سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۴:۲۸Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 5 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۲    
دومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین که به مدت دو روز در روستای بان زلانی شهرستان دالاهو استان کرمانشاه برگزار شده بود شامگاه شنبه به کار خود پایان داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۳:۲۶    
عملیات تحویل زمین به شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) به عنوان پیمانکار اجرایی با حضور سرمایه گذار انجام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۴    
پراید به مرز 40میلیون تومان رسید، سازمان حمایت مصرف کنندگان کجاست؟ با تشدید آشفتگی بازار لزوم نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای مدیریت بازار بیش از پیش احساس می شود اما این بخش سکوت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۹    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت با احتساب سود نقدی مجمع امسال هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به 5 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تشریح علت اصلی تداوم بحران یمن و سوریه تصریح کرد: علت ادامه بحران یمن ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: همه ما باید به دولت کمک کنیم تا مشکلات مردم رفع شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۶    
آمریکا در واکنشی کتبی به درخواست ایران از دیوان بین المللی دادگستری لاهه در زمینه لغو تحریم های واشنگتن اعلام کرد که این دادگاه برای رسیدگی به این پرونده صلاحیت قضایی ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس جمهور در حکمی ' سید رحمت الله اکرمی ' را به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۶    
هشتادمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای روز دوشنبه 5 شهریور ماه در شرکت شهروند برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۱    
رییس جمهوری در تماس تلفنی رییس جمهوری فرانسه گفت: ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده و با توجه به خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای از سایر طرف ها انتظار دارد که به برنامه های خود برای حفظ ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۶    
نان بهانه زندگی کارگران کارخانه بازیافت زباله بوده که در شرایط سخت مشغول کار هستند. کارگران کارخانه بازیافت زباله شهری قرچک روزانه بیش از 12 ساعت مشغول تفکیک زباله های آلی و غیرآلی هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۶    
به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر، امکان صدور و ابطال واحدهای صندوق سرمایه گذاری نگین رفاه به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن آپ فراهم شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۶    
دومین گردهمایی مدیران بیمه های زندگی شرکت های بیمه با موضوع تفکیک حساب های معاملات بیمه های زندگی از سایر حسابها در بیمه مرکزی برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۱    
بیمه ایران خسارت 96 میلیاردریالی پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت اعتماد بتن آشنا در هفته دولت به بهره برداری رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۶    
بانک صادرات ایران با انجام ممیزی و با استقرار استانداردهای روز دنیا در زمینه مدیریت انرژی موفق به دریافت گواهینامه ISO50001:2001 شرکت TUV آلمان شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۰    
بانک کشاورزی 1463 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای حمایت از اقشار آسیب پذیر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
تیم ملی سنگنوردی دختران و پسران ایران به مرحله فینال سرعت امدادی بازی های آسیایی 2018 راه یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۰    
کاراته کا وزن منهای 75 کیلوگرم کشورمان با شایستگی به طلای بازی های آسیایی رسید تا تعداد نشان های زرین کاروان ایران به 15 برسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۰    
مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در حالی در رشته وزنه برداری ادامه یافت که کیانوش رستمی اصلی ترین شانس کسب مدال طلا از دستیابی به مدال برنز هم بازماند تا همگان غروب این ستاره سرکش را در آوردگاه 2018 ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش کم هزینه ترین راهکار برای تقویت شور و نشاط اجتماعی است و این وزارتخانه به عنوان مهمترین رسالت، این رویکرد را دنبال می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۵    
بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال طلا و نقره دسته فوق سنگین وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 را به دست آوردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
همه می دانند ساخته جدید کارگردان ایرانی اصغر فرهادی در فهرست نامزدهای احتمالی اسکار 2019 اسپانیا قرار گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
بوستان آب و آتش میزبان نخستین اجرای ارکستر سازهای ملی ایران در داخل کشور به خوانندگی محمد معتمدی و رهبری علی اکبر قربانی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۵    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح پهنه های فرهنگی، شهرهای خلاق هنری ایران با هدف تحقق عدالت هنری و فرهنگی در کشور اجرا می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۵    
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از طرح های ویژه معاونت هنری، گفت وگوی دیروز و امروز است که براساس آن، تئاترهای سنتی عروسکی یا متون ایرانی در قالب عروسک حتما مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
دبیرکل مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) گفت: گسترش گردش درون آسیایی یکی از مهمترین اولویت های این مجمع و تحقق این مهم را دنبال می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سه هزار و 600 تن برنج وارداتی، بیش از دو هزار قلم لوازم خانگی خارجی، 950 تن نخ و مواد اولیه تولید پوشاک و 450 تن کاغذ احتکار شده با حکم تعزیرات از انبارها خارج و روانه شبکه توزیع شد تا التیامی بر زخم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود 30 درصد تولید دارو در کشور نیز از طریق هلدینگ دارویی این سازمان تامین می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۰    
محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه بازدید از خط 6 مترو با بیان اینکه حمل و نقل عمومی و توسعه آن یکی از مهمترین مسائل شهر تهران است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۰    
شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه با حضور در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدیریت شهری باید در برنامه ریزیهای مرتبط با حقوق شهروندی در کنار دولت و حاکمیت به عنوان بازیگر اصلی ظاهر شود و به ارتقای سطح ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای تامین داروی مورد نیاز به مردم اطمینان خاطر داد که نگران دارو نباشند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس پایتخت از ترخیص 2800 خودرو و موتورسیکلت دارای جریمه بیش از یک میلیون تومان از پارکینگ ها در طرح ویژه پلیس خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۵    
سالی که گذشت، کمبود منابع مالی و گرانی در بسیاری از حوزه های خدمات تأثیرگذار بود اما نظام سلامت و متولی آن یعنی وزارت بهداشت خدمات رسانی به بیماران را با حمایت از افراد نیازمند و ارائه خدمات ارزان به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای حوزه مسکن علاوه بر ساخت 50 هزار واحد مسکونی روستایی و 50 هزار واحد مسکونی حمایتی شهری در صدد هستیم بیش از 100 هزار واحد در بافت فرسوده را بازسازی و نوسازی کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۰    
ساماندهی بازار فروش محصولات پتروشیمی برای حذف دلالان آغاز شده است که بر اساس آن برای کاهش تقاضاهای کاذب و بازگشت آرامش به بازار ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد: گوشت منجمد گوساله حداکثر باید کیلویی 29 هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد و اگر تخلف و گرانفروشی از واردکننده ای سر بزنند، دیگر به او مجوز واردات نمی دهیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو معتقد است، آنچه خودروسازان برای افزایش قیمتها اعلام کرده اند از جمله کمبود قطعه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر از ابتدای دولت یازدهم تا پایان مردادماه امسال رشدی 264 درصدی داشت و با بیش از سه و نیم برابر رشد، از 165 مگاوات به 602 مگاوات رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۵۰    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: کاهش قدرت خرید متقاضیان، افزایش شدید قیمت مسکن، ورود سفته بازان و سپس خروج آنان از بازار مسکن باعث شده تا این بازار در مردادماه به طور کامل وارد رکود شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان شیلات ایران با تشریح چگونگی حضور شناورهای صیادی ایرانی در آبهای فراساحلی خلیج فارس و دریای عمان اعلام کرد که این سازمان هیچ نوع قراردادی با سایر کشورها از جمله چین برای صید فانوس ماهیان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۵    
عضو شورای رقابت گفت: این شورا خواهان تعیین تکلیف نوع ارز خودروسازان و قطعه سازان به منظور مشخص شدن نهایی قیمت خودروهاست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با برنامه ریزی صحیح و استفاده از دیگر ظرفیت های ملل آسیایی در تعامل مثبت و همه جانبه و ایجاد زیرساخت ها و بسترهای لازم و امکانات رفاهی لازم صنعت گردشگری را جایگزین مهمی برای ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۵    
وزیر کشور گفت: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم خط قرمز دولت است و دولت تمام تلاش خود را در این زمینه می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز یک مداح نسبت به رییس جمهوری گفت که بعضی ها منافع شان در متشنج کردن فضای سیاسی و اقتصادی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۵    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب دارد که لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی قبل از اینکه ایرادات شورای نگهبان به آن در مجلس بررسی شود، سر از مجمع تشخیص مصلحت نظام درآورده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۰    
شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، به انتشارِ هشدارهای زیست محیطی بر روی کیسه های تجزیه پذیر با هدف ترویج فرهنگِ مصرف بهینه آب اقدام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه دیپلماسی حج می تواند به بهبود شرایط سیاسی بین تهران و ریاض کمک کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۰    
شبکه 'ان.تی.وی' اعلام کرد که 'رجب طیب اردوغان' رییس جمهوری ترکیه برای شرکت در نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه درباره بحران سوریه، هفتم سپتامبر برابر با 16 شهریور ماه به شهر تبریز سفر می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۰    
نماینده مردم بندرلنگه گفت:جست و جوی پیکر صیادان مفقود شده در دریا
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۵    
امضاهای طلایی و رانت، بیش از هر موضوع دیگری اقتصاد ایران را در این دوران تحت تاثیر قرار داده، موضوعی که باعث شده عده ای به مکانیزم بازار حمله کرده و خواهان تعطیلی یا پا نگرفتن بازارهای رسمی شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۴۵    
وزیربهداشت گفت:انجمن های علمی مهمترین کانون دانشگاه ها هستند
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام در سایه خدمت صادقانه ایجاد می شود، گفت: رژه اشرافیت مسئولان و خانواده هایشان بی اعتمادی به دنبال دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین گفت: تحریم های آمریکا علیه ملت ها به ویژه ایران فرصتی برای تعاملات بیشتر با کشورهای همسو است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۵    
صادرات ایران در پنج ماهه نخست سال جاری از مرز 19 میلیارد دلار گذشت و به 19 میلیارد و 318 میلیون دلار رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۰    
وزیر کشور با حضور در شهرستان ثلاث باباجانی 2 هزار واحد زلزله زده روستایی استان کرمانشاه را که به صورت کامل بازسازی شده است ، افتتاح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راه اندازی بازار مکاره در غرب منجر به ایجاد آفت های علمی شده است به این صورت که گاهی افراد غیرمتخصص را با دریافت وجه به عنوان افراد برتر در دنیا معرفی می کنند که باید جلوی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۵    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: همدان به مدد دانشمندان، محققان و سرمایه گذاران باهوش می تواند قطب مهمی در توسعه گردشگری، ارتباطات ملی، منطقه ای و بین اللملی باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۵    
تعضو شاخص جریان اصلاحات ، انگیزه برخی نمایندگان سوال کننده از رئیس جمهوری را بهبود شرایط نمی داند و می پرسد چرا وقتی در سال 1390 دلار سه و نیم برابر شد، صدایتان در نیامد و صحبت از استیضاح ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۵    
نخستین جلسه استماع شفاهی برای بررسی شکایت ایران علیه ازسرگیری تحریم های ضد ایرانی از سوی آمریکا از صبح امروز در لاهه هلند و در کاخ صلح دیوان دادگستری بین المللی آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری پنجمین اجلاس خبرگان رهبری در 13 و 14 شهریور خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم دستور کار این اجلاس خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۰    
رییس فراکسیون شفاف سازی و انضباط مالی مجلس از تقدیم تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد حساب های قوه قضاییه با چهار سوال به هیات رییسه خبرداد.