سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۰۳:۱۱Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 11 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۸    
حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل شرکت شاپرک از حمایت های مدیران بانک سامان از پروژه پرداخت یار قدردانی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۸    
مدیر بنادر جمهوری آذربایجان و هیئت همراه، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بازدید کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۳    
زهره مشهد علی نیا، بانوی کارآفرین صومعه سرایی در کنفرانس ارتقاء مدیریت با دانش جهانی در ترکیه حضور خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۳    
رییس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت، این رهنمودها را راهگشا و راهنمای حرکت دولت دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۷    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن بر تعامل و مشارکت واحدهای حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای رفع مشکلات در پرونده های نطام بانکی تاکید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۲    
پروژه های جدید بانک گردشگری در حوزه مسئولیت های اجتماعی با هدف توانمندسازی و ایجاد ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی این حوزه و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم کشور تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۷    
براساس اعلام معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین حدود 130 هزار نفر در جشنواره عید تا عید باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۲    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی "قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) " را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۲    
اولین دوره آموزش ضمن خدمت کارکنان ستادی موسسه اعتباری نور، با همکاری موسسه عالی آموزش بانکداری
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۷    
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی، به بیان اهم اقدامات این بانک در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۷    
تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران اگرچه در بازی های آسیایی با کسب 5 طلا و 3 برنز بیشترین سهم را از بین رشته های ورزشی در کسب مدال های طلا در جاکارتا به خود اختصاص دادند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۷    
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران گفت: بازی نیمه نهایی و دشواری که با چین داشتیم کمی توانمان را کم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۷    
احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران، به منظور حمایت از جوانان افتخارآفرین از حضور در رقابت انتخابی با مسعود مصدق پور جهت شرکت در المپیاد جهانی صرف نظر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۲    
ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما از شانس زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برخورداریم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۱    
مدیرکل دفتر نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه افزایش قیمت محصولات این شبکه امری اجتناب ناپذیر است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۱    
فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی توسط کارلوس کی روش اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۶    
معاون بین الملل کلیسای ارتدوکس روسیه در دیدار رییس سامان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر ادامه گفت وگوهای دینی با ایران تاکید کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۶    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: متاسفانه بسیاری از آمارهایی که برای استخراج آن ها از بودجه دولتی هزینه شده در اختیار عموم قرار نمی گیرد و مهر محرمانه بر آن ها می خورد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به صدور مجوز فعالیت 534 گالری در کشور،گفت: تنها نیمی از این تعداد گالری فعال هستند و از مجموع تعداد گالری های دارای مجوز ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۶    
برگزیدگان بیستمین جشن خانه سینما در حالی معرفی شدند که فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضاء رکورددار بیشترین جایزه شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح جزئیات معافیت مدال آوران مسابقات مختلف ورزشی از انجام خدمت سربازی را تشریح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۶    
جلسه محاکمه متهمان پرونده فساد اقتصادی برای رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی متهم ردیف اول این پرونده با حضور چند متهم و نمایندگان شاکیان در دادگاه انقلاب آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
چند وقتی است که سازمان های مردم نهاد و فعالان محیط زیست نسبت به ساخت جاده در ارتفاعات سوادکوه هشدار می دهند و می گویند که بولدوزها به جان جنگل های سوادکوه افتاده اند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس نتایج سنجش وزارت علوم، گرایش دانشجویان به مصرف مواد مخدر در دانشگاه ها کاهش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۶    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تولید روزانه 107 تن زباله بیمارستانی در شهر تهران خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران را بخشی بسیار حساس از نیروهای مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان خواندند و بر افزایش آمادگی ها و توانمندی های ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۱    
استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی امروز منتفی اعلام شد، تصمیمی که 'سیدمحمد بطحایی' را برای ادامه سکانداری این وزارتخانه از پشت درهای بهارستان بازگرداند و آرامش را در خانواده آموزشی کشور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر ارتباطات گفت: در این سفرها در جاده هایی تردد کردیم که دارای ارتباط نبودند و به همین علت بسیاری از هموطنان جان خود را به دلیل عدم دسترسی به امداد از دست داده اند و این نشان می دهد که در دنیای ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای افزایش کنترل و نظارت بر بازار، نیروی بسیج وارد عرصه می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۱    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: از ابتدای هفته جاری به دنبال انتشار خبر عرضه 40 هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۶    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تقویت بخش تعاون سه راهکار واگذاری سه درصد از بازار پولی و مالی به این بخش ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل بانک کشاورزی ایران گفت: پنج ماه امسال 150 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 361 فقره طرح کشاورزی مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام و طیور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۱    
وزارت نیرو سیاستی در پیش گرفته است که بر مبنای آن، تعرفه آب و برق برای مشترکان پرمصرف بیشتر محاسبه و درآمد حاصل از این افزایش تعرفه ها، به عنوان پاداش برای مشترکان کم مصرف منظور می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۱    
فعالان بخش تولید و توزیع پوشک بچه، ممنوعیت واردات کالا، افزایش بهای خمیر کاغذ و ترخیص نشدن مواد اولیه از گمرک را سه دلیل اصلی کمبود این محصول در بازار و افزایش قیمت آن بیان کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۶    
یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با هیئت آمریکایی پیرامون وضعیت سوریه درباره مقابله با ایران نیز گفت وگو کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۱    
سرپرست سفارت ایران در هند در مصاحبه ای با مجله "ویک" درباره دلایل غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و چگونگی کمک هند به مقابله با فشارهای آمریکا علیه ایران صحبت کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۶    
190 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا تاکید کردند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشی ایران و به ویژه درخشش زنان ورزشکار کشور در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را تبریک گفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: دشمن و جبهه استکبار در تلاش است از ظرفیت های اجتماعی نارضایتی ها استفاده کند و بر موج نارضایتی ها سوار شود تا اهداف خود برسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به دلیل پس گرفتن امضای تمامی استیضاح کنندگان منتفی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور خارجه گفت: دیپلماسی به معنی این نیست که شما سفرهایتان را به خاطر یک گروهک منفور بی مقدار تروریستی به کشوری لغو کنید ، البته ما مواضعمان را نسبت به این موضوع به دولت فرانسه انتقال دادیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
با افزایش تنش ها بر سر تنگه هرمز، فرماندهی مرکزی آمریکا اظهار کرد که برای حفظ حمل و نقل های تجاری و آزاد در خلیج فارس آمادگی کامل دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان با حضور در جمع نمایندگان پارلمان جدید عراق به معرفی نظام حقوقی ایران و شورای نگهبان پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث بازنشستگی شهردار تهران حالت فکاهی پیدا کرده که تلویزیون فقط درباره آن صحبت می کند در صورتی که آقای علی عسگری هم شامل آن می شود اما تاکنون در تلویزیون اسمی از ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۵    
معاون خبرگزاری تاس معتقد است که سازمان خبرگزاری های آسیا - اقیانوسیه با هدف بهبود عملکرد خبرگزاری های عضو بوجود آمد و تلاش دارد با جریان رسانه ای یک جانبه در جهان مقابله کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۰    
دومین و آخرین جلسه محاکمه اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهوری در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز این فراکسیون با محسنی اژه ای برای بررسی پرونده های اقتصادی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه در مورد گفت وگوی تلفنی ظریف با همتای فرانسوی خود، گفت: این گفت وگو در ادامه تماس های مستمر و مکرری که بین مقامات ما و کشورهای اروپایی از جمله فرانسه وجود دارد، انجام شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری از جمله منطقه آزاد سیستان در صحن علنی مجلس نور امید در دلهای مردم محروم این منطقه ایجاد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۵    
منابع عراقی اعلام کردند که نشست چهارجانبه امنیتی ایران- روسیه- عراق و سوریه در بغداد برگزار شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور قبل از استیضاح وزرا لازم است برای ایجاد تغییرات لازم عزم کند و نگذارد کار به این مرحله برسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۰    
وزیر امور خارجه گفت: باند نیویورک یک مفهوم موهوم است و چنین باندی وجود ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۵    
استیضاح وزیر آموزش و پرورش با پس گرفتن امضاها از سوی نمایندگان ' فعلا' از دستور کار مجلس خارج شد، اما استیضاح وزرای دولت، دفتری است که گویا به پایان نمی رسد و حکایتش همچنان باقی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۰    
وزیر امور خارجه گفت: همه افرادی که در مذاکرات با ما کار کردند را به وزارت اطلاعات معرفی کردیم و اجازه حضور این افراد را گرفتیم ؛ من صرفا مسوول بکارگیری این افراد در مذاکرات بودم.