سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۱۴:۴۶Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 15 شهریور 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 2 شهریور 1397 روزنامه شروع 3 شهریور 1397 روزنامه شروع 4 شهریور 1397 روزنامه شروع 5 شهریور 1397 روزنامه شروع 6 شهریور 1397 روزنامه شروع 7 شهریور 1397 روزنامه شروع 10 شهریور 1397 روزنامه شروع 11 شهریور 1397 روزنامه شروع 12 شهریور 1397 روزنامه شروع 13 شهریور 1397 روزنامه شروع 14 شهریور 1397 روزنامه شروع 15 شهریور 1397 روزنامه شروع 17 شهریور 1397 روزنامه شروع 18 شهریور 1397 روزنامه شروع 19 شهریور 1397 روزنامه شروع 20 شهریور 1397 روزنامه شروع 21 شهریور 1397 روزنامه شروع 22 شهریور 1397 روزنامه شروع 23 شهریور 1397 روزنامه شروع 24 شهریور 1397 روزنامه شروع 25 شهریور 1397 روزنامه شروع 26 شهریور 1397 روزنامه شروع 27 شهریور 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز(پنجشنبه) اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند: دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، اصلاح کار نیست؛ کار جهادی باید توسط خود مسئولان و از مجاری قانونی انجام گیرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید فرهاد مجیدی جزو مفاخر این باشگاه است و در پست و سمتی که بخواهد به آبی ها پایتخت کمک کند، پذیرای او خواهیم بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۶    
پنجمین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در کره جنوبی، رقابت ملی پوشان کشورمان در رشته تپانچه بادی آقایان برگزار شد که از راه یابی به فینال بازماندند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۶    
رییس انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به توانمندی های این تیم گفت: والیبال نشسته مردان پس از قهرمانی در لیگ جهانی تبریز و قهرمانی جهان هلند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۵۱    
علی داودی وزنه بردار جوان و آینده دار دسته فوق سنگین ایران بعد از خداحافظی بهداد سلیمی این فرصت را دارد تا با افزایش رکوردها و جلب نظر کادر فنی در پیکارهای جهانی 2018 ترکمنستان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۶    
استاندار کرمانشاه اعلام کرد: وزارت کشور عراق با بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی موافقت کرده که پس از تایید هیات وزیران آنها اربعین امسال زوار از مرز خسروی راهی کربلا می شوند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۱    
فضاهایی که صمیمانه و دل هایی که یکی بود، حال و هوای دوست داشتنی دهه 60 که همه چیز متاثر از آن بود، حتی کودکانه هایمان، روزهایی که اکنون خوش به آن روزها نثارشان می کنیم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۱    
اسماعیل آذر استاد و پژوهشگر ادبیات ایران معتقد است: شعر علاوه بر ذوق و ابتکار نیازمند پشتوانه قوی و مطالعه عمیق است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شستا از طی فرآیند تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری و ارائه آن از طریق بورس خبر داد و گفت: سبد خوبی از سهام این شرکت که از طریق بورس ارائه می شود، در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: شلیک گلوله ساچمه ای از سلاح شکاری در روستای گردوی سفلی شهرستان کوهرنگ 10 نفر را راهی بیمارستان کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی با ذکاوت و برخی بدون ذکاوت متاسفانه می خواهند همه مشکلات جامعه را گردن دولت و دولتمردان بیاندازند در حالی که سیاست داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۶    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با افزایش مستمری مددجویان این نهاد از سوی دولت، سهم مردم از درآمدهای کمیته امداد از حدود 25 درصد به 15 درصد رسیده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۱    
سرپرست اداره کل بین الملل قوه قضاییه با قدردانی از مسئولان دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل گفت: اراده قوه قضاییه بر ادامه همکاری ها با این دفتر است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۶    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد با اقدامات و پیگیری های سفارت از نهادهای عالی کره ای، بخشی از مشکلات بانکی ایرانیان مقیم این کشور حل شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۶    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن و دهلی در حال انجام رایزنی های بسیار جزیی در خصوص توقف کامل واردات نفت هند از ایران هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم پالایش ادبیات کار، تصحیح باورهای افراد از دوران کودکی، شایسته سالاری و جایگزینی نظام کارمزدی به جای روزمزدی تاکید کرد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۱    
بهره برداری و کلنگ زنی چند پروژه در حوزه آب و برق همچنین سد تامین آب کردستان روز پنجشنبه همزمان با سفر وزیر نیرو، مشاور رئیس جمهوری، استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان محلی آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، برقی کردن موتور سیکلت ها تا سه سال آینده به منظور کاهش آلودگی هوا را از برنامه های دولت اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۶    
شب بیداری برای استفاده از اینترنت رایگان معضلی است که برخی اپراتورها با اختصاص بسته های رایگان مردم را به آن سوق داده اند و اکنون رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می گوید ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۱    
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بکارگیری تکنولوزی های نوین، بسیار قدرتمند عمل کرده است و در بین کشورهای طراز اول قرار دارد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۶    
معاون امنیتی انتظامی دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه ضامن اعمال عدالت و رعایت موازین عادلانه در همه زمینه ها و مسئول تحقق عدالت قضایی و کیفری است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۱    
جان کری وزیر امور خارجه اسبق آمریکا برجام را قوی ترین، سختگیرانه ترین و توجیه پذیرترین توافق هسته ای موجود دانست و بار دیگر تصمیم واشنگتن در خروج از این توافق را مورد انتقاد قرار داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۱    
نمایندگی جمهوری اسلامی در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد آمریکا به عنوان بزرگترین نقض کننده قوانین بین المللی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۱    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن در توئیتر خود با یادآوری اقدام 65 سال قبل شرکت ژاپنی نوشت: مردم ایران گذشته، امروز و آینده را فراموش نخواهند کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۶    
اعضای هیات رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز - پنجشنبه - با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۱    
عضو هیات مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت: افزایش نرخ ارز اثر غیرمستقیم خود را بر افزایش قیمت خودروها گذاشته، اما قیمتگذاری خودروها نیاز به نظارت موشکافانه دستگاه های نظارتی دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۱    
مجری طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی، گفت: نصب دومین سکوی این طرح توسعه ای به دست متخصصان داخلی در موقعیت مخزنی خود با موفقیت در دریا انجام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۶    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان 170 امضا ولی داشت ولی فقط 52 رأی آورد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۱    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه انتظار حل مشکلات مملکت با سوال و جواب بیجا است، گفت: برخی تذکرات نمایندگان به تریبون عمومی نیاز ندارد و در جلسات غیرعلنی می شود این مسائل را مطرح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۱    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای با اشاره به این که وحدت کشور زمانی مطلوب است که در محور ولایت باشد، آورده است: باید از جلسات عزاداری ماه محرم فقط سخن از وحدت و یکپارچگی به گوش برسد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان دیدار با همتای ایرانی اش در نیویورک گفت که همه چیز ممکن است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق بازدیدهای انجام شده از نطنز و فردو به این نتیجه رسیدیم که امکان رسیدن به 190 هزار سو سوخت هسته ای از لحاظ فنی و زمان بندی وجود دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۱    
ایران فردا میزبان دو متحد خود یعنی روسیه و ترکیه است تا این بار درایستگاه تهران، تصمیمی برای پایان سال ها جنگ و ترور در سوریه گرفته شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۶    
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل گفت: روند فزاینده یک جانبه گرایی، سیاست های مداخله جویانه و اعمال تحریم های یکجانبه اقتصادی، مالی و تجاری باهدف پیشبرد اهداف سیاست خارجی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۶    
پایانه صادراتی شرکت نفت ایرانول در بندرامام خمینی(ره) با ظرفیت مخازن 25 هزار تنی و با سرمایه گذاری 630 میلیارد ریال افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۱    
واحد پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن از هدف قرار گرفتن فرودگاه ابها در منطقه عسیر واقع در جنوب غرب عربستان با یک فروند پهپاد 'قاصف 1' خبر داد.