ، طالبانی که اجازه دیدن تلویزیون به مردم خود نمی دهد، حالا بخش روابط عمومی ویژه ای دارد که فهمیده برای نفوذ به قلب و ذهن مردم این روزها باید به فناوری روی آورد و برای جذب مخاطب ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، الئونورا میتروفانووا، نماینده دائم روسیه در سازمان یونسکو، روز سه شنبه در یک کنفرانس تلفنی اظهار داشت که روسیه در زمینه حفظ و صیانت از شهر باستانی پالمیرا در سوریه پیش نویس ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۰:۱۹    
به گزارش شیعه نیوز ، دادگاهی در تاتارستان روسیه، یک شهروند را به جرم همکاری با گروه های تروریستی در سوریه به 8 سال زندان محکوم کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۷    
به گزارش شیعه نیوز ، روز یکشنبه گذشته، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن در ریاض، خالد بحاح نخست وزیر دولت خود را بر کنار کرد و به جای او احمد بن دغر را منصوب و علی محسن الاحمر را به ...